Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Relaties - the life after Pick Up! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Relaties - the life after Pick Up!

Beste Moderator, misschien is het volgende onderwerp er wel eentje voor op de voorpagina.

Pick up en alles wat hier besproken wordt helpt bij het vinden van zelfvertrouwen. Het in bed krijgen van vrouwen, etc..
    Ik ben zelf denk ik het grootste voorbeeld van dat het allemaal werkt. Ik wil niet zeggen dat ik een master pick up artists ben (Wildcouger You tell me! ). Maar om een beetje een indicatie te geven ik heb in de afgelopen 3 jaar meer vrouwen in mijn bed gekregen dan dat ik in de 12 jaar daarvoor heb gehad. Dan kan je ook denken dat ik in 12 jaar maar bar weinig vrouwen heb gehad, maar dat viel wel mee. Mijn standaard is gegaan van HB 6 en 7 naar HB 8 en hoger.

Maar als je lekker bezig bent met Pick Up en het gaat goed, komt daar ineens de baksteen. Je wordt verliefd. Dat gebeurde dus bij mij, en dan veranderen alle regels. Of je bent ze zowaar vergeten. En nu lijkt het misschien dat ik daarvan baal. Maar dat is zeker niet het geval. Ik genoot ervan. Genoot?? Ja helaas is het inmiddels voorbij.

Ik ben er in de loop der jaren steeds meer achter gekomen dat als het gaat om relaties dat er hele nieuwe regels gelden.

Ik denk dat dit een perfect moment is om ook die regels in kaart te brengen. Ik begrijp er zijn veel verschillende vrouwen die het allemaal weer op hun eigen manier zien. Maar net zoals bij Pick Up is het testen-leren-aanpassen.
    Dus ik roep iedereen op zijn ervaringen te delen of hier of wanneer de moderatoren dit als een nieuw onderwerp erbij zetten.

De regels:
    - Houdt de eer altijd aan jezelf. Doe nooit iets waar jezelf niet achter staat. Ook al leidt dat tot ruzie. Een vrouw heeft meer respect voor iemand met een eigen mening dan een kontkusser. (sprak wel voorzich maar toch)
    - Laat haar altijd blijken dat ze je kan kwijt raken als zij zich raar gedraagd.
    - Geef en neem ruimte. Zorg dat je zowel voor jezelf ruimte creeert om leuke dingen zonder je vriendin te doen. Maar geef haar de ruimte om haar ding te doen.
    - Wees bereid om vrienden (maar voornamelijk vriendinnen) uit je leven te zetten. Dit geld uiteraard visa versa
    - Durf je vriendin op haar plek te zetten. Let wel op dat je dit politiek correct doet natuurlijk.

Freddie

2 basisregels voor relaties die door men hoofd schieten...

1) Zorg ervoor dat ze jou nooit iets te verwijten heeft want dat komt gegarandeerd 500x terug als ze ook maar iets kan vinden.
    2) Nooit proberen om perfect te zijn ( perfect = saai )

Comment

Working...
    X