Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Flaking Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Flaking

Grrrr; sinds een geruime nog eens een rasachte flake tegengekomen.

HB 7.5 dat ik een maand of 2 ken; altijd wel wat goede spanning geweest tussen ons. Maar echt actief had ik haar niet gegamed; tot de laatste 2 weken.

Twee weken geleden was ik samen met een andere HB7 op café. Kreeg toen redelijk wat IOI's, en social proof werkte. (HB7.5: "grrrr iedere keer als ik met je wil komen babbelen komt er wel een of ander meiske vlak voor ik springen" ) ---> resultaat op het einde van de avond: #-close (we zitten hier aan een uur of 2-3 qua comfort building)

De week erop (vorig weekend dus) Heb ik ze opnieuw gezien nadat ze me uitnodigde om terug iets te komen drinken. ("Hey stacie, zit in xxxx. zin om nog eens af te komen?" ze wist dat ik ergens anders zat op dat moment, was +- 2 uur) Ik ben geweest ("ja hoor, was zowiezo nog van plan naar XXX te gaan. tot straks") en heb uiteindelijk een K-close ervan gemaakt later op de avond. (een uur nadat ik toegekomen ben)

Wel kreeg ik commentaar die avond, na de k-close, "goh ik weet nog niet of je een eerlijke jongen bent op gebied van meisjes. ge hebt teveel plezier zo te zien." Ik heb geantwoord "Haha ik kan nu natuurlijk beginnen lullen over hoe eerlijk wel niet ben, maar dat zou een beetje zielig zijn he. Je zal het moeten zelf ontdekken." (twijfels over dit antwoord; wat is jullie mening?)

Na de k-close zijn we nog een 2-tal uur samen geweest, in café XXX. lol maken (ook haar vriendin er niet buiten laten) en wat comfort en rapport uitbouwen, omdat ik dat blijkbaar nodig heb. Ik heb absoluut niet verder proberen te escaleren dan comfort & rapport, omwille van die reden natuurlijk.

Ik heb de zondag en maandag erop een aantal sms'jes heen en terug gehad. (zij initieerde ook) ook maandag een uur phone game gehad ermee (ik belde haar). Leuke babbel van iets langer dan 1 uur die doorspekt was met een SOI. ("ik heb al mooie meisjes gehad ja; en ja jij bent ook een mooi meisje; maar der zijn veele mooie meisjes, zoals mijn vriend Erik uit de states zegt "beauty is common" (hehe vriend erik, rara wie dat zou zijn lol). en dat klikt soms wel met die meisjes; maar af en toe kom je iemand tegen waarvan je maar blijft praten, en die echt interessante zaken zegt. blabla. jij bent wel zo iemand." --> duurde een eind langer dan ik hier kort neerpen. SOI die toont dat ik haar apprecieer voor andere dingen dan uiterlijk, zonder needy te zijn me dunkt)

Uiteindelijk op het einde van het gesprek zei ik "ja goed het is nu al laat genoeg. nu mag je me echt met rust laten want ik heb mijn slaap nodig. laten we in plaats woensdag samen iets drinken. ik haal je op om 20h." Ok; was het antwoord, zonder probleem.

Ik krijg vandaag een sms: "Hey! Ben nog altijd niet goed uitgerust van het weekend, iedere avond wat gepland. dus druk. morgen zal ni kunnen doorgaan, mn ma is ziek en kga eens langsgaan, al eindje geleden. zal tot vant weekend worden in xxx ergens zeker? groetjes HB7.5"

Een rasechte flake dus hé

Ik had gedacht te antwoorden (Savoy): "ok dan ga ik wel met iemand anders iets drinken vanavond. x" (maw niet needy doen of zo, en tonen dat ik mijn avond wel gevuld krijg, met of zonder haar)

Wat denken jullie?
    Last edited by stace; 01-23-2008, 06:32 AM.

[B][I] Ik heb geantwoord "Haha ik kan nu natuurlijk beginnen lullen over hoe eerlijk wel niet ben, maar dat zou een beetje zielig zijn he. Je zal het moeten zelf ontdekken." (twijfels over dit antwoord; wat is jullie mening?)[/I][/B]

Lastig voor mannen, maar niet rationeel benaderen. Emotioneel benaderen is beter. "Geniet van het moment." of iets in die geest. Niet haar proberen te overargumenteren, dat lukt toch niet.

