Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Weekend news Vol.3 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Weekend news Vol.3

Ok iets later dan gepland maar alsnog.
    Afgelopen weekend was leuk maar weinig bijzonders voor mij.
    Jackpot daarintegen had zaterdag meer succes hij heeft een HB7+ ge k-closed. Een vriend van ons die we al lange tijd niet meer gezien hadden was ook mee. Ook hij is helemaal verslaafd geraakt aan de Game. Wel veel geopend dat weekend, maar het blijft toch lastig om echt een gesprek op te bouwen in de discotheek.
    Gisteren daarintegen waren we weer even wat gaan drinken in een kroegje. De kroeg was half leeg. Maar toch wisten we naast een tafel te gaan zitten met een paar leuke meiden (3). Eigenlijk vanaf het begin dat we binnen kwamen hadden we contact met ze. Erg makkelijk te openen. We hadden ook nog eens de mazzel dat er een meid bij zat die erg open stond voor benadering. Hele avond lekker zitten kletsen. Op het eind nog mee gegaan met twee van die meiden. Maar het ging niet verder dan een goed gesprek. Maar ze willen ons zeker snel weer zien. Dus dat is een goede zaak.

Ja dit weekend news niet zoveel speciaals. De enige les die ik kan meegeven is er een die voor de hand ligt. Sargen gaat het beste in een kroeg.

Groeten, Freddie Miles

nope dat zijn excusers.

JE KAN IN ELKE TENT OPENEN. P-U-N-T.

de rest zijn excusers, oftewel AA. ben ik 100% van overtuigd. ik heb nog nooit zelfs in de drukste tent niet kunnen gamen.
    desnoods denk je outside the box, en typ je je opener in op je telefoon of schrijf je t op briefje, en game je zo. of via gebaren taal etc. maar dat is egt niet nodig, het kan onmogelijk zo druk zijn dat je niet kan gamen.
    praat en luister volgende x harder . ook je oor dichthouden helpt met horen in een drukke tent.

Comment

Als je goed bent kan je in 10 zinnen een f-close krijgen. Niet alles gaat via praten, sterker nog: het meeste niet.

Comment

He CountG, weet je welke 10 zinnen dat zijn? haha. Nee dat weet ik. Maar ik heb ook nooit gezegd dat het niet kan. Alleen had ik het misschien anders moeten verwoorden. Sargen gaat makkelijker in een Kroeg dan in een discotheek.
        Maar weten jullie nog een goede opener voor dansense HB's dan?

Comment

"Hoi"
          *pakt hand, draait haar rond*
          "Gedraag jij je nog een beetje vanavond?"

Comment

"Hoi"
            *pakt hand, draait haar rond*
            "Gedraag jij je nog een beetje vanavond?"
            Dit zou ik zeker niet proberen bij iedere HB.

Ik vind echt clubgame ontzettend moeilijk, ik heb nog niet heel veel intressant close-succes op de dansvloer maar ik ben er wel achter gekomen dat je met veel 'voorwerk' een hele hoop kan bereiken. Hiermee bedoel ik social-proof, fashion, BL etc

Openen op de dansvloer is anders en je moet goed kunnen anticiperen. Het is namelijk belangrijk om van te voren te weten hoe hoog jou status is ten opzichte van haar en nog wat dingen. En het is belangrijk om snel te isolaten, want ik denk niet dat je een paringsdansje voor haar wilt doen als DHV.

Een leuke manier vind ik zelf om eerst een groepje bij haar in de buurt te zoeken. Meestal staan deze in cirkels, dan spring ik in het midden van de cirkel en dan dans ik 1 minuut met iedereen 1 voor 1 midden in de cirkel. Erg alpha, en als je ze allemaal gehad hebt kijken ze elkaar aan van...WTF!? Hij vind ons allemaal niks? EN daarna kan je je target openen, of erbij betrekken. (credit Brad P)

of als opener "ik hoorde van een vriend van me dat jullie goed konden dansen, maar van dichtbij valt het eigenlijk best wel mee :P"

of "Jij (jullie) bent (zijn) echt het coolste persoon die ik ontmoet heb!!!!! ...... in de laatste 5 minuten (of 30 sec) en dan een highfive, of zijwaardse knuffel en een transition tot een 'normaal' gesprek en dan isolaten

of als je denkt dat je al attraction hebt kan je proberen een qualifier te geven...b.v. "whooohoo!(of wat voor opener dan ook) jij ziet er cool (apart,leuk,kleurrijk of wat heb je een bijzondere energie) uit, ben je avontuurlijk?" Aan de manier waarop ze hier op in gaat kan je aftasten hoe 'leuk' ze je al vind. Gaat ze hier niet opin zit je op de dansvloer wel meteen in damage control. Dit kan je overigens natuurlijk altijd na je opener proberen.
            Last edited by royce; 03-04-2008, 04:22 PM.

Comment

Wat vooral keyelement is bij Clubgame is dit:

"Veronderstel dat jij de prijs bent. Jij bent Alpha. Daar is geen twijfel over mogelijk. Er is geen enkele gedachte van twijfel in je hoofd. Wat jij doet, haar versieren, doe je omdat je zo bent, niet omdat je zo doet. Alle vrouwen willen je."

