Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Borrel Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Borrel

Ik had gisteravond een borrel van m'n studievereniging. Het was niet heel druk, hooguit een man of 40-50. Ik ben weer wat van de alcohol af, en drink nu per avond hooguit 4 bier. Ik klapte helemaal dicht, en heb geregeld op het punt gestaan om ervandoor te gaan. toch maar gebeleven, maar niet van harte.

Ik had een tijdje terug na een avond in een cafe met oa HB7 naar haar vriendin gesmst (waar ik trouwens ook wel goed mee omga) Dat ik HB7 zo leuk vind. Vriendinnen praten natuurlijk, en HB7 kwam dat dus ook te weten. Heb het er verder niet met haar over gehad, maar ik hoorde wel dat ze zei van 'oh dan moet ik maar ff afstand ofzo houden voorlopig'.
    Verder ga ik wel supergoed met haar om, dus wat dat betreft kan ik gewoon naar haar toe gaan en een beetje ouwehoeren, lol maken, plagen etc.

In ieder geval, dit zijn mijn gedachten die ik gister had toen ik terug kwam.

Ik stond met een maat aan de bar. Zij stond daar te dansen in een kringetje. Dat is niet wat ze wil. Ze wil aandacht, iemand die interesse toont. Ik zag het allemaal, maar kon gewoon geen actie ondernemen. Ik stond daar met mn cola, met m'n vriend te praten tegen wie ik heb gezegt wat ik van haar vind. Ik kon de kracht niet vinden. Nu ik terug denk (altijd makkelijk natuurlijk) had ik haar gewoon van achter moeten beginnen te grinden. Heel kort maar. Vervolgens wegduwen en zeggen dat ze op mijn plaats staat. C/F zijn, gewoon een leuke tijd hebben. Ik weet 100% zeker dat ze iig op me in was gegaan, dwz dat ze 100% zekker met me mee had gedaan qua dansen, en dat ze zeker weten toehapt op de 'je staat op mijn plaats' zin.
    Ook deze avond ging ze naar de wc ofzo. Op de 1 of andere manier hou ik via m'n ooghoeken precies in de gaten wat ze doet. Ik ben me altijd bewust van waar ze is. Zowieso let ik veel op de omgeving, maar bij haar is t wat erger.
    Ik hang nog steeds aan de bar met een cola, en ze komt terug de ruimte in. ze doet [u]precies[/u] wat ik dacht dat ze zou doen: ze knijpt met beide handen in m'n zij. Ze vraagt mijn aandacht. Ik draai me om, en met m'n fake-but-real-looking glimlach kijk ik haar aan. Dat was een poging van haar om iig een gesprek met me uit te lokken, maar ik kon mezelf er gewoon niet toe brengen. Het lukte gewoon niet om die energieke, leuke interessante gast, die ik toch geregeld ben op avonden dat ik uitga, te zijn. ik kwam niet in de state, werd gewoon moe van me mezelf.
    Waarom lukt dat dan niet? Ik kies er dus blijkbaar voor om me een hele avond te ergeren dan dat ik een leuke tijd heb. Terwijl wanneer ik weet dat HB7 niet aanwezig zal zijn ik echt superavonden heb. Veel opener etc, leuke tijd, veel 'kloten' met iedereen. Op zulke avonden lukt het me dus wel om te k-closen.
    Het is echt iets in m'n kop wat er niet uit wil.
    Oplossing...?

Groeten
    ~Tymar

EDIT:

En nu krijg ik opeens dit mailtje van haar:

FW: Young Sinatras Night club‏
    Verzonden: vrijdag 7 maart 2008 11:00:04
    To: Tymar
    From: HB7

Zin/tijd om mee te gaan?

-xxx-
    HB7

--------------------------------------------------------------------------------
    Subject: Young Sinatras Night club
    Date: Thu, 6 Mar 2008 17:11:42 +0100
    From: [email]promotie@panama.nl[/email]

Beste ,

Gefeliciteerd!

Je hebt 2 gastenlijstplekken gewonnen voor zondag 9 maart aanstaande, Young Sinatras Nightclub in Panama*

Deze avond zal verzorgd worden door de 10-delige Jazz band The Young Sinatras.

De avond begint om 20.00 en de lijst sluit om 21.00 dus zorg dat je op tijd bent!

Let op! Indien je, zonder afmelding, niet op komt dagen, kan het leiden tot uitsluiting van deelname aan de gastenlijst in het vervolg.

Tot zondagavond!

