Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Brazil. A very nice country indeed.. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Brazil. A very nice country indeed..

Afgelopen zaterdag was weer zo'n gedenkwaardig avondje, dat ik hem toch ff moet delen met jullie.
    Het begon allemaal zo onschuldig en eindigde dan met een lekkere knal.

Zoals de meeste wel van jullie weten, of niet, heb ik samen met een goede vriend een bedrijf dat VIP-arrangementen aanbied voor iedereen die in stijl uit wil gaan. Dit zorgt ervoor dat ik niet vaak meer echt uitga om lekker te relaxen of zo.

Maar afgelopen zaterdag was een uitzondering op de regel. Een van die weinig avonden dat ik ff aan mijn eigen kon besteden.
    Dus belde ik mijn oude, vaste wingman DJKC, op en nodigde hem uit voor een avondje stappen in mijn oude vertrouwde Escape.
    Had natuurlijk VIP-kaartjes geregeld via een relatie van mij. Inkoppertje, toch?

Afspraak was in de Kroon waar we ff bijkletsten en een drankje genoten. Vervolgens ff naar de Escape Lounge voor een snelle begroeting aan mijn goede vriend, de resident DJ, W.

Vanuit daar door naar de Escape.
    Vanwege een rij bij de gastenlijst moesten we ff blauwbekken, maar hier begon het eindelijk.
    Zie in de 'normale' rij 2 zeer leuke HB's staan te wachten of dat ze naar binnen mogen.
    DJKC volgt mijn blik en zegt: Volgens mij heb ik die linkse een tijdje geleden geneukt, maar weet het niet zeker.
    WC: Jij weet het niet zeker? Man, jij hebt net zo'n geheugen voor namen en gezichten als ik. Misschien zelfs beter. (Terugverwijzend op een eerder voorval waarbij ik een HB8 was vergeten maar DJKC niet.)
    DJKC: Ja, dat weet ik, maar dit weet ik niet zo zeker meer.
    Kijk weer in hun richting en lach vriendelijk. Geen reactie van hun.
    We komen eindelijk bij de VIP-lijst aan en we krijgen een VIP-bandje om, maar gezien het feit dat ik +4 op de lijst stond en er dus 3 bandjes over had, wees ik naar de 2 HB's en vertel de meid dat zij er ook bij horen. Niet afwachtende op het omleggen van hun bandjes gaan we naar binnen via een andere ingang.
    Jas ophangen en de tent checken.

Op het "VIP-deck" begroet ik een heleboel bekende meiden en andere goede bekende.
    We drinken vervolgens een drankje en beginnen een beetje te praten met iedereen.

DJKC: Zullen we eens kijken of die 2 ondertussen ergens zijn?
    WC glimlachend: Is goed, want volgens mij hebben die geen flauw idee wat ze dragen om hun polsen.
    DJKC lacht en we duiken naar beneden de menigte in.
    Na een kleine omzwerving vinden wij ze boven op de gallerij.
    Ze bedanken mij voor het VIP-bandje.
    Neg ze over het feit dat ze de weg niet weten en dat het bandje speciale krachten heeft en die dus niet gebruiken.
    DJKC en ik pakken hun handen vast en trekken ze mee de zaal in en het VIP-dek op.
    We kletsen en lachen.
    HB1Brazile heeft een Duitse vader en een Braziliaanse moeder. Spreek gebrekkig Engels, goed Duits en perfect Portugees.
    HB2Brazile heeft een Franse vader en een Braziliaanse moeder. Spreek gebrekkig Engels, goed Frans en perfect Portugees.
    HEERLIJK!!!!! Multi culturele bijeenkomst op het VIP-dek van de Escape.
    HB1Brazile draagt laarzen, spijkerbroek en een loshangend topje. Geen BH bij nadere toekomstige inspectie.
    HB2Brazile ook laarzen en een mooie een-delige jurk.
    HB2Brazile vliegt momenteel een beetje over de wereld en kent HB1Brazile al enkele jaren.
    Samen zijn ze uit Duitsland naar Amsterdam gekomen voor een beetje R&R hier.

DJKC heeft zijn fototoestel bij zich, net als zij, en we nemen wat foto's op het podium van elkaar.
    We lachen, kletsen en dansen met elkaar.
    Word regelmatig onderbroken door mijn bekende aldaar die me natuurlijk uitbundig begroeten en ff snel bijkletsen.