[B][I]zoals mijn vriend Erik uit de states zegt "beaty is common" [/I][/B]
    Geniaal.

Wat betreft de flake. Ik zou em er snoeihard over heen duwen. Met andere woorden iets in de geest van:
    "Hey XXX, moet je horen. Jammer dat je niet kan, maar als je moeder ziek is dan begrijp ik dat het overmacht is. [toon begrip, maar laat wel blijken dat alleen zoiets flakegedrag als gevolg mag hebben] Als je je kan gedragen dan kan je straks wel even mee naar de cd winkel [ bijvoorbeeld ], want ik wil even een dvd'tje kopen.[je zet jouw kader neer en trekt haar jouw realiteit in ]"

Als ze positief reageert ga je beetje winkelen, drink je wat, moet je nog ff wat ophalen thuis en ga je er op.

Succes
    Last edited by CountG; 01-23-2008, 06:33 AM.

Comment

Originally posted by CountG View Post

Wat betreft de flake. Ik zou em er snoeihard over heen duwen. Met andere woorden iets in de geest van:
      "Hey XXX, moet je horen. Jammer dat je niet kan, maar als je moeder ziek is dan begrijp ik dat het overmacht is. [toon begrip, maar laat wel blijken dat alleen zoiets flakegedrag als gevolg mag hebben] Als je je kan gedragen dan kan je straks wel even mee naar de cd winkel [ bijvoorbeeld ], want ik wil even een dvd'tje kopen.[je zet jouw kader neer en trekt haar jouw realiteit in ]"
      zit wel iets in inderdaad, vooral het eerste deel; begrip tonen maar laten blijken dat dit niet zomaar kan. Is het niet alleen beetje needy? ze zegt net niet te "kunnen" afspreken, en toch dring je er ergens op aan om diezelfde dag toch af te spreken, zij het iets anders...

Comment

Wie heeft het over dezelfde dag?

Met "straks" bedoel ik niks verder. Dit is gewoon een algemeen smsje voor welke dag je ook maar wil..maar dan na een flake situatie. Dit is trouwens fieldtested materiaal. Niet uitgebreid, maar wel enkele keren met goed resultaat.

Comment

Originally posted by stace View Post
          Ik krijg vandaag een sms: "Hey! Ben nog altijd niet goed uitgerust van het weekend, iedere avond wat gepland. dus druk. morgen zal ni kunnen doorgaan, mn ma is ziek en kga eens langsgaan, al eindje geleden. zal tot vant weekend worden in xxx ergens zeker? groetjes HB7.5"

Een rasechte flake dus hé

Ik had gedacht te antwoorden (Savoy): "ok dan ga ik wel met iemand anders iets drinken vanavond. x" (maw niet needy doen of zo, en tonen dat ik mijn avond wel gevuld krijg, met of zonder haar) Wat denken jullie?
          Stace, ze vindt je leuk! Het is een kwestie van geduld... Ik zou inderdaad laten blijken dat je het druk hebt (= not-needy) maar zeg niet dat je met iemand anders wat gaat drinken, omdat het nep / verzonnen overkomt. Probeer een nieuwe afspraak te maken. Bel haar gewoon, dan heb je tenminste controle op de zaak. Verder netjes gedaan. Succes!

~Jaus

p.s. zijn Belgische meisjes gewilliger en makkelijker te scoren dan Nederlandse ?
          Last edited by jaus; 01-23-2008, 12:01 PM.

Comment

Originally posted by jaus View Post

p.s. zijn Belgische meisjes gewilliger en makkelijker te scoren dan Nederlandse ?

hehe, niet zoveel ervaring met Nederlandse eigenlijk. maar Nederlanders zijn over het algemeen iets extroverter dan Belgen, duuuus. misschien wel omgekeerd eigenlijk
            Last edited by stace; 01-24-2008, 12:16 AM.

Comment

Flake Flake....ik HAAT Flake. In mijn geval is het dan eigenlijk altijd over en sluiten. Als een meisje je echt wil haalt ze namelijk haar hele agenda overhoop voor je.
              In dit specifieke geval is het echter vreemd, omdat er zoeel SOI's over en weer zijn gevlogen. Of dit is een final shit-test, of ze heeft twijfels over je (buyers remorse). CountG's advies lijkt me erg goed. Keep the pimping hand strong.

