Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Ze vraagt wat ik wil drinken en verdwijnt voorgoed Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Ze vraagt wat ik wil drinken en verdwijnt voorgoed

Gister besloten om te gaan sargen. Ik ging naar een salsavenue in een andere stad. Ik liep binnen, ik had een dag verlof dus ik was goed uitgerust en voelde me daardoor super relaxed en goed gestemd, ik schreidde als een coole gast door de tent. Het kon me geen flikker schelen wat de uitkomst van deze avond zou zijn.

Ik ging aan de kant staan en zag mensen die ik nog noooit eerder had gezien. Ik vroeg een aantal hb’s om er in te komen. Op een gegeven moment zag ik een hb6,5 aan de kant staan, klein, mollig, maar een heel leuk gezicht. Ze staarde me aan en ik interpreteerde dat als een AI. Ik liep naar haar toe, tikte haar aan en zei: “laten wij gaan dansen.” Ik liep naar de dansvloer, maar ze bleef staan. Ik gebaarde dat ze moest komen. Ze kwam. Ze kon er geen flikker van, maar goed, dat maakte niets uit.

We liepen naar de kant. Ik knoopte een gesprek aan. Het gesprek liep direct als een trein, salsa, woonplaats, verleden, ze had op dezelfde middelbare school gezeten, studie etc. We gingen dansen. Ik leerde haar een aantal figuren op de dansvloer en we hadden leuke gesprekken. [I]Op een hoogtepunt dacht ik: telefoon geven, telefoon geven, anders ben ik haar kwijt. Ik besloot het niet te doen omdat ik mijn game deze avond wilde afmaken en wellicht haar op een andere manier kon closen. [B]X1[/B]
    [/I]
    Het ging razendsnel. We gingen naar de kant. Opnieuw gesprekken met veel kino tussendoor. [I]Op een gegeven moment zegt ze dat ze wat drinken gaat halen. Ze vroeg wat ik wilde. [B]X2 [/B]Terwijl zij drinken aan het halen was, stond er opeens een hb8 naast me die me aankeek toen er een nieuw salsanummer begon. Ik besloot haar te vragen.
    [/I]
    De Hb6,5 kwam niet meer terug met drinken. Ik zag haar aan de andere kant van de zaal met een man dansen. Het was ondertussen 1.00 uur, ik zag dat ze haar cola opdronk, haar jas aantrok en naar buiten liep. Omdat mijn trein om deze tijd vertrok liep ik tevens naar buiten. Opeens reed er een auto voorbij waarin de hb6,5 zat. Ze toeterde en zwaaide.
    [B]
    Terugblik[/B]
    Het gamen met HB6,5 ging goed totdat ik bij X1 en X2 een steek heb laten vallen. Ik had bij X1 mijn telefoon moeten geven of er een nou KS of meer op dezelfde avond in zat of niet. Bij X2 ben ik met HB8 gaan dansen terwijl zij drinken aan het halen was. Dat was kennelijk de reden dat ze niet meer is teruggekomen met drinken.
    Last edited by jaus; 02-23-2008, 06:20 AM.

denk dat het heel simpel is;

-of ze wou je losen
    -of ze zag je dansen met een ander en had zoiets van, dan niet he.
    (-werd aangesproken door vriendinen of andere man die leuker was op dat moment...)

denk in de meeste gevallen het gewoon losen is. zoals ik je verhaal hoor
    is het dat bij jou niet, ze klinkt wel geintreseert.
    je had haar aan het einde van de avond alsnog kunnen closen, het was alles behalve idiaal gweest om er op te moeten zoeken heen lopen en nummer vragen(teveel intresse..). maar het is beter dan niks, niet geschoten is altijd mis.

dus volgende x maar gewoon redden wat er te redden valt, ook al geeft ze nummer niet, ben je net zo ver als je eerst was. win-win vind ik. tenzij de kans groot is dat je er nog een x daar tegen komt, dan is het mss beter om frame te behouden en het volgende x te doen.

verder good job zo te horen. dit soort dingen gebeuren nou allemaal in field.
    bedenk wat je volgende x doet als het nog een x gebeurt.

