Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Mijn eerste fieldavond in mijn eigen plaats Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Mijn eerste fieldavond in mijn eigen plaats

Oeps beetje te dronken bericht.
    Nu nog te harde kater,
    Vanavond ga ik dit verhaal even strak nuanceren
    Last edited by Appzolut; 01-19-2008, 03:53 AM.

Klinkt als een goed field report. Ik kijk er nu al naar uit. : )

Comment

Hahahaha! Klinkt als een geslaagde avond

Comment

dronken sargen beleef je veel plezier aan maar of je er echt beter van word..

Comment

Ik kom terug van een geweldige sarge avond! Gewoon een topavond en ik gooi ff het forum aan en zie ik dit: "Oeps een beetje te dronken bericht". WTF, Godv#$^@% (is mijn reactie)! Dit soort berichten MOETEN vermeden worden!! We zijn hier op het forum met een doel en dit is totaal overbodig. Iedereen mag zijn mening kwijt maar dit slaat alles. Ik sta echt verbaast als we dit laten gebeuren. Dit soort dingen zal onze groeiende nederlandse community niet goed doen. Ik ben zeker weten de slechtste niet, maar Justus please... kom op. Laat je alstublieft horen over dit.

Het spijt me om te zeggen Appzolut, maar je laat je niet van je beste kant zien en dat nog wel voor je eerste FR. Goed bezig...

Loud

Comment

De term 'losse flodder' zou inderdaad nog te complimenteus zijn voor deze forum-vervuiling.

Comment

drinken als je gaat sargen = 100 % AFC !
              Last edited by jaus; 01-20-2008, 08:42 AM.

Comment

Originally posted by Fando View Post
                De term 'losse flodder' zou inderdaad nog te complimenteus zijn voor deze forum-vervuiling.
                Ik zeg: Appzolut. (dit is een woordgrap)
                Alhoewel iedereen ook weer fouten mag maken natuurlijk. Liever een dronken bericht, dan een message als "ik schreef een dronken bericht".
                Anyway: Slotje en Next.

Comment

hehe ik had het bericht nog kunnen lezen ik vond het erg grappig je had het inderdaad beter gewoon kunnen laten staan.

Comment

Originally posted by jaus View Post
                    drinken als je gaat sargen = 100 % AFC !
                    1. ik wacht nog steeds op het FR
                    2. heb mn beste games en successen gehad, terwijl ik wat op had. In het begin hield ik me ook helemaal van alcohol af omdat dat gezegd werd. Nu drink k gewoon minder.
                    3. Het gaat hier om de FR.

Comment

ik ben het met sibly eens.

Drink gewoon wat minder dan ik dat ik deed. Dronk zoiezo weinig

Comment

Jaus zal bedoeld hebben: te veel drinken als je gaat sargen. Als iemand de dag erna van een kater moet bijkomen, is dat
                        - een te overvloedige alcoholconsumptie geweest
                        - het posten niet waard

Comment

Originally posted by Fando View Post
                          Jaus zal bedoeld hebben: te veel drinken als je gaat sargen. Als iemand de dag erna van een kater moet bijkomen, is dat
                          - een te overvloedige alcoholconsumptie geweest
                          - het posten niet waard
                          Nee, ik bedoel: welke PUA theorie (Abbzolut had het over "Het spel") je ook uitprobeert in de praktijk; wanneer je gaat zuipen, zul je überhaupt weinig kans van slagen hebben (=basisregel). Zoals in deze FR al blijkt. Verder maken we weer veel te woorden vuil aan deze waardeloze FR.
                          Last edited by jaus; 01-22-2008, 11:21 AM.

Comment

Draaien we de discussie toch anders.

Ik ben het niet met je eens, Jaus.
                            Ik blijf gewoon bier (of wat anders) drinken en ik zal je zeggen waarom.

Ik vind bier lekker, bier wordt me gebracht door mijn vrienden, als ik nu stop met bier drinken krijg ik 3300 vragen op me af (die kan ik wel beantwoorden: ik hoef me niet te verantwoorden immers, maar ik heb daar geen zin in) en ik zie het niet zo dat bier/alcohol je game verpest als je het met mate(n) gebruikt.

Ik vind bovendien dat we niet 1 of andere alcohol vrije community moeten gaan worden. Waarom ook? Het lijkt soms wel of er een soort van "alcohol is uit den boze" sfeer heerst binnen dit forum. Dat is helemaal geen uitgangspunt, nergens terug te vinden en nergens als absolute must aangestipt. Tuurlijk, teveel drinken is ècht slecht voor je Game, maar hier en daar een biertje ofzo kan echt geen kwaad. Het maakt je bovendien (in mijn geval dan) creatiever, spraakzamer, losser en minder zelfbewust. Het kán een instrument zijn, word er alleen niet afhankelijk van, zou ik zo zeggen.

Wat ik gewoon vind is dat uitlatingen als "[I]wanneer je gaat zuipen, zul je überhaupt weinig kans van slagen hebben (=basisregel).[/I]" Veel te absoluut zijn. Zuipen is snoeihard drinken, das dus niet goed inderdaad. Een biertje of wat drinken, kan echter helemaal geen kwaad. Er is een tussenweg. Bovendien ken ik heel veel gasten (incl. mijn vroegere ik) die consistent succes kunnen boeken na een enorme hoeveelheid booze.

Comment

Zoals Loud, Fando en CountG al aangeven is dit inderdaad niet de bedoeling van het forum. Het zou prettig zijn als Appzolut alsnog de invulling zou geven die hij ons in de eerste post beloofd. Om je aan een enkele losse flodder direct te ergeren gaat echter ook wat ver, je kunt topics als deze ook gewoon negeren. Laten we niet overgevoelig worden, het is en blijft een publiek forum.

Met betrekking tot de alcohol, ook ik ben net als CountG van mening dat een paar biertjes geen kwaad kunnen voor je Game, maar wellicht is het handig om deze discussie in een andere topic voort te zetten. Justus zal er wel even eentje aanmaken..
                              Last edited by Justus; 01-23-2008, 02:32 AM.

Comment

Working...
                              X