HB1Brazile op haar Duits: Kom jij hier vaker of is dit jou feestje?
    WC glimlachend: He, niet zo nieuwsgierig jij... Nee, dit is niet mijn feestje, jammer genoeg, maar ik kwam hier vroeger heel vaak, maar nu niet meer. Beetje druk met andere zaken.
    Ondertussen is DJKC bezig HB2Brazile aan het entertainen.
    HB1Brazile: Ken jij ook de DJ?
    WC glimlachend: He, dat is eigenlijk een domme vraag, toch? Ben je me aan het versieren of zo?
    HB1Brazile glimlacht terug: Nee, absoluut niet.
    WC doet de Pinokkio move. (De vinger op de neus leggen en vervolgens doen alsof hij groeit.)
    NB1Brazile lacht hierom en slaat op mijn arm.
    Kijk haar serieus aan en vervolgens naar mijn arm. Wijs erop en vervolgens op mijn wang.
    Ze leunt in en kust me op de wang.

We dansen en kijken samen een beetje rond.

DJKC: We hebben geweldige pivots. Iedere chick check ons.
    WC voorzichtig om zich heen kijkend: Ja, super....

Na een tijdje grijp ik HB1Brazile om haar middel en we slow-dansen op het podium op Dance-muziek. Super Hilarisch.
    We lachen er allebei om en dansen gewoon door.
    Steeds blijft ze naar beneden kijken als we dansen. Af en toe laat ze haar blik naar boven wandelen, om vervolgens weer naar beneden te zakken.

WC: Jij bent echt mooi als je zo verlegen bent.
    HB1Brazile glimlacht hierop breed en kijkt weer een beetje verlegen naar beneden.
    Hef haar kin op met mijn vinger en fluister in haar oor: Jij bent leuk.

HB1Brazile kijkt me diep in de ogen aan, maar ik neem het initiatief.
    Wildcouger-move!!! We kussen heel kort een paar keer, waarna zij haar handen om me heen gooit en er vol induikt.
    Uit mijn ooghoeken zie ik dat DJKC ook flink bezig is met HB2Brazile.
    We laten elkaar ff los om te dansen, maar we zoeken elkaar weer vervolgens op.
    Volgens mij kijkt het hele podium naar ons, maar dat laat me koud. Het is heerlijk. Zij is heerlijk.

Laat me handen over haar rug strelen/masseren. Langzaam langs de zijkanten van haar zeer mooie ronde borsten.
    Hierbij merk ik dus dat ze geen BH aan heeft. Haar tepels zijn prominent aanwezig en erect.

Laat haar ff los en pak haar handen vast. Trek haar naar de zijkant een donker hoekje in.
    Daar gaan we er vol tegen. Zuigend en tong worstelend.
    Mijn handen strelen over haar borsten, waardoor ze af en toe loslaat en zachtjes in mijn oren kreunt.
    HB1Brazile: Lekker. Jij bent lekker.
    WC: Dat klopt, maar jij bent dat ook.
    HB1Brazile glimlacht en zoent me nog meer intens.
    Haar tepels steken bijna een gat in haar topje. Heerlijke zachte borsten worden verwend.

Na 45 minuten flink te hebben gevrijd, laat ik haar los en fluister in haar oor dat we maar ff moeten checken hoe het met onze andere vrienden ervoor staat.
    We lopen terug de menigte in, die ons bekijken en merken dat DJKC met HB2Brazile verdwenen zijn.

HB1Brazile: Waar zijn die twee gebleven?
    WC: Misschien vonden ze dat zij ook wat privacy nodig hadden en zijn ergens anders heen gegaan.
    HB1Brazile glimlacht: Oh.
    WC: Kom, we gaan ze ff zoeken. Anders word je ongerust en dat wil ik niet hebben.
    Pak haar handen vast en we lopen door de club op zoek naar DJKC en HB2Brazile.
    Uiteindelijk vinden we ze al vrijend in Escape DeLuxe.
    DJKC ziet ons en roept ons naar hen toe.
    We gaan erbij zitten en kletsen wat verder.
    HB1Brazile gaat op mijn schoot zitten en draait zich naar me toe. Drukt vervolgens haar lippen en tong in me.
    We vrijen vervolgens gewoon door.
    Laat mijn handen weer over haar rug, kont en borsten wandelen en strelen.
    Haar borsten krijgen de royal-treatment. Natuurlijk ook de bijbehorende tepels.
    Het wordt zo passievol dat ik me echt laat gaan en haar topje opzij duw en eraan ga likken en zuigen.
    Midden in de club, vol in zicht van andere, ben ik de borsten en tepels van HB1Brazile aan het likken. Ik heb het niet door tot DJKC me lachend aanstoot met zijn voeten.
    HB1Brazile zit, terwijl ik bezig ben, me in de oren te hijgen en kreunen, maar ze stopt me niet.
    Af en toe bijt ik ook in haar nek en lik ik haar oren.
    Haar handen strelen door me haren en langs mijn gezicht. Haar tong likken op haar beurt mijn oren en haar geluiden wakkeren het verder aan.
    Dit gebeurd nog een aantal keren.

