Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Sargen terwijl je niet sarged Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Sargen terwijl je niet sarged

Vanavond was een erg goede avond waarop ik niet aan het sargen was. Ik weet niet meer precies waar, maar ergens kreeg ik de tip om gewoon sociaal uit te gaan en dan te openen, in plaats van uit te gaan puur voor het openen. Toevallig ging ik vanavond wel met mijn wing en nog iemand uit, maar we hadden afgesproken niet te gamen. Toch kon ik het niet weerstaan :P

De persoon die met het advies van het sargen terwijl je niet sarged kwam moet ik absoluut bedanken!

[B]Opwarmen[/B]

Ik weet niet waarom, maar ik was in een goeie bui en had goeie energie, en wilde een rare approach doen. Dus ik ben op een gegeven moment toen ik met mijn vrienden bij de pin-automaat stond opeens keihard achter een meisje aangefietst die ik opende, en vervolgens negde, en vervolgens zonder de respons op de neg af te wachtte vertelde dat ik weer terugging naar mijn vrienden. Om de een of andere reden was ik hierdoor in een hele goeie mindset en had ik minimaal last van AA.

[B]Set 1: Café België, Utrecht[/B]

Ik heb met mijn wing afgesproken dat we elkaar 'opdrachten' mogen geven en dat je dan MOET approachen. Er zaten 2 dames, 1 hb7,5belgie en een vrouw, te laag om te kwalificeren (verder niet spuuglelijk ofzo). Ik had best wel last van AA, maar mijn wing had door dat ik toch wel erg graag wilde en verbrak de niet game regel van de avond door me een opdracht te geven.
    Ik opende met: [I]'Even een snelle korte vraag, zie je die die en die jongen (wees naar 3 totaal verschillende jongens).... oke nou moeten jullie er 1 kiezen om mee te trouwen, 1 voor een one-night stand, en 1 moeten jullie vermoorden'[/I] De dames gingen er helemaal in op, en hierdoor zag ik mijn kans schoon om te zeggen: [I]'ik kom er even bij zitten hoor, jullie discussieren zo heftig.'[/I] Hierna maakte ik een neg over het mutsje wat HBBelgië op haar hoofd had en hier ging ze ook helemaal op in, ze zat zich helemaal te qualifien tegenover me. Ergens tijdens haar smoesjes waarom ze die muts op had (die best leuk stond eigenlijk) zei ze wel dat ze een vriendje had, ik werd iets terughoudender, maar wilde het nog niet per sé opgeven. Dit ging gesmeerd dacht ik, en deed een routine die mijn vriend had bedacht, is iets vergelijkbaars met de kubus. Hier waren ze ook erg in geďnteresseerd, en het liep goed. Tijdens de routine kwam mijn wing me vragen of ik nog een biertje wilde (value, dus was hem dankbaar), maar hij nam dit mee terug naar onze tafel waardoor ik het gevoel kreeg dat ik terug moest naar mijn vrienden.
    Nadat ik mezelf had ge-excusseerd zei hbBelgie dat ik van harte welkom was om zo nog eventjes terug te komen, maar voordat ik dit kon doen vertrokken ze al (20 minuten later ofzo).

Ik ben denk ik 15 minuten in-set geweest. Had nog veel langer kunnen lullen, maar werd helaas onderbroken.

[B]Tivoli, Utrecht[/B]

Voordat ik het heb over de 3 belangrijkste setjes binnen Tivoli moet ik nog eventjes meldde dat ik tegen alles en iedereen wel wat zei, en dat ik heel high-energy was. De setjes waar ik steeds bij wegloop en terugkom lopen ook door elkaar heen. Set 4 zat ergens tussen het op en afgaan van set 2 en 3.

