Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] 7 feb Amsterdam meeting Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] 7 feb Amsterdam meeting

Afgelopen donderdag ging ik mee sarge met Caveman, Leung, Pride en Loyd van het forum; Shadowslasher kwam later nog, maar heb ik helaas nauwelijks gesproken. Mijn eerste indruk van Pride was dat het een rustige, vriendelijke en sociale gozer was, Loyd leek me ook erg relaxt maar kwam wat stiller over, dit bleek later echter niet waar te zijn want hij opende goeie sets.

Mijn field-report betreft een specifieke 2-set van die avond, hierin een hb 8 (maar maak er een 7,5 van omdat ze nog maar 18 was) en een hb 6,5. Me target, Jasmin stond samen met haar vriendin Bianca in een semi-drukke tent aan de bar. Loyd had ze al eerder geopend toewel ik ondertussen de rest van de tent aan het gamen was voor me socialproof. Ik merkte op dat Loyd,(nog niet ingelocked,tip voor je) wel een wingman kon gebruiken, ik opende de set met een dhv voor Loyd ik geloof dat ik zei ‘vet feest man gister bij jou thuis, moeten we vaker doen!’

Ik wing Loyd een poosje toen hij geloof ik een blow-out kreeg, maar eigenlijk vond ik zijn target wel lekker, en ik kreeg dikke kino van haar…dus vroeg ik hem of hij het erg zou vinden als ik zijn set over nam, maar daar was hij oke mee (thnx nog)

Het bleek dat Jasmin mij nog kende uit me geboortestad en ze het zusje was van een basisschool (groep 5 ofzo) ex-vriendinnetje van me. Ne wayz, ik doe wat attraction material, ik lock-in en begin met Jasmin qualification vragen te stellen. Ondertussen zeg ik dat ik niet te lang blijf en binnenkort bounce. Ik merk dat ik uit material raak (stickingpoint) om allebei de meisjes te vermaken en eject op het moment dat een eerder al geopende set in de buurt me reopend over me hoed (unneedy?)

Ondertussen game ik de tent nog verder, iets verderop (buiten hun zicht) een #-close en re-open later met een iod naar me target met een calibrated ioi, want ze kreeg echt van die ogen van even later weer een eject en ga weer met andere lullen en loop weer de tent rond.

Ik realiseerde me dat ik best een wingman kon gebruiken en vroeg daarom aan Caveman of hij voor mij de set kan re-openen, omdat Cave me eerder al wel is echt chill gewingd had. Helaas kreeg hij een blow-out geloof ik. Dus ik ben toen maar in me eentje met hun gebounced, met het plan naar de Jimmy te gaan.

Eerst liepen we naar de Febo, beide dames arm in arm, maar het voelde niet goed op dat moment om mezelf op te dringen en erbij te gaan met me arm. Bij de febo haalde Jasmin eten voor iedereen, we gingen zitten om de hoek op zo een Amsterdams trappetje. Ik kreeg al vanaf dat we naar buiten liepen een hele hoop ioi’s; ‘jij bent echt cool zeg’ , ‘hb1: Jij lijkt echt op hugo uit hilversum toch? Hb2: ja zeker! Hij is echt vet lekker’ and so on… Ik reageerde op de eerste paar ioi’s met ‘dankje’ maar werd op een gegeven moment ongemakkelijk en reageerde met ‘dankje, ik vind jullie ook cool’ en probeerde te beginnen met A3 door de zeggen ‘ik wou vanavond eigenlijk niet uitgaan, maar me vrienden sleepte me mee, en nu ben ik jullie tegen gekomen, toch bijzonder het lot’

Even later gingen we opweg naar de Jimmy, en zei toen ‘jullie moeten arm in arm met me lopen, anders komen we niet binnen’ enthousiast sprongen ze aan me arm en voor ik het wist liep ik als een ware pua over de leidsestraat. Het voelde heel goed, maar erg onwerkelijk.
    Eenmaal bij de Jimmy troffen we ‘de gastenlijst’ aan, waar ik niet opstond….toen hebben we samen besloten naar ‘The Zebra’ te gaan (volgende keer moet ik zorgen voor een back-up)

