Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] ehh..ja.. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] ehh..ja..

zat nog zwaar te twijfelen of ik deze fr nou zou posten of niet,
    hell waarom niet, daarvoor is het forum toch.

ik was afgelopen zaterdag met ton(sypmthious) een maat van hem uitgeweest.
    we waren alledrie harstikke kapot voordat we gingen.
    gelukkig had ie dance dance revolution, je weet wel met zon mat, en dan lekker lomp erop lopen stampen en alles missen(in mijn geval). je krijgt er wel
    beetje energie van ingeval. alle 3 zon lichtgevend neon armbandje omgedaan en de deur uit gegaan.

daar aangekomen gaan we eerst nog ffe met zijn 3'en biertje drinken.
    Allemaal heel gezzelig, ton openent zijn eerste set. daarna gaan we naar boven om te gaan gamen, eenmaal boven open ik meteen een set, ton loopt door en opent ook een set. beetje warm-up sets dus niks boeiends. toen we weer bij elkaar stonden merkte ik voor de eerste x sinds serieus best lange tijd AA.. WTF.. egt heel raar aangezien het me een week eerder allemaal niks kon rotten. naja goed ik weet onderhand wel dat de enige oplossing is om in het water te springen. ondertussen kom ik nog heel toevallig wat mensen tegen van sgool als ik net wil gaan gamen. dus nog ffe tegen gelult, beetje rare situatie aangezien ik weinig zin heb dat hun weten waar ik mee bezig(is mijn ding, denk niet dat anderen het zullen begrijpen.. mss zit ik ernaast..who knows).

anyway, ik duik het water in, open wat sets. merk dat ik elke x iets leer nice. bv ik stond nu in een set, normaal open ik de target en ga daar tegen lullen. wel push pull, cold reads etc etc. nou opende ik dus de wat minder leuke van de groep, en begon daarmee. meteen probeert die knappe(fuck de hb sgaal), er tussen te komen om mee te praten etc. dus ik zeg iets van ''begrijp je toch niet'' oid, speelvol. lul me andere verder, ze word steeds geintreseerder. totdat de minder leuke ineens een shittest geeft waar ik absoluut niet klaar voor was op dat moment. zegt ze ineens ''he als je vrouwen gaat oppikken moet je wel je tanden poetsen'' . we hadden van te voren een sigaar gerookt, en er was wat van die tabak op mijn tanden blijven zitten, wat dus een zwart stukje op mijn tanden gaf. lol, anyway, ik zeg ''vergelijken met jou tanden zijn ze nog best netjes ''. ik dacht dat ze gewoon zat te kloten en het niet waar was, het was dus wel gewoon zo en ze probeerde er alleen op te wijzen. nadat ik dat zei merkte ik ook dat zij meteen was afgekoeld, te hard genegged. dus ik ga over op target, wat ook snel afliep daarna, ze zag dat de ander me niet meer mocht en gaf haar nou ineens veeel te veel aandacht uit het niks. dus ik eject.

daarna nog wat sets. op een gegeven moment sta ik wat drinken te halen en word ik geopened. hu hadden ook een lichtgeved bandje aan. dus daar beginnen ze over, dan beginnen te vertellen dat ze mijn andere armbanden ook mooi vinden(ik heb vaak een shitload bandjes om, viel toen opzich nog wel mee maar toch). nou mooi, toen kon het natuurlijk amper meer stuk. meteen comfort in gegaan, 10-15 min gelult, goed gesprek, liep lekker. ik nummer close en ga terug naar ton..tenminste was de bedoeling.

geen id meer waar ze waren. dus ik sms, en open ondertussen nog maar een set. niks speciaals, wel gehooked enzo, maar merkte al dat het nergens op uit zou lopen. nog niks terug gehad dus ik ga ze maar es zoeken.

kom ze even later toevallig in de wc tegen, en gaan weer samen naar boven.
    daar nog het een en ander gedaan. de maat van ton opende ook nog, en dat was geloof ik een van zijn eerste keren(respect). op een gegeven moment staat hij met een brunette te praten, en er stond ook vriendin bij zwartnette:P. dus ik ga met zwartnette praten.
    heel lol. ik merkte dat ik vrij weinig attraction had, omdat ik teveel intresse gaf in het begin. dus ik ging als disqualifier andere mannen voor der zoeken.
    geen een was goed genoeg. ik stelde er zelfs nog een voor die ze hard afschoot, lol..(niet wat hij kon horen verder). dus ik zei wat zoek je dan;
    iemand donkerblond..kort haar.. (wat ik heb) ds ik zeg "meer iemand als mij" wat ze toen zei ben ik vergeten, het was ingeval iets van "neehee", dus ik zeg dan niet he toen zei ze iets van '' mss ook wel'' zoiets het exacte was anders.. forgot. anywa ik ga beetje te enthiousiast mannen voor haar zoeken.
    bij een gozer kwam die vriendin ervan zelfs bij, ''nee je neemt hem niet mee, zeg maar tegen der dat ie van mij is, de slet" zoiets. ingeval zei vond hem in het egt he-le-maal niks, maar heb ik hem toch weer gratis social proof bij zijn vriendin gegeven, lol. maat van ton was immidels afgelopen.. dus zij stond er weer bij dus ik begon ook beetje met haar te gamen. ze flirte vrij hevig(niet alleen bij mij overegins) dus ik dacht mss wel kiss-close. dus ik zeg ''als je op een kus school zat, wat voor punt zou je dan krijgen'' zegt ze''een 10" dus ik zeg ''wow..bewijs het maar es dan" zegt ze "nee ik heb al vriendje bla bla" wat ook egt waar was. intussen heb ik zwartenette ffe achtergelaten, maar zij wist wel wat ik zei had ik het id, dus slet defense gaat omhaag. ik gooi der haar nog wat door de war, en kietel wat, ze lacht en word opeens egt boos omdat der haar naar de klote is(woeps.. ). dus ik dacht fuck it, draai me om en lul door met ton en maat. opeens knijpen ze in me kont.. ik draai me om en zeg "dat doen we neit zomaar he" .. 1 minuut later weer.. was een wazige situatie, wist nou niet of ze attracted waren of gewoon voor de lol wat zaten te kloten.. anyway ik vergeet die zwartnette te closen, ze gaat er vandoor en geeft me nog 3 zoenen.

