Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Weekend nieuws vol. 2 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Weekend nieuws vol. 2

Sinds ik de Game echt aan het gebruiken ben en ik steeds meer obstakels weet te overwinnen, gaan de dagen beter en beter. Als ik naar mijzelf kijk nu en 3 maanden geleden. Dat is een wereld van verschil. Vrienden van mij zien al aan me dat ik ben veranderd. Ik heb een beter voorkomen, ben veel zelfverzekerder, en ik durf veel makkelijker mensen aan te spreken.
    Maar dit kan soms ook een nadelig effect hebben en dat had ik dit weekend. Doordat alles de afgelopen weken met 10 stappen ter gelijke tijd verbeterde, had ik het gevoel onoverwinnelijk te zijn. Maar dit weekend ben ik (gelukkig) met beide benen op de grond gezet. Zowel vrijdag als zaterdag lukte echt helemaal niets. Ik kreeg enorme last van AA, wat ik opende stuitte op weinig boeiends, en ik ben meerdere keren door een AMOG afgeblockt. Nee dit weekend was echt een ramp. Maar stom genoeg had Jackpot exact hetzelfde. Achteraf bekeken, lag het te veel aan onszelf. We waren te veel op zoek. En ik denk dat het opviel. Volgende week gaan we het iets rustiger aan doen. In de zin van op 1 plek blijven staan, meer om ons heen openen.

Ik heb alleen nog wel een vraag aan jullie. Jackpot is een social opener. In andere woorden hij opent ook sets zonder targets. Ik heb daar geen zin in. Het voelt voor mij nutteloos om dat soort sets te openen. Ik zoek geen social value. Ik wacht liever op een set met een target (vaak toch wel een HB 7+) Dat heb ik altijd gehad.
    Is dat normaal of arrogant van mij?

Groeten Freddie Miles (& Jackpot)

Wat Jackpot doet is sterk en het wordt vaak onderschat hoe belangrijk het voor een vrouw is. Social Value is naar mijn mening een belangrijke switch die een vrouw bij jou moet zien! Hiermee ben jij de geschikte partner. Je kan namelijk met social value andere eigenschappen combineren; je bent een beschermer, een leider of de initiatief nemer enz.

Het volgende komt ook voor: Ga er maar vanuit dat je target of 1 van haar obstakels/vriendinnen jou al heeft gezien voordat jij door heb dat de set "geschikt" is. Wanneer je dan in een set ben zonder target ben je altijd aantrekkelijker dan wanneer je met je vriend alleen staat. Think about it.

Je vraagt of het normaal is. Ja, het is normaal om dingen niet te doen als het niet belangrijk voor je is. Ik hoop dat je inziet dat het dus wel degelijk een plus punt is, social value.

p.s Het gevoel wat je in het begin beschreef, ken ik maar al te goed. Gewoon idd samen weer ff rustig aan doen, stukje terug en dan WEER 10 stappen vooruit.

Have fun!

Loud

Comment

Voordat ik ga gamen zorg ik er altijd voor dat "in state" raak. Dit kun je doen door (zoals je beschrijft) onder andere setjes te openen zonder target!
      Aan het begin van de avond praat ik met alles en iedereen(ook met mannen).
      Op deze manier raak je in een praterige mood en zul je bij een HB ook minder
      AA hebben! Probeer het een keer en je zult zien dat het werkt!

Comment

Wat loud en musquito zeggen klopt zeker. Je komt dan ook veel minder over als een 'player' dan wanneer je alleen van groepje vrouwen naar groepje vrouwen loopt

Comment

Wat Loud al zegt, social proof is erg belangrijk! Hoe 'higher-value' het feest, hoe meer je social proof moet hebben.

Ik was een keer op een mode-feestje beland en daar opende werkelijk waar niks gewoon..kwam ik een andere ruimte binnen (zelfde soort mensen) maar daar waren me broers en vrienden die ik meteen in die ruimte tegen het lijf aan liep, ik kreeg een warm onthaal...en daarna opende bijna alles.

Je ontwikkeling gaat met pieken en dalen, probeer daarom niet teveel zekerheid en validatie uit het sarge te halen (als je dat doet...). Ik ken de verleiding en uiteindelijk werkt dat ook je game tegen.

Comment

Working...
          X