Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Tijdsspan van nul tot sex. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Tijdsspan van nul tot sex.

natuurlijk lees ik braaf alle post die er te vinden zijn op het nederlandse forum, maar de laatste tijd krijg ik het idee dat ik me hier tussen heel wat mPua's bevindt. Ik zou niet meteen zover willen gaan met te beweren dat sommigen misschien ietsje in hun eigen fantasie wereld leven, maar ik heb het gevoel dat nogal vaak sterk overdreven wordt in posts.

Daarom vraag ik me af hoeveel mensen hier nou echt een F-close met een HB7.5 kunnen halen binnen 1 avond tijd. Dus van nooit ontmoet... tot fuck close.
    Ik weet van mezelf dat ik geen mPua ben... het lukt me misschien 1 keer in de maand om een vrouw van 0 naar f-close te krijgen. Een kiss-close daarintegen is vaak geen probleem, en daarna een day-2 regelen ook niet.

Ik merk daarnaast dat het veel makkelijker is om over een bepaalde tijdsperiode met een vrouw toe te werken naar seks, zodat je meer tijd hebt voor comfort, wellicht is het ook afhankelijk van het soort vrouw dat je probeert te sargen, en de sociale omgeving waarin je je bevindt. Mystery houdt graag zn 7 uur aan, maar over het algemeen merk ik dat het (bij mij in ieder geval) toch langer duurt. Misschien dat mn comfort fase niet optimaal is... maar ik vind het lastig om daarover te oordelen.

Ik zou graag wat ervaringen van anderen horen. That's all.

mijn 1e pick-up was 1e dag #close 2e dag date 3e dag F-close.

Maar de 1e dag heb ik een uur met haar verder gepraat nadat ik dr nummer had en de 2e dag zat ik 5 uur op een bankje nadat ik dr mocht zoenen ( ze had immers een vriend. )

en de rest was over een lange periode.. maar jongens die overdrijven hebben zichzelf ermee... ik geloof ze op hun woord. ik heb geen reden om dat niet te doen ..

en geloof mij hier zit geen Mpua. de meeste die wijs praten zijn zelf pas geleden ontmaagd en typen alleen maar theorie. het zit 'm ook in praktijk niet alleen theorie.

zelf heb ik ook zo mijn sticking points maar over 't algemeen gezien kom ik nog goed aan de bak.

succes met je post.

Comment

Natuurlijk heb je HBs die aan meteen op de eerste avond sex willen hebben. Toch maak je het niet vaak mee. Je moet vooral geduld hebben en uitstralen dat je je pik niet achterna loopt.
      Ik geloof in de 7 uur waar Mystery het over heeft. (Op uitzonderingen na) Eerst haar vertrouwen geven en wat uurtjes in jouw buurt laten leven, daarna touwtjes aantrekken.

Comment

Originally posted by seaker View Post
        mijn 1e pick-up was 1e dag #close 2e dag date 3e dag F-close.

Maar de 1e dag heb ik een uur met haar verder gepraat nadat ik dr nummer had en de 2e dag zat ik 5 uur op een bankje nadat ik dr mocht zoenen ( ze had immers een vriend. )

en de rest was over een lange periode.. maar jongens die overdrijven hebben zichzelf ermee... ik geloof ze op hun woord. ik heb geen reden om dat niet te doen ..

en geloof mij hier zit geen Mpua. de meeste die wijs praten zijn zelf pas geleden ontmaagd en typen alleen maar theorie. het zit 'm ook in praktijk niet alleen theorie.

zelf heb ik ook zo mijn sticking points maar over 't algemeen gezien kom ik nog goed aan de bak.

succes met je post.

Ook naar mijn mening is Mystery z'n 7 uur regel van toepassing. Die uren verzamelen zich meestal op meer dan 2 dagen. Als je na 7 uur geen close hebt (F of K), kom je er meestal niet. Been there... too many times. Langer dan dat, en je bent te lang in Comfort gebleven.

Hopelijk komen der hier wel een paar PUA's uit, wie weet mPUA's.

Comment

Second that. Die 7 uur van Mystery lijkt me inderdaad een goede regel. Ik merk van mezelf ook dat ik het beste resultaat haal bij targets waarbij je tenminste 4 uur bezig bent. Eenmaal ik dan over de 7 uur zit, gaat het enkel terug bergaf...

