Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] K-close in Breda Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] K-close in Breda

[SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Breda, zaterdag 12 januari 2008[/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Zaterdagmiddag had ik na wat twijfel toch besloten om in te gaan op de uitnodiging van Fando, de uitnodiging was naar Breda te komen om die avond te gaan sargen. Dat Caveman zou komen hielp daar uiteraard ook bij, ik beschouw 'Cave' inmiddels als één van mijn beste sargebuddies, iemand die mij kan helpen om mijn game up te graden. Zo gezegd, zo gedaan...[/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Caveman pikte ik van de taxi-standplaats bij Utrecht CS op. In de auto zaten we al naar Shakira luisterend te discussieren over wat die avond ons zou kunnen brengen.... Caveman vroeg naar mijn doelstellingen, ik antwoorde met dezelfde als altijd voor mij gebruikelijke woorden “een leuke avond van maken”. Geen verwachtingen, geen number closes, geen kiss close... dat werkt naar mijn mening alleen maar stressvol, je opereert dan alleen maar onder druk en dat heeft een negatieve invloed op je game, wat zich vooral uit in je non-verbale communicatie.[/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]In Breda voegde wij ons toe bij de rest van de groep : Fando, mede-landgenoot Stefano, Sumptuous en zijn maat (wiens naam ik vergeten ben). Het enige wat ik me (wel) kon herinneren is dat we bij een bar hadden afgesproken die mij een gevoel gaf van "what the f*ck doe ik hier in hemelsnaam". Het leek meer op een lokale buurthuis in een of ander vergeten boeredorp. Ik wilde weer gauw gauw weg![/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]We besloten maar om snel te bouncen naar de "3 Gezusters". Volgens Cave was het een coole plek. Bij binnenkomst kreeg ik een grote big-ass smile op mijn gezicht, dit leek er meer op... 3 grote verdiepingen met van die brede trappen vol met chikies! [/COLOR][/FONT][/SIZE][SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Ik voelde me als een tijger temidden van een groep babyhertjes![/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Cave, Stefano en ik besloten ons naar de 1e verdieping te begeven. Tot mijn verbazing bleek er geen garderobe-dienst te zijn. Ik moest mijn jas maar op een haakje naast de ronddraaiende bar ophangen. Een uitstekende aanknopingspunt c.q. aanleiding om een set te openen dacht ik zo. Ik koos een kleine HB7 (1.50m) uit een groep van 5 uit en sprak haar met de volgende woorden : "hey meid, is er ergens een garderobe?" ([B]situational opener[/B])... terwijl ik zoekend de rondte in keek. Ze liep uit de groep om me te vertellen dat ik niet ongerust moest zijn. Volgens de HB7 wordt er in Breda niet gestolen. Ik moest op dat moment gelijk "[B]transitionen[/B]" naar een ander onderwerp, helemaal nadat ik kino van haar had gekregen (lichte touch op mijn arm). Iets wat ik naliet (transitioning part)... het was een 5-set met een gemiddede leeftijd van 18 jaar. Zelf ben ik 30, so do the math...[/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Uiteindelijk besloot Caveman op eigen houtje te gaan sargen, zeg maar het voorwerk... het scouten. Iets wat ik the newbies ook adviseer... gewoon even voor een paar minuten op [B]eigen initiatief[/B] sargen... zonder wing, zonder iemand, je moet het uiteindelijk zelf doen. Stefano en ik besloten toen ook rond te gaan lopen, aangezien er verder niets speciaals in onze nabijheid te zien was... Fando bleef in een 2-set, waarvan ik de target nog keihard hoorde lachen....[/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Na zelf een andere saaie 2-set te hebben geopend,[/SIZE][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3] een Corona te hebben genutigd en rondgekeken te hebben, ging ik verder met S. op zoek naar een geschiktere plek. Jullie moeten weten dat het daarbinnen ontzettend druk was en in zo'n situatie moet je op zoek gaan naar een 'strategische plek'.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Uiteindelijk vond ik die plek aan de andere kant van de 2e verdieping, tegenover de bar... in een hoek, grenzend aan een gangpad. Een ideale plek om HB's staande te houden en eventueel in te locken.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Vanuit mijn ooghoeken zag ik een 2-set staan, waarvan de langere meid met een regelrechte AFC aan het spelen was... een nerd zonder enige game!!! Ik zag dat de kleinere meid zich buitengesloten voelde, ze wilde zich ook mengen in het spel, horen hoe haar vriendin de nerd aan het bespelen was.... helaas voor haar kreeg ze geen aandacht. Ik observeerde de situatie en constateerde een authentieke 'window of opportuntiy'. Ik moest nu toeslaan...[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik zei tegen S. "zie je die meid, als je haar aanspreekt, al zeg je maar hoi... je bent binnen!" Ik zal je wat sterkers vertellen, ik zei helemaal niets, nada, noppes... Behold Mambo's no-opener : Mambo ging naast de target staan (HB6.5), schouder aan schouder, het verschil metend met zijn duim en indexvinger, ondertussen oogcontact houdend met S. (dus van je target AF kijken) en non-verbaal communicerend van "zie je wel ze is langer dan mij, dus laat maar zitten".