Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Inner-game ! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Inner-game !

Beste mensen,

Gister had ik een feestje en ik voelde toen dat mijn zelfvertrouwen erg gestegen is en mijn grenzen zijn verlegd.

Het Fieldreport hou ik kort, anders is het erg lang.

Ik kwam aan op het feest bleek een hb 7.5 te zijn die gelijk tot mij aangetrokken was veel oogcontact, lachen je kent het wel.

Op een geven moment zaten we met ze 3en in bed, de andere mensen zaten achter de computer en paar keken een film.

Een gast die ik niet kende zat al de hele tijd op bed. Ik zat in een hoekje en de hb7.5 zat ook in een hoekje. (Dus ik denkend hoe moet ik dit aanpakken)

ik: Geef die kussen eens tegen onbekende gast
    (Hij trekt de kussen eigenlijk onder haar weg)
    Ik: Als je ook een kussen wilt moet je hier komen liggen(tegen hb)
    Zij: Okee.

Daar lag ik dan naast een hb 7.5 ze begon me kino te geven en ik zei dat ze rustig aan moest doen

2-3 min later begon ik te Pushen-Pullen.
    Toen lagen we tegenelkaar elkaar aan. ze likte haar lippen keek naar mijn lippen. En huppa Kiss-close

Toen ging ze op me liggen nog steeds kiss-closend beetje aanelkaar zitten maar meer kon ik er niet van maken, er waren daar erg veel mensen in de kamer dus meer dan een kiss-close zat er toen niet in.

Nou dat was mijn Fieldreportje.

Dit was niet een echte moeilijke hb omdat ze me al zag zitten hoefde ik eigenlijk niks meer te doen. Veel heb ik ook niet gezegt mischien 2-3 zinnen maximaal

En het klinkt gek maar tijdens de kiss-close denkend aan jullie(venusianartsforumleden) Ik ken jullie niet persoonlijk maar ik heb erg veel van jullie geleerd, ik post niet super vaak maar lees meestal altijd alles door daar leer ik erg veel van BEDANKT !!!

Tips, Commentaar en opmerkingen zijn altijd welkom

Gr,

Hellbouncer

Ps: [B]"ze was gelijk tot me aangetrokken": [/B]

Teveel oogcontact, lachen naar me, speels kijken(dan krijg ik er een gevoel bij van zij wilt me)

[B]"ik begon wat te push-pullen":[/B]

Beetjee aan haar zitten en dan doen als of het mij niks boeit en duw haar even van me af, dan wil ze meer en meer.(Jij wilt niet zo graag die vrouw hebben. Jij hebt namelijk keuze genoeg uit vrouwen. Vrouwen willen jou, vrouwen vechten om
    jou. Dit is de mind-set die je moet hebben)
    Last edited by ThekingXxL; 02-25-2008, 02:37 PM.

Geen idee wat nu precies de situatie is, maar dit klinkt wel inventief. Kussen laten wegtrekken en de boel afdwingen. Mooi initiatief van jouw kant.

Als je volgende keer iets meer in detail zou kunnen ingaan op dingen als "ze was gelijk tot me aangetrokken" en "ik begon wat te push-pullen", dan zou het helemaal super zijn. Wat doe je dan precies, wat neem je waar etc etc? Zo worden de FR's wat leerzamer voor anderen. Dit is alleen een successtory, leuk voor jou, maar wij leren er niet zoveel van

Comment

hoe doen jullie het toch. dit is al de 2e fr die ik lees waarna er na 1-3 zinnen een kiss-close is.

nice, heel nice. komt mij niet zo heel vaak voor, als het gebeurt is het een mix van goede state en gewoon geluk.

super dat je zelfvertrouwen goed was. ik denk persoonlijk dat zelfvertrouwen en een positieve stemming NO MATTER WHAT 80% of meer van de hele game is. dan doe je alles automatisch goed, bedenk je de beste openingszinnen spontaan, pass je elke shittest zonder moeite.

toch moet ik weer zeggen dat ik het geen game vind in zovere als je binnen 1-3 zinnen al een kissclose hebt. dat is wss attraction op je uiterlijk of dikke social proof die je daar had? (wat indirect ook deel van game is, daar niet van).

zeker nice. dit soort dingen zijn ook goed voor je zelfvertrouwen. ga je der ook nog daten?

