Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Sticking point Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Sticking point

Dit heb ik ook op mysterymethod gezet, was al een tijdje niet meer actief op de fora en had niet in de gaten dat dit nu het drukkere forum was geworden.

Oke ik ben dus nu redelijk aan het worden in gamen. De laatste paar keer dat ik ging sargen ging het hartstikke goed, kiss-closes, number-closes, the lot. Maar nu is mijn probleem dus dat ik op day 2 gewoon nog alfa ben, day 3 ook nog wel, maar dat ik daarna te gehecht ga raken aan een meisje en weer terugval in AFC handelingen. Ik ben eerst goed bezig, kreeg echt ontzettend veel smsjes van der, ze wilde me steeds zien, en ik deed er nogal luchtig over. Ging echt wel goed, enige sexuele handelingen verricht, maar niet alles. Nu ben ik opeens obsessed van haar, en zit ik sjagrijnig te zijn omdat ze niet reageert op mijn sms (dit is nu al paar dagen zo als ze niet snel genoeg reageert of niet iets leuks terugstuurt) en ze begint al minder en minder interesse te hebben. Gister hadden we afgesproken en was het op zich wel gezellig, heb wel freeze-out gedaan op gegeven moment die erg goed werkte, kreeg een leuke sms nadat ze was weggegaan, maar nu wordt dus opeens een sms genegeert.

Mijn vraag is dus niet wat ging er fout, dit weet ik wel, maar hoe kan ik er voor zorgen dat vrouwen me minder in hun macht krijgen naarmate we vaker met elkaar omgaan? In het begin heb ik namelijk alle touwtjes in handen, maar langzaam geef ik ze weg en zit ik dus achter hun broek aan en verliezen ze meestal interesse...

1. Richt niet al je aandacht aan een meisje er zijn nog genoeg anderen.
    2. Zorg dat zij werkt voor je aandacht.
    3. Reageert ze niet op je sms niks sturen !! anders kom je Needy over !
    4. Stay cool !

Gr,

Hellbouncer

Comment

Ik heb absoluut niet veel ervaring op dit gebied.. maar, ik denk dat het een kwestie is van "hoe je ermee omgaat".

Wees altijd duidelijk over je intenties en hoe jij in de relatie staat. Laat dat niet in het midden.

Wordt niet afhankelijk: Waarom zou je? Jullie worden niet 1, maar zijn 2 individuen die samen dingen doen. Suggestie: Lees "MindOS" van Dr. Paul. Private message me met je emailadres als je dat ebook wilt hebben.

[I]Vraag jezelf eens af:[/I]
      - Wat maakte het dat jullie het zo leuk hadden en waarom zij aangetrokken tot je was?
      - Wat is daar nu van weggegaan?
      - Waarom is dat weggegaan volgens jou?
      Benoem hierbij zoveel mogelijk concreet onderliggend gedrag.

Je zegt namelijk: [I]"Mijn vraag is dus niet wat ging er fout, dit weet ik wel".. [/I]Ik vraag me dat serieus af. Je weet misschien wel wat je fout deed, maar weet je ook waarom dat gebeurde? Wat bewoog jou ertoe dat je gedrag veranderde en je een ander gedeelte van je persoonlijkheidsspectrum naar voren kwam?

Ik ben benieuwd naar je antwoord

Comment

Originally posted by Bramus View Post
        Dit heb ik ook op mysterymethod gezet, was al een tijdje niet meer actief op de fora en had niet in de gaten dat dit nu het drukkere forum was geworden.

