Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Saai Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Saai

Beste mensen,

Ik was eergister met wat vrienden uitgegaan.

Toen we in de betreffende disco waren, besloot ik na anderhalf uur al om weer naar huis te gaan.

Nu denk je waarom >???

Nou, het was zo saai omdat elke normaal uitziende meisje een vriendje had waarmee ze stond te praten en te zoenen, van sommigen kreeg ik lange oogcontact ik weet niet als dat komt omdat ze me wel zagen zitten of omdat ik gewoon aparte kleren aanhad (peacock)

Mijn vraag aan jullie is: Hoe gaan jullie om met een meisje als ze een vriendje die daar ook is, kan je dan gewoon openen, en je normale spel spelen of niet ??

Hoe doen jullie dat ???

Gr,

Hellbouncer

nee hellbouncer zulke hb's zou ik niet zomaar openen.
    je kunt een set openen als je niet zeker weet dat de man de broer of gewoon een vriend van de hb is...maar als ze staan te zoenen weet je genoeg,

anyway,tenzij je niet super-gevorderd bent zou ik er niet aan beginnen, zoja wees bereid op het ergste...

ga gewoon naar een andere club man, of dans-cafee zoals er zoveel zijn in nederland....

Gekko

Comment

Originally posted by Gekko View Post
      nee hellbouncer zulke hb's zou ik niet zomaar openen.
      je kunt een set openen als je niet zeker weet dat de man de broer of gewoon een vriend van de hb is...maar als ze staan te zoenen weet je genoeg,

anyway,tenzij je niet super-gevorderd bent zou ik er niet aan beginnen, zoja wees bereid op het ergste...

ga gewoon naar een andere club man, of dans-cafee zoals er zoveel zijn in nederland....

Gekko

Okee, bedankt voor je reactie,

Comment

exucers.

het lijkt me sterk dat iedereen daar een vriendje had waar ze mee stonden te zoenen, zou er wel bizar uitzien ingeval .

en als je met vrienden bent who gives a fuck, kan je toch ook gewoon lol mee hebben? ga je toch zowiezo niet na een half uur al naar huis?

oftewel ik denk dat je gewon onbewust geen zin had of waarschijnlijker te veel AA had om op iemand af te stappen en gebruikte je dit maar als reden om eronder uit te komen.(je had zowiezo zelf uit kunnen testen of je vriend met vriendin kan openen op zijn minst right)

Comment

Originally posted by milk View Post
          exucers.

het lijkt me sterk dat iedereen daar een vriendje had waar ze mee stonden te zoenen, zou er wel bizar uitzien ingeval .

en als je met vrienden bent who gives a fuck, kan je toch ook gewoon lol mee hebben? ga je toch zowiezo niet na een half uur al naar huis?

oftewel ik denk dat je gewon onbewust geen zin had of waarschijnlijker te veel AA had om op iemand af te stappen en gebruikte je dit maar als reden om eronder uit te komen.(je had zowiezo zelf uit kunnen testen of je vriend met vriendin kan openen op zijn minst right)
          Ja ik begrijp wat je bedoelt Milk,

Maar nee, niet iedereen was bezig nee, maar ik kwam al relatief laat aan dus de meeste hadden al wat geregeld of waren er nog mee bezig en de meeste die vrij waren waren mischien hb's rond de 3/4.

Mijn vraag is daarom ook: Hoe kan ik ervoor zorgen dat als een meisje een vriendje heeft, of de jongen probeert haar te regelen hoe kan ik er dan tussen komen om haar te gamen ???

Je hebt wel gelijk dat ik wel langer kon blijven om op ze minst te openen, maar openen zonder doel vind ik nutteloos geworden.

Gr,

Hellbouncer

Comment

Originally posted by hellbouncer View Post

Maar nee, niet iedereen was bezig nee, maar ik kwam al relatief laat aan dus de meeste hadden al wat geregeld of waren er nog mee bezig en de meeste die vrij waren waren mischien hb's rond de 3/4.

Mijn vraag is daarom ook: Hoe kan ik ervoor zorgen dat als een meisje een vriendje heeft, of de jongen probeert haar te regelen hoe kan ik er dan tussen komen om haar te gamen ???

Je hebt wel gelijk dat ik wel langer kon blijven om op ze minst te openen, maar openen zonder doel vind ik nutteloos geworden.

Gr,

Hellbouncer
            het is toch ook niet doelloos openen, je leer er elke x van, plus je hebt een doel; uitvinden hoe je twee lovers kan openen.

ik zou zeggen ga gewoon naar een andere tent waar het niet zo is.
            ''de oplossing is altijd simpel"
            plus je krijgt er slechte karma van jongen
            (TD heeft er wel wat artikelen over geschreven geloof ik..)