Comment

Ben het eens met 7-hours...maar kan ook minder...en soms ook meer...

Sommige gasten (ik nog niet) pullen binnen een half uur een wijf, en ballen ze op de dansvloer...heb ik levenderlijve gezien.

Wat ik respecteer aan de 7-hour rule, dat het NORMALE meisjes inderdaad ong. zolang zou duren voor ze zich bloot geven (letterlijk), en voor de kermis-slet of "village bicycle" (Everybody gets a ride!! ) zal het wel korter duren.

Over dat Mpua gebeuren ben ik het erg mee eens.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik bijna op ALLES wel een antwoord weet, maar juist niet op m'n eigen vragen die heel erg field-based zijn, of gewoon over de levenstijl en vragen over het leven enzo die ik een discussie waard vind.

Ik ben echter geen Mpua, maar gewoon lekker actief bezig en zie ook een goeie trend..ben geen beginner, maar ook geen Mpua..Als iemand dat wel beweert terwijl ze op een sargeavond niet CONSEQUENT pullen, dan is het bullshit, en houden ze vooral zichzelf voor de gek..

Over alle "game" vragen die de meeste stellen op dit board lijkt het of veel allen "theorie" vragen hebben...zo van "Heb ik het nou goed gelezen?"
            Vind ik zelf een beetje nutteloos; zoek die shit gewoon op: het ENGELSE FORUM is GROTER!! En als je geen engels kon was je hier niet...

anyways, genoeg ge-rant, success iedereen!

Edit/P.S.: Heb zelf nog geen f-close met "vreemden" gehad...but i'm working on it . NEEM HET NOU GEWOON AAN! dat het een tijdje duurt, maar als je langer dan een uur of 10 wacht (dus na een day-3 nog steeds niet) dan kan je het WAARSCHIJNLIJK wel vergeten!! Als ik uit m'n eigen ervaring spreek, dan is was het inderdaad op de day-3 (toen was ik nog niet actief bezig met sargen trouwens).
            Had je verwacht dat iemand hier zou zeggen "Ik neukte haar binnen 5 minuten in de plee" of helemaal sterk "Ik gamde een wijf voor 4 maanden, en op de day-83 ging het rokje omhoog!"

Kom op vriend! ff wat ECHT vragen! Geen disrespect!
            Last edited by caveman86; 01-18-2008, 09:23 AM.

Comment

-see next-
              Last edited by Fando; 01-18-2008, 10:58 AM.

Comment

Eens heb ik een vriendin gehad (HB 8.5) waar iedereen op het werk over sprak. Niet over ons, maar over haar. Ze was erg netjes en discreet. Uit respect daarvoor schepte ik niet op over onze net ontstane relatie.
                Mijn aandacht en enthousiasme voor haar zakten echter nogal snel; na drie nachten samen te hebben geslapen in mijn bed, mocht ik d'r beha NOG niet uitdoen. Ik liep rond met ballen als watermeloenen.
                Op school zag ik een mij onbekende HB 8, maar met een geile uitstraling waar je wild van werd. We keken elkaar tijdens het langslopen aan en riepen:
                (ik: ) Godverdomme!
                (zij: ) Shit !
                Toen ik haar later die dag weg zag fietsen opende ik haar met een schreeuw en wenkte haar terug.
                'Sorry dat ik zo schreeuwde, maar ik wil weten wie je bent'
                'Ow, ik ben Janneke blablabla'
                'Heb je zin om met me naar de bushalte te lopen?'
                'Ja goed'

Ze kende de weg naar haar kamer niet, dus ik pakte de bus tot aan de stad (waar mijn fiets stond) en fietste vanuit daar met haar mee naar haar kamer. Number-close. Ik ging die avond bij mijn tante eten en sprak met de HB af haar daarna te bellen.
                'Hoi, hoe heb je gegeten?'
                'Goed, mijn tante kan er wat van'
                'En wat wilde je nog gaan doen?'
                'Nou, ik ben benieuwd naar hoe je kamer eruit ziet !'
                '........... ehm ok, geef me twintig minuten om op te ruimen.'