Oke ik ben dus nu redelijk aan het worden in gamen. De laatste paar keer dat ik ging sargen ging het hartstikke goed, kiss-closes, number-closes, the lot. Maar nu is mijn probleem dus dat ik op day 2 gewoon nog alfa ben, day 3 ook nog wel, maar dat ik daarna te gehecht ga raken aan een meisje en weer terugval in AFC handelingen. Ik ben eerst goed bezig, kreeg echt ontzettend veel smsjes van der, ze wilde me steeds zien, en ik deed er nogal luchtig over. Ging echt wel goed, enige sexuele handelingen verricht, maar niet alles. Nu ben ik opeens obsessed van haar, en zit ik sjagrijnig te zijn omdat ze niet reageert op mijn sms (dit is nu al paar dagen zo als ze niet snel genoeg reageert of niet iets leuks terugstuurt) en ze begint al minder en minder interesse te hebben. Gister hadden we afgesproken en was het op zich wel gezellig, heb wel freeze-out gedaan op gegeven moment die erg goed werkte, kreeg een leuke sms nadat ze was weggegaan, maar nu wordt dus opeens een sms genegeert.

Mijn vraag is dus niet wat ging er fout, dit weet ik wel, maar hoe kan ik er voor zorgen dat vrouwen me minder in hun macht krijgen naarmate we vaker met elkaar omgaan? In het begin heb ik namelijk alle touwtjes in handen, maar langzaam geef ik ze weg en zit ik dus achter hun broek aan en verliezen ze meestal interesse...

Kijk, je emotie kun je nu eenmaal niet negeren. Als je meer gaat voelen voor een vrouw, wil je meer met haar samen zijn. Gevolg is echter vaak dat wanneer de vrouw aan jouw afstandelijkheid gewent is geraakt, je snel behoeftig over gaat komen. Je krijgt bijna het gevoel zelf 'gegamed' te worden. Bottomline is: Naar verloop van tijd moet 'het spel' langzaam naar de achtergrond verdwijnen en moeten de zaken meer vanzelf gaan. De bedoeling is dat je een 'natuurlijke balans' gaat vinden, ook als je geen relatie met de vrouw in kwestie hebt.

Soms komt die natuurlijke balans er niet. Met een van mijn laatste FB's had ik dat toevallig. Ik wilde meer aandacht dan zij me gaf en had geen zin om nog langer spelletjes te spelen. Op een gegeven moment kan dat een bron van ergernis en frustratie worden. De keus is dan simpel, of je blijven ergeren of er helemaal mee ophouden. Dat laatste lijkt misschien resoluut, maar het is zulke situaties vaak de enige oplossing..

De kern zit in het feit dat je niet te ver van jezelf moet afdwalen. Als ze gek op je wordt moet dat op een combinatie zijn van wie je bent en van hoe je je gedraagt. Wanneer ze enkel je (afstandelijke) gedrag leuk vind, heb je niets om later op terug te vallen. Angst en liefde zijn twee verschillende emoties. Jouw gedrag kan bij haar resulteren in onzekerheid of angst om afgewezen te worden [angst]. Jouw leuk vinden om wie je bent heeft daar niet mee te maken, dat is een gevoel dat van binnenuit komt [liefde]. Met angst kun je aantrekking creëren en interesse wekken, maar wanneer je dat in de comfortfase niet uitbreidt met liefde voor wie je bent (nieuwe aantrekkingsfactoren), sta je uiteindelijk altijd met lege handen. Succes!

Comment

Om eerst maar eens een duidelijke schets te geven van hoe dat dan bij mij gaat hier mijn field report over het meisje in kwestie op dit moment:

[B]Voorwerk: de set die naar het target leiden[/B]
          Wat een heerlijke avond was dit, maar wat een gekke avond ook weer! Het begon allemaal om kwart over 8 als Vriend1 en ik elkaar ontmoeten op de Neude. We gaan zitten in Le Journal en Vriend1 doet een snel setje, geen AA, maar ook geen succes. Rond half 9 komt Vriend2 ons vergezellen en ook hij doet een snelle set, die ook niet optimaal verloopt. Positief aan beide setjes was het gebrek aan AA. We beslissen dat het tijd is ergens anders heen te gaan en lopen de stad door naar de Stairway. Tot onze spijt zijn hier geen setjes die we willen openen. Vriend1 beslist voor ons dat we naar Belgie gaan, maar tijdens onze tocht die kant op zie ik een hele mooie set in een café genaamd Carré. We lopen daar naar binnen en Vriend1 stort zich meteen op de set terwijl Vriend2 en ik aan de bar gaan zitten. Het gaat goed, Vriend1 opent en binnen de kortste keren zit hij gezellig met de dames te kletsen. Terwijl ik me verwonder over het gemak waarmee Vriend1 de set opent, krijgt Vriend2 de kriebels over een sms. Een sms die mijn sarge bestaan nieuw leven inblaast. Ik zat nu aan de bar, Vriend1 aan het gamen, Vriend2 met zijn gedachten ergens anders en ik moest toch wat. Ik zet vervolgens mijn verstand op nul en loop recht op een 2 set af. Terwijl de dames zich over het probleem buigen denk ik een van de dames te herkennen als HB9, een meisje waar ik in groep 7 ontzettend verliefd op was. Als we uitgepraat zijn over de opener vraag ik of mijn vermoedde klopt, en tot mijn grootte genoegen had ik het bij het rechte eind, en ook zij had al het idee me te herkennen. Helaas herinnert ze zich mij als de agressieve jongen die altijd iedereen sloeg, maar gelukkig heeft ze vrij snel in de gaten dat ik tegenwoordig toch wel ietsjes ben veranderd! Ik fluff wat, ben cocky funny, neg, DHV, alles wat in het protocol staat, mijn value is hoger dan ooit. Na een x aantal minuten besluit ik dat het genoeg is, maar HB9 wil nog niet dat ik wegga en zegt dat ze zich bij ons zullen voegen zodra hun wijn op is. De set loopt perfect, maar helaas beslissen Vriend1 en Vriend2 dat ze niet willen wachten en we verlaten zonder de 2 dames de bar, maar niet voor ik ze mijn nummer geef zodat ze kunnen bellen als ze ergens anders heen willen. Volgens Vriend2 is een van de dames wel geïnteresseerd in me en de kans dat ze me gaat bellen is vrij groot volgens mijn twee sargegenoten en goeie vrienden. Helaas voor mij kunnen ze geen van beide blijven en alles lijkt op niets uit te lopen, want ik kan moeilijk in mijn eentje in een café gaan zitten, dat is natuurlijk veel te AFC.... Vriend2 en Vriend1 verlaten mij en ik sta hulpeloos alleen in de stad. Ik beslis maar zielig alleen naar huis te gaan lopen, en verwacht zelf eigenlijk al niets meer van de dames te horen.

[B]Meer value dan gedacht[/B]
          Maar ik had het mis, grandioos mis, want hier begint mijn avontuur eigenlijk pas. Terwijl ik naar huis loopt krijg ik een sms van HB9 met de vraag waar ik ben! Ik bel terug met de mededeling dat mijn vrienden naar huis zijn, maar dat ik op weg was naar een kroeg waar mss vrienden van mij zouden zitten, maar dat die der helaas ook niet waren. We beslissen elkaar in café de Flater te ontmoeten en zo gezegd zo gedaan. We lullen wat, ik ben redelijk Alfa, maar heb geen uitzonderlijke game. Het is een gezellig gesprek en leuk om weer eens met iemand die ik sinds het einde van groep 7 niet heb gezien te spreken. We lullen tot ongeveer 12 uur wanneer HB9 voorstelt naar het feestje van haar studievereniging te gaan. Eerst heb ik er niet zo'n zin in, maar aangezien ik niets te verliezen heb beslis ik toch maar mee te gaan terwijl de vriendin van HB9 naar huis gaat. We lopen samen naar Club Arena, zij betaald mijn entree, ze betaald mijn bier en lult gezellig met me.

