Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] N-Close in 60 Seconds Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] N-Close in 60 Seconds

Afgelopen vrijdag was weer een prachtige voorbeeld van een top avond sargen.

Hele avond hebben we lekker ons ding gedaan met aantal zeer goede approaches. Met zeer veel briljante acties van Orakel en Love-Potion en weer de prachtige peacock methode van Dice.

Eind van de avond voordat we weggingen stonden we in de rij bij de jassen en we werden nog aangesproken door een leuke meid zeg even een B (7 +/-) die het jammer vond dat we al weg gingen. Zelf ben ik er van overtuigd dat je in Nederland niet hoger komt dan een 8. Als men het heeft over een HB 9/ 10 dan moet je iemand uit Playboy Mansion hebben gehaald.
    Aangezien ik weinig tijd had moest ik deze dus op zeer korte termijn closen. Interesse was er al, het was puur frame bouwen en vast houden. Hierdoor groeide haar interesse waardoor in gelijk naar een Time-bride kon gaan en kon number closen. Dit allemaal in 60sec.

Zo makkelijk is het nou om een Number close te doen. Number close is nog steeds een stairway to heaven maar met een Time-bridge er aanvast en dan zit het helemaal goed.

Gr,
    Comnius

Goed gedaan! Alleen het neemt dus niet weg dat je het hele spel traject later moet doen. Attraction heb je misschien een klein beetje gecreeerd en comfort komt later wel als je alles goed gedaan hebt.

Mat mij opgevallen is, is dat sommigen het grappig vinden dat je zo direct bent. Een HB zei laatst dat ze nog nooit zo aangesproken was en het vreemd vond dat ze nog niets van me wist. Ik heb haar gesteld dat als ze mij op msn sprak mij 1 vraag mocht stellen per keer om me beter te leren kennen. Wilde ze meer weten, dan moet ze wat met me gaan drinken... Dus binnenkort een drankje doen

Goed iig dat je ballen getoond hebt!

Comment

Precies, dat traject zet ik tot stand in me aankomende Time Bridge...! Komt goed, maar nu heb ik een hookpoint.

Comment

Vorige week ongeveer hetzelfde gehad. Bij het weggaan bij de garderobe stond een HB 8/9, die de hele avond omsingeld stond door haar vriendinnetjes met daaromheen een AFC-cirkel, waar ik oogcontact mee zocht. Het mooie was dat zij hierop lieftallig naar me begon te zwaaien en als het ware wenkte om haar te openen.

Ik: "Zwaai je altijd naar mensen die je niet kent?"
        HB: "Je keek toch naar me?"
        Ik: "Eigenlijk niet, maar dat maakt niet uit."

Toen BF-test gedaan, HB 6 naast haar bleek haar nichtje te zijn, dus dat kwam mooi samen. Zij mij toen gevraagd of ik vaak hier kwam, zij namelijk vaak op een vrijdag. Daarna tegen haar gezegd dat we een keer samen moesten gaan, waarop zij naar mijn Hyves vroeg. Deze vraag omgekeerd en mijn telefoon gegeven inclusief verzin zet er iets leuks in. #-close. Vervolgens gezegd dat ik terug ging naar mijn vrienden en daarbij naar mijn wang wijzend. Kus op mijn wang en weggelopen.

#-close in 3/4 minuten. Jammer is dan wel weer dat je inderdaad hierna pas echt kunt beginnen met het bouwen van attraction en comfort.

Comment

Zeker geschikte avond, Orakel die gewoon een verloofde dame van 26 helemaal gek gemaakt had. Ze had zowat met hem getrouwd. Die 60 seconde leken mij meer 30 hahaha Even voor de duidelijkheid het verhaaltje van wat er zich daarvoor met die dame afspeelde.

Samen met Love-Potion stond ik bij een pilaar wat te babbelen over van alles en nog wat, hij had net een smsje van een meid gekregen waarin stond dat ze het jammer vond dattie nu uit was omdat ze graag sex met hem had gewild. Dit was gewoon een geniaal iets om mee te maken en vertelde hem dat hij zoiets gewoon als opinion opener zou moeten gebruiken bij een dame. Iets in de trend van joh wat vind je daar nou van hoe moet ik daar op reageren. (preselection en een vrouw relevant onderwerp)

Vervolgens kwam de dame in kwestie aanlopen, ze had een drankje in haar hand en wilde hem op de desbetreffende pilaar naast ons neerzetten. Het viel me op dat ze nogal bibberend deed met haar arm, alsof ze ergens bang voor was. Dit zag ik als mijn opener. Tikte haar en en zei: Bijt ie? Zij keek me wat verschrikt aan en vroeg wat bedoel je? Om mezelf niet uit te leggen herformuleerde ik mijn zin en zei: Wat kijk je bang, bijt je drankje? Ze kon er wel om lachen en stond op het punt om zich om te draaien. Vervolgens deed ik er een schepje bovenop en zei: ja je bent zo bang voor je drankje je bent nou alweer aan het wegrennen. Ze wist niet helemaal precies hoe ze moest reageren, maar ik zag wel die blik in der ogen van mmhh deze jongen is wel origineel.

