Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Wings in Holland, Utrecht Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wings in Holland, Utrecht

Hey was up,

Im looking for some chill wings to hang out with in Utrecht, Holland. With whom i can approach some beautifull ladies, but i also just want to be able to hang out(and not creep out the whole club/ city ) and have fun and not be looking to approach the whole time.

Let me know,
    Christion

hi

He Christion,
    I am from the South of Holland die a bootcamp with LS it would be Nice to het to know soms people how are aso doing this
    Last edited by Jur; 04-09-2012, 03:00 AM.

Comment

Hey

Hey man, was up?

If you want to come and visit Utrecht let me know.

Groeten,
      Christion

Comment

Hier nog 1 uit Utrecht...Iemand binnenkort eens rondje binnenstad doen, en wat tips n tricks delen?

Hoor het wel!

Grtz

Comment

Wat is er toch met al die utrechters dat ze om tip en trick vragen.
          Nee dit forum is zo dood als een pier er gebeurt echt helemaal niks hier

Comment

Je begrijpt t verkeerd denk ik....het delen van ervaring en lol hebben in dezelfde "hobby"...

Grt

Comment

Waar jij denk ik naar op zoek ben zijn journaals maar ook leer stof .Ik neem aan dat je game heb gelezen.Een goed boek maar toch redelijk gedateerd.De wereld is heel erg beweging sinds Neil strauss met dit boek uit kwam.

De vraag die ik aan jouw stel is wat wil...ben je ge´nteresseerde in daygame of nightgame of beide.

Comment

Working...
              X