DJKC maakt natuurlijk foto's van ons en ik ook van hem en HB2Brazile terwijl zij lekker bezig zijn met elkaar.
    Mijn handen dwalen af en toe af tussen haar benen, die ze voorzichtig spreid.
    Wrijf haar voorzichtig over haar kruis en zoen haar ondertussen hevig.

WC in haar oor fluisterend: Jij bent echt lekker. Ik wil met je vrijen. Ik wil je verwennen.
    HB1Brazile fluisterd in mijn oor: Dat wil ik ook, maar ik kan niet.
    WC: Je hebt een vriend, nietwaar?
    HB1Brazile zielig: Ja. Jammer genoeg wel.
    WC: Luister. What happens in Amsterdam, stays in Amsterdam. Nobody will know.
    HB1Brazile glimlacht: Ja, dat weet ik. Maar het is te gecompliceerd.
    WC: No problem. Respect.
    Vervolgens zoenen we door.

Het is ondertussen 04.00.
    Plotseling kijkt HB1Brazile me aan en zegt: Kom, we gaan.
    WC: Inderdaad, het is al laat. Kom. Ik breng je wel weg naar je hotel.
    HB1Brazile: Dat hoeft niet. We nemen wel een taxi.
    WC serieus, maar met een glimlach: Nee, ik sta erop. Je bent gast hier en geen gast van mij neemt een taxi terug. Dat laat ik niet toe.
    HB1Brazile glimlacht en pakt mij hand vast.

We lopen met z'n vieren dus naar de uitgang. Aan de bodem van de trap wisselen we pas onze namen uit. Echt bizar. 4 uurtjes later, waarvan 2,5 uur zware vrijacties, weten we pas elkaars naam.
    We pakken gescheiden onze jassen.
    DJKC en ik bespreken snel taktieken terwijl zij ook dingen bespreken. Vervolgens gaan we naar buiten.

HB1Brazile zegt dat het koud is.
    WC: Kom maar hier. We zijn zo bij de auto.
    HB1Brazile kruipt tegen heerlijk weer tegen me aan.

Plotseling komt DJKC naar me toe: Wat wil je nu gaan doen?
    WC: Haar naar het hotel brengen en dan zie ik wel. En jij?
    DJKC: Ik neem haar nu echt mee.
    WC: Ok. Moet ik je dan thuis met haar afzetten?
    DJKC: Nee, ik neem wel een taxi. Breng jij haar maar naar het hotel.
    WC: You sure?
    DJKC: Ja man.

De dames willen niet echt met ons mee, maar na een tijdje laten zij zich gewoon uit elkaar halen en vertrekt DJKC naar zijn huis met HB2Brazile en ik met HB1Brazile naar haar hotel.

HB1Brazile: Komt het wel goed met HB2Brazile?
    WC: Maak je niet ongerust. DJKC is een coole gast.
    Hierop pakt ze me hand vast en we lopen naar de auto.

Bij de auto aangekomen, stappen we in en zoenen nog ff verder.
    HB1Brazile: Vind het lief dat je me wegbrengt. Weet je waar het hotel is?
    WC: Wat dacht je. Ik woon hier.
    HB1Brazile glimlacht: Leuk. Dank je wel.
    Ze zoent me en we vrijen nog even heftig met elkaar.
    Vervolgens vertrekken we naar haar hotel.
    We praten om de tijd te doden.
    Ze bevestigt nog een keer dat ze een vriend heeft en dat er verder niets kan gebeuren tussen ons.
    WC: I respect that. Don't worry. I'm a cool and respectable guy. (YEAH RIGHT!!!!!)
    Ze zoent me weer terwijl ik mijn handen over haar benen naar boven laat glijden.