[B]Ik ontmoet het uiteindelijke target[/B]
          Veel beter kan niet denk ik op dat moment. Ik ga weer door met cocky funny, neg weer, DHV, the lot. Ik word voorgesteld aan een aantal mensen en op een gegeven moment sta ik met een HB8 te praten terwijl HB9 met een groepje mensen ergens anders staat te praten. Dit meisje is volledig nuchter en ik verwacht vrij weinig kans te maken, maar ik beslis toch maar te gamen voor wat ik waard ben. Ik neg, DHV (vooral het Amerika verhaal slaat aan, beter kan natuurlijk niet voor mij), ben cocky funny, en ik merk dat ze toch wel steeds een stukje dichterbij komt staan. Mijn body language is goed, ik leun niet in en zij zit voortdurend in mijn oor te schreeuwen. Ik vertel dat ik wel van een uitdaging hou als ze zegt dat ik achter een van haar loopse vriendinnen aan moet gaan en dat ik dat dus liever niet doe. We praten, ze komt dichterbij staan, en begint tientallen IOI's te geven. Het begint steeds duidelijker te worden dat ik hier met redelijk gemak een kiss close zou kunnen wegslepen, maar dit meisje is eigenlijk wel interessant, dus ik beslis dat ik nog een stapje verder wil gaan en voor de 2nd day wil gaan. Ik zoen der dus niet, maar blijf doorpraten, uiteindelijk houd ze het niet langer en beginnen we alsnog te zoenen. Als we een pauze nemen (ik dacht letterlijk in mijn hoofd:’ze heeft genoeg gehad’ en duw haar weg) praten we nog wat, en merk ik dat dit meisje wel echt ontzettend geïnteresseert is en ze laat meerdere keren vallen dat ze me wel nog een keer wil zien, waarop ik meerdere keren koeltjes reageer dat ze dan haar kaarten goed moet spelen, en dat die kans der dan best inzit. Ze zegt meerdere keren dat ze mijn nummer wil, maar steeds hou ik haar af en krijg ik hele zielige gezichtjes van der te verduren, ze wil echt ontzettend graag mijn nummer op dit moment. We verplaatsen ons naar een ander deel van Club Arena en we beginnen maar weer te zoenen. HB8 is haar stem steeds meer aan het verliezen en praten wordt een stuk moeilijker, waarop ze dingen begint te zeggen als: 'ik zou het toch wel erg leuk vinden om nog een andere keer door te converseren'. Na een x aantal van dit soort opmerkingen, en ik die de boot steeds een beetje afhoud pakt ze haar telefoon en laat met een zielig gezichtje zien dat ik mijn nummer moet geven, en dit doe ik dus uiteindelijk maar. We blijven hierna nog ongeveer 45 minuten, zoenen nog wat, frutsen nog wat, doen nog een poging tot een gesprek, ik lag haar voortdurend uit dat ze haar stem kwijt is en dan gaan we naar huis. We zijn allebei te voet en dus beslis ik dat ik haar maar naar huis loop, zo ben ik immers in Amerika opgevoed. Voor haar huis zoenen we nog even, maar ik krijg geen uitnodiging om binnen te komen, wat ik eerlijk gezegd niet heel erg vind, want ik ben zelf erg moe en ze is gewoon erg leuk, dus ik wil misschien er wel meer uit slepen dan een F-close. We praten nog even en ze laat weer meerdere keren vallen dat ik snel contact moet opnemen, waarop ik steeds ontwijkende antwoorden geef, en zeg dat het ook best uit haar zou kunnen komen, maar ze is vastbesloten dat ik initiatief moet nemen. Ze gaat naar binnen, ik loop naar huis, en 15 minuten later heb ik een sms van der, blijkbaar ging ik niet uit haar hoofd.....

[B]Day 2 en 3[/B]
          De dinsdag hierna spreken we af, het is hartstikke gezellig. Ik ben nog constant bezig met gamen, en bouw een steeds hogere status op. Ze blijft veel langer dan ze in eerste instantie van plan was.
          De volgende dag nodigt HB8 zichzelf bij mij uit en ik vind dit best, ze neemt haar eigen wijn mee, en we hebben weer een gezellige avond, maar als mijn poging tot sex wordt beantwoord met LMR heb ik hier geen antwoord op.