[B]Set 2[/B]

De tweede set die ik deed was HB7Handtastelijk dat met haar vriendin (hb8) de dansvloer op liep. Ze keek heel neutraal waardoor ik wist dat ze niet sjaga was, maar waardoor ik wel kon openen met: [I]'hey lach eens leuk, je zorgt voor een mindere sfeer op dit feestje'[/I] Ze begon zich helemaal te kwalificeren dat ze dat echt niet zo meende en dat ze gewoon vrolijk was en begon een beetje op me te hangen. Dit overdonderde me een beetje waardoor ik om de een of andere reden zei dat ik terug naar mijn vrienden moest.
    Later liep ik toevallig weer langs hb7handtastelijk en toen lachte ze breed, maar opende ik alsnog met lach eens wat meer! Nu was ze helemaal handtastelelijk alleen was ik er beter op voorbereid. Heb een paar minuten met haar gepraat en nu ik er aan terug denk had ik zeker weten een kiss-close kunnen krijgen, maar helaas verneukte ik het een beetje door alweer uit de set terug naar mijn vrienden te lopen. Later stond ze met een of andere dude te dansen, die misschien zelfs wel aan het sargen was, want hij had een gouden kralen ketting om zijn nek.

Jammer dat ik het verpeste, maar het gaf me wel vertrouwen dat ze zo close was. Ze was ook net klaar met werken en had nog niets gedronken, dus het was niet alsof ze lazarus was.

[B]Set 3[/B]
    Set 3 werd eigenlijk per ongeluk door een vriend van mij geopend toen hij drinken aan het halen was. Het duurde een beetje lang waardoor ik naar hem toe liep, hij stond de aandacht van de ober te roepen met hb7,5zus en hb8slet. De dames kregen eerder hun drankjes en vonden dat dit niet meer dan logisch was aangezien ze vrouwen waren. Dit was natuurlijk een hele mooie kans om te neggen en ik zei iets in de trand van omgekeerde emancipatie (weet niet meer precies wat). De hbZus begon een beetje te kakelen over maar kijk dan naar ons, natuurlijk worden we snel bediend, waar ik natuurlijk keihard werd; [I]'naja daar ben ik het niet mee eens hoor, zie niet heel veel speciaals'[/I] Dit was iets te hard, maarja ook al waren ze geen HB9 of 10 ze gedroegen zich wel zo, dus het was nodig. Ik ging verder met: [I]'Die doorsnee oorbellen heb ik al 10 keer gezien vanavond (naar hbSlet), en dat truitje slobbert redelijk jullie heen (naar hbZus), verder hebben jullie inderdaad redelijk leuke koppies[/I]. In mijn optiek een vrij harde neg, maar dankzij mijn brede grijns en goeie acteerwerk kwam ik er perfect mee weg. Ze begonnen nu tegen mij van 'naja pff blabla tjeeezus zeg, blabla, kijk naar jezelf' allemaal ook op een speelse manier, maar natuurlijk accepteerde ik dit niet en draaide me weg, waarna hbZus mijn arm pakte. Ik keek haar diep aan, op dit moment hadden we allemaal onze drankjes (zei wel 10, dus ze waren met een groep en moeste weg), en zij zei nee hoor haha je bent wel een leuke jongen eigenlijk.

Bam, in de pocket, 2e compliment van de avond. Later op de avond liep ik weer langs hbZus en maakte nog een praatje met haar. Zij initieerde op dit moment het gesprek. Ik weet niet meer precies wat er gezegd werd, maar er werd wel hevig geflirt. Ze qualifiede zichzelf een aantal keer, het was een plagerig gesprek verder van mijn kant uit. Ik vertelde dat ik op zoek was naar mijn vrienden (die ik echt ff kwijt was nadat ik naar de WC was geweest) na een tijdje en toen zei ze iets van: [I]'nou dat maakt toch niet uit, weet je ook weer wie je echte vrienden zijn.'[/I] Wijzend naar zichzelf. Ik reageerde hier geshokeerd op en vond dat ze wel erg snel ging. Vervolgens ging ik verder naar mijn vrienden die ik ergens zag lopen. Ik zit nu te twijfelen of dat slim was, maar op dat moment had ik het idee dat er niet echt attraction was, en ik was ook een beetje geintimideerd door haar vrienden die overduidelijk mijn aanwezigheid niet op prijs stelde (een grote groep grote marokkanen, wat verder normaal niet angstig is, maar deze keken echt alsof ze me wilde afmaken).
    Rechts van mij stond hbSlet met een of andere gozer te zoenen overigens.

