Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Advies] Daten HB Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Advies] Daten HB

Ik had gisteren een date, die is erg succesvol gelopen.
    Ik kwam wel wat dingen tegen waar ik tegen aan liep zoals:
    -Ze vroeg me om iets leuks te vertellen wat ik heb meegemaakt, ze weet dat ik grappige dingen mee maak tijdens uitgaan etc.
    -Ze ging paar keer wegkijken, als ik diep in haar ogen keek. Terwijl ik K-close had gehad. Ze zei dat ze verlegen word als ik keek in haar ogen.
    -Ze bleef maar praten about Valentijn, ik vind dat absoluut niets, "commerciele shit", ze zei telkens het is bijna valentijn etc, ik ging gewoon over wat anders praten.

Heeft iemand toevallig advies? Op wat ik kan verbeteren, om mijn punten.

Alvast bedankt.

Ik weet niets van je... alleen wat zij zei LOL

Comment

Crocop, deze FR is té summier om feedback op te geven.
      - Wat maakte deze date succesvol?
      - Hoe verliep de date in detail ?
      - Hoe heb je de kiss-close ingezet?

Comment

HE Crocop, het klinkt mij in de oren als een dame die meer wil.
        Het feit dat ze je niet in je ogen aan kon kijken omdat ze dan verlegen werd, zou je kunnen zien als een IOI. houdt er rekening mee hoe ze weg keek. Zeg maar naar beneden met een glimlach of naar links of rechts met haar ogen dicht. Dan doet ze dat omdat ze jouw wel interessant vind maar je intimideerd haar een beetje. Dat is alleen maar goed. Wat betreft het feit dat zij het alleen maar over Valentijnsdag had, lijkt te betekenen dat ze daar veel waarde aan hecht. En het interesseerd vrouwen niet of jij het nu wel of niet leuk vind. Als het gaat om romantiek, dan hebben vrouwen hun plaatje wel klaar. Het is inmiddels al geweest maar ik zou in jouw geval een kleinigheidje geven. Zo ziet ze dat je wel naar haar hebt geluisterd ondanks dat het tegen je principes is. En dat is weer een enorme DHV.
        Ben benieuwd of je wat gegeven hebt. Let me know!

Comment

Ik had een bos bloemen naar haar huis gestuurt, ze glimlachde telkens als ze wegkeek. Volgens mij was het een DHV bosje bloemen, want ze had het totaal niet verwacht.

Comment

En hoe is het nu gesteld?
            Is het al wat meer dan alleen gezellig kletsen?
            Een hele mooie die ik ergens anders in deze post heb gelezen is: Je zit met haar op de bank. Je hebt inmiddels een paar uur over het een en ander gekletst. Hou dan 2 seconden stil en kijk haar in haar ogen, en zeg:"Ik twijfel, we kunnen nu nog heel lang lekker door kletsen, of we kunnen vanaf nu heel lang lekker zoenen".
            Eerlijk en cockey. Suc6 keep me posted!

Comment

What the fuck is a "DHV bosje bloemen" ?

Remember; actions speak louder than words...

2e date: Hard escaleren, en full-closen.

Comment

Working...
              X