Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Weird number close Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Weird number close

I have the flue now, so I wanted to settle for a number close...

Well I did, got her number; she called my phone & saved my name right away...

Good attraction, wanted my balls, etc.

Told her I'd take her salsa dancing soon..

but after the number she said:

"I just want you to know that I'm really infatuated for this guy Cohen" (who is a buddy of mine that I'm not that close with), so just don't fall in love with me."

so I said something to the effect of "Whoooah there don't get ahead of yourself, little missy" *with all the smiling & wtf congruent bodylanguage to go with it, etc*

and she said "yeah I know, we're like friends, and I totally appreciate that you're willing to do this as friends"

then short small talk & "kiss goodbye" and point to the cheek,

So anyways, I got a great vibe from her tonight, and the one time i've talked to her before the same thing...She was deffinitely attracted to me...

What do you think? worth the day -2?? I would say yes...
    How would one continue this properly?

So what's her deal? Is she willing to have that lust-sex with you, or is she LJBF'ing you already?

I suggest you find out on a day2!

Comment

eeh, dit is het Nederlandse gedeelte?

Overigens denk ik dat dit een LJBF is... dit is wel redelijk duidelijk. Je kan echter wel een gokje wagen, why not?

Comment

Pittige vraag. Ik heb het gevoel dat ze je misschien als back-up wil gebruiken
        (natuurlijk laat je dat niet gebeuren), maar dit is haar uitgangspunt. Hierdoor kan ze een gezellige tijd hebben met jou en in haar achterhoofd de geruststelling dat ze niks verplicht is. MAAR deze zin gebruiken wij ook: So just don't fall in love with me. Wanneer wij zeggen; Denk NIET aan een roze olifant, ga je juist aan die olifant denken. Wat ik al zei, moeilijk vraag.

Mijn advies; een goede date (overdag op het strand) met een sterke afwisseling. Begin met high/positieve energie en daarna low energie. Als ze vraagt wat er met je is, vertel je haar wat je dwars zit. Kijken hoe ze reageert (emotionele band), daarna overstappen tot een kiss-close.

Loud
        Last edited by Loud; 03-06-2008, 10:30 AM.

Comment

please nederlandse
          snap er niets van

Comment

Drop the bitch, drop her hard...

Comment

Wat vind je echt van haar? Is ze een 2e dag waard?

Denk dat je hier nog wel met goeie game wat weg kan slepen, maar denk dat je dan wel erg je best moet doen. De zin waarin ze zegt dat je dat als vriend wil doen zou mij dwars zitten echter, dat ziet er naar uit alsof ze denkt dat je iets voor haar gaat doen (emotioneel in de zin van troosten als Cohen niets wordt of misschien zelfs iets met Cohen fixen voor haar) of komt dat alleen omdat je het naar het Engels vertaalde vanuit een Nederlands verhaal?

Altijd voor de day 2 gaan als je iemand lekker/leuk genoeg is. Totdat ze heeft besloten dat je te AFC bent heb je altijd een kans, al moet je meer je best doen om haar die Cohen te doen vergeten of je door die test te wringen of je het waard bent, want denk dat Loud zijn opmerkingen over de roze olifant ook wel eens waar kan zijn!

Comment

Fuck it, ik ga d'r gewoon voor. Als ik er niets mee doe dan ben ik net zo ver als dat ik er wel voor ga en het niets uithaalt.

Comment

Working...
                X