Na 10 minuten staan we voor haar hotel stil en trek haar naar me toe.
    We vrijen weer heftig in de auto. Haar jas gaat open en mijn handen vinden weer haar borsten en tepels. Die krijgen weer de royal treatment van mijn handen, lippen en tong.
    Ze kreunt weer in mijn oren: Nee, WC. Dit kunnen we niet doen.
    WC bevestigend, mar niet dwingend: What happens in Amsterdam, stays in Amsterdam.
    HB1Brazile kijkt me geil aan en kust me weer.

WC: Ik zal beloven om me in te houden, maar mag ik een slokje water bij je drinken? Je hebt me uitgedroogd.
    HB1Brazile kijkt me glimlachend aan: Ja, maar alleen dat. Niet meer. Alsjeblief.
    WC: Ik respecteer je wens.
    HB1Brazile zoent me weer en vervolgens gaan we het hotel in.

De nachtportier kijkt me argwanend aan en laat ons binnen.
    We lopen door naar haar kamer en bij binnenkomst komt een grote bende me tegemoet.

WC: Een echte vrouwen hotelkamer.
    HB1Brazile lacht en begint haastig wat op te ruimen: Ja, sorry. We hadden haast.
    WC: Dat zie ik.

HB1Brazile pakt een fles water uit de koelkast en schenkt mij een bekertje in.
    Ondertussen trekt ze haar jas, laarzen en sokken uit.
    Ga zelf zitten op haar bed en kijk glimlachend toe.
    Na het leegdrinken plaats ik het bekertje op de koffer naast het bed en pak haar hand vast.
    WC: Ik heb nog ff dorst.
    HB1Brazile glimlacht en neemt plaats op mijn schoot.
    We vrijen vervolgens uitgebreid met elkaar.
    Op een bepaald punt legt ze haar handen op mijn kruis en kneed mij lul door de jeans.
    Ik maak ondertussen haar topje los en geeft de borsten weer de treatment die ze nodig hebben.

WC fluisterend in haar oor: Wat is dit nu? Waar ben je mee bezig?
    HB1Brazile: Ik vind je leuk, maar ik kan niet met je neuken.
    WC: Als je dat niet wilt, wat wil je dan?
    HB1Brazile: Ik wil je ook verwennen, zoals jij dat bij mij doet.
    WC: Kom hier.

Sta op, leun tegen de muur en trek haar met haar rug tegen me aan.
    Streel en masseer haar borsten en laat vervolgens een hand naar haar jeans glijden. Doe het knoopje los en laat mij handen in haar broek glijden.
    Daar kom ik een ondertussen nat, geil slipje tegen. Laat mijn vingers over het slipje naar haar kruis glijden. Speel dan met haar clit en zak verder af naar beneden en naar binnen.
    Ze gooit haar hoofd naar achteren over mijn schoulder. Ze kreunt in mijn oren dat het lekker is.
    In de tussentijd heeft ze mijn broek ook losgemaakt en mijn lul uit mijn onderbroek genomen. Deze krijgt ook een lekkere verwen beurt.
    Ik sta op het punt van klaarkomen, net als zij. Maar nog steeds vertoont ze zware LMR.
    Vinger haar vervolgens klaar, maar stop haar met trekken en fluister in haar oor: Nee, ik wil jou verwennen. Jij bent mijn gast.
    HB1Brazile glimlacht en laat me los.
    Ze pakt mijn vingers en likt deze schoon.
    Trek mijn broeken weer op en zij doet ook haar broek dicht. De hele tijd blijft ze me aankijken. Haar topje volgt ook.
    Ik trek haar weer naar me toe en duw haar vervolgens op het bed. Daar vrijen we verder en wrijf mijn kruis in die van haar todat mijn telefoon gaat.

DJKC: En? Ben je klaar? Wat's gebeurd?
    WC heel snel: Niet geneukt, maar wel verwent. En jij?
    DJKC Gevingerd en gepijpt.
    WC: Ben je al onderweg?
    DJKC: Ja, ETA 10 minuten.
    WC: Okay. Wacht buiten op je.
    DJKC: Cool.
    Hang op.

Ze kijkt me aan: Ze zijn onderweg hierheen.
    HB1Brazile: Gelukkig, want je moet echt gaan. Je maakt me gek.
    WC: Gelukkig. Kom hier.
    K-close. Vrijen. Heftig.
    WC: Kom, laat me nu gaan.