Op haar kamer kiss-close omdat ze de eerste date nooit f-cloost. Dit hebben we de dag erna gedaan. Al met al had ik net anderhalf uur met haar doorgebracht.
                Het was een fool's mate, maar wel erg cool. Ik vond niet dat het vreemdgaan was; m'n vriendin had zich nog niet 'gegeven'. Toen ik bij haar na vijf nachten nog geen tepel had gezien, was het voor mij reden genoeg om het met haar te beeindigen.
                De f-close van dit verhaal had na twee bedsessies behoefte aan meer diepgang en accepteerde mijn 'alleen maar neuken-instelling' dus niet langer. Jammer dan. Daaag........

Als alles klikt, dan is de 4-10 uur een goede regel met dus 7 uur als gemiddelde. Dit dus, mits je niet ge-LJBFt wordt. Een tweede date en dan nog geen kusje gehad ? Dat zou ook genoeg zijn om een HB uit je telefoon te verbannen.
                Last edited by Fando; 01-18-2008, 11:00 AM.

Comment

Wie hier beweert een PUA te zijn (en dat zijn der wel een paar hier) moet zoals Caveman zegt consequent pullen. Ik heb Mystery eens in een filmpje horen zeggen dat zijn gemiddelde 'one in three sets' is. 1 op 3 sets waarbij hij z'n target volledig kan closen uiteindelijk. Consequent genoeg, niet?

Comment

Originally posted by digits_j View Post
                    Wie hier beweert een PUA te zijn (en dat zijn der wel een paar hier) moet zoals Caveman zegt consequent pullen. Ik heb Mystery eens in een filmpje horen zeggen dat zijn gemiddelde 'one in three sets' is. 1 op 3 sets waarbij hij z'n target volledig kan closen uiteindelijk. Consequent genoeg, niet?
                    En de definitie voor mPUA is 5 uit 5 - je maakt 5 openingen, en alle 5 close je volledig uiteindelijk. Een mooi doel voor de toekomst.

Comment

Originally posted by digits_j View Post
                      Wie hier beweert een PUA te zijn (en dat zijn der wel een paar hier) moet zoals Caveman zegt consequent pullen.
                      Je zult bedoelen 'consistent pullen'.

Inderdaad, je kunt het in principe niet genoeg doen. Ow ow ow wat doet die Fando om elf uur 's avonds op vrijdag? Studeren, studeren helaas!! Job-training!

Comment

Ik hoop niet dat ik de indruk van een fake-pua achter laat.
                        Over de tijdsdicipline, twee vrienden van me (naturals) duiken flink onder de 7 uur. Dit heeft met, behalve hun ziekelijke skills, de lokatie's en type meisjes te maken...Met deze mannen ga ik naar de coolste minimal techno feestjes, zij drinken aardig wat en nemen een pilletje [I]en het klikt vervolgens enorm met dames in dezelfde dimensie[/I]. In dat geval is de buying temperature zo hoog...hehe dan kunnen er gekke dingen gebeuren.
                        Voor mij werkt dit helaas niet, omdat drank en drugs een ander effect op mij hebben.
                        Persoonlijk is day 2-3 het meest vruchtbaar, maar day 8 ook een keer. Ik zo me niet te blind staren op tijdsregels, de 7 uur is een GEMIDDELDE, die vele uitschieters kent.

Comment

Drugs are bad m'kaay!?

Niet alsof ik nog nooit iets heb geprobeerd in m'n gestoorde tienerjaren wanneer verantwoordelijkheid nog niets betekend...
                          Maar dat je een pilletje moet slikken om te pullen vind ik niet bepaald solid game...jij denk ik ook niet

Je hoeft zelf ook geen pilletje te slikken om een E-tard te gamen, het zal waarschijnlijk de makkelijkste pull van je leven zijn..

Gewoon naar ze toe lopen en op hun bek pakken / misschien wel hallo en 1 domme vraag stellen "Wat vond je van shreck 2?" en dan lullen ze voor 10 minuten tegen je aan over van alles, en dan onderbreken en bekken...
                          Ze zullen je nooit weigeren want dan gaat hun "buzz" weg..

A little evil...maybe.....Kinda dirty...oh yes......

but if you're gonna be there anyways, might as well pull
                          peace

Comment

Working...
                          X