De derde keer dat ik naar haar toe ging was tijdens mijn weg naar buiten. Was heel vluchtig, maar ik zei: [I]'nou we zullen elkaar vast nooit meer zien, maar ik vond het heel.... interessant je ontmoet te hebben,'[/I] met een speelse blik op mijn gezicht. Hierna had ze het over dat ze het heeeel jammer vond dat ik wegging en blablabla. Weet niet meer precies waarom, maar ze maakte een opmerking over dat ze mijn zusje was en dat ze nog een dikke knuffel wilde, vandaar de naam hbZus. Het was dat haar vrienden me nu wel heel erg graag weg wilde hebben, anders had ik nog eventjes een #-close geprobeert.
    Rechts van mij stond hbSlet met een of andere nieuwe gozer te zoenen

[B]Set 4[/B]

Tjah was dit wel een set. Is het een set als je zelf geapproached wordt?
    In ieder geval kwamen er tijdens dat ik echt iedereen aansprak 2 wat oudere dames (schat begin 30) naar mij en mijn vrienden die tegen ons zeiden: [I]'wat bind jullie? en dan vooral jou!'[/I] wijzend naar mij. We hadden alledrie echt zoiets van wat gebeurd hier nou en wat is dat voor rare vraag. Ze bedoelden of we getrouwd waren, christelijk, in een relatie, ze vroegen eigenlijk alles wat ons zou kunnen weerhouden met ze naar bed te gaan. Een van de dames was een hb7MILF, en de ander was best lelijk. Maar goed zo overdonderd als we waren door deze rare vragen probeer ik toch Alpha te doen. Tjah een k-close, of zelfs f-close met deze hbMILF zou toch wel weer een mooi avontuurtje zijn. Toen ik mezelf zo manouvreerde dat ik met hbMILF kon praten vertelde ze me helaas dat ze naar ons toe waren gekomen omdat haar vriendin over mij had gezegd dat ik een 'leuke jongen' was, waar hbMILF later 'lekker ding' van maakte. Helaas helaas, ik had de ballen niet om te zeggen; 'naja sorry, maar jij bent toch een stuk leuker' of iets in die richting. Volgens mij zag ze me ook wel zitten, dus was nog niet eens ondenkbaar...
    Als jullie nog tips hebben hoe ik dit beter had kunnen aanpakken zijn die zeker welkom?
    hbMILF zorgde er voor dat ik in gesprek kwam met de lelijke dame en na 2 minuten praten met de lelijke dame en mijn wing zei ik dat ik naar de WC ging, toen ik terugkwam waren ze gelukkig vertrokken.

[B]Conclusie[/B]

Dit was echt een hele mooie avond. Op een gegeven moment hebben ik en mijn vrienden het op een zuipen gezet en toen gingen mijn approaches, die toen meer voor de grap waren, hopeloos slecht, maar tot het moment dat we dit deden was dit misschien wel de leukste sarge avond tot nu toe ook al was het niet eens een echte sarge avond. Helaas heb ik geen #- of k-close kunnen regelen, maar ik denk dat dit zeker bij set 2 en 3 zeker had gekunt. Snap nog steeds niet waarom ik nou eigenlijk weg liep, IOI's waren er zeker in set 2, maar ook wel in set 3 in overvloed.

Het was ook heerlijk om door hbZus, hbHandtastelijk en hbMILF zo gecomplimenteert te worden. Dit zorgde er nog eens extra voor dat ik vanavond ijzersterk in mijn schoenen stond. Mijn bodylanguage was near perfect, mijn negging liep gestroomlijnd, mijn conversatie skills waren redelijk tot goed, het enige probleem wat ik had was dat ik niet door duwde naar k- en #-closes. Wel is nog op te merken dat alle setjes die ik vandaag geopend had goed reageerde (totdat ik dronken werd), en dat ik ook met heel veel mensen die ik niet opende oogcontact had.

Respons over wat jullie van mijn materiaal of al het andere wat in jullie opkomt vonden is meer dan welkom!
    Last edited by Bramus; 03-13-2008, 07:52 PM.
Working...
X