Comment

Originally posted by jaus View Post
                Stace, ze vindt je leuk! Het is een kwestie van geduld... Ik zou inderdaad laten blijken dat je het druk hebt (= not-needy) maar zeg niet dat je met iemand anders wat gaat drinken, omdat het nep / verzonnen overkomt. Probeer een nieuwe afspraak te maken. Bel haar gewoon, dan heb je tenminste controle op de zaak. Verder netjes gedaan. Succes!

~Jaus

ik denk juist dat Nederlandse meisjes gemakkelijker zijn dan Belgische. (hollandse sletjes is een begrip hier). Maar dan opnieuw: wat is makkelijk?
                Sletjes zijn er overal, all around the world.

Comment

Originally posted by Cless View Post
                  Als een meisje je echt wil haalt ze namelijk haar hele agenda overhoop voor je.
                  Ja dat is het hé. Dat ben ik ook van mening. En inderdaad het is raar gezien we toch al een eind gevorderd waren in the game.

Bij mij is het normaal ook "over en out" bij zo een flake; maar ik ben nu ergens zo ver gevorderd bij haar. 'k wil er nu nog even mee doorgaan, zodat ik er toch wel maximaal uit leer...

Comment

[B][I]Als een meisje je echt wil haalt ze namelijk haar hele agenda overhoop voor je.[/I][/B]

Echt niet altijd dus. Laat je niet te snel een flake aanpraten. Vaak is het wel zo dat ze de agenda overhoop halen, maar dat is dan wel in het verliefd-smoorverliefd stadium. Als je pas een beetje attraction hebt gecreeerd, en voor de 1e date gaat, hoeft het echt nog niet zo ver te zijn, terwijl het dan net zo makkelijk wel in een uur geregeld kan zijn op die date. Probeer eens wat verder te kijken dan: O ze zegt af, wat moet ik daarmee? Wil ze me niet meer? etc etc.. Ze wil je wel. Waarom niet?

Mijn beste maat gaat nu al een halfjaar met een meisje die een keer snoeihard flakede, zo leek het, maar door bovenstaand smsje hebben ze alsnog een keer afgesproken. Op zijn tijd dan wel.. Ze kwam aan, hij zegt, loop even mee, moet mijn scheerapparaat pakken. En toen heeft hij haar ook meteen gepakt.

Een incident maakt nog geen structuur. (tenzij het overduidelijk is dat ze flaked)

Comment

Originally posted by Captain Cool View Post
                      ik denk juist dat Nederlandse meisjes gemakkelijker zijn dan Belgische. (hollandse sletjes is een begrip hier). Maar dan opnieuw: wat is makkelijk?Sletjes zijn er overal, all around the world.
                      Het enige wat mij opviel toen ik door Antwerpen liep afgelopen zomer, is dat ze geiler uit hun ogen kijken. Of ze ook daadwerkelijk geiler zijn is de vraag? Ik heb nog geen levend bewijs, maar mijn plan is om het dit jaar nog te fieldtesten

Comment

Originally posted by stace View Post
                        .

Ik heb de zondag en maandag erop een aantal sms'jes heen en terug gehad. (zij initieerde ook) ook maandag een uur phone game gehad ermee (ik belde haar). Leuke babbel van iets langer dan 1 uur die doorspekt was met een SOI. ("ik heb al mooie meisjes gehad ja; en ja jij bent ook een mooi meisje; maar der zijn veele mooie meisjes, zoals mijn vriend Erik uit de states zegt "beauty is common" (hehe vriend erik, rara wie dat zou zijn lol). en dat klikt soms wel met die meisjes; maar af en toe kom je iemand tegen waarvan je maar blijft praten, en die echt interessante zaken zegt. blabla. jij bent wel zo iemand." --> duurde een eind langer dan ik hier kort neerpen. SOI die toont dat ik haar apprecieer voor andere dingen dan uiterlijk, zonder needy te zijn me dunkt)

dit is zonder twijfel de boosdoener,

je hebt te lang aan de telefoon gepraat man, ik heb onze vriend erik eens ooit horen zeggen: probeer haar niet via telefoon te gamen, foon is enkel time-bridge tussen confort en seduction...

