Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] HB Lief Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] HB Lief

Enige tijd geleden hield een collega van mij een afscheidsfeestje. Ze ging naar Australië toe. Op dit afscheidsfeestje waren collega's, maar ook vriendinnen van haar.

Ik kwam (zoals gewoonlijk) laat in de kroeg aan. Diezelfde dag had ik veel over body language gelezen, dus het lag nog vers op mijn geheugen dat ik [B]ECHT BINNEN MOEST KOMEN[/B]. Je moet gezien worden. Schouders naar achteren, kin omhoog. Verder vergat ik niet te glimlachen wanneer ik mensen passeerde.
    Blijkbaar was dit voldoende om de interesse te wekken van maar liefst 3 HB's (4, als je de Uggo meerekent). tijdens het passeren, keek ik ze alle vier aan om te bevestigen dat zij er waren. Daarna liep ik door naar een aardige collega van me, die me met open armen begroette ([I]Social proof[/I]) terwijl een andere collega meteen een biertje in mijn handen zette. In mijn ooghoeken zag ik hoe de 4 HB's naar me keken, en aan het smoezen waren.

Vanachter de 4 HB's kwam toen het afscheidsmeisje tevoorschijn. Ze vloog me in de armen ([I]social proof[/I]/[I]DHV[/I]?) en we babbelden wat.
    Dit was nog allemaal voordat ik zelfs nog mijn jas uit had gedaan, dus dat moest eerst even gebeuren.
    Daar stond ik dan, borst naar voren, schouders naar achteren, naar het publiek kijkend vanaf een klein podiumpje. Die ochtend had ik lekker getraind, dus mijn borst was nog lekker opgepompt met schouders to match. Biertje aan de zijkant van mijn lichaam. Come on, wie zou er nou niet voor vallen?

Kort daarna kwam het afscheidsmeisje naar me toe, trok me mee met de woorden; "Ik moet je even voorstellen aan wat meisjes". Inderdaad, de 3 HB's bij binnenkomst. Dit bleken goede vriendinnen te zijn van haar. We babbelden wat, maar ik kon een gesprek niet echt aanhouden omdat ik steeds gestoord werd. In alle eerlijkheid, waren van de 3 HB's er maar twee goed te doen. Een was een HB8, en de ander HB7, die vanaf nu HBLief zal heten. Toen ik met andere mensen ging praten, zag ik dat HB7 en HB8 met elkaar aan het kibbelen waren, en van wat ik kon opmaken, waren ze mij aan het verdelen.
    HB8 zag ik duidelijk een gebaar maken, dat aangaf dat HBLief het mocht gaan waarmaken

De rest van de avond gaf HBLief mij duidelijke AI, door voor mijn neus te gaan dansen. We babbelen wat, en afscheidsmeisje verteld me dat HBLief me leuk vindt. Die avond build ik wat comfort, we dansen wat en wanneer de kroeg op zijn drukst was, een kleine K-close.

Voor iedereen die niet helemaal weet wanneer je een telefoonnummer moet vragen:
    Begin van de avond tijdens wat fluff talk, laat ik haar weten dat mijn verjaardag er aan zat te komen (wat ook echt zo was). Het gesprek ging ongeveer als volgt:
    "Ja binnenkort ben ik jarig. Dus dan moet je me wel even bellen en zeggen; GEFELICITEERD OhMy!!!!" Je vraagt niet direct haar nummer, je laat het een beetje marineren als het ware. Dit heeft als voordeel dat je voor jezelf niet de spanning op blijft bouwen, waardoor je soms uiteindelijk niet meer durft te vragen. Er zullen mensen zijn die zeggen dat dit needyness is, maar ik ben het hier niet mee eens. Het frame dat ik hierbij opbouw is een frame van vriendschap (niet LJBF) en sociaal zijn. We "kennen" elkaar, dus dan is het logisch dat je me gaat smsen of bellen.

Op het eind van de avond nam ik haar nummer, en vertrok richting nachtbus. Deze had ik gemist, en heb daarna de hele Overtoom afgelopen waar verschillende grappige dingen gebeurde, maar dat terzijde

[U]Day 2:[/U]
    Op MSN, en via smsjes elkaar beter leren kennen. We zetten een Day2 op, die toevalligerwijs op 14 februari plaats zou vinden. De date, want dat was het wel, verloop op zijn zachtst gezegd stroef. Ik kon merken dat ze gespannen was. 's Nachts bracht ik haar weer naar huis, waarna ze vroeg of ik even binnen wou komen. Ze woont nog bij haar ouders thuis, dus het moest wel stil gebeuren. In de woonkamer op de bank begonnen we met elkaar te babbelen, en leerde ik haar geschiedenis kennen. Ongeveer twee uur lang lopen praten, waar ik in retrospect eigenlijk had moeten cavemannen. Na deze twee uur zei ik de magische woorden: "Ik zit te twijfelen he... zullen we nog verder praten, of zullen we gewoon kussen?" Dus dat deden we, maar daar bleef het niet bij. Op de familiebank, in de familie woonkamer, gaf ze me een Valentijns BJ die ik niet snel zal vergeten! Diezelfde avond verkreeg HbLief deze naam, doordat ze me een Valentijnskaart gaf. Ze wist door gesprekken op msn dat ik er nog nooit een had gekregen. HBLief was born!

[U]Day 3 en Day 4[/U]
    Veel SMS contact hierna gehad. Zij werkt fulltime, en ik zit op school fulltime. Toch vonden we een dag, om weer af te spreken. Ditmaal gewoon in de stad afgesproken. Een beetje geshopt, en gebabbeld. Deze dag vroeg ze mij of ik zaterdag (gisteren) langs wou komen, wanneer ze op een huis moet passen.