Nathalie Tabaa

Panama*

Wat doe ik nu?
    Last edited by Tymar; 03-07-2008, 02:04 AM.

Wat je nu doet: Je belt haar op vanmiddag en zegt dat het je heel leuk lijkt om te gaan!

Niks nep intenties, niks routines, niks haar laten wachten. Zij vraagt jou nu mee om ergens heen te gaan, zij het als vrienden zij het als poging tot meer dan vrienden te worden.

Ga met haar hierheen, wees sociaal met de mensen om je heen. Praat met anderen, praat vooral met de aanwezige vrouwen. Maak grapjes, wees een leuke gast. Probeer niks te forceren, wees een gentleman. Als het duidelijk is dat er een kus moment is, gebruik die dan ook. Verontschuldig je nergens voor.

Hierbij moet ik wel zeggen dat je jezelf dingen aanpraat. Je zegt dat als zij bij zo een avond is, jij geen superavond hebt. Dude, het is niet alsof zij die hele avond tegen iedereen zegt dat jij een super nurd bent ofzo. Als jij [I]denkt[/I] dat je een kutavond hebt als zij erbij is, dan [I]is[/I] het ook zo. Maar je lijkt me een slimme jongen, en emoties weggelaten... doet zij iets waardoor jij een kut avond hebt? I didn't think so either

Nogmaals, ga een leuke avond met haar hebben. Doe iets leuks van te voren, en HAVE FUN!

Comment

Je bent duidelijk "attached to outcome". Dit is natuurlijk dodelijk voor je game.

Het enige wat de destructieve gevolgen van "attached to outcome" kan verhelpen is je te realiseren: JIJ BENT DE PRIJS.
      Als zij jouw vriendin zou worden, dan is zij de gelukkige, niet jij. Op dit moment zie jij het andersom, je bent attached to outcome... Met andere woorden, je wil perse een bepaalde uitkomst en anders word je daar ongelukkig van. Als je je ECHT gaat realiseren dat jij de uitkomst bent en niet zij, dan kan je weer beter met haar omgaan en attraction krijgen i.p.v. ljbf-syndroom.
      Immers, als jij je echt realiseert dat je de prijs bent.. dan heb je haar niet perse nodig. Iemand die de prijs niet wilt, wat moet je dan met die persoon? Als Arsenal de champions league straks wint en vervolgens de beker in de sloot gooit, niks viert, afstand doet van de titel en zegt: Stomme champions league.... dat zou toch ook raar zijn? Dan zou iedereen toch ook zeggen, die gasten verdienen het dan ook niet? Waarom doen ze mee? Wat doen ze raar?

Het principe van "Ik ben de prijs" veronderstelt dat je:
      - Niet needy bent
      Je hebt immers keuze, als zij niet wilt: dan 100 anderen.

- Je comfortabel in je eigen vel bent
      Jij bent immers het hoogst haalbare. Je hebt zelfvertrouwen, want jij bent het beste voor een vrouw.

- Je (goede) persoonlijkheid volledig tot bloei kan laten komen.
      Je bent niet ongemakkelijk, je voelt je niet minder als andere mensen, je kan doen en laten wat je wilt: dus doe je de goede dingen.

En nog meer van dit soort dingen...

Enneh, Ja! Natuurlijk ga je op die uitnodiging in.
      Bereid jezelf goed voor. (zie de post van OhMy hiervoor en mijn FR, slaaf van de liefde springt in het vuur) Het "ik ben de prijs" principe is niet zoals het voelt natuurlijk, maar zo moet het wel gaan voelen. Realiseer je dat als je dit zou verkloten, dat er nog dagen, weken, maanden, jaren, decennia achteraankomen. Dat je nog zoveel vrouwen gaat ontmoeten... Los van het hele "ik ben de prijs-principe" is het daarom ook nog eens zo dat het ook niet uitmaakt als je het verkloot, het is niet alsof je leven dan echt ophoudt, alsof je dan nooit meer een one-itis krijgt, alsof het dan allemaal in 1x over is.

Comment

Thnx dudes!
        Ik leef weer helemaal op. Jullie hebben natuurlijk gelijk. Iig vandaag heb ik een wicked 11-kroegentocht. Iedereen een act doen als team. Ik heb n team van alleen maar ouderejaars, ik ga me zo gigantisch op de kaart zetten. Ben nu al bezig met oppompen voor vanaaf. De energie spat van me af!
        Post nog wel een FR daarover.

thnx iig, jullie hebben we iig ff over mn sombere moment heengeholpen

Comment

Working...
        X