Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] een eind op weg Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] een eind op weg

Hey guys,

na een flinke crash & burn besloot ik het gamen weer voorzichtig op te pakken. Gister naar een salsafeest. Ik ging in een goede mood en high energy op pad. Ik liep de salsatent binnen en ging eerst social proof opbouwen binnen de salsatent: kort praatje maken met een paar dames en een paar gasten. Ik zag een paar dames (Sasja en Sanne) die ik een maand eerder had gezien.
    Dus ik ging ff bij ze zitten.
    Het ging als volgt.
    - ze openden me enthousiast. Ze gingen verder met danspassen oefenen langs de kant.
    - binnen enkele minuten kwam er een neger aan hun tafel zitten. Vroeger zag ik zo’n gast als een obstakel, maar nu dacht ik: bevriend je obstakels. Het bleek best een vriendelijke gast.
    - Sasja kwam erbij zitten met haar wijntje en ik plaagde haar door te zeggen:“salsa gaat hem vanavond niet meer worden, met al die wijntjes hoor”. Ze reageerde fel/bitchy waardoor ik even uit m’n doen raakte, maar goed, ik herstelde snel.
    - Ik ging door met sets openen, praatje maken met dansleraar, dansen tussendoor.
    - ik dacht: ik zit bij die dames toch in de lbf-fase, wat kan mij het nog verrukken. Ik ga gewoon door en kijk hoever ik kom bij deze dames. Persistent is immers het sleutelwoord. Ik ging er weer bij zitten (vroeger deed ik dat nooit). Vanaf dat moment ging het perfect.
    - Ik vroeg aan Sasja of ze al wist waar ze naar op vakantie ging? Ze zei opnieuw fel en bitchy: “nee!” Het gesprek stopte. Ik ging lean-back zitten en gaf haar een non-verbale freeze-out. Vanaf dat moment pakte ze het gesprek op en begon heel geïnteresseerd te vragen wat voor reis ik ga doen. Het gesprek liep als een trein. Het gesprek was vanaf nu vakanties, waardoor Sasja en Sanne helemaal enthousiast werden.
    - Ik voelde dat ik bij Sasja een hook-point begon te bereiken, het steeds opnieuw weglopen en terugkomen om bij hun zitten, begon z’n vruchten af te werpen: Sasja deed opeens extra haar best bij het dansen, begon het gesprek op te pakken als ik achterover ging zitten, reageerde minder fel alsof ze wist dat ik niet gediend was van haar felle reacties. Ik besloot andere dames in de ruimte te gamen toen ze met de dj ging dansen. Ik besloot de mooiste chick in de tent te vragen en ik zag Sasja heel jaloers kijken.
    - Het hoogtepunt van de avond was voorbij. De lekkerste chicks waren naar huis, tijd voor mij om m’n nachtbus te pakken. Sasja zag ik aan de kant zitten. Ik zei: “ik ga zo naar huis, ik ga nog even een laatste nummer met je dansen." Ze zei: “met mij?” waarop ik zei: “ja, jij!”Ik zag dat ze nóg meer haar best deed dan anders. Toen het nummer was afgelopen was en ik body-rockend zei dat ik ging, zag ik dat ze teleurgesteld keek, haar mond bewoog naar mijn mond, alsof ze het zelf niet door had. Dit ging zo razend snel, waardoor ik mijn hoofd wegdraaide. Mijn window of escalation sloot en party was over…

~Jaus
    Last edited by jaus; 01-20-2008, 05:01 AM.

Jammer, geen k-close. Heel goed dat je je niet uit het veld liet slaan, en helemaal props dat je de gedachtengang "voor haar tien anderen" te pakken hebt!

Comment

Working...
    X