Ik liet het hierbij en draaide me vervolgens weer om naar love-potion die net met een meid stond te babbelen over dat smsje, hij introduceerde me maar de muziek stond eigenlijk te hard (we stonder daar precies onder een box) om echt wat te kunnen zeggen. Een paar minuten later stond de desbetreffende dame een beetje te dansen en te zwaaien met der armen, ze raakte me kont (zogenaamd per ongeluk) en ik dacht bij mezelf: Mooi! jou heb ik. Dropte: Zit jij altijd een het achterwerk van onbekende jongens? Ze werd nogal verlegen en zelf bewust op dit moment en begon gelijk aan me te zitten en te lachen.

Zelf vond ik deze meid maar een b5 ofzo, smaken verschillen. Nog wat later stond ze met een vriendin van der te babellen. Wel een leuke meid B7 en vervolgens stond ze naar mij te wijzen. Ik keek haar aan met zo'n blik van oe jonge dame jij wil speelen? Achteraf gezien realiseer ik me dat ik best wel wat heb laten liggen, twas een ideeale manier van het obstacle openen en disarmen ook al had ze duidelijk gewoon intresse in me.

Toen het eind van de avond naderde, liep ik naar de garderobe. De dame in kwestie zag dit en kwam op me aflopen met een enorme verbaasde blik in haar ogen. Ze zei: Ga je nu al weg (needy en desperate, wie is hier de prijs ) Mijn reactie: Ik ben een ochtend mens. Ik zie in mijn ooghoek Comnius al reageren en hij begint tegen die meid aan te praten. Toen ik me omdraaide om mun jas aan te nemen en me weer terug draaide was de n-close al gedaan.

Zelf vind ik dit een mooi praktijk voorbeeld van als jij een goeie indruk maakt op de dames, ze diezelfde indruk hebben van je wingman. Comnius mischien leuk om te vertellen hoe het verder is gegaan met telefoneren en hoe de attraction/comfort stapjes zijn verlopen.

Comment

Klinkt zeer goed man..!

Het punt is dat het al een proximity alert was. Dus Attraction bouwen moet zo gaan en met Time bridge kun je nu gaan bouwen naar comfort waardoor je misschien al een bounce kunt doen naar jou of haar plaats

Comment

Even op verzoek van me wing Dice op mijn vorige post "N-Close in 60 seconds"

Na me Number close zijn we lekker weg gegaan en de avond nog even ge-evalueerd bij Love Potion.

Zaterdag middag rond een uur of 3 heb ik me eerste sms gestuurd en met ongeveer 10 seconden een sms terug had ontvangen. Eerst wat we gedaan hebben is een beetje over koetjes en kalfjes gehad en zelf geprobeerd om info te winnen. Dit helpt namelijk om gesprek op gang te krijgen voor attraction & comfort building. Dus mijn leuke DHV verhaal verteld over mijn collega en z'n pizza wat negs hier en daar. En al een afspra ak staan om in Hilversum wat te gaan doen. Helaas kwam dit voor mij een beetje lullig uit dus dit hebben we verschoven naar vrijdag (morgen dus). Gisteren nog sms contact gehad waar ze helemaal in me frame zat.

C: Dag jonge dame, ik moet even kijken of ik vrijdag weg kan aangezien ik nu met koorts op bed lig.

B: Ook al ziek hier ook ben gisteren naar ziekenhuis geweest heb waarschijnlijk astma maar ja dan maar stoppen met roken en lekker feesten en misschien tot vrijdag.

C: Dat hebben we dan wel goed gepland dan zo beide, maar ik dacht dat je met Astma geboren was en niet later nog kon krijgen?

B: Nee krijg je niet zomaar maar me broertje heeft het ook en ik weet dat al een poosje erg benauwd enz. ben nooit naar de dokter gegeaan

C: Aha, ja jij bent net zo eigenwijs als ik hoor ik al, ik moet half dood zijn wil ik naar een doctor gaan, ik vertrouw ze namelijk niet. En wachten heb ik een hekel aan.

B: Zo zonde van me tijd, eigenlijk elke keer dat wachten enz. helemaal geen tijd voor.

C: Nee ze zouden ons geld moeten betalen met al dat wachten kwamen we er rijker uit, weetje we zijn wel heel gelijk, dit zal nooit wat worden met ons ;-)

B: Hahaha maar al zin in het weekend:

C: Altijd ben een weekend mens, Ze noemen me niet voor niets Comnius. ;-) Jij dan?

B: Ik heb altijd zin in het weekend...!!! haha ik leef voor het weekend.

C: Tja doordeweeks is a waste of time & energy en het weekend gaat het om, maar dan is het ook knallen met mij en jij gaat dan ook knallen.

B: JUIST hahahaha

C: Nou jonge damen dan staat dat vast maar ik ga toch echt mijn schoonheids slaapje houden.

B: Weltrusten en tot vrijdag.

Zie hoe het van misschien naar gaan gaat.

Gr,
              Comnius

Comment

Working...
              X