Comment

Ik had inderdaad een keer iets van TD gehoord, je loopt gewoon op een stelletje af dat loopt te zoenen en trekt ze uit elkaar en zegt EXCUSE ME! en begint gewoon met ze te praten. maarja dat probeer ik later wel als ik wat verder ben :P

Comment

Originally posted by Hangwire View Post
                Ik had inderdaad een keer iets van TD gehoord, je loopt gewoon op een stelletje af dat loopt te zoenen en trekt ze uit elkaar en zegt EXCUSE ME! en begint gewoon met ze te praten. maarja dat probeer ik later wel als ik wat verder ben :P
                Pfff ben daar wat sceptisch tegenover. Ok, het kan misschien wel lukken als je een enorm sterk frame weet neer te zetten. maar der is ook nog zoiets als ethiek, en sorry, ik ga een koppel echt niet uit elkaar halen. of het me nu zou lukken of niet. er zijn andere, single, HB's genoeg... gewoon naar een andere plaats gaan als het allemaal koppeltjes zijn. (of een sarge-loze lollige nacht met vrienden beleven. is ook geen drama imho als dit niet te veel voorkomt)

Comment

Originally posted by Hangwire View Post

Vandaag gedaan in de stad, stelletjee dat aan het zoenen was uitelkaar getrokken

[B]Ik:[/B] Pardon, ik ben met een aantal vrienden hier, en ik vroeg me af als jullie een goede plek weten om te eten, ??? (bigsmile )
                  De jongen keek me aan alsof hij me wou vermoorde.
                  [B]Jongen:[/B] Moet je dit perse aan ons vragen ??
                  [B]ik:[/B] Ja, je vriendin ziet er mooi gezond uit dus ze zal wel weten waar ik lekker kan eten.
                  [B]Meisje:[/B] Dankjewel, uhm je kan naar de mac gaan.
                  [B]jongen:[/B] probeer je haar soms te versieren ?
                  [B]ik:[/B] Nee, ik heb zelf ook een vriendin, ze lijkt een beetje op jouw vriendin. (bigsmile)
                  [B]meisje:[/B] we hebben vandaag voor het eerst een date dus hij is niet officieel mijn vriendje snapjee ??
                  [B]jongen:[/B] kijkt steeds bozer, en zieliger.
                  [B]ik:[/B] jaa ik snap het, doe je dat altijd zoenen op je eerste date, ahahha ??
                  meisje: soms wel soms niet(met een ondeugende lachje).
                  [B]Ik:[/B] nou ik moet ervandoor me vrienden wachten op me, sorry dat ik jullie stoorde.
                  [B]jongen:[/B] mompel mompel.
                  [B]meisje:[/B] doeii hee ! trouwens wil je nog weten waar de mac is.
                  [B]ik:[/B] (oeps) ooh jawell jaa ik ben helemaal in de war,
                  [B]meisje:[/B] naast media-markt is er een.
                  [B]ik:[/B] okee, bedankt doei !

Door het gesprek was ik vergeten hoe ik geopend had dom, dom en nog eens dom.

Maar maakt niet uit weer een leerervaring.
                  1. Blijf vriendelijk
                  2. doe dit niet bij jongens die je niet aankan.
                  3.open met een bigsmile.
                  4. vergeet niet hoe je geopend had.
                  5. tik ze eerst aan, en trek ze dan pas rustig van elkaar.

Gr,

Hellbouncer

Comment

Oh fucking wicked hellbouncer!!

Er is zoveel aan de hand in dat kleine gesprekje, prachtig!
                    Het laat maar weer eens zien hoe je je in watvoor debiele situaties ook kunt gooien, en er waarschijnlijk he-le-maal niks ergs gebeurt... In tegendeel je had haar aandacht behoorlijk te pakken!

Wat betreft de originele vraag. Ik ga nooit naar huis omdat het sargen niet lukt! Je moet een leuke tijd hebben met je vrienden, be the party! Ga de dansvloer op ook al kan je niet dansen, doe debiele dingen. Hoe debieler en opvallender, des te leuker zolang je maar schijt aan je omgeving hebt. En weet je wat, jij hebt het naar je zin, het valt de omgeving op en maakt het vrouwenvolkje nieuwsgierig omdat ze ook de tijd van hun leven willen hebben.
                    Last edited by Sibly; 04-06-2008, 04:13 PM.