[B]Day 4: Het begin van het einde[/B]
          Op donderdag heb ik nooit tijd, maar ik krijg wel weer een sms van HB8 dat ze met me wil afspreken, maar helaas kon ik niet want ik ging met vrienden wat doen, dit wist ze ook al wel. Tegen een uurtje of 11 bel ik der dat ik met die vrienden uit ga en dat als ze mee wil maar wat vriendinnen moet optrommelen. Zo gezegd zo gedaan en we gaan met een grote groep uit. Aan het einde van deze avond gaat HB8 met mij mee naar huis en overnacht, er word vanalles gedaan, maar met meer dan een vinger penetreer ik niet, ik heb weer geen weerwoord op haar LMR, terwijl ze toch duidelijke signalen heeft gegeven dat ze toch wel verder wil gaan.

[B]Mijn onbegrip, wat ging er mis?[/B]
          Vanaf dit punt gaat het allemaal naar beneden. Ik wordt minder Alfa, want ik heb besloten dat ik haar wil, en tegelijkertijd begint zei minder te smsen en begin ik dus een beetje achter haar aan te lopen. We hebben afgelopen dinsdag nog weer afgesproken, toen was uit de smsjes en de telefoongesprekken wel duidelijk dat ze me toch wel weer graag wilde zien, dus toen stond ik er weer wat positiever tegenover. Dinsdag was erg gezellig, maar ze is een beetje 'bitchy', ik doe dus een freeze-out en ze ontdooit een beetje. Ze stuurt zelfs als ze weer thuis is een sms met haar excuses dat ze zo bitchy deed. Ik heb er weer het volle vertrouwen in, maar als ik haar de volgende dag sms krijg ik geen reactie, en die heb ik tot nog toe niet gehad....

Ik ga op skivakantie zaterdag en ben kan haar dus 2 weken (van afgelopen dinsdag tot de dinsdag nadat ik terugben) niet zien.

[I]Tot hier dus wat er aan vooraf ging.[/I]

Klinkt allemaal goed wat jullie zeggen.
          De keus is dan simpel, of je blijven ergeren of er helemaal mee ophouden. Dat laatste lijkt misschien resoluut, maar het is zulke situaties vaak de enige oplossing..
          Dit stukje van Justus is dus vooral waar een deel van mijn vraag dus eigenlijk ligt. Maar dat antwoord is er dus niet in dit geval. Het is alleen zo lastig om die knoop door te hakken, te zeggen: 'Het is nu het een of het ander', maar ik zal dus moeten wennen aan het feit dat ik dit dus wel moet gaan doen. Nu rest nog wel de vraag, hoe behoud ik mijn cool, hoe zorg ik er voor dat ik niet ga lopen zenuwen?

[I]Naar CountG toe;[/I] ja ik weet wat er fout ging van buiten, ik weet alleen niet wat er fout gaat bij mij van binnen. Ik raak verslaafd aan de aandacht denk ik, en daarom switch ik dus van luchtig doen over de zaken, naar iemand die achter haar aan gaat zitten. Ik doe het gewoon echt goed in het begin, ik ben nuchter over 'ons' in het begin, maar geef tegelijk genoeg IOI's, ik krijg dan ook meestal van vrouwen te horen 'dat ik lief ben'. Het probleem is dat het moment dat ze dat zeggen ik meer van ze wil dan zij op dat moment bereid zijn te geven, en veel te snel ga als je kijkt naar relaties en vastigheid. Meisjes vinden mij al vrij snel lief, dat komt door een van mijn strong points dat ik in het begin hele subtiele complimenten kan geven die je niet altijd 1,2,3 doorhebt en dus als mysterieus worden beschouwd of leuke smsjes sturen enzo waar 2 keer over nagedacht moet worden voordat iemand snapt dat het niet zomaar een sms is.

Maar ja is er een manier om minder attached te worden? Ik snap dat ik emotie niet kan negeren, maar ik reageer veel te heftig veel te snel.

Ow en nu we toch bezig zijn, want vinden jullie van het Fieldreport?

edit: advies van royce opgevolgd
          Last edited by Bramus; 02-28-2008, 08:48 PM.

Comment

Het fieldreport is duidelijk kwa inhoud, maar probeer wat hoofdstukken en tussenzinnen te gebruiken. Dat maakt het wel lekkerder leesbaar.