[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Mijn target had door wat ik bedoelde en riep mij met een simpele "hey" terug, ze liet mij haar hakken zien. Ze zei : "ik ben niet langer dan jou..." waarop ik vroeg hoe lang ze was, target antwoordde met "ik ben 1 meter 64". Mooi ik was binnen, van hier uit kon ik naar andere gespreksonderwerpen transitioneren. Het bleek dat we gezamenlijke interesses deelden, zoals MotoGP, Italiaanse cultuur en Salsa.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Onder het mom van 'ik ben lid van een Italiaanse cultuurvereniging die feesten organiseert' wist ik [B]haar telefoonnummer[/B] los te weken. Dat doe ik altijd met de volgende woorden "gezellig... laten we elkaar nummers uitwisselen zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden". Zo lijkt het alsof het vanzelfsprekend is dat ze haar nummer aan mij geeft...[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik beloofde haar uit te nodigen voor een van de komende feesten. Ondertussen was er al 1 uur voorbij met voldoende gespreksstof in het vooruitzicht... Maar de 'emotional state' bleef hangen... we gingen niet naar de volgende fase : [B]the attraction phase[/B]. Dat stoorde me enorm, ik wilde namelijk niet weer als LJBF gezien worden. Dat gebeurde mij te vaak en dat zou zonde van mijn tijd zijn geweest.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Mambo probeerde het met zijn veelgebruikte truck... wachten totdat er lekkere R&B of Latin muziek gedraaid zou worden, zodat Mambo haar kon 'opwarmen' met zijn seksy dans. Voor diegene die het niet wisten, dansen is mijn specialiteit.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Probleem was er kwam op dat moment geen geile muziek uit de speakers, just house muziek, club en een mix van jaren 80 en hedendaagse pop. Damn.. f*ck ik moest haar op andere manier bewerken... Ik probeerde het maar met woorden. Ik vroeg haar aan mij geheimen te vertellen, geheimen tussen vrouwen onderling... de meer ondeugende onderwerpen. Dat deed ik mijn beroemde gemene lachje, schijnt aanstekelijk te zijn (so I've heard)... Mijn plan begon te werken, langzaam maar zeker kreeg de meer seksistische dingen te horen die ik wilde... Over typische dingen die mannen fout deden en waar vrouwen van houden etc.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Even later kreeg ik dan ook mijn spaanstalige liedjes te horen. Onbewust pakte ik haar rechterhand, plaatste die op mijn linkerschouder, tegelijkertijd dansend met mijn heupen, mijn rechterhand reikend naar haar middel.... mijn knie langzaam tussen haar beneden... geil dansend naar beneden en weer naar boven. Ik had haar opgewarmd, ten minste dat dacht ik....[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Net voordat het liedje afliep en wij weer omhoog waren.... keek ik haar in de ogen en kustte haar op de mond. Ze aarzelde, waarop ik haar weer snel op de mond kustte.. Ze zei : "niet zo snel, niet zo snel"... Damn, ik dacht echt dat ik het verprutst had en dat ik mijn biezen kon pakken.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Niets bleek minder waar, ik overviel haar gewoon. Het ging waarschijnlijk iets te snel, ik had haar rustiger met de kus moeten benaderen. Ondertussen was Sumptous en Fando langs gekomen met het advies haar in te locken... Dat was een goed advies, die ik verder opvolgde...als snel liet ze merken weer gekust te worden. Ze zette opzichtig haar glas neer, ging wat opener staan en intensiever oogcontact maken... Uit haar ogen en stemtoon kon ik lezen dat ik haar snel moest kussen, ze was immers al ongeduldig geworden. Een reeks van passionele kussen volgden, onze lichamen aan elkaar geplakt.. mijn rechterhand strelend van haar borsten naar de heupen... En dat terwijl de langere meid en haar 4 AFC mannen naar mij zaten te kijken. Geweldig zo'n machtig gevoel....[/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT][/COLOR]

Mooie FR

Goed dat je ziet waar je eigen verbeterpunten liggen, en daar ook direct aan werkt, met een K-close als resultaat...

Netjes

Comment

Nice, man! Gefeliciteerd

Je kan de kus beter rustig aanpakken; dat straalt zelfvertrouwen uit, en bereidt de meid voor op wat er gaat komen. Kijk haar rustig aan, kom wat dichterbij.... waarschijnlijk wil zij ook even slikken voordat jullie monden elkaar raken

En doe rustig aan met de tong. Kus haar eerst zacht op de lippen, neem een klein beetje afstand alsof je overweegt of je verder wil gaan, en kus haar dan weer. Mooie vloeiende overgangen. Je kan zelfs zachtjes zeggen, "Ik ken je pas net!" en dan doorgaan

Comment

I complimenti per il tuo buon lavoro;-)
        Penso che possa essere orgoglioso.
        Last edited by Captain Cool; 01-13-2008, 03:13 PM.

Comment

Thanks dude, you're not half bad yourself
          Lekker gedaan trouwens, Jij en Fando boeken echt lekkere vooruitgang

Comment

Goed gerealiseerd dat je attraction ontbrak. Als je