Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Topavond part II Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Topavond part II

yo,

gisteravond lekker uitgeweest met fando, Caveman, Leung, Tribius en sympthious.
    hun waren half uur te laat wat sux, dan voel ik me toch wel een beetje gaar
    in mijn eentje tussen die mafkezen. ik was nog even bar binnengaan om de tijd
    te doden, set geopent, ging lekker, wou niet zoenen helaas.
    altijd grappig om te zien dat nadat je wou zoenen en ze willen niet, ze compleet afknappen, kan je wel weer herstellen natuurlijk, maar valt me zwaar op.

ingeval we komen hun tegen, gaan nog even pinnen en alles.
    -sympthious(ton) en ik gaan samen naar 3 gezusters naar veel gezeur van mij,
    omdat er een aardig lange rij stond. in de rij openen we natuurlijk set etc.
    wij komen binnen, en ton en ik kennen elkaar immidels al langer, en kunnen het egt goed met elkaar vinden, dus we hadden gewoon t plan om veel lol met elkaar te hebben. dat hebben we zekerr weten gedaaN!. in t begin gingen de sets wat traag en stroef, na een half uur waren we allebei goud.
    ik heb zoveeeel sets geopent dat ik egt de tel kwijt ben, denk een stuk of 20 mss wel meer. alles hookte en opente zover ik me kan herrineren, en t was gewon super chill, egt super chill. ik probeerde met ze te zoenen, maar de meeste hadden al een vriend(dit weet ik zeker door verscheidene redenen).
    anyway, ton en ik waren egt het middelpunt van het feest, met vrouwen op de fotos, hele tijd met vrouwen praten, zelf gasten geopend,
    met iedereen proosten etc(major social proof ook). ik was weer in top state.

ik werd het alleen beetje zat, want ik mijn verdomense kissclose wel es.
    dus tegen een uur of 1 sta eindelijk met een single te praten, ik zeg
    ''wat voor punt zou je krijgen als je op een kusschool zat" zij zeg iets, dus ik zeg"laten we dat uittesten" en whoppa kissclose 1. het was denk ik maar
    een 6je helaas, maar goed. ton en ik lopen nog een rondje en openen alles wat los en vast zit, en alles gaat super.
    op een gegeven moment krijg ik een of andere zware amog achter me aan. (later bleek dat ik met zijn zusje bezig wat en hij moest er niks van hebben, ik heb zoiets laat er dat zelf bepalen maar goed) hij keek zo zuur en pissed, ik heb hem even geyebattled, beetje genegged, tot het puntdat hij me bekant een klap verkocht.om het nog ffe iets aan te dikken, had ik en meid meegenomen waar we al mee aan het lullen waren zo(een van de vele) en haar aan hem voorgesteld. ik wist toch al zeker dat hij het zou verpesten dus wou ht hem ffe aandoen. ah fijn hij was zelfs gewoon ronduit onbeleeft, dus ik lkker met dat vrouwtje voor zijn gezicht over hem roddelen dat het wel een eikel is etc etc , oh ik ben zon dirty basterd, hij keek alleen maar zuurder.

na goed op een gegeven moment kom ik een non tegen, gelukkig ook single, wet niet meer hoe het ging, ingeval met haar ook kissclose vrij hevige. zij was wel een 7 geloof ik(meteen email gevraagt, ik had er een beetje romantiek door gegooit, en volgens mij dacht zij dat ze de enige was, mooi).
    daarna liep ik door, kwam ik weer een meisje tegen. wat gelult, ik ga in voor de kus, en ze werkt maar half mee. aandringen doe ik meestal met mijn stomme kop, maar werkt altijd averrechts. ingeval, uiteindelijk krijg ik met haar ook nog een kissclose, wel een beetje een gare.

en nog zooveeel meer dat ik kan vertellen, maar duurt nou eenmaal te lang om allemaal op te noemen.

anyways, tent sluit ton en ik gaan naar buiten, we besluiten om buiten ngo wat te sargen. dus we stappen op groepje vrouwen af. waar mijn hb8,5 stond, egt een lekker ding, zwart haar fel blauwe ogen, princess kroontje.
    ik sta met haar te praten, dus ik zeg"hoeveel mannen heb jij nou al gezoent vanavond" zij "een.." dus ik"eentje maar... das ook niks.. laten we daar 2 van maken en deze avond met een knaller afsluite" dus zei zet iets van "mischien " dus ik zeg weer "nou laten we erachter komen".
    joepie kissclose met der. na beetje zoenen enzo loopt er weer ineens van door, naja boeien was nice. wij halen nog een loempia en ik kan lekker 3 kwartier naar huis fietsen in de schijt kou .

anyways de avond had onmogelijk beter kunnen zijn dan et was!

resultaat
    -4 kisscloses(een email..jee.)
    -shitload sigareten van vershillende vrouwen(een tip voor mensen die roken, sigareten kan je na 5 sec al van en vrouw krijgen, zeg ffe halo en vraag sigaret, en krijg sigaret.)
    -super veeel sets geopened (en gehooked)

mijn geleerde van gister houd nog stand
    -blijf door lullen tot ze hooken, of ze je negeren(en ik merkte dat zelfs als een vrouw me negeerde en ik ging door, of over op vriendin je ze alsnog kan hooken)
    -open een nieuwe vrouw in de set als degen die je direct approachde niet geintreseert genoeg is.

het houd zeker nog stand, aangezien bijna alles hookte en opende.
    als ik dit deel van mijn game onder de knie heb kan ik wel zeggen
    dat ik toch weer een leveltje in skill omhoog en gegaan(was altijd groot
    probleem van me, als k eenmaal gehooked heb lukte hetwel, dus heel belangrijk deel voor me). laten we het hopen.. en anders probeer ik er nog
    wel iets anders op te verzinnen.

laten we zien hoe het vanavond weer gaat. ik ben eerlijk gzegt onderhand
    wel aardig brak van deze 2 hevige avonden, dus mss dat ik het vanavond egt ffe rustig aan ga doen..
    btw ik heb gister nog wel wat fotos gemaakt, als iemand ze wil zien post ik ze wel ffe.

greetz
    Last edited by milk; 02-03-2008, 04:32 AM.

Haha, hoe isset met de herpes? hehe, jammer dat we jullie verder niet gezien hadden man! Wij zagen de rij bij de 3 gezusters en die was echt gestoord.
    Mooi dat je zo'n closing mentaliteit hebt.

Comment

Originally posted by caveman86 View Post
      Haha, hoe isset met de herpes? hehe, jammer dat we jullie verder niet gezien hadden man! Wij zagen de rij bij de 3 gezusters en die was echt gestoord.
      Mooi dat je zo'n closing mentaliteit hebt.
      die rij was idd aardig sick, i know. maarja in de rij zelf kun je ook sargen/lol hebben met elkaar, ik vond het zeker wel de moeite waard. jammer dat jullie er niet bij waren idd! naja volgende x dan maar

Comment

Voor de rij heb ik ontdekt dat de bouncers redelijk biased zijn. Na wat in de rij te hebben gesarged ben ik op een gegeven moment een uitsmijter gaan "sargen" toen mocht ik opeens naar binnen terwijl er nog zo'n 10 mensen voor me stonden. Instant social proof

Comment

Working...
        X