Comment

"Als het saai is... is het omdat jij saai doet"

Comment

Gr,

Hellbouncer
                        Kijk der is een levensgroot verschil tussen mensen die al staan te zoenen of mensen die met elkaar in gesprek zijn (hij probeert haar te regelen). Sowieso is het soms lastig te zeggen of ze elkaar regelen en hoe groot de kans is, maar goed. Op het moment dat hij nog "aan het regelen" is, kun je het zien als een gewone 2-set met wellicht een AMOG (hangt natuurlijk van de gast af).

Persoonlijk heb ik niet superveel ervaring met het approachen van dat soort sets, maar je kunt kiezen uit een wijde range, van "agressief" (hell, niet qua gedrag natuurlijk!) tot het bevrienden van de jongen. Dit licht aan zijn reactie, haar reactie en zijn relatieve positie t.o.v. jou (als hij een beer van een vent is en je wilt persť openen, bevriend hem svp). Mij ging openen met een soort neg tegen het meisje vrij goed, je hebt haar volledige aandacht bijna meteen en zij draait zich naar jou toe, *gesprek* en zet jezelf tussen de jongen en haar in. Maar dan moet je wel zeker weten dat hij niet haar vriend is, anders gaat hij niet weg en heb jij een probleem.

Donderdag bij openingsfeest Trots op Nederland had ik eenzelfde iets, leuk meisje was daar met vriend (groot, kamperig) en zijn ouders wrs (nog groter, breder etc) en ze stond me paar keer aan te kijken (draaide hoofd helemaal naar me toe, terwijl ze naast haar vriend stond). Toen der vriend drinken ging halen draaide ze zich helemaal naar me om, stond naar me te lachen (ze stond eigenlijk met der rug naar me toe) en toen die vriend weer terug was draaide ze nog een keer of 3/4 haar hoofd helemaal om naar me om te lachen (en bleef ze zo even staan). Waarom ik der niet opende? Ik had geen zin in ruzie met die vriend/schoonfamilie, maar achteraf gezien had een snelle numberclose er wel in meoten zitten.

Comment

Door het gesprek was ik vergeten hoe ik geopend had [B]dom, dom en nog eens dom. [/B]

Hellbouncer
                          Niet mee eens! wat ik 'dom' vond, is hoe snel je eruit ging .. fuck je had die gast helemaal gek kunnnen maken

kudo's voor het lef

En die gast was echt onzeker .. ze kwalificeerde zwaar voor jouw. Je had haar voor die gast moeten #closen

Dit ga ik ook 's proberen .. hiermee kan je zoveel kanten opgaan ..

edit: ohja mensen die in de club staan te zoenen zijn meestal geen vriendje-vriendinetje ... teminste niet in mijn ervaring.. die gasten maken het alleen makkelijker voor je .. buyers temperature etc..
                          Last edited by Blueblood; 04-12-2008, 03:21 PM.

Comment

Originally posted by Blueblood View Post
                            Niet mee eens! wat ik 'dom' vond, is hoe snel je eruit ging .. fuck je had die gast helemaal gek kunnnen maken

kudo's voor het lef

En die gast was echt onzeker .. ze kwalificeerde zwaar voor jouw. Je had haar voor die gast moeten #closen

Dit ga ik ook 's proberen .. hiermee kan je zoveel kanten opgaan ..

edit: ohja mensen die in de club staan te zoenen zijn meestal geen vriendje-vriendinetje ... teminste niet in mijn ervaring.. die gasten maken het alleen makkelijker voor je .. buyers temperature etc..
                            Ben ik het niet helemaal mee eens. Op het moment dat die gast haar vriendje is en jij number-closed haar voor zijn neus, geloof me dat werkt op de duur tegen je. Je komt een keer iemand tegen die je aanvliegt oid en dat wil je voorkomen. Hoe doe je dat? Probeer haar apart te krijgen, beetje weg van die gast en doe het dan (fuck ik kom niet op het woord, je weet wat ik bedoel, tis laat ^^"). Als je even "private" met haar praat en die gast is niet haar vriendje, dan is er een aardige kans dat ie weg loopt. Vertoont ie AMOG-gedrag, pak hem dan hier op aan en nu weet je dat voordat er echte problemen ontstaan. Of vraag die gast of ze vriend-vriendin zijn en vraag dan aan het meisje hoe lang ze al een relatie hebben. Mystery-routine die goud waard is, voorkomt problemen.

Maakt het uit of iemand die met een ander staat te zoenen vriend-vriendin is of niet? Je kunt zelf testen hoe goed de relatie is en of die er is, ongeacht je asumptie vooraf. Makkelijker maken zij het IMO niet, ik kan lastig met een meisje zoenen wat met een jongen staat te zoenen. Op het moment dat ze tot tranen toe verveeld is, kan ik beter mijn slag slaan.

Comment

Working...
                            X