Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Gewoon een dinsdagavond Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Gewoon een dinsdagavond

He Gasten dit moest ik kwijt bij jullie!

Gisteravond had Jackpot met een vriend van ons (ook een pua in opleiding) afgesproken in een cafeetje. Toen we daar aankwamen, kwamen we hem al buiten tegen. We gingen naar binnen en de enige tafel vrij was naast een 4 set met 1 gast en 3 HB's allemaal 8's. Ze zijn druk aan het kletsen en wij eigenlijk ook. We bespreken alle dingen die we geleerd hebben en we wisselen ervaringen uit. Na een half uur gaan de gast en een van HB's weg.
    Er blijven twee hb's over. Af en toe gooien we er een convenient opener erin en krijgen een beetje respons. Een HB was vrij stil en de ander hapte redelijk makkelijk. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om te openen en sargen. Alleen bloed kruipt waar het niet gaan kan, en we kregen wel weer zin.
    Jackpot zat er het beste voor en die opende de stille. Om ervoor te zorgen dat de opener goed ging. Stond ik op en ging ik zogenaamd geinteresseerd naast de andere HB zitten en luisterde ik naar Jackpot die de "kubus" deed bij de stille HB.
    Het was meteen raak ze waren hooked aan het verhaal. Aan mijn HB zei ik meteen dat ik bij haar de kubus ook kon doen. En uiteraard wilde ze dat.
    Helaas ondertussen moest die vriend van ons weg, want die moest de volgende dag wel vroeg op.
    Afijn ik ging door met de kubus en ze was helemaal onder de indruk. We hadden ze allebei uit onze hand aan het eten. We hebben daar nog een anderhalf uur gezeten, met flufftalk en zo af en toe een routine. Elke routine werkte als een malle! Ze vonden ons helemaal geweldig. Helaas bleek alleen die van mij al 3 jaar een vriend te hebben. Maar toen we bedacht hadden om nog ff ergens anders heen te gaan. Vroeg ze haar vriend ook of die mee wilde. Die flipte helemaal de pan uit, omdat ze had gezegd dat ze met twee onbekende jongens (wij dus) nog even wou gaan stappen. Heeft ze hem gewoon afgepoeierd om toch met ons uit te kunnen. Hoe bedoel je IOI. Hoe verder het gesprek ging kregen we allebei de ene na de andere IOI's.
    Toen we naar die nieuwe tent waren, kregen we alleen wel opeens een aantal shittesten over ons heen. Gelukkig hadden we dat allebei meteen door, we hebben ze toen ff links laten liggen en zijn daar wat sets gaan openen. Nadat daar weinig uitkwam gingen we weer terug naar hun. Nou ze waren ineens helemaal blij dat we er weer waren.

Ondanks dat die ene HB een vriendje had, ben ik toch verder gegaan, met het versieren van haar zeg maar. En alles werkte. Ik heb meerdere momenten gehad dat ik haar had kunnen k-closen. Alleen ik wist zeker dat ze het niet toe zou laten. Maar ze vond ons de moeite waard om de volgende dag ruzie met haar vriend te hebben. Uiteraard hebben we allebei wel #-closed.

Omdat het met die meiden zo goed ging, waren we allebei zo zelfverzekerd als wat. Dat straalde we ook uit. Want nu werden wij ineens geopend. De barvrouw die wij al een keer eerder hadden geopend, die herkende ons nog en zat ons de hele tijd drankjes te geven.

Voor de ontwikkeling van onze game, was dit een top avond. We zien gewoon dat we steeds beter worden. Zonder het arrogant te bedoelen maar, openen is in principe geen probleem meer, #-close is ook al geen probleem meer. Nu alleen k-close en F-close. Alleen ik te vaak leuke vrouwen tegen die alweer zolang een vriend hebben.

Hoor graag feedback!

Groeten Freddie Miles!

Originally posted by Freddie Miles View Post
    Ik heb meerdere momenten gehad dat ik haar had kunnen k-closen. Alleen ik wist zeker dat ze het niet toe zou laten.

Groeten Freddie Miles!
    Je spreekt jezelf tegen. Maar goed.
    Als ze met je meegaat zonder haar vriend, had dit, denk ik, idd gekunt. Probeer de volgende keer te splitsen. Jij met haar. Die wing van je met andere meid. Zorg dat ze elkaar niet zien. Als er geen sociale controle is had je haar denk ik zeker kunnen closen. Als er geen sociale controle is zijn vrouwen bijna tot alles in staat.

Comment

He Crown, je hebt helemaal gelijk. Ik had haar moeten weg halen bij haar vriendin. Dan had ik zeker kunnen afmaken. Damn komt mijn goedheid weer even aan de macht. Nou ja, voor een volgende keer.
      Thanx voor de tip!

Comment

Working...
      X