Comment

Originally posted by milk View Post
        hoe doen jullie het toch. dit is al de 2e fr die ik lees waarna er na 1-3 zinnen een kiss-close is.

nice, heel nice. komt mij niet zo heel vaak voor, als het gebeurt is het een mix van goede state en gewoon geluk.

super dat je zelfvertrouwen goed was. ik denk persoonlijk dat zelfvertrouwen en een positieve stemming NO MATTER WHAT 80% of meer van de hele game is. dan doe je alles automatisch goed, bedenk je de beste openingszinnen spontaan, pass je elke shittest zonder moeite.

toch moet ik weer zeggen dat ik het geen game vind in zovere als je binnen 1-3 zinnen al een kissclose hebt. dat is wss attraction op je uiterlijk of dikke social proof die je daar had? (wat indirect ook deel van game is, daar niet van).

zeker nice. dit soort dingen zijn ook goed voor je zelfvertrouwen. ga je der ook nog daten?

Ja het was zoals in mijn Fieldreport beschreven:Ja ik denk puur op uiterlijk, of wat dan ook. Ik weet zelf eigenlijk ook niet of het uiterlijk was of wat anders.

[B]
        Dit was niet een echte moeilijke hb omdat ze me al zag zitten hoefde ik eigenlijk niks meer te doen. [/B]

Ja, vandaag had ze mij gebelt en zijn we weer bezig geweest met elkaar.(alweer niet meer dan Kiss-Close)

Maar om echt ergens heen te gaan met haar weet ik nog niet, ze vroeg het wel maar ik sloeg het af.

BTW: Thx voor je Reply

Gr,

Comment

Heren,

Ik wil je niet aanpakken in je succes hoor zeker niet, ben hardstikke blij voor je! Maar dit heeft niets met gamen te maken. Tuurlijk is het een strakke actie dat je haar naar je toe laat komen. Props voor die zin.

Ik kwam aan op het feest bleek een hb 7.5 te zijn die gelijk tot mij aangetrokken was veel oogcontact, lachen je kent het wel.
          Dit is waarschijnlijk ook de reden dat jij amper hoefde te gamen. Ze wou je sowieso al, zelfs al zou je de meest belachelijke dingen tegen haar hebben gezegd!

Gister had ik een feestje en ik voelde toen dat mijn zelfvertrouwen erg gestegen is en mijn grenzen zijn verlegd.
          Netjes, hier gaat het toch om of niet dan? Confidence en een flinke porsie plezier en een glimlach doen al wonderen.

Wat je uit dit FR geleerd hebt is dat je stappen hebt gemaakt en nu door zelfvertrouwen en wat theorie dingen al heel wat kan bereiken zoals je merkt. Ga al deze dingen die jij hier leest ( zoals je zegt ) nou eens toepassen in de praktijk en ga van daaruit opschrijven wat je goed deed en fout deed!

Julius

Comment

Originally posted by Julius(NL) View Post
            Heren,

Ik wil je niet aanpakken in je succes hoor zeker niet, ben hardstikke blij voor je! Maar dit heeft niets met gamen te maken. Tuurlijk is het een strakke actie dat je haar naar je toe laat komen. Props voor die zin.

Dit is waarschijnlijk ook de reden dat jij amper hoefde te gamen. Ze wou je sowieso al, zelfs al zou je de meest belachelijke dingen tegen haar hebben gezegd!

Netjes, hier gaat het toch om of niet dan? Confidence en een flinke porsie plezier en een glimlach doen al wonderen.

Wat je uit dit FR geleerd hebt is dat je stappen hebt gemaakt en nu door zelfvertrouwen en wat theorie dingen al heel wat kan bereiken zoals je merkt. Ga al deze dingen die jij hier leest ( zoals je zegt ) nou eens toepassen in de praktijk en ga van daaruit opschrijven wat je goed deed en fout deed!

Julius
            Okee dat is een goeie zal ik zeker gaan doen

Comment

Working...
            X