Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[OR] Loverboy! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [OR] Loverboy!

----------------------------------------
    Van: SeakeŽ
    Datum: 2008-01-22 09:29:05
    hey,jeweetwel

het jij ziet er wel uit als een meisje dat van roze nagellak, glitters en shoppen houd
    en raad eens IK OOK!! haha so let's hang out!

[I][heartworks myspace method!][/I]

Van: Layza;
    Layza; (579) Layza Dijk

Datum: 2008-02-02 22:05:39
    RE: hey,jeweetwel

Hahah grapig, jij bent zeker zoon kk loverboy of nie?

Datum: 2008-02-02 22:15:03
    RE: RE: hey,jeweetwel

ja man klopt. shit je hebt me door

haha jij bent pas grappig loverboy whaha
    hoe weet ik dan dat jij geen 55 jarige oude viezerik bent die jouw foto's van internet heeft gehaald en zo jongentjes als ik van hyves ontvoert en verkracht ofzo ?

[I][mezelf disqualificeren, en evt. neggen zodat ze van het lovrboy gebeuren afslaat.][/I]

Layza; (579) Layza Dijk

Datum: 2008-02-02 22:19:22
    RE: RE: RE: hey,jeweetwel

kan je wel nederlands?
    heb je wel eens van abn gehoord?
    haha ik een vieze man van 55 ja?
    omg ben jje(Dubbele letters) wel goed ik je kk hoofd?
    jij stuur(stuurD) mij zoon(zo'n) dom berigt(bericht) van jaa jij bent wel iemand die van shoppen houd en zo, ja ik ook
    waarr (dubbele letters)slaat dat op als jij denkt dat ik een man van 55 ben waarom stuur jij mij dit dan(? vergeten en komma vergeten ), je lult je zelf kk hart (harD met een d) uit domee(dubbel m en enkel e) kk loverboy!
    ga jij ma (maar) andere wijven lastigvallen!!
    later

[I][dit bericht van haar slaat nergens op, netzomin als de rest :P
    deze heb ik dus verbeterd vandaar dat al die shit tussen haakjes erachter staat. hieronder staat de goeie met dikgedrukte letters enzo.][/I]--------

--------------------------------
    Datum: 2008-01-22 09:40:05
    hoezo abn? ik zie spellingsfouten noch grammaticale fouten in mijn bericht. Maar los daarvan vind ik wel dat jij je best assoscieert met het stereotype van allochtonen die dus kennelijk een gebrekkig abn hebben en vaak met de ziekte "kanker" spotten.

meer heb ik niet te zeggen ik zal andere 55 jarige viezerikken lastigvallen. ajuus parapluus.

owja ik heb jouw bericht even nagekeken en verbetert, de fouten zijn dikgedrukt. toch maar even abn bijwerken he

[I][het bericht hiervoor heb ik dus hier verbeterd en zo terug gestuurd. hierna nog een keer.][/I]

Layza; (579) Layza Dijk

Datum: 2008-02-02 22:19:22
    RE: RE: RE: hey,jeweetwel

kan je wel nederlands?
    heb je wel eens van abn gehoord?
    haha ik een vieze man van 55 ja?
    omg ben [B]jje[/B](Dubbele letters) wel goed ik je kk hoofd?
    jij [B]stuur[/B](stuurD) mij [B]zoon[/B](zo'n) dom [B]berigt[/B](bericht) van jaa jij bent wel iemand die van shoppen houd en zo, ja ik ook
    [B]waarr[/B] (dubbele letters)slaat dat op als jij denkt dat ik een man van 55 ben waarom stuur jij mij dit dan([B]?[/B] vergeten en komma vergeten )[B],[/B] je lult je zelf kk [B]hart[/B] (harD met een d) uit [B]domee[/B](dubbel m en enkel e) kk loverboy!
    ga jij [B]ma [/B](maar) andere wijven lastigvallen!!
    later

Ik weet dat ik na het 1e bericht had moeten ophouden, maar zulke discussies ga ik nooit uit de weg vind ik alleen ma mooi :P haha.
    maarja ik wou ff kijken wat justus hier op te zeggen had :P vast wel leerzame raad :P

owja en wt moet ik voortaan zeggen als ze zeggen dat ik waarscheinlijk loverboy ben ? :P

Dit is gewoon kansloos.
    Wat Justus hierop te zeggen heeft? Als hij hier echt nuttig, en niet al te voor de hand liggend, commentaar op kan geven dan laat ik volgende week een kratje bier bij hem afleveren.

Comment

Inderdaad, van wat ik uit haar berichten kan opmaken komt haar iq overeen met een veredelde chimpansee. Dozen zoals dit zijn je tijd toch niet waard man...

Comment

ze hoeft niet slim te zijn om mooie tieten te hebben

Comment

Zoals die doos de tijd niet waard was, zo is dit lapje broddelwerk het posten niet waard. Bezint eer ge begint; hier heeft niemand wat aan dus CountG: high five.

Comment

countG je hebt gelijk maar wou ff met jullie delen wat voor dozen er ook rondlopen op de wereld :P

btw waar blijven de field reports van gister avond? :P

Comment

[I]jij stuur(stuurD)[/I]

stuurT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Working...
              X