Na 5 minuten sta ik voor haar deur en begeef me naar de voorkant van het hotel.
    Daar komt DJKC aan met HB2Brazile.
    We begroeten elkaar en zij gaat het hotel in.

DJKC en ik evalueren aldaar de avond.
    DJKC: Jij bent echt gek. Iedereen zat naar jou te kijken in de DeLuxe. Kon je het niet laten?
    WC glimlachend: Wat? Nee. Ze had gewoon heerlijke borsten. Lekkere tepels. Die schreeuwden om verwenning.
    DJKC lacht hard: De hele tent zat jou en HB1Brazile in de gaten te houden. Die mensen naast ons zijn gewoon opgestapt.
    Lach keihard om het verhaal.
    DJKC: Mensen op de dansvloer, vooral een paar groepjes van meiden, waren ons en vooral jou nauwlettend in de gaten aan het houden. Met zulke jaloerse blikken zelfs.
    WC lacht nog harder: Dat had ik niet in de gaten, man.
    DJKC: Dat zou ik ook niet hebben.
    We high-five-en en spreken wat zaken af voor de volgende keer.
    We stappen in onze auto's en vertrekken naar huis.

Een geslaagde avond.
    Last edited by Wildcouger; 03-10-2008, 07:38 AM. Reason: Klassering verwijderd

Ik hoop dat dit mag, zo niet verwijder aub deze post en aanvaard mijn excuses hiervoor.
    Kan de regels niet echt snel vinden over foto plaatsingen..

Links: HB1Brazile, Midden: WC, Rechts: HB2Brazile
    http://img502.imageshack.us/img502/8738/1001442hh7.jpg

In de DeLuxe
    http://img209.imageshack.us/img209/9857/1001453dt4.jpg
    Last edited by Wildcouger; 03-10-2008, 07:32 AM. Reason: Klassering verwijderd

Comment

Briljant verhaal, maar ik moet wel zeggen dat ik HB9 redelijk ingeschat vind, misschien iets lager, maar HB10 is in mijn boekje echt maar een HB7 ofzo. Maar goed smaken verschillen, alleen moet je wel voorzichtig zijn met die klassering.

Wel echt super verhaal! lekker gedetailleerd ook

Comment

Originally posted by Bramus View Post
        Briljant verhaal, maar ik moet wel zeggen dat ik HB9 redelijk ingeschat vind, misschien iets lager, maar HB10 is in mijn boekje echt maar een HB7 ofzo. Maar goed smaken verschillen, alleen moet je wel voorzichtig zijn met die klassering.
        Ja, zal erop letten, maar de foto's doen die twee meiden geen echt recht toe.
        Ik zal de klassering wel verwijderen.

Comment

zeker gedetaileerd hehe

maargoed ik ben het met bramus eens smaken verschillen. Good stuff though!

Comment

haha, briljant man. het was net of ik zo'n erotisch verhaal aan het lezen was
            pinocchio-move vind ik ook wel goed gevonden en props voor de manier waarop je het uiteindelijk toch afgehandeld hebt, dominantie en sluwheid (ik wil nog wat water drinken). mooi fr!

Comment

Geweldig, een echt layreport, ook al werd er niet geneukt, schaal ik deze post hoger in, als andere layreports. Nog foto erbij ook. Ja, dit niveau zie ik graag.

He, he. [B]Big UP [/B]voor Wildcougar!

Groetjes SmoothDoc

Comment

Originally posted by SmoothDoc View Post
                Geweldig, een echt layreport, ook al werd er niet geneukt, schaal ik deze post hoger in, als andere layreports. Nog foto erbij ook. Ja, dit niveau zie ik graag.

He, he. [B]Big UP [/B]voor Wildcougar!

Groetjes SmoothDoc

Helemaal mee eens, toppie !

Ik heb je Fr Genomineerd als je dat niet goed vind laat het weten dan pas ik me post daar aan.

Gr,

Hellbouncer

Comment

Zo zien we het graag.. Nice post & Result. WTG WC.

Comment

Heel goed report. De dames zien er redelijk geconserveerd uit. thumbs up

Comment

@Captain Cool.
                      Sorry voor de erotische tint, maar las veel andere FRs/LRs waarbij niks verteld werd over de sex afloop.
                      Gezien dat het ook een belangrijk aspect is tijdens een PU heb ik het altijd meegenomen. Hoe gedetaileerder hoe meer andere mensen gebruik van deze kennis kunnen maken.

