Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Kissclose met HB grenzenloos Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Kissclose met HB grenzenloos

Afgelopen weekend ben ik 'n weekend mee geweest met de studentenvereniging waar ik eerder al 'n FR over schreef. CountG, die al n stuk langer lid is van dezelfde studentenvereniging, was ook mee. We waren met n stuk of 40 andere mensen en de locatie waar we t weekend door zouden brengen was mooi en groot. Op de momenten dat CountG en ik elkaar onder 4 ogen spraken hadden we t natuurlijk veel over pu en als wat daar aan gerelateerd is (op wat voor manier spreek je met mensen, hoe is je houding, wat voor gedachtes heb je in je hoofd enz. enz.). Dat leverde interessante gesprekken op en we zagen allebei ook in dat ons contact sinds de tijd ik hiervan door hem op de hoogte ben gesteld (en er ook in ging geloven..) erg veranderd is (CountG noemde t een dramatische verandering, die benaming vond ik niet helemaal goed gekozen, maar ik begreep heel goed wat hij er mee bedoelde en dat dat klopte).

Gezien t feit dat CountG al behoorlijk naam heeft gemaakt en bekend is binnen de studentenvereniging, kon ik wat dat betreft gedurende t weekend een beetje profiteren van de contacten die hij al met mensen had. Natuurlijk moest ik zelf actie ondernemen om mensen contacten aan te gaan, maar dat CountG al n vriend van me was, was gedurende t weekend zeker n dhv voor mij.

Toen ik op de laatste open avond van de studentenvereniging was voor dat ik meeging op t weekend had ik n meisje leren kennen, die op mij een vrij bijzondere indruk had achtergelaten. Ik heb met haar die avond ongeveer n half uur gesproken en ik merkte al snel dat ze wat meer met me wilde dan alleen praten.. Ze kwam behoorlijk needy over. Ze haalde n biertje voor en maakte meteen al veel kino bij me. Maar die avond hield ik t daar verder bij, omdat ik t geen geschikte plaats vond om haar te closen (gezien haar lichaamshouding, ogen en haar inhangen naar mij toe was ik ervan overtuigd dat dat toen al zeker mogelijk was geweest). Toen ik die avond daar wegging had ik al de gedachte als zij ook meegaat op t weekend, dan zou t makkelijk voor je moeten zijn om haar te kissclosen en zoek haar grenzen op (mn idee was namelijk dat ik heeeel ver met haar zou kunnen gaan als ik dat zou willen).

Vrijdagavond, net voor t avondeten, kwam ik aan op t weekend van de studentenvereniging. Tijdens t eten keek ik ns goed om me heen om te kijken wat voor mensen er allemaal mee waren. Op t moment dat ik dat deed, keek de HB 6.5 (in een optimistische bui zou ik r nog n HB 7 van willen maken), die ik tijdens de open avond had leren kennen, om. Ze zag dat ik haar zag, lachte n beetje naar me en draaide zich weer om. Ik wist nu niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk hoe laat t was .

s Avonds was t feest en de meeste studenten (ik schat 20 a 25) bleven in de grootste zaal. CountG en ik bleven er ook. Ik knoopte n gesprek aan met de HB 6.5. We hadden t over de dag, welke studenten zij allemaal kende, met wie ze op de kamer sliep enz. Ik merkte al weer dat ik heel veel IOIs van r kreeg. De kino kwam op gang, maar ik gaf haar relatief weinig kino terug. Op dat moment zag CountG wat zich tussen mij en de HB 6.5 afspeelde. Hij zag dat ik te pussy was om veel kino te maken, te veel naar voren hing en dat ik me te afwachtend opstelde (en bovendien stond ik in t luchtledige en niet tegen de bar aangehangen, wat beter zou zijn geweest). Op dat moment werd ik me weer bewust van wat ik aan t doen was, t was zeker belangrijk voor me om dat op dat moment van CountG te horen. Ik wist dat ie daarin gelijk had. Maak meer kino, maak meer kino zei ie tegen me. n Paar afcers om ons heen hoorde m dat zeggen en hij was hen wat uitleg verschuldigd, maar niet teveel, geniaal was dat .

