Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Het onderhouden van "Meerdere Relaties" Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het onderhouden van "Meerdere Relaties"

Er word mij wel eens gevraagd:

[I]"Hoe kan het dat jij meerdere relaties tegelijkertijd hebt, en ze ook nog eens samen brengt zonder dat er spanningen ontstaan?" [/I]

Ik zal er niet al te diep op in gaan, want ik zou er een leuk "E Book" mee kunnen vullen maar ik zal enkele basis regels met je delen waar ik mij aan houd, die er voor zorgen dat er harmonie heerst in mijn leven en het leven van de meiden met wie ik mijn leven deel.

1 - Wees vanaf het begin duidelijk over "wie je bent".

2 - Wees vanaf het begin duidelijk over "Wat JIJ wel en niet in jouw leven tolereert"

3 - Onderbouw dit alles op een positieve manier.

4 - Zorg voor de vrouwen in je leven!

5 - Sta achter je zelf, jouw mening moet als een huis staan!

[B]Regel 1:[/B]

Door vanaf het begin duidelijk te zijn over "wie ik ben" leren ze mij kennen als de persoon die ik ben...een persoon die graag met vrouwen omgaat, ze beter leert kennen, een connectie met ze aan gaat, het bed met ze deelt en ook naast seks graag leuke dingen met ze doet.

Vrouwen leren mij op deze manier kennen en weten dus vanaf het begin af aan op een duidelijke manier met wie ze te maken hebben. En ÉÉN van de meest belangrijke cadeaus die je aan een vrouw kunt geven is...ZEKERHEID!

[B]Regel 2:[/B]

Ik maak op directe en indirecte manier heel erg duidelijk dat ik geen "drama, emotionele stress, hysterie, jaloezie" en andere negatieve uitlatingen op welke manier dan ook in mijn leven tolereer!
    Ik ervaar graag "positieve emoties" en alles wat mij daar van weerhoud...weer ik uit mijn leven!
    Soms word ik hier wel eens op getest (dat is nu eenmaal wat een vrouw doet) en als ik daar niet meteen actie op onderneem dan weet ik dat het uit de hand gaat lopen dus ik onderneem meteen actie als ik merk dat het de "verkeerde kant op gaat".
    Ik zorg dus ten allen tijde dat "emotionele schommelingen" weer recht getrokken worden.

Daar tegen over staat dan natuurlijk wel dat ik de meiden ook "beloon" voor goed gedrag! Als ze lief, leuk en gezellig doen...dan doe ik iets extra's voor ze!
    Ik neem ze mee uit eten, naar de film, zwemmen, Efteling, heerlijke langdurige seks met meerdere orgasmes of gewoon een avondje helemaal niets, lekker bank hangen...whatever!

Ik geef ze persoonlijke aandacht en zorg dat ze zich nooit voelen alsof ik ze minder aandacht geef dan een ander. (en dat is Heel belangrijk!)

[B]Regel 3:[/B]

Ja, soms word ik wel eens op de proef gesteld, nogmaals, vrouwen HOREN jou ten allen tijde te testen op jouw mannelijkheid! En dat gebeurt dus ook bij mij.

[I]"Ja, maar stel nou dit, of stel nou dat, en al mijn vriendinnen hebben wel gewoon een normale vriend" [/I]

Als je meerdere vriendinnen hebt dan zul je van alles te horen krijgen, alle soorten vragen, en allerlei soorten opmerkingen...hoe ga ik hiermee om?

Ik onderbouw alles wat ik doe, op een heel positieve manier!

Zij - "Ja maar al mijn vriendinnen hebben wel gewoon normaal een vriend"

Jij - Ja, dat is zo, en ik begrijp ook heel goed dat wij ook niet het standaard maatschappelijke beeld volgen...maar je hebt het over je vriendinnen...ik hoor je vaak zeggen dat ze altijd gezeik hebben met hun vriend, over jaloezie bijvoorbeeld...hebben wij dat ook wel eens?

Zij - Nee...eigenlijk niet nee...

Jij - Ok, wij hebben het toch heel erg leuk samen?

Zij - ja...

Jij - Kijk, je weet wie ik ben, wat ik doe, en waarom ik het doe. Ik ben een man, en ik ben mij bewust van mijn gezonde lust naar mooie vrouwen. Daar ben jij er één van.
    Ja, je bent niet "de enige" dat klopt, maar je bent wel heel erg belangrijk voor me, jij betekent wel heel erg veel voor me, daarom ben ik nu bij jou! Omdat ik jou waardeer, de persoon wie je bent en de dingen die wij samen leuk vinden om te doen...dat ik andere meiden ook heel leuk vind en daar ook leuke dingen mee doe daar hoef je verder niet over in te zitten want wat WIJ samen hebben dat is van ONS! En zo lang als dat het tussen ONS goed gaat, zullen we het heel erg naar ons zin hebben...zoals we dat tot nu toe al gehad hebben. (BIJVOORBEELD!)