Ik denk dat je in een lastig pakket zit met deze hb. Je bent te needy geweest en ik denk dat je het beste kan afwachten tot wanneer zij weer wat terug stuurt.

Comment

Ik weet niet of ik te needy ben geweest, het kan zomaar zo zijn hoor, maar sinds de laatste keer dat ik haar zag heb ik maar 1 keer gesmst. De dag daarna heb ik niets meer gestuurd, en vandaag ook niet. De laatste keer dat ik haar zag gaf ze nog allemaal hints dat ze me wel wilde dus in dat opzicht zit het ook nog wel goed. Ja het klopt dat ik meer AFC ging doen, maar ik heb me naar haar toe goed kunnen weerhouden. In mezelf kook ik van onbegrip en onzekerheid, maar dat heb ik nog goed kunnen verbergen. Hoe kan ik haar krijgen???

Ik snap echt niet waarom haar interesse opeens weg is. Ik geloof ook niet dat haar interesse opeens weg is. Hoe kan ik dan op een Alfa manier toch weer contact met haar krijgen?

[U]Edit:[/U] Ik vond toch dat er nog een smsje naar der moest worden gestuurd. Kon het nog niet opgeven en dus heb ik een sms naar haar gestuurd. Niets bijzonders, gewoon een sms hoe tentamen was en dat ik haar na mijn vakantie weer zag. Kreeg meteen reactie, negeren doet ze dus toch niet. Het was een neutrale sms, tentamen ging matig, ze verteld dat ze schoenen heeft gekocht, verteld dat ze nu de kroeg in gaat, wenst mij een fijne vakantie en dat ik maar hard mag apresskien. Afsluiter: Kus

Waarom werd mijn sms een paar dagen geleden dan genegeerd, als deze niet wordt genegeerd? Wat betekend het dat dit niet een sms is van; laat me met rust! Maar ook overduidelijk niet een sms van ik wil je! Ze reageert niet eens op mijn zin: Tot na mijn vakantie! Kan het zijn dat ze me opeens als alleen vriend ziet? daar zag het er dinsdag nog niet naar uit, en dit zou ook raar zijn want dinsdag hebben we nog gezoend...
              Last edited by Bramus; 02-29-2008, 02:55 PM.

Comment

Originally posted by Justus View Post
                Kijk, je emotie kun je nu eenmaal niet negeren. Als je meer gaat voelen voor een vrouw, wil je meer met haar samen zijn. Gevolg is echter vaak dat wanneer de vrouw aan jouw afstandelijkheid gewent is geraakt, je snel behoeftig over gaat komen. Je krijgt bijna het gevoel zelf 'gegamed' te worden. Bottomline is: Naar verloop van tijd moet 'het spel' langzaam naar de achtergrond verdwijnen en moeten de zaken meer vanzelf gaan. De bedoeling is dat je een 'natuurlijke balans' gaat vinden, ook als je geen relatie met de vrouw in kwestie hebt.

Soms komt die natuurlijke balans er niet. Met een van mijn laatste FB's had ik dat toevallig. Ik wilde meer aandacht dan zij me gaf en had geen zin om nog langer spelletjes te spelen. Op een gegeven moment kan dat een bron van ergernis en frustratie worden. De keus is dan simpel, of je blijven ergeren of er helemaal mee ophouden. Dat laatste lijkt misschien resoluut, maar het is zulke situaties vaak de enige oplossing..

