Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Een High Five voor Januari Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Een High Five voor Januari

Traditie getrouw is Januari voor mij een goede maand.
    Laten we hopen dat deze maand een voorbode is voor heel 2008.
    Afgelopen zaterdag wist ik één van mijn lopende projectjes af te ronden, en zo smooth als deze is het bij mij zelden gelopen.
    Ik ontmoette haar 2 weken terug in de melkweg. Omdat ik nog een ander feestje had kwam ik laat binnen, waarna ik mijn vrienden op de dansvloer spotte. Onderweg naar hun won ik 2 eyebattles, en mijn vrienden lieten met een zeer warm onthaal blijken dat ze zeer blij waren me te zien. Toen ik zag dat de meisjes, die achter hun stonden, de uitbundige begroetingen gade sloegen besloot ik ook hun te begroeten alsof ik ze al kende, door middel van een high five. De eerste set was open. Hierna bleef ik openen zonder er überhaupt over na te denken, voornamelijk met een van mijn favoriete club openers: “HAAAAI!! High five!”, mijn eigen variant op Mehow's opening.
    Ondertussen bleek mijn zonnebril, die ik aan mijn shit had hangen (Royce weet), een mooie uitnodiging voor dames om mij te benaderen. Waar ik vroeger vaak straffend reageerde op het afpakken van mijn zonnebril, probeerde ik dit keer een variant waarbij de HB het lenen van mijn bril moest verdienen door dmv een pirouette. (Thanks Royce). Ik was zo High Energy en in de goede vibe dat ik besloot niet te settelen voor de sets die ik inmiddels had lopen (voornamelijk hb's 5-6 van 18-19). Hele vele contact dat ik in de zaal had was ondertussen zo'n DHV dat ik meerdere dames vol belangstelling naar me zag kijken. Achteraf klinkt het ook voor mij vrij raar, maar ik stond daar gewoon te evalueren welke ik het leukst vond, en liep toen op mijn favoriet af. Ik opende met 'Hoi', en deed lock-in in met mijn zonnebril. In de minuten daarna volgde een High five, een pirouette en een Kiss close. Dit alles dankzij pure kino escalatie. Ik had dr naam niet eens gevraagd. Na een comfort fase vol C&F 'stond ik toe' dat ze haar nummer in mijn tel zette.
    Hierna heb ik twee keer kort met haar afgesproken, waar ik ouderwets met C&F door ging, ook tijdens phone game. Toen ik afgelopen zaterdag ondertussen meer dan 7 uur, op 7 verschillende lokatie's, met haar had doorgebracht voelde ik dat een *close slechts een overwinning van logistiek zou worden. Gelukkig had ik, zoals voorgenomen, een detail van haar huis onthouden waarover ze had verteld. Ik had simpelweg gevraagd wat de raarste item op haar kamer was, zodat ik nu tegen sluitingstijd kon zeggen 'Kom we gaan naar jou huis, ik wil die tuinkabouter zien'.
    Bij haar thuis ging alles goed, tot ze de vraag stelde of ik een player was, waar ik blijkbaar niet goed mee om ging. LMR. For the hell of it plaatste ik een freeze-out simpelweg door me de andere kant op te draaien. Dit werkte. De rest van de details zal ik jullie besparen.
    Ik ben zeer tevreden over de gang van zake omdat het mij goed lukte mij eigen kwaliteiten van huis uit (C&F) te combineren met wat aangeleerde dingetjes, die mijn arrogantie/hardheid wat afzwakte. Deze LR is dan ook voor mij een bewijs dat ik wel degelijk leer van de communitiy!
    Wat nog beter kan en moet is de qualification, ik heb een aantal keer van haar gehoord dat ik 'nooit iets aardigs zeg'. Misschien moet ik mij manier van omgang nog wat verzachten.
    For Now, iedereen die zijn aanpak deelt, hartelijk bedankt. Ookal noem ik geen specifieke voorbeelden van je, de achterliggende gedachtes gaan vaak mee in mijn skillset.
    Groet,
    Cless

nice nice. vooral het zinnetje met de "tuinkabouter". prachtig

het is inderdaad leuk als je ziet dat je vorderingen maakt door de community hé. ik hou er iedere dag meer en meer van van dit alles

Comment

Niiiice

Gewoon goed gedaan, textbook. Good stuff!

Comment

[B][I]Bij haar thuis ging alles goed, tot ze de vraag stelde of ik een player was, waar ik blijkbaar niet goed mee om ging[/I][/B]

Wat deed je/zei je?

[B][I]heb een aantal keer van haar gehoord dat ik 'nooit iets aardigs zeg'.[/I][/B]
        Gebruik SOI. Eventueel in combinatie met beauty is common-routine zodat je over haar karakter kan complimenteren.

Wat voor cijfer zou je de HB geven?
        Enneh...klinkt super kerel. Nice!! HIGH FIVE!

Comment

High Five2!,

Sexy Time, very Nice.

Hou je aan de regels van het spel, en je wint.

Simpel spel toch?

Groetjes SmoothDoc

Comment

Originally posted by Cless View Post
            In de minuten daarna volgde een High five, een pirouette en een Kiss close. Dit alles dankzij pure kino escalatie. Ik had dr naam niet eens gevraagd.
            Cless, gefeliciteerd! Nog twee vragen:
            1. Kun je vertellen welke kino je hebt ingezet ?
            2. Hoe zet je een kiss close in?