De zebra binnen lopen voelde een beetje eng met twee hb’s aan me arm, maar de kleine Mystery in me achterhoofd zei ‘het is goed zo jongen, ga maar…’ Eenmaal binnen en een plekje om te staan en dansen gevonden vroeg Jasmin wat ik wou drinken ik zei ‘veras me maar, verzin maar wat leuks’ (ook omdat ik haar entree had voorgeschoten..ach 5 euro) ze reageerde anders dan ik had verwacht en er onstond een klein beetje een 'akward-moment', ik vroeg daarom snel om een duidelijk drankje. Ondertussen pakte Bianca haar cameraatje uit haar handtasje en begon met het maken van foto's, de flitsen deden mijn ‘pre-selection’ en ‘social-proof’ de pan uit reizen. Toen Jasmin er weer bij kwam staan pakte ook zij haar camera en dit fiasco is wel 5 tot 8 minuten doorgegaan…vrouwen…

Ik vraag Jasmin om haar handen, ik doe de trust-test routine, maak op de helft van de test een halve spin move en heb haar met haar armen gekruist en met haar rug tegen me lichaam aan gedrukt. Ik vraag aan haar of ze ooit ‘the cube’ gedaan heeft en ik doe deze routine. Tegen het einde van de routine zeg ik 'Wat ruik je lekker..hhm..damn...ik ben echt niet in stemming...wat doe je met me? get off me women! -p' Na een minuut of 15 kwam Bianca even wat aandacht op eisen, dus ik eject en open verderop een 5-set met Oostenrijkse dames waarin minstens 3 hb8,5jes, ik lock-in en game ze een beetje. Ik eject en re-open me target weer en vertel dat ze me nieuwe vrienden moeten ontmoeten en zo merge ik de sets.

Ik leun achterover tegen de bar en geniet van de manier waarop me twee sets zich merge, en droom een beetje weg over hoe het zal zijn over een aantal jaar als ik echt goed ben in the game. Opeens word me rust verstoort door een grote Australische kerel die zegt ‘dude!, your the pimp man, you’ve got is going on here man!’ en praat even wat met hem en introduceer hem aan me obstacle, maar meneer houd het net 1 minuut uit en wil daarna nog me telefoon nummer hebben…maarja…fuck dat.

Jasmin komt weer bij me staan bij de bar en ik begin weer met proximity kino en ga verder in comfort, toen Bianca zei ‘ik ga even plassen’ toen ben ik in de ‘photo-routine’ in gegaan met Jasmin. Tijdens de foto waarop je moet zoenen drukte ze haar lippen stevig tegen die van mij; ik dacht, nu kan ik wel voor en kiss-close gaan maar ik wachte er nog even mee om samen het resultaat van de foto’s te bekijken. En toen deed ik nog een paar seconden wat comfort en toen zei ik‘hoe goed kan je zoenen op een schaal….’ Ze zegt: dat kan ik niet over mezelf zeggen ik zeg: dan kom ik er wel achter….zei draait haar hoofd weg. Ik moest ff slikken maar ga snel verder met comfortbuilding. De k-close met hogere hb’s is echt een stickingpoint waar ik al een hele tijd mee zit….