Zij - Helemaal opgewonden duikt ze boven op je om de waardering die je zojuist hebt uitgesproken te innen in een lekker potje seks! Zodat ze de positieve emoties nog eens heerlijk kan ervaren...en op die manier WEET...dat alles goed zit tussen jullie.

Je ziet hierboven dat ik alles op zo'n manier onderbouw, dat het voor mij goed aan voelt...voor MIJ...en dat doe ik niet omdat ik een egoistisch persoon ben en dat alles om MIJ moet draaien...MAAR...IK ben de MAN in de relatie en de mannelijke energie zal de vrouwelijke moeten leiden!

Als jij als man jou mannelijke kracht uit handen geeft, zal zij zich bedrogen voelen want zij wil als vrouw door jou geleid worden! Dat is iets waar zij op fundamenteel niveau naar verlangt! JIJ bent de man...JIJ neemt het voortouw!

Dus ik doe haar een heel groot plezier als ik haar leid langs dat wat voor MIJ een goede weg lijkt. daarnaast is het natuurlijk wel belangrijk dat je regel 4 dan ook goed toe past, zodat ze niets te klagen heeft bij je.

[B]Regel 4:[/B]

Als jij ervoor zorgt dat zij zich als een op en top vrouw, zichzelf bij jou kan zijn, dan zal ze een heleboel accepteren...ook die dingen waarvan jij nu waarschijnlijk nog denkt dat je er niet "mee weg zult komen".

Als jij als "Provider" voor jouw dames fungeert...pak je meteen één van de meest aantrekkelijke mannelijke punten die je maar kunt voorstellen! Vrouwen worden van nature aangetrokken tot een man "die voor haar en haar baby kan zorgen".

En zo kom je vaak de meest vreemde relaties tegen, vrouwen die bij hun man blijven terwijl hij ze mishandeld, terwijl hij oerlelijk is, terwijl hij 40 jaar ouder is...terwijl hij ook met ANDERE VROUWEN OM GAAT...om maar enkele voorbeelden te noemen. Ik denk dat je al deze voorbeelden wel herkent.

Zorg goed voor de dames in jouw leven, zorg dat ze niets te kort komen, zorg ervoor dat als ze bij jou zijn, dat ze een enorme PIEK in hun positieve emoties ervaren...geef ze meer orgasmes dan die ze bij iedere andere vent zal krijgen...wee haar rots in de branding...etc.

Als jij voor haar bent...wat een ander niet al gaan zijn omdat hij het te druk heeft met zichzelf...dan hoef je je vriendinnen niet eens meer dan één keer te zien...ze zullen altijd bij je terug komen en ze zullen altijd aan je denken!

[B]Regel 5:[/B]

Als je er voor kiest om dit te doen...ga er dan ook compleet voor en weet dan ook voor jezelf "waarom" je het doet!

Als jij twijfelt of je dit wel aan kan, of dit wel hoort, of ze dit wel van je zal accepteren...of ze mogelijk weg zal lopen als je verteld dat je ook andere meiden ziet...dan zal ze een schommeling in haar emotie ervaren als ze bij je is...een schommeling die niet als positief ervaren word...en dan hang je!

Als jou bijvoorbeeld gevraagd word "hoe of wat" en jij niet op een duidelijke manier achter jouw eigen mening kan staan...dan verlies je een belangrijke positie in haar ogen (en in haar gevoel).

Je zou zelfs met de meest vreemde redenen kunnen komen, maar als je daar 100% achter staat en als dat voor JOUW goede redenen zijn...dan zal zij dit hoogst waarschijnlijk accepteren.

================================================== =======

Wees niet bang om te experimenteren met wat er allemaal mogelijk is, heb je altijd al willen weten of je meerdere vriendinnen zou kunnen hebben, tegelijkertijd...wees dan niet bang om ze te verliezen...maar sta achter jouw wens en jouw verlangen...daar heb jij recht op!
    En als je de bovenstaande regels aan houdt, open en eerlijk bent tegen over jezelf...en haar...dan kan zij ten allen tijde vooraf bepalen of zij hier in mee gaat ja of nee...en zul je altijd met respect om gaan met de vrouwen, en zij met jou!

En uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat ze hier vaker wel dan niet in mee gaan...je mond zal mogelijk open vallen van de hoeveelheid aan positieve reacties die je zult gaan krijgen.

Even voor de duidelijkheid, voordat er gereageerd wordt op mogelijke uitingen die niet helemaal politiek correct lijken. Dit zijn geen wetenschappelijk bewezen regeltjes, dit zijn regels die ik zelf aan houd en die gebaseerd zijn op mijn eigen persoonlijke ervaringen.
    Deze regels zijn open en duidelijk voor de meiden in mijn leven en ze zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen. Ik behandel ze met het zelfde respect als hoe ik ook behandeld wens te worden...open en eerlijk...vanaf het begin.

Ik hoop dat je er mogelijk iets van waarde uit kunt halen.

Greets!
Working...
X