Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Topavond part I Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Topavond part I

yo,
    gisteravond topavond gehad.
    was carneval dus dan is het zowiezo al relaxte sfeer. na goed we waren met hele groep uit geweest, eerst in lopen drinken bij vriend van me en rond uur of 9 uit gegaan. k moet zeggen dat dit een van de eerste x'ren is dat ik egt goed dronken ga sargen(met carneval ga ik me egt niet inhouden).

dus ik had sigaret van vriend gevraagt, en achter mun oor gestoken, en met mezelf afgesproken dat ik m mocht opsteken na mijn eerste kissclose. (Ik rook alleen met uitaan, maar had er wel zin in). als ik met vrienden doe ik het altijd zo dat ik bier ga halen voor iedereen en onderweg naar de bar ga sargen, vind t altijd zo raar om gewoon weg te lopen en te gaan sargen. dus ik ga bier halen, open een set, gaat redelijk, sta ik vrouw te gamen. staat die moeder er schijnbaar achter , dus zij zo "dat is wel mijn dochter he, k moet je wel ffe goed keuren eerst" dus ik "ok bring it on" zij "na je bent meteen goedgekeurt bla bla" anyways die moeder begon aardig met me flirten en mijn target was ondertussen weer met vriendinnen aan het praten(gaarheid). goed ik was nog niet dronken genoeg om te zien dat ze oud was dus dat feestje ging niet door.

open daarna nog een set, gaat aardig. ik sta met een of ander vrouwtje te praten over wat bullshit. dus ik dacht fuck it ik wil mijn sigaret , dus ik pobeer der op der bek te pakken, draait der hoofd beetje half weg en zegt " nee niet bij mijn vriendinnen bla bla" dus k zeg ok en pak der hand en leid der 2 meter verder op, en whoppa ik heb mijn sigaretje verdient.

daarna nog ffe daar gestaan met vrienden, was tegen die tijd wel druk en warm geworden en hield t niet egt meer dus gingen ffe naar andere tent.

in andere tent gestaan, de vriendin van die vriendin van een vriend van me(jaja) was er ook bij en ik had al de hele tijd zon donkerbruin vermoedde dat ze me wel leuk vond, dus ik zeg "ey ik moet je ffe iets vertellen kom es me"pak er bij der hand leid er 3 meter verder weg. en probeer mijn kissclose op de manier waarop ik het altijd doe, weet niet of ik het ergens gelezen heb of zelf bedacht. ik zeg ingeval altijd "doe je ogen es dicht" als ze het doet kan je gegarendeert zoenen, doet ze het niet kan je altijd iets van maken dus dan geef je niet teveel intresse af en you save face. ingeval, zij doet het, wij staan hevig te zoenen, mooi.

daarna was ik in opperste state, dus ik open meteen zuster naast me.
    ik was verkleed als homo, dus n fe zie ik al "ey ik ben homo, en jij bent een zuster, wie weet kan jij me genezen". ingeval heel lachuh gesprek, zij lag egt dubbel maar ze zei "nee ik heb je net ook al zien zoenen met iemand anders, zo ben ik niet etc" . liep nergens op uit dus.
    volgende was wel chill, ze zei dat ze 15 was, en ik was te dronken om nou te zien of het waar was of niet, maar volgens mij was ze meer iets van 30. ingeval heel gesprek met haar gehad, gelachuh. dus ik probeer der te isolaten, maar ze ging niet mee, nog ffe doorgegamed. komt die vriend er ineens aan, zegt ze ik heb een vriend, dus ik zei dat ze dat wel iets eerder had mogen zeggen. ingeval toch wel lachuh gesprekje gehad.
    daarna weer een zuster geopend, zelfde verhaal, heel lacuh gesprek enzo. totdat ik probeer te isolaten, blijkt ook dat ze vriend had. maarja maakt me niet zoveel uit, vond t egt chill wijf, super knap en leuk om mee te praten.
    zat ik met me zatte kop met haar over het leven te praten, leven na de dood en dat soort shit, met carneval lol. na 10 min had zei ze ook "wel gezzelige onderwerpen, laten we over iets anders praten". in mijn hoofd dacht ik "oja kut, tuurlijk". meestal als iets fout gaat, maakt niet uit wat, geef ik altijd de schuld aan haar. bv ik stoot bier om, kijk ik haar fel aan, en zeg ik "wat doe je nou..jezus jij kan egt neit met drank overweg he". had ik hier ook moeten doen "ja jij altijd met die nare onderwerpen van je word er gek van".
    maar ik was te dranken dus brak gewoon nieuw onderwerp aan, geen id meer wat, dat soort dingen doe ik wel vaak fout. dat ik te lekker aan het lullen ben en attraction vergeet, en alleen rapport bouw. ingeval zei ging dus ook niet zoenen omdat ze vriend had. ik ga in de toekomst es proberen om die bf destroyer van tyler toe te passen want komt te vaak vrouwen met vriend tegen. (hoewel ik hiereigenlijk moreel op tegen ben ma goed..wil t wel es proberen).
    verder nog heel veel sets geopend, mannen vrouwen alles, alles liep toen ook lekker, dus topavond.

wat ik heb gleerd, iets waar ik al heel lang mee aan het worstelen ben.
    ik word vaak gereject meteen aan het begin. tenminste ik denk dat het een rejection is, en eject mezelf. waar ik nou ben achtergekomen;

-lul gewoon net zo lang door tot iets hooked, of je word genegeert.
    -nog belangrijker, als degen die je opened niet geintreseert genoeg lijkt, ga meteen over op iemand anders in de set, werkt super. (geen id waarom, maar als je er eentje van de groep hebt aangesproken hooken de andere veeel sneller dan als je ze direct zou aanspreken).

nou moet ik het nog een aantal avonden testen. zou mooi zijn als ik eindelijk goed kon openen en hooken(ging/gaat nog te vaak fout, ging gister super ingeval dus wie weet, zou mooi zijn ingeval)

grtz, en voor sommige tot vanavond mss in breda.

Good job! Haha heb echt in een deuk gelegen door je FR, dat met die moeder!

Comment

Working...
    X