Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Routine] Een routine voor het OV misschien? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Routine] Een routine voor het OV misschien?

ik had dit laatst uitgeprobeerd toen er een hb9 voor me zat in zo'n vierzits ding in de trein.

ik was al aan het belle met een vriend van me die de game ook kent. ik haalde mijn mobiel effe van mijn oor en zij tegen de hb

ik wil je er gewoon effe op wijze dat ...(pause creert spanning) je schoenveters los zijn (ze had hoge hakken zonder veters aan lol) (deze openeningszin is al bekend i know)

zij zij typisch hb9: wenkbrouwen ophalend, hmm, ik heb geen veters in mijn schoenen en toen negative bodylanguage gewoon een shit test

vervolgens mijn mobiel weer aan mijn oor en zij , ja ben ik weer moest effe chick op wijze dat haar schoenveters los waren. (hij wist wat ik bedoelde )

ik: hmmm cijfer, tussen de 1 en de 10 bedoel je (keek nadrukkelijk keurend naar hb9) nou een zesje denk ik en toen negative bodylangue copieren en verder lullen en vervolgens ophangen toen gesprek met haar gehad dhv etc

Belangrijk is zeker wel na deze opening dat je de vibe meteen weer positief en luchtig maakt. Ikzelf zou iemand er niet cooler op vinden als diegene me zou keuren alsof ik een koe was op een veemarkt. Qua confidence-level is hij zeker op niveau, maar kijk uit dat je niet te arrogant wordt.

Comment

Volgens mij kom je zo eerder over als een of andere enge gast. Sowieso als je zegt "chick" en dat het lijkt alsof je patserig aan de telefoon met je vriend zit te praten om te laten zien dat je een meisje durft aan te spreken. Ik zou hem niet proberen.

Comment

jezus, waarom moet het allemaal zo raar...

kan je niet gewoon met ''hoi'' beginnen of iets anders normaals/casuals.

als ik zo iets zo doen zou het echt extreem creepy zijn, misschien dat het bij jou wel kan....
        ook zo een punt geven is gewoon echt raar. het kan, maar dat ligt zwaar aan de context en ook voor een heel groot deel aan HOE je dit brengt.

btw negatieve bodylangue e.d. is echt zeker niet altijd een shittest...
        vaak is het gewoon dat zij het echt raar vond of je gewoon niet leuk vinden, dit merk je vanzelf wel ongeveer zodra je genoeg sets geopend hebt.
        het is iets wat ik merk bij veel mensen die net beginnen of gewoon weinig sociale intu´tie hebben, dan zien ze meteen alles als shittest en zetten zich zelf eigenlijk compleet voor lul. een shittest is er vaak makkelijk uit te halen.
        betekent niet dat een normaal teken dat ze je niet leuk of raar vind nou zon ramp is, je kan gewoon doorgaan, je hebt wel een marge van fouten die je kan maken. maar het is wel extreem belangrijk om te zien wat het nou betekent, zodat je daarop kan kalibreren en verder kan gamen.

Comment

Ik vind het wel humor.

Inderdaad je moet de delivery gezien hebben om hierover te kunnen oordelen.

Als ze er niet om kunnen lachen, en ik wel is het wat mij betreft nooit een HB9.

Groetjes SmoothDoc

Comment

haha lekker hoor:P en gewoon chick noemen joh schijt:P

k had een keer een chick verteld dat ze vergeleken met Carmen Electra een 3.5 is:P mwhuahauh weetje hoe erg ze tripte:P daar doe je t toch voor

Comment

Working...
            X