Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Amogs Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Amogs

Fr

Es een x in mijn eigen stad uitgaan, had met niemand iets afgesproken dus ging er alleen heen. Ken er genoeg mensen dus kwam meteen al een paar bekenden tegen,
    Waaronder mijn laatste ex met groepje die ik ook ken via sargen. Afijn wel goed om ffe in te komen. Lul t een en ander, begin tegen ander meisje te praten.
    Goed ze was best moeilijk, ik doe dikke freeze outs en busts en tease de hell uit der, en ze begint zich overduidelijk heel aangetrokken te voelen. In t begin probeerde ik voor de kiss close te gaan, maar nee nog niet genoeg gegamed. Dus ik ga nog ffe door. K begin push pull goed door te krijgen merk ik, Elke x tijdens een freeze out(push) pak me vast begint ze meteen vragen te stellen.
    Op een gegeven moment zegt ze tegen me(ze was toen al overduidelijk aangetrokken tot me): “haal voor mij es bier!”. Duidelijk een shit test.
    Ik kijk der alleen gaar aan duw der half weg en draai me om. Meteen trekt ze me trug, zegt ze het nog een x. ik kijk der weer gaar aan. Zegt ze nee ik haal het wel voor ons, ik ok mooi…(gratis drankje is atijd mooi meegenomen)

Goed het mooie. Het is een kleine stad hier, en ik had 2 weken geleden nummer gekregen van een vriendin van der(ik wist absoluut niet dat een vriendin was van haar). Dus haar bitchshield was vrij hoog, aangezien ze wel doorhad dat ik dit vaker deed.plus ze vond t erg voor der vriendin enzo, en ze zat aan een stuk door te zeuren van ja maar jolein blabla kan ik niet maken. ik pobeerde het eerst nog logisch uit te leggen. Van het maakt niet uit zal ze niet erg vinden. Tot ik doorhad wat ik deed(logisch werkt nou eenmaal niet). Dus ik zeg in der oor.. "geniet nou van het moment"… en begin der op der nek te zoenen. Ze begint me beetje terug te zoenen.
    A fijn daarna nog ffe gamen, trekt me opeens mee aan mijn hand. Ik had zoiets ok wtf dit word intresant. Ze trekt me naar hoekje in kroeg en begint me vrij hevig te zoenen.

Nou het gare. Wij zijn vrij hevig bezig. Er staat een groepje gozers naast. Die ineens aan mijn kont gaat zitten, ons na gaat doen met elkaar(ja 2 mannen met elkaar). Ik heb nooit egt problemen gehad met amogs. En enige amog theorie die mij toepasbaar leek was gewoon aankijken, zo van ja cool… en weer trug draaien. Maar fijn wij gingen weer door en ja hoor hun ook. Nog nooit zoiets gehad dus ik dacht afijn ik neem wel foto, mooi chantage materiaal. Na een paar minuten zegt ze, je begint je te vervelen he nadat je hebt gehad wat je wou(iets in die richting). Dus ik zeg ja, maar ik weet wel hoe we het spannder kunnen maken.
    Dus zij “zo makkelijk ben ik niet” ik “hoezo, wat denk je dat ik er mee bedoel dan” zei “seks” dus ik “nee, ik weet ook wel manieren om het zoenen wat intenser en spannender te maken, maar niet hier kom”. Zij loopt mee. Zij komt onderweg iemand tegen en ik ook, uiteindelijk raak k er ffe kwijt en had ik er weing zin meer in.

nou mijn vraag;
    hoe je in godsnaam om met dit soort amogs(of naja amogs.. naja meer mongolen van de groep)? weggaan? dissen?

ik zou voor de flame trower gaan maar als je die niet bij de hand hebt zou ik haar gewoon meenemen naar een andere plek (wat zegt mystery dan laten we opzoek gaan naar avontuur in een andere kamer ofzo?)
    Last edited by Jonathan; 01-20-2008, 01:18 AM.

Comment

Weet k ook nog niet echt. Maar ik zou zeggen check Tyler D's stuff on this, staat bij "best of the forum", hij's immers de grondlegger van amoging..

Comment

Als je stevig gebouwd bent (dus gespierd) zou ik naar die gasten toegaan en iets zeggen van: "ik weet dat jullie jaloers op mij zijn, en omdat jullie niet met zo'n mooi meisje kunnen zoenen moeten jullie het maar met elkaar doen"
        of (wel een stapje verder): "ik weet dat jullie jaloers op haar zijn, maar sorry, ik ben niet voor de mannen, dus ik kom ook niet naar jullie afterpartygangbang oké?" en ze dan gewoon in de ogen aankijken (vereist veel inner game, sterk karakter en discipline) tot ze weggaan.

en indien je niet zo gespierd bent gewoon tegen haar zeggen (of in haar oor fluisteren): "shit, ik denk dat die gozers een oogje op mij hebben...ze zijn zo jaloers op jou nu...kom, we gaan ergens anders heen, voor ik aangerand word"
        en dan sta je recht, laat je haar inhaken en zeg je tegen haar "kijk, iedereen is nu jaloers op jou"

Comment

Een andere plek zoeken in de bar, of die gasten eye-battelen (als je denkt het te kunnen winnen).

Comment

"ik weet dat jullie jaloers op mij zijn, en omdat jullie niet met zo'n mooi meisje kunnen zoenen moeten jullie het maar met elkaar doen"
            zoiets zei ik ook. maar goed had niet egt veel effect

@fando eye battlen was wel en goede geweest. maar ik denk dat ze te dronken waren om er zowiezo mee op te houden.

het irritante was gewoon dat ze het zo under the radar spelen. het is niet egt iets om egt boos op te worden zeg maar. maar toch weet je donders goed dat ze je zitten te kloten.
            het ding is ook hun zijn met een groep, ik kan er wel eentje eye battlen, maar gaan ze elkaar weer opfokken natuurlijk. want in een groep durven ze wel.
            of ik had ze egt gewoon weg moeten douwen, heb zowiezo nog nooit egt een egt gevecht gehad(en train genoeg) dus waarom niet.

maja ik weet niet of ik boos op ze moet zijn of gewoon medelijden moet hebben. zal die stuff van tyler es lezen ingeval. thnx voor snelle replys

Comment

Niet reageren, of zeggen dat ze je type niet zijn!

Comment

Ik zou voor die laatste suggestie van Themechanic gaan, Cocky Funny, works on everybody.

Comment

ja, als de muziek hard staat en hun half dronken zijn denk ik niet dat zon cf zinnetje zoveel impact heeft.

ik had ze of gewoon compleet moeten negeren, wat ik probeerde.
                  of ze gewon weg moeten douwen, of erop af lopen voor zijn neus stilstaan dan ffe in ogen kijken

had t idee dat worden niet egt veel impact meer hadden, tenzij ik ze egt de tering in begon te schelden. goed ik heb met een paar vrienden afgesproken dat als t nog een x gebeurt hun wel ffe langskomen om mee te helpen als ze egt lastig worden.

Comment

Working...
                  X