Alvast bedankt!

Groeten, Jaus

Comment

Originally posted by CountG View Post
              [B][I]Bij haar thuis ging alles goed, tot ze de vraag stelde of ik een player was, waar ik blijkbaar niet goed mee om ging[/I][/B]

Wat deed je/zei je?

Wat voor cijfer zou je de HB geven?
              Ik antwoorde op haar player vraag iets in de trend van 'klopt, jij komt op nummertje 3 in mijn harem'
              Hiermee speelde ik niet goed in op haar onzekerheid over mijn interesses.
              Ik ga echter niet liegen en zeggen dat ze de enige voor me is en dat ik voor eeuwig bij haar zou zijn.

Ik geef haar een 6.5 trouwens, wat misschien mede de rede is dat ik me meer moest indammen.

Originally posted by jaus View Post
              Cless, gefeliciteerd! Nog twee vragen:
              1. Kun je vertellen welke kino je hebt ingezet ?
              2. Hoe zet je een kiss close in?

Alvast bedankt!

Groeten, Jaus
              1 Die kino begint al bij de high five en pirouette. Vanaf daar heb ik geen vast patroon oid, maar de aanrakingen steeds langer maken. Dus niet meteen je arm om haar schoudes leggen en daar laten liggen, dan krijg je de ouderwetse 'blijf van me af' kino terug

2 De kiss zet ik in als de kino escalatie ver is en we met onze gezichten dicht bij elkaar zijn. Als ee meisje dat toe laat (vaak initiëren ze het zelf) ben je ready to go. Op dat moment kan je routine's gaan gebruiken, maar das een beetje hetzelfde als een trucje doen terwijl voor een leeg doel staat. Gewoon de trekker over halen!

thanx guys, high five naar iedereen.
              Gister kreeg Saar Koningsberger zelfs een high five, helaas kan ik over haar geen LR schrijven .
              Last edited by Cless; 01-24-2008, 04:46 AM.

Comment

Originally posted by Cless View Post
                2 De kiss zet ik in als de kino escalatie ver is en we met onze gezichten dicht bij elkaar zijn. Als ee meisje dat toe laat (vaak initiëren ze het zelf) ben je ready to go. Op dat moment kan je routine's gaan gebruiken, maar das een beetje hetzelfde als een trucje doen terwijl voor een leeg doel staat. Gewoon de trekker over halen!
                Inderdaad, dit werkt ook veelal het beste voor me. Het gebeurt dat je een lange tijd enorm dicht aan het praten bent met elkaar. Als je dan iets fluistert in haar oor, en je beweegt je mond langzaam langs haar gezicht/wang heen, en ze trekt zich absoluut niet weg -> go for it, geen truukjes meer nodig

Comment

[B][I]Ik antwoorde op haar player vraag iets in de trend van 'klopt, jij komt op nummertje 3 in mijn harem'
                  Hiermee speelde ik niet goed in op haar onzekerheid over mijn interesses.
                  Ik ga echter niet liegen en zeggen dat ze de enige voor me is en dat ik voor eeuwig bij haar zou zijn.

Ik geef haar een 6.5 trouwens, wat misschien mede de rede is dat ik me meer moest indammen[/I][/B].

"een nummertje 3 in harem" als antwoord is typisch voor een meisje met (te) veel zelfwaarde die je nog een beetje moet breken en je waarde bij tonen. Als ze wat minder zelfvertrouwen tonen of je hebt ze toch al in de pocket kan je het beter een paar tikjes lager aanslaan:
                  "Ik ben niet van steen, nee."

of er niet eens op in gaan:
                  "*kino aan* ontspan je eens*voel spanning* *kino release*Geniet es van het moment... *zoen in nek*"

Overigens is dat puur fine tuning natuurlijk maargoed, we zijn hier kritisch en streven echt solid game na. Dit was al kat in het bakkie en je verprutste het haast nog, vandaar deze reply nog ff.
                  Last edited by CountG; 01-24-2008, 07:16 AM.

Comment

Mooi succesverhaal!

Mooi is dat he, als je vrienden je zo onthalen of je met andere meiden staat te praten en dat je nu beseft wat dat voor je doet bij andere groepen mensen en hoe je dat kunt uitbuiten!
                    Verde is *closed toch kiss close? en dat had je al gedaan toch? Je zult wel f-close f-close bedoelen, I get it.

Ow en die vraag naar het meest vreemde object op je kamer neem ik met me mee, sorry nice one!

Comment

Tegenover die vraag of je een player bent kan je het beste eerlijk zijn. Natuurlijk heeft ze door dat je een player bent.

Ze wil alleen weten dat jij integer bent, omdat ze bang is dat je dr anders gaat kwetsen: tegen dr liegen, dingen verbergen, niet terugbellen etc.

Mijn mindset waar ik eerlijk voor uitkom:
                      - Ik wil geen relatie
                      - Het is no big deal om met elkaar te slapen zonder relatie
                      - Er is een hele sterke aantrekkingskracht tussen ons waar je niet omheen kan
                      - Ik doe niet aan one night stands - ik doe aan first night stands (als de meid leuk genoeg is dan )
                      - Hoeveel mensen jij of ik mee naar bed zijn geweest is privé, dat hoef ik niet te weten.

Comment

Working...
                      X