De kern zit in het feit dat je niet te ver van jezelf moet afdwalen. Als ze gek op je wordt moet dat op een combinatie zijn van wie je bent en van hoe je je gedraagt. Wanneer ze enkel je (afstandelijke) gedrag leuk vind, heb je niets om later op terug te vallen. Angst en liefde zijn twee verschillende emoties. Jouw gedrag kan bij haar resulteren in onzekerheid of angst om afgewezen te worden [angst]. Jouw leuk vinden om wie je bent heeft daar niet mee te maken, dat is een gevoel dat van binnenuit komt [liefde]. Met angst kun je aantrekking creëren en interesse wekken, maar wanneer je dat in de comfortfase niet uitbreidt met liefde voor wie je bent (nieuwe aantrekkingsfactoren), sta je uiteindelijk altijd met lege handen. Succes!
                angst is geen attraction maat...

attraction is het willen van je goedkeuring het is niet zozeer het vrezen van je afwijzing.(hoewel er vaak een wisselwerking is, i agree)
                het is niet de angst om afgewezen te worden die aantrekkelijk is, het is voornamelijk de prijs die er te winnen valt wat aantrekt.

over de vraag van hier..

de frame die je in het begin stelt moet je congruent mee zijn.
                als je een frame neerzet als de afstandige, met eigen leven etc moet je daar congruent mee zijn. zodra je dat dus niet meer bent verlies je je frame en zij attraction.
                oftewel stel vanaf het begin af aan een andere frame op.
                zo zie ik het..

Comment

Lastige situatie Bramus!

Ik ga een paar cold calls maken bij je:

- Je geeft veel te veel om wat zij van je denkt.
                  - Je denkt veel te veel na over waar zij aan denkt.
                  - Je hebt one-itis.

Terwijl ik je FR lees, was je eerst alpha. Zij wil iets van je, jij geeft het niet. Zij is "verdrietig", you don't care want je gaat gewoon door met alpha zijn. Zij werd hierdoor gek, omdat er eindelijk een man is die niet toegeeft aan alles dat zij wilt.

Je zegt tegen haar dat je van een uitdaging houdt. Je zegt dat zij haar kaarten goed moet spelen, en dat er dan misschien een kans is. Weer lekker alpha, en plagend.

Dan realiseer je dat je gevoelens voor haar hebt. Maar dan komt de echte "Bramus" naar buiten, wat logisch is! Zoals je in Justus' post kan lezen, is de echte "Bramus" er altijd nog. Die komt naar buiten, omdat we allemaal mensen zijn met echte gevoelens.

Hier gaat het "fout". Je hebt je voorgedaan als een speels iemand, een alpha, iemand die de touwtjes in handen heeft, een Bramus die niet makkelijk te verleiden is. Dat idee had zij van jou, maar nu ze je leert kennen blijk je een Bramus te zijn die geeft om wat zij van je denkt, die geeft om wat zij aan het denken is en die inderdaad achter haar aan het lopen is. Nu ben je niet meer interessant voor ze!

Je vraagt aan ons wat je kan doen zodat vrouwen je minder in hun greep hebben. Blijf een man. Blijf alpha, val niet voor één vrouw. Hou er meerdere vrouwen op na. Mocht dit nog steeds niet lukken, probeer dan eens te kijken naar je innergame. Is er iets dat jij wilt? Ga bij jezelf te rade op welke momenten je de teugels laat vieren qua alpha-ness.

Sowieso is mijn eerste suggestie: [B]GFTOW!![/B] Ga volledig op in deze vrouwen, forget about die andere chick.
                  Mijn tweede suggestie is dat je haar woorden eens zo objectief mogelijk gaat ontleden. Wat heeft zij gezegd, wat weet je nog van haar bodylanguage op specifieke momenten. Vergelijk dat eens met PU materiaal, en probeer zelf op te maken waarom die LMR er was.

Comment

Originally posted by milk View Post
                    angst is geen attraction maat...

attraction is het willen van je goedkeuring het is niet zozeer het vrezen van je afwijzing.(hoewel er vaak een wisselwerking is, i agree)
                    het is niet de angst om afgewezen te worden die aantrekkelijk is, het is voornamelijk de prijs die er te winnen valt wat aantrekt.
                    Toch wel. Alle emoties zijn gebaseerd op twee basisemoties: liefde en angst.
                    Binnen 'The Game' gebruik je zelfs voornamelijk angst. Negs, P&P, BHRR, etc. zijn er allemaal voor om de ander te laten twijfelen, dus onzeker te maken. Onzekerheid is angst.