verder nog wel meer gedaan, maar niet zo boeiend.

heb ingeval nou a.s zaterdag een date met het meisje van de bar. ben benieuwd.

wat geleerd;
    -begin niet met tegen je target te lullen.
    -mannen voorstellen uitzoeken werkt geweldig.
    -de playfull vibe niet te erg doen(zoals ik deed met haar door de war etc.)

verder toffe avond, zowiezo gewoon ook heel gezzelig gehad met zijn 3en.
    zal later wel ffe foto plaatsen

ffe voor mijn informatie wat is beter
    -belllen of smsen.
    ik heb beide gedaan en beide werken maar hebben allebei plus en minpunten
    bellen;
    +je bent meer in het moment, krijgt meteen feedback etc. je hoort voice tone dus je kan wat meer grapjes maken. sms kan vaakffe duren voor je iets trugkrijgt etc etc, wat onduidleijker.
    -je moet alles op de spot bedenken en aan de gang houden terwijl je als je belt vaak zelf ook niet in praat-state bent. het kan overkomen als teveel intresse
    en voor haar te gewaagd of eng om op te nemen.

wat zeggen jullie ervan?
    Last edited by milk; 02-26-2008, 10:41 AM.

Originally posted by milk View Post
    -begin niet met tegen je target te lullen.
    hoe bedoel je dit?
    Last edited by jaus; 02-26-2008, 12:40 PM.

Comment

Originally posted by jaus View Post
      hoe bedoel je dit?
      stel er staan 3 meisjes. 2 lelijke 1 knappe. begin tegen lelijk, neg de knappe, geef er in het begin geen aandacht.

net zoals in venusion arts etc staat. ik verwerk het alleen nu pas in mijn game/merk dat het werkt.

Comment

[B][I]wat zeggen jullie ervan?[/I][/B]
        Whatever floats your boat. Als je graag belt, bellen. Als je graag smst, sms. Het heeft allebei zijn voors en tegens. Zo snel mogelijk afspreken en attraction creeeren zodat ze jou gaat bellen ipv andersom... en het liefst tijdens het sargen mini-dates doen.

Comment

Originally posted by CountG View Post
          [B][I]wat zeggen jullie ervan?[/I][/B]
          Whatever floats your boat. Als je graag belt, bellen. Als je graag smst, sms. Het heeft allebei zijn voors en tegens. Zo snel mogelijk afspreken en attraction creeeren zodat ze jou gaat bellen ipv andersom... en het liefst tijdens het sargen mini-dates doen.
          mmm. ja zoiets heb ik ook.
          aleen had ik gelezen dat je altijd moest bellen, omdat al het andere gewoon afc en pussy was. het is hetzelfde als wat iedereen doet, en laat geen confidence zien. dus in die periode had ik alles gebelt, wat idd ook gewoon egt AA geeft in het begin en nog steeds wel beetje.

ik denk nou allen persoonlijk dat je te sterk aankomt, teveel lintresse, en voor haar is het ook nog niet helemaal confortabel. dus daaraan gezien lijkt me smse handig tenzij je al genoeg comfort hebt..
          dus ik vroeg me af hoe jullie het doen en met welk resultaat..?
          mss heb je gelijk en is er geen betere..

je kan er natuurlijk niet vanuitgaan dat ze jou gaat bellen. zoals altijd moet jij leiden, de rollen zullen zelden tot nooit omgedraait zijn. ook al heb je immense attraction gecreeert zal ze nog 9 van de 10 x niet bellen. again in mijn ervaring..

mini dates. als in, in de club isoleren? jup zeker goed, moet dat ook vaker doen. bij deze kon het zowiezo niet, geen wing op dat moment, en ze waren met zijn 2en.

Comment

Wat ik meestal doe is bellen op het moment dat ik bijna bij iets leuks ben. Dat kan een vriend zijn of laatst stond ik in scheveningen voor het Kurhaus. Hiermee geef je impliciet aan dat je een druk sociaal leven heb en dat je haar niet nodig hebt. Daarnaast geeft het je een legitieme time constraint.

Kap het gesprek af op een high note en hou het kort, luchtig en fun!

Succes!

Comment

Working...
            X