volgens mij heeft ze buyers remorse omdat je te needy bent geweest, door teveel of te snel te closen,
                        ik wil niet grof klinken ofzo, maar die hb ben je kwijt...

alles wat je nu gaat doen is needy...dus probeer haar te vergeten, chics genoeg ..

door jezelf te dlv'en aan de foon(uur praten is te lang man) een alpha male heeft wel beters te doen he....

praten aan foon is ok, maar je moet het spannend houden, als je een uur met iemand praat aan de foon, begin je doorzichtig te worden...

ik geloof niet echt in phone game....40000 jaar geleden werden chicks niet via foon overhaald...al die technologie is niet goed voor attraction seduction of wathever...

gebruik je foon enkel om af te spreken,
                        hetzelfde geld voor sms'sen,
                        the game is played on the field...

succes

Gekko
                        Last edited by Gekko; 01-24-2008, 11:18 AM.

Comment

Hmm radicaal andere mening dan de anderen dus. Wordt wel degelijk geapprecieerd Gekko

Maar ik weet niet of ik er mee akkoord ga in dit geval. Er zitten punten van waarheid in, dat zeker. Normaal ben ik ook niet iemand die veel phone-game probeert te doen. (ik doe het zelf niet graag en ik ben akkoord met de mening dat je daar niet kan escaleren) En dat was ook de bedoeling niet hier. Maar waar telefoon wel mee kan helpen, vind ik, is puur comfort-building.

En het was wel degelijk een leuk gesprek, in 2 richtingen (zij babbelde veel en ik babbelde veel). Ik zei ook een paar keer zaken als "ja kom missy, je mag me dan met rust laten hé; morgen vroeg dag en Stace is iemand die zijn job serieus neemt" maar uiteindelijk duurde het toch een uur vooraleer het gesprek gedaan was. Uiteindelijk denk ik bij dit geval, dat het gesprek eerder iets uitstraalde van "you hijacked my mind". En dit is niet slecht, nee? Ik denk in ieder geval dat dit hetgene is wat nodig is in dit geval. trust-building.

en jup, chicks genoeg. vanavond vrijdag, sarge-dag heb er nu al terug zin in hehe
                          Last edited by stace; 01-25-2008, 02:01 AM.

Comment

[I]the game is played on the field...[/I]

dat is raar. toen ik dat een tijdje geleden zei in verband met online game, ging je niet met me akkoord en verdedigde je online game...

Comment

@stace,

je had de bedoeling mss om confortbuiding via phone te creeren maar, als je de dag voordien snel k-closed heb met hb, gaat ze ervan uit dat je volgende move sex is...dus mijn advies is:als je time-bridge doet, niet k-closen...en zoals je zelf al zegt: te veel praten is niet goed...zeker niet aan de foon succes!

@cc
                              we spreken hier over 2verschillende dingen...ik heb het over time-bridge en over te lang aan de phone te spreken, jij hebt over online-game??
                              in deze context doet online game niks ter zaken.

als je echter bedoelt, met online game,techologie gebruiken om te gamen...dan kan ik jou vraag beantwoorden.(let's keep it simpel)

ik heb online game nooit verdedigt, ik heb enkel gezegd, dat sommige mensen heel mooie resultaten online boeken, en vinden het niet de moeite om de heavy field-game te spelen,sommige mensen spelen graag safe i respect that...andere hebben alcohol,pillen enz...nodig ,
                              voor alle duidelijkheid , ik ben zeker geen voorstander van online game, maar in het verlede heb ik online veel succes gehad met mooie chics, dus ik ben de uitvinders van internet en chat erg dankbaar; (bijt niet de hand die je eten geeft)

ondanks ik af en toe wel eens online ga, ben ik een echte field-player ,altijd geweest...op gegeven momment heb ik een keuze gemaakt tussen online game en the field: (je kunt niet twee heren dienen) en ik heb resoluut voor de field gekozen. i like jumping in to the fire ma men. it's heavy but it make me feel good...

nogmaals PLAY ON THE FIeld, but respect all people(afc, online gamers,hoerelopers...wathever
                              cc, als je ooit in de streken van limburg bent en je wilt eens gaan sargen(day game, bar-game of club-game,wathever be my gast, ik ben heel graag on the field...ik zoek toevallig een wing-man die even field-fanatiek is als mij....

verder veel game plezier !

Gekko

Comment

Working...
                              X