Die pinnochio-move werkt altijd heel goed. Zorgt altijd voor een glimlach en een comfort opbouw.
                      Je neemt de serieusheid van een pick-up weg.

Dat "Een glas water aub" werkt vaak, maar niet altijd.
                      Je moet het wel op het goede moment brengen en een aanleiding daarvoor hebben.
                      Hierbij was het dat zij al aangaf dat ze een droge mond had.
                      Ik bevestigde dat en vroeg vervolgens die vraag..

@Smooth Doc
                      Dank je wel voor je uitzonderlijk compliment.
                      Zal dit soort FRs/LRs vaker schrijven.
                      Deed het in het verleden al veel, maar zal het zeker blijven doen.

@hellbouncer
                      Dank je wel voor het aandragen van deze FR.
                      Heb er absoluut geen problemen mee.
                      Voel me zeer vereerd hierdoor.

@CountG
                      Dank je wel voor het compliment.

@Blitzkrieg
                      Dank je wel.
                      Zoals ik al aangaf, zijn de foto's een slechte representatie van de werkelijkheid.
                      Maar alle Brazilianen hebben een bruine tint. Deze twee waren geen uitzondering.
                      Vooral HB1Brazile was wat lichter, maar haar sproeten zorgden voor een bepaalde weerspiegeling van haar huid.
                      Probeerde deze af te likken, maar dat lukte niet echt.

Comment

no need to apologize man, au contraire.
                        zozo,ben benieuwd naar andere fr's van je, keep them coming! (zowel de fr's als de dames)

Comment

Haha geweldig! Tering wat moet het relaxt zijn zoveel social proof van bekenden te hebben als jij in zo'n club! nice job as a whole though...

Bovendien levert deze FR iets aan waar we normaal nooit zo vaak over discussieŽren: [B]LMR[/B]. [B]Waar ging het mis? Enig idee hoe WC het had kunnen doorbreken? [/B](Ik niet echt dus..)

Comment

Originally posted by Captain Cool View Post
                            no need to apologize man, au contraire.
                            zozo,ben benieuwd naar andere fr's van je, keep them coming! (zowel de fr's als de dames)
                            Zal ze zeker in de toekomst gaan posten.
                            Heb nog FRs/LRs ergens liggen, maar weet niet of daar interesse voor is en of het gepast is deze hier te mogen posten, gezien het feit dat deze in het verleden zijn geschreven.
                            Zou dat meer zien als opscheppen, dus concentreer ik me liever op toekomstige FRs.
                            Als er mensen zijn die oudere FRs/LRs van mij willen lezen, laat het me dan weten.
                            Dan verzinnen we wel wat.
                            Last edited by Wildcouger; 03-10-2008, 09:41 PM.

Comment

Originally posted by Sibly View Post
                              Haha geweldig! Tering wat moet het relaxt zijn zoveel social proof van bekenden te hebben als jij in zo'n club! nice job as a whole though...

Bovendien levert deze FR iets aan waar we normaal nooit zo vaak over discussieŽren: [B]LMR[/B]. [B]Waar ging het mis? Enig idee hoe WC het had kunnen doorbreken? [/B](Ik niet echt dus..)
                              Ach ja. Social Proof...
                              Kijk, zoals ik al aangaf, heb ik er hard aan moeten werken, maar dat gooit nu zijn vruchten af.
                              Gelukkig helpt mijn enthousiaste uitstraling en high-energy (dankzij mijn ADHDiF*) ook mee.
                              Zorg zo ervoor dat mijn omgeving veranderd in een feestje binnen het feestje.
                              Dat merkt men en men wilt daar dan ook bij horen.
                              Vervolgens klets je met iedereen en, dit is heel belangrijk, je onthoud wat er tegen je gezegd wordt.
                              Maar ik zal dit wel eens later nader in detail beschrijven.

LMR...
                              Bij mij ging het mis, denk ik, dat zij echt een sterk zelfbeschermings gevoel had en toch loyaal aan haar vriend wilde blijven.
                              Niet neuken, maar wel vingeren.
                              Begrijp het verschil ook niet erg, maar ach. Een volgende keer moet ik het gewoon iets harder pushen. Voorzichtig maar wel harder en dan lukt het zeker wel.

*ADHDiF - Alle Dagen Heel Druk incl. Feestdagen. - Gebruik deze afkorting en verklaring ook tijdens de pick-up... Mensen vinden hem geniaal gevonden.

Comment

Working...
                              X