Comment

Ik denk dat je niet snel genoeg geclosed hebt. Als een vrouw aanvoelt dat je twijfelt over zoenen, nummer vragen etc dan verlies je haar.

Wees onvoorspelbaar. Duw haar tegen de muur zoen haar kort. Wacht haar reactie niet af. Zeg kom, en je neemt haar mee naar de andere kant van de kroeg. Alsof er niets gebeurd is.

En als ze je niet wil zoenen: kijk haar strak aan en begin over iets anders. Zorg dat je ovekomt alsof t je niets kan schelen. Als ze bij je blijft, dan is dit een ioi en kun je haar later alsnog closen. Als ze wegloopt, jammer. Maar je hebt t iig geprobeerd.
      Last edited by TheCrown; 04-06-2008, 02:00 AM.

Comment

Originally posted by TheCrown View Post
        Ik denk dat je niet snel genoeg geclosed hebt. Als een vrouw aanvoelt dat je twijfelt over zoenen, nummer vragen etc dan verlies je haar. Daar komt bij dat ik denk dat een nummer close nooit het uitgangspunt moet zijn.

Duw haar tegen de muur zoen haar kort. Wacht haar reactie niet af. Zeg kom, en je neemt haar mee naar de andere kant van de kroeg. Alsof er niets gebeurd is.

En als ze je niet wil zoenen: kijk haar strak aan en begin over iets anders. Zorg dat je ovekomt alsof t je niets kan schelen. Als ze bij je blijft, dan is dit een ioi en kun je haar later alsnog closen. Als ze wegloopt, jammer. Maar je hebt t iig geprobeerd.
        Dit zijn echt hele ware woorden, ik weet dat het zo is, maar toch pas ik het te laat en te weinig toe (soms ook wel en het is zo raak )en dus ben ik nog te weinig een KILLER!!!!
        Klote dat conscious incompetent!!! haha

Comment

Ik denk dat je bij een HB9 ofzo hier misschien wel mee weg was gekomen, maar een B6,5 (bij mijn weten niet eens een B, maar goed) is wellicht eerder onzeker bij het zien van jou met een andere vrouw, waardoor je haar verliest. Ik denk dat je je game heel anders moet spelen bij low digits.

Comment

HB staat voor hot babe, een HB6,5 is dus nog net een HB. Als ze lager in de klassering komen noem je het niet meer een HB, maar 6,5 is dus nog steeds een lekkerding

Comment

Originally posted by Bramus View Post
              HB staat voor hot babe, een HB6,5 is dus nog net een HB. Als ze lager in de klassering komen noem je het niet meer een HB, maar 6,5 is dus nog steeds een lekkerding
              Ik moet mijn classificatie aanpassen naar hoe jullie die gebruiken anders ontstaat er verwarring door mijn posts merk ik. Ik dacht dat 10-8 hb was, 8-7 b en rest niet de moeite waard, hot babe/babe dus.

Comment

Volgens mij staat in de Venusian Arts Handbook dat op de HB-schaal een HB7 een 'cute girl' is en een HB10 een 'supermodel'. Een lelijk meisje kan je dus wel gewoon een HB3 ofzo noemen.
                Last edited by ShadowSlash; 03-15-2008, 12:54 PM.

Comment

In de uitleg die Mystery gaf tijdens de show the pick-up artist zegt hij dat alles onder een 6 geen HB meer is en dus ook niet zo genoemt hoeft te worden, maar het maakt natuurlijk ook verder niet zoveel uit. Zolang we hier op het forum maar begrijpen dat een HB7 op zich ook nog wel een heel mooi meisje kan zijn.

Comment

Working...
                  X