Ik ging bij mezelf na waarom ik nu weer ergens n rem voelde om verder met HB 6.5 te gaan. Ik zag in dat t er vooral aan lag dat er veel andere mensen om me heen stonden en dat ik me daardoor liet belemmeren. Ook de gedachte aan afwijzing kwam weer in mn hoofd en die gedachte was in deze situatie echt idioot, ik wist bijna zeker dat ze nagenoeg alles toe zou laten wat ik bij haar zou doen. Alleen ik moest wel de leiding nemen, bouncen met haar en haar isoleren.

Ik bleef dit scenario in mn hoofd houden en keer op keer herhalen. Maar vooral ook; ga tot actie over en blijf niet in je gedachten (en twijfels) hangen. Dat is onnodig en schadelijk voor jezelf. Dus na n paar minuten heb ik mn gedachtes tot uitvoer gebracht. Ik pakte haar hand en leidde haar naar de keuken, waar verder geen andere mensen waren op dat moment (maar waar wel af en toe mensen langskwamen). Daar zette ik de kissclose in en die werd, zoals ik verwachtte, positief beantwoord. Tussen t kussen door praatte ik wat met haar en ik zei n paar keer tegen haar dat ze niet erg overtuigend overkwam. Dat deed ik niet om haar ongemakkelijk te laten voelen, maar dat vond ik echt. Ze lachte dan n beetje en zei meestal dat t niet zo was. Ik was benieuwd waar haar grenzen ten opzichte van mij lagen, dus ik besloot dat ik die eens ging opzoeken.. Ik corrigeerde haar hand n aantal keer van mn rug naar mn gezicht en nek. Dat ging zo makkelijk dat t zelfs mn eigen verwachtingen overtrof. Vervolgens liet ik mijn hand nog meer over haar lichaam en haar kleren glijden. Daarna ging mn hand rustig onder haar kleren. En ook dat stuitte totaal niet op verzet en werd volkomen toegelaten. Alleen zij nam t initiatief relatief weinig en liet mij gewoon doen wat ik wilde doen.
    Nu was duidelijk voor me hoe t zat; ik was op zoek naar haar grenzen in het contact met mij en ik was erachter gekomen dat ze geen grenzen had..

We gingen weer even terug van de keuken naar de zaal om ons daar weer tussen de andere studenten te begeven. Ik praatte nog wat met de HB 6.5 daar, totdat ze op n gegeven moment zei dat ze ging slapen. Ik zei iets in de trent van oh maar zou je me dan geen afscheidskus geven voor t slapengaan. Daar was t toch wel mee eens. Vervolgens isoleerde ik haar weer naar de keuken en was t pleit beslecht. Ik was nog n kwartiertje met haar in de keuken en de sexuele energie spatte van haar af (maar ik vond haar tegelijkertijd ook vrij passief).

Mn gevoel zegt me dat ik haar had kunnen f-closen, maar dat wilde ik zelf niet. Ik had verder geen gevoelens voor haar. Ik vond haar te needy overkomen, niet echt knap en ik had bij haar sterk t idee dat ze nou niet echt n meest leuke leven had om deze aardbol.. (behoorlijk wat problemen had; maar daar heb ik t verder niet met haar over gehad).

De volgende dag sprak ik haar heel kort even overdag. Verder de hele dag niet. s Avonds na t eten zag ik haar staan en ben ik naar haar toe gegaan om ff n praatje te maken. Ik vertelde haar dat ik zo met n paar andere gasten ging toupen (ik weet niet hoe je t schrijft.. J, maar t is n kaartspel iig ). Ik zei dat als ze wilde ze wel mee mocht doen, of mocht kijken. Ze liep met me mee naar de tafel en ging naast me zitten. Terwijl ik met die andere jongens aan t toupen was, begon ze heel veel kino bij me te maken op mn been. Ik gaf haar kino terug. En probeerde dat ongeveer met dezelfde intensiteit te doen als waarmee ze t bij mij deed. Maar ik was vooral met t toepen bezig en focuste me minder op haar. Na n minuut of 10 legde ze haar hoofd op mn schouders, terwijl ik aan t kaarten was. Ze bleef doorgaan met de kino en ik rekende al weer op n kissclose vanavond. Toen t toupen afgelopen was, praatte ik nog n beetje met haar en op dat moment kwam er n andere gast bij ons zitten.

Hij begon n gesprek met de HB 6.5 en ik liet t gaan, mengde me niet in t gesprek omdat ik verwachtte dat ze toch wel weer bij me terug zou komen. Ik ging naar de wc en toen ik terugkwam zag ik dat de HB 6.5 weg was met die andere jongen...
    Daar was ik echt heel verbaasd over, omdat ik t idee had dat ik haar heel goed kon inschatten. Maar dit echt niet had verwacht. Ik ging verder met kaartspellen op die avond en heb de HB 6.5 de hele avond niet meer gezien..
    Ik ging bewust ook niet op zoek naar haar omdat ik wist dat dat needy over zou komen. Bovendien vond ik haar niet echt aantrekkelijk qua uiterlijk en qua persoon (haar lichaam vond ik wel vrij aantrekkelijk).
    De volgende dag zag ik de HB 6.5 weer bij t ontbijt. Ik groette haar en zei mij. Die dag heb ik verder niet meer met haar gesproken. Behalve dat ik t een rare actie van haar vond die ik niet kon peilen, was ik niet boos, of teleurgesteld in haar. Ik heb nog overwogen om aan haar te vragen of ze gisteren n leuke avond had gehad met die andere jongen, maar heb dat uiteindelijk nagelaten.

Met deze FR wil ik n aantal dingen duidelijk maken;
    - mijn idee is dat er op t forum (ik lees nu n paar maandjes vrij intensief mee) veel te weinig aandacht wordt aan n aantal belangrijk dingen. Zaken als; afgaan op je gevoel, t moment aanvoelen, mensenkennis, het karakter van mensen snel kunnen inschatten zijn in mijn ogen ook essentieel als t gaat om pu. Dat zie ik relatief weinig terug op t forum.
    - Ik heb nu ervaren dat t nauwelijks nodig was om alles gestructureerd en in stappen uit te voeren. De HB 6.5 wilde gewoon zo graag dat dergelijke dingen amper nodig waren (niet om arrogant over te komen, maar ik hoef de feiten ook niet te verdraaien.. ).

Ik ben benieuwd hoe jullie over deze 2 laatste dingen denken en lees graag jullie advies, commentaar en tips op mijn FR. Thnx alvast.

Groeten, _Pride_
    Last edited by CountG; 02-18-2008, 11:13 AM.

[B][I]Natuurlijk moest ik zelf actie ondernemen om mensen contacten aan te gaan, maar dat CountG al ’n vriend van me was, was gedurende ’t weekend zeker ’n dhv voor mij.[/I][/B]
    Accomplishment intro, _Pride_? haha

[B][I]Op dat moment werd ik me weer bewust van wat ik aan ’t doen was, ’t was zeker belangrijk voor me om dat op dat moment van CountG te horen. Ik wist dat ie daarin gelijk had. “Maak meer kino, maak meer kino’’ zei ie tegen me. ’n Paar afc’ers om ons heen hoorde ‘m dat zeggen en hij was hen wat uitleg verschuldigd, maar niet teveel, geniaal was dat[/I][/B]

De hilariteit van dat moment, prachtig! haha...
    Volle dansvloer.
    _Pride_ met de HB daar middenop staan.
    Gianni die van achter _Pride_ in z'n oren staat te roepen: "Maak meer kino! Maak meer Kino! " en dan de reacties van de omgeving: "Kino? Wat nou kino? Laat ze lekker.."

Comment

Originally posted by _Pride_ View Post
      De HB 6.5 wilde gewoon zo graag dat dergelijke dingen amper nodig waren (niet om arrogant over te komen, maar ik hoef de feiten ook niet te verdraaien.. ).
      Daar is het immers een HB 6.5 voor. Eerlijkheid is overigens te prijzen!

Comment

Working...
      X