Het is dus heel belangrijk om 100% natural game te hebben. Praat-routines kan je vergeten. Je moet het hebben van een sterke bodylanguage, speelse kino, fysieke push-pull, korte scherpe zinsnedes en vooral: Lef en het vermogen om snel te (durven) escaleren.

[B][I]Een leuke manier vind ik zelf om eerst een groepje bij haar in de buurt te zoeken. Meestal staan deze in cirkels, dan spring ik in het midden van de cirkel en dan dans ik 1 minuut met iedereen 1 voor 1 midden in de cirkel. Erg alpha, en als je ze allemaal gehad hebt kijken ze elkaar aan van...WTF!? Hij vind ons allemaal niks? EN daarna kan je je target openen, of erbij betrekken. (credit Brad P)[/I][/B]
              Zou kunnen, maar dit moet je dan wel (kunnen) [I]uitstralen[/I]. Zie hierboven. Het zou namelijk ook kunnen dat dit irritant of ongewenst is.

[B][I]of als opener "ik hoorde van een vriend van me dat jullie goed konden dansen, maar van dichtbij valt het eigenlijk best wel mee :P"[/I][/B]
              Deze moet aanzienlijk korter. Met name: Waarom haal je een vriend erbij?

[B][I]of "Jij (jullie) bent (zijn) echt het coolste persoon die ik ontmoet heb!!!!! ...... in de laatste 5 minuten (of 30 sec) en dan een highfive, of zijwaardse knuffel en een transition tot een 'normaal' gesprek en dan isolaten[/I][/B]
              Is een goede idd, maar ook alleen met bovenstaande uitgangspunten.

[B][I]of als je denkt dat je al attraction hebt kan je proberen een qualifier te geven...b.v. "whooohoo!(of wat voor opener dan ook) jij ziet er cool (apart,leuk,kleurrijk of wat heb je een bijzondere energie) uit, ben je avontuurlijk?" Aan de manier waarop ze hier op in gaat kan je aftasten hoe 'leuk' ze je al vind. Gaat ze hier niet opin zit je op de dansvloer wel meteen in damage control. Dit kan je overigens natuurlijk altijd na je opener proberen.[/I][/B]
              Veronderstel (!!) per definitie attraction. Alles is een IOI. We kunnen de gedachten van een vrouw niet lezen, dus leid haar. AFC's en wannabe PUA's verspillen zoveel tijd met het lezen van IOI's en attraction-spikes. Ze maken zich zoveel zorgen of er wel of niet IOI's zijn, dat ze vergeten dat het draait om het escaleren en leiden van een vrouw. Op het moment dat je meer assertief gaat leiden en actie gaat ondernemen, ga je je realiseren wat een verschrikkelijke tijdsverspilling het zoeken naar IOI's is. Alles is namelijk een IOI, behalve als ze bij je wegrent... Het gaat dus om het leiden en actie nemen, als een vrouw je niet wilt dan merk je dat aan haar (concrete) afwijzing, niet aan het feit of ze wel of niet IOI's geeft. [Bron: Stripped]

Persoonlijk vind ik [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=7413"]"de Craig Method"[/URL] meesterlijk... maar dit moet je wel beheersen; het vereist de nodige voorbereiding en creativiteit.
              Last edited by CountG; 03-05-2008, 12:12 AM.

Comment

Originally posted by CountG View Post
                Veronderstel (!!) per definitie attraction. Alles is een IOI. We kunnen de gedachten van een vrouw niet lezen, dus leid haar. AFC's en wannabe PUA's verspillen zoveel tijd met het lezen van IOI's en attraction-spikes. Ze maken zich zoveel zorgen of er wel of niet IOI's zijn, dat ze vergeten dat het draait om het escaleren en leiden van een vrouw. Op het moment dat je meer assertief gaat leiden en actie gaat ondernemen, ga je je realiseren wat een verschrikkelijke tijdsverspilling het zoeken naar IOI's is. Alles is namelijk een IOI, behalve als ze bij je wegrent... Het gaat dus om het leiden en actie nemen, als een vrouw je niet wilt dan merk je dat aan haar (concrete) afwijzing, niet aan het feit of ze wel of niet IOI's geeft. [Bron: Stripped]
                deze is erg belangrijk, mag wat mij betreft naar het "best of" gedeelte!

Comment

Originally posted by CountG View Post

Het is dus heel belangrijk om 100% natural game te hebben. Praat-routines kan je vergeten. Je moet het hebben van een sterke bodylanguage, speelse kino, fysieke push-pull, korte scherpe zinsnedes en vooral: Lef en het vermogen om snel te (durven) escaleren.
                  Dit klopt precies voor club game. Er moet vind ik echter nog één element bij (tenzij Count deze al bij bodylanguage had meegerekend).

[U][B]OOGCONTACT[/B][/U]

Je kan moeilijk(er) praten in the club, dus wat doe je.. maak oogcontact!
                  Hier begint het meestal mee namelijk. Probeer eens thuis in de spiegel te oefenen met kijken. Kijk vriendelijk, maar uitdagend met een kleine glimlach. De laatste tijd is mijn oogcontact (samen met verbeterde innergame) steeds meer het begin van gesprekjes.

Comment

Oogcontact...aaah!! Een ware kunst.
                    Zie [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=6513"]dit [/URL]topic voor meer info...

Comment

Working...
                    X