SHIT IS AAN!

Gister kom ik dus aan bij het huis. Ze kookt voor me en zorgt goed voor me. We praten wat, en uiteindelijk tijdens de film "Alles is Liefde" begint de make out. Deze eindigde in een F-Close. It was hot. Ik probeerde verschillende technieken uit [I]GIVE WOMEN WILD SCREAMING ORGASMS[/I], van David Shade. Lees het, best informatief.
    Quote van de avond: "Zulke goede sex ben ik niet meer gewend zeg"

[U]Leerzame gedeeltes:[/U]
    - [B]Bodylanguage + Innergame[/B] (die direct aan elkaar gelinked zijn) is oh zo belangrijk. Ik ben ervan overtuigd dat deze twee dingen samen de interesse hadden opgewekt. Ik kwam niet binnen zoals elke andere dude, nee.. ik kwam [I]echt[/I] binnen. Een sterke persoonlijkheid, zo kwam het in ieder geval over! Ik begin steeds meer over te stappen naar dit principe, ipv. routines etc.
    - Train je niet? Begin er dan mee! Fando en ik hebben het in een andere thread ook over gehad, maar het werkt echt. Niet alleen ga je er beter uitzien, maar je innergame zal verbeteren. Je voelt je beter over jezelf, je wordt vrolijker en je voelt je gewoon goed. Dit straal je ook uit, met alle positieve gevolgen van dien.

[U]Dilemma[/U]:
    Ik zit nu wel met het volgende. Ik heb toch niet genoeg gedaan om duidelijk te maken dat het voor mij casual is. We hebben het over relaties gehad, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik nergens naar op zoek ben. Ook weet ze dat ik dingen laat gebeuren als ze gebeuren. M.a.w. als ik sex heb met iemand, dan zij het zo. Ik ga er niet veel achter zoeken. Toch stuurde ze me gisteravond een smsje, waaruit duidelijk bleek dat ze een relatie zoekt met me. Ik heb haar leren kennen, dus ik ken haar verleden. Ik wil haar niet nog meer pijn doen, dat verdient ze niet. Ik ben geen dick, dus ik wil haar beter achterlaten als dat ik haar heb leren kennen. Enige tips hoe ik haar happy kan houden, maar waarbij ik toch gewoon helemaal eerlijk kan zijn?

Hoop dat jullie het een leuke leeservaring vonden, en dat jullie ook nog handige dingen voor jezelf eruit weten te halen!

Originally posted by OhMy View Post
    - Train je niet? Begin er dan mee! Fando en ik hebben het in een andere thread ook over gehad, maar het werkt echt. Niet alleen ga je er beter uitzien, maar je innergame zal verbeteren. Je voelt je beter over jezelf, je wordt vrolijker en je voelt je gewoon goed. Dit straal je ook uit, met alle positieve gevolgen van dien.
    Juist!

Originally posted by OhMy View Post
    Dilemma:
    Ik zit nu wel met het volgende. Ik heb toch niet genoeg gedaan om duidelijk te maken dat het voor mij casual is. We hebben het over relaties gehad, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik nergens naar op zoek ben. Ook weet ze dat ik dingen laat gebeuren als ze gebeuren. M.a.w. als ik sex heb met iemand, dan zij het zo. Ik ga er niet veel achter zoeken. Toch stuurde ze me gisteravond een smsje, waaruit duidelijk bleek dat ze een relatie zoekt met me. Ik heb haar leren kennen, dus ik ken haar verleden. Ik wil haar niet nog meer pijn doen, dat verdient ze niet. Ik ben geen dick, dus ik wil haar beter achterlaten als dat ik haar heb leren kennen. Enige tips hoe ik haar happy kan houden, maar waarbij ik toch gewoon helemaal eerlijk kan zijn?

Hoop dat jullie het een leuke leeservaring vonden, en dat jullie ook nog handige dingen voor jezelf eruit weten te halen!
    Dit blijft altijd lastig. Naar tips ben ik ook benieuwd, want tot nu toe is het bij mij altijd op "ruzie" uitgelopen.

Comment

UDATE:
      Ik heb het voor dit moment gesust. Ik sprak haar net, en heb haar gezegd dat ik nog teveel van mijn vrijheid geniet. Een relatie aangaan op dit moment vind ik nogal groot. Ik wil haar absoluut niet kwetsen, maar ik zou graag op deze manier verder willen gaan. Als ze zich ooit ongemakkelijk zal voelen over hoe wij met elkaar omgaan, dan moet ze me dat meteen vertellen, en kijken we dan verder.

In deze strekking heb ik het nu afgesproken met haar. Ze is het ermee eens, maar voor hoe lang? Dat zal de toekomst uitwijzen. Ik ben (nog) niet verliefd op haar, ik heb gevoelens. Niet zulke sterke gevoelens dat ik een relatie wil aangaan met haar, maar ik heb het wel gezellig met haar. We shall see.

Comment

goed gedaan *ingewikkeld handschud gebaar alleen bekend bij ingewijde*

Zeg dat je haar heel leuk vind, maar op dit moment geen relatie wil. Dat het leuk is zo en niet het risico wilt nemen het te verpesten.

Comment

nice nice.
          en ook goed om te zien hoe je ermee omgaat(rekening met haar gevoel).

Comment

David Shade is de shit. Gewoon grappig om als je hem echt een keer ontmoet, iemand te ontmoeten die je opa zou kunnen zijn.

Of die vent ziet er echt heel oud uit, nou ja, natuurlijk wel een hoop ervaring.

Zijn vrouw is echt zón hippie figuur uit Meet the Fockers. Op 1 of ander manier is dat toch ook wel geil.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
            X