Comment

Allereerst: Ben blij te horen dat er op dit forum ook gesproken kan worden over echte gevoelens. Verliefdheid / One itis is gewoon realiteit. En inderdaad lastig voor je game.

Wat ik geleerd heb:

Het ging bij mij (oneitis die nu 3 maanden duurt) falikant mis toen ik ging voor "de kill" alles op tafel, proberen te zoenen. Needy tot en met.
                      Toen gezegd dat we geen contact meer konden hebben omdat het me te heftig was.

Harder verkloten kun je haast niet. Gelukkig kwam ik er mee weg.
                      Ik nam me voor geen doel meer voor ogen te hebben, en besloot na een paar dagen dat een wereld met contact met haar toch leuker is dan zonder. Maar ik bleef een stuk terughoudender. En nix willen. Maar natuurlijk ook nix tegenhouden ;-)

Anyway gisteren toch een stevige kiss close.

Kortom: fouten zijn soms best te herstellen. Maar alfa blijven, niet needy zijn, is een must.

EN HEEL BELANGRIJK: denk niet na over wat zij van jou vindt. Ga niet zoeken naar een betekenis achter een paar dagen radiostilte.
                      Meisjes zijn gewoon vaak lui en flaky.

Nou ja, t zijn wat eindeloos uitgekauwde wijsheden, maar ik moest ze toch even kwijt.

The Game is never wrong.

Comment

UPDATE:
                        - Ik ben een week op wintersport geweest. Toen Utrecht van PSV won moest ik haar een sms sturen, dat MOEST gewoon aangezien zij voor PSV is (en voetbal ook echt leuk vind) moest ik haar dus eventjes pesten. Dat kwam goed aan kreeg een leuke sms terug.

zij: ik negeer je als je zo gaat doen, dat snap je!

(dat interpreteer ik als; ik wil iets grappigs sturen, en natuurlijk negeer ik je niet)

- 2 dagen later kreeg ik weer een sms van haar: 'hoe is het skien? kus'. Hierop een sms teruggestuurd, opende met 'hey schoonheid!', dus een IOI aangezien ze mij smste, en daarna gesmst hoe vet het daar allemaal was en dat ik echt keihard apres-ski.

- Daarna stuurde ik 2 dagen later een sms over hoe ontzettend leuk skien wel niet is, dat mijn vakantie echt ontzettend vet is enzo en dat het jammer was dat hij bijna afgelopen was. Weet niet meer precies wat ik stuurde. Deze sms is weer genegeert.

Wel kreeg ik gister (1,5 dag na mijn sms, terwijl ik onderweg terug naar Nederland was) weer een sms van haar over dat Utrecht had verloren van Heracles, hier stuurde ik vandaag wat op terug, en kreeg binnen 1 minuut een leuke reactie van haar.

Extra info:
                        - volgens mij is ze een player; op hyves staan berichten van andere dat ze 2 barmannen op 1 avond had geplayed, maar wat er precies is gebeurd weet ik natuurlijk niet, en met barmannen denk ik ook niet dat ze gezoend heeft ofzo. Ik vind het verder niet erg dat ze playt, ik heb in de tussentijd ook alweer een kiss-close gehad, en er 1 afgewezen (meisje was mss net een HB6, ik moest haar afleiden als wing), maar is toch info om hier wel te melden.

Volgens mij is mijn needyness dus ofwel vergeven ofwel niet opgemerkt door haar. En de HB8 kennende denk ik dat ze het niet heeft opgemerkt, want ze zou het anders niet hebben geaccepteerd denk ik. Ik hoef niet per sé een relatie met haar (alhoewel ik hier niet negatief tegenover zou staan), maar een beetje aankloten zou wel leuk zijn. Alpha worden is dus een benodigdheid. Hoe pak ik dit verder aan, de volgende afspraak moet denk ik vanuit mij worden geinitieerd, maar hoe en wanneer doe ik dit zo Alpha mogelijk?
                        Last edited by Bramus; 03-09-2008, 08:58 AM.

Comment

Working...
                        X