**denken jullie dat de mislukte k-close kan komen omdat ik TE lang gewacht heb? Had ik het later nog een keer moeten proberen? Was het miss een probleem dat ondanks haar vriendin weg was…de gemergde set er wel bij was?**

Later bouncde we weer terug naar ‘Het feest van joop’, want de Zebra lounge…is best een slechte tent voor een pua die wat comfort wil builden. In het feest van joop ga ik weer verder met het gamen van me oude sets en laat Jasmin en Bianca ff voor wat het is. 10 minuten later zeg ik dat ik wat eten ga halen, en ze gaan mee. Opweg naar het leidseplein zegt Jasmin ‘Heb je wel is aan modellen werk gedacht?’ ik zeg: ‘nah, lijkt me niks, maar bedankt’ en later toen we in de BK zaten, wat ze overigens weer betaalde, begon ze ook met die dingetjes van ‘zit me haar nog goed?’ dus ik reageerde (miss te cocky en slecht getimed omdat ik haar al soi’s had gegeven) op een charmant toontje met wenkbrauw omhoog ‘probeer je nu indruk op me te maken? :P’ Hier twijfelde ik om weer een k-close te proberen…maar Bianca zat er nog steeds bij. Ik ben maar voor de #-close gegaan. En ben haar inmiddels een beetje aan het sms-game.

Ik heb sowieso een vraag, al vanaf het eerste contact schijn je te moeten ‘kino-escaleren’ volgens MM model…maar is het misschien hier al een beetje fout gegaan…ik kreeg me ioi’s pas na de bounce en heb dus met me kino teveel interesse getoond naar me target omdat ik me obstacle dus niet aanraakte…aan de andere kant kreeg ik in het begin ookal wel ioi's...

Vandaag ben ik ook begonnen met sms-game met haar:

Pua: ‘Heej ik loop net uit de dierenwinkel en ik zag een baby schildpad met hele grote ogen, moest aan jou denken -p xx’

Jasmin: ‘Haha! Wat leuk! Dat je dat hebt onthouden. Alles goed verder? Relax weekend?(bijna gehad).Xx’

Pua: ‘Vrijdag moest een vriend van me draaien, maar ik was moe gister was ik bij rauw in tivoli en dat was supervet! Hoe was jou weekend? xx’

Jasmin: ‘Ok! Haha klinkt heel wat spannender dan mijn weekend..heb nog 2nachten in ’t appartement van mn zus geslapen.En 2boeken uitgelezen.iets waar ik echt nooit meer aan toe kom.dus was wel relax voor een keertje ; ) Bye!x’

Pua: ‘Haha, bookwurm, brilletje erbij? Ik heb woensdag een modefeestje in de escape studios, je bent welkom om mee te gaan, als je je kan gedragen -pxx’

Jasmin: ‘Haha gedragen doe ik over het algemeen wel. Soms zit er gewoon een enorme misser tussen…Maar vertel er is wat meer over. Wat moet ik me voorstellen bij een modefeestje? ; ) xx’

(dit was wel een matige reactie, omdat ik het al over modefeestjes gehad had met haar in de sarge…maarja)

Pua: ‘Het is een feestje voor designers, modellen en amfi studenten…ik denk veel gekke mensen die veel drinken -p xx’

Jasmin sms'de me nog wel om af te zeggen...helaas...misschien bel ik haar nog een keertje, maar denk het niet

Ik hoop dat iemand de tijd heeft om het te lezen -P en hopelijk wat onderbouwend kritiek.
    Last edited by royce; 02-23-2008, 04:05 AM.

Het was een leuke avond, ik was net van sporten gekomen, ik ruikte naar zweet, par leuke set's gehad. veel gelachen met Royce Caveman, Pride en Loyd.
    Royce hou het zo voel, je heb een Mystery uitstraling heel goed. ik zie dit week weer.

Royce@ een tip dude, wat ik bij jou merkte is dat vrouwen jou heel snel al IOI's gaven, en je bleef toch nog in A2 hangen, doe daar niet zo heel lang over. Zo kun je veel meer set's winnenn.

Giesteren een leuk nacht gehad, het is zo lekker gevoel als je merkt dat alle jongens jaloers zijn en alle vrouwen met je willen praten. Echt fantasties, als je merkt dat je grooit in het spel.

Love,

Leung

Comment

Haha ja geen echte blow-out, maar ik werdt ge-cockblocked door dat andere wijf (bianca blijkbaar)...Ze hadden denk ik niet door dat ik een maat van jou was...Ik had zowiezo een best wel off-night die avond.

Ok ja paar kleine dingetjes waar je over na kan denken of gewoon niks mee doen; ook best.

1. Je sticking-point van routines...Misschien wat minder routine ge-richt worden? Ik gebruik ze zelf ook wel; maar op momenten waar ik merk dat de emoties afzwakken; niet de hele tijd.
      Als je 'pickup style' een muur zou zijn: gebruik de routines dan als cement in plaats van als bakstenen.

2. Kiss-close: je KAN er al veel eerder voor gaan ja. In mijn ervaring heeft praten over zoenen (wat een kut woord trouwens), geen enkel nut en werkt averechts bij mij. "Hoe goed kus je op een schaal 1-10" is een beetje cliche..But hey you seem to be doing quite well..

3. Er komt echt een punt waarop je game gewoon uitzet. ALs je in de BK zit en ze koopt je eten, etc. Dan geen dingen zoals "probeer je indruk te maken?" dan kom je gewoon heel erg "fake" over. Gewoon badly calibrated. Kap die shit, als je meer in het moment bent, dan heb je al meer dan genoeg sociale ervaring om ook routine-loos te sargen.

Je zit misschien te vaak in je eigen hoofd, als je kapt met nadenken (na een tijdje; eenmaal in de BK is dus een goeie tijd) en gewoon in het moment zijn dan pleuren de goeie dingen er gewoon uit zodat je soms jezelf echt versteld zet.

Voor wat vette/ super goeie Smsjes: [url]http://www.rsdnation.com/showthread.php?t=3794&page=2[/url]

Wat voorbeeldjes:

I'm SO FUCKING PISSED! I lost 3 hoes today, 1 at the strip club, 1 at the corner, and WHERE THE FUCK R U?

I miss you & wanna see u, but this dumb security guard won't let me in the zoo. Is there any way u can escape?

--------------------------------------------------------------------------------

A condom tells a tampon "u always stop my business 4 a week!" The tampon says, "Yeah but when u fuck up I lose my job!"

Everytime I see u, I smile. When u walk, I laugh. When u speak, I get excited. For some reason, retarded people amuse the hell out of me!

--------------------------------------------------------------------------------

Your horoscope this morning. quite interesting. good luck today

Mass text that to all your girls.. even the ones who don't know who you are

Comment

He Royce, Wij gaan elkaar zeker tegenkomen binnenkort. Ik zit met enige regelmaat in de Jimmy en Zebra samen met Jackpot. Maar je vind de zebra geen goede sargeplek? Vind ik juist wel, vooral als boven open is. Nu heb ik wel de mazzel dat mijn vrienden daar vaak feestjes geven, en ik daardoor altijd een tafel ter beschikking heb (niet alleen maar dat maakt niet uit). Maar je vraagt je af waarom je niet geclosed hebt. Sowieso uit wat ik opmaak uit je verhaal doe je het goed, maar ter gelijker tijd heb je denk ik hetzelfde probleem welke ik ook nog wel eens heb, we worden toch nog te lief voor ze. Geloof me hoe mooier ze zijn, hoe harder je moet zijn. Als ik merk dat een HB mij te lief begint te vinden maak ik een enorm harde opmerking. Ze zullen heel even beledigd zijn, maar als ze zien dat jij je daar niets van aantrekt dan zijn als was in je handen. Als je er maar bij blijft lachen.
        Maar ben benieuwd hoe snel we elkaar gaan tegenkomen.
        En waarom heb je trouwens niet een wing erbij gehaald in de BK om de ander af te leiden?

Laterz! Freddie Miles.

Comment

@Caveman
          Wat een geweldige smsjes in die link
          ga er zeker een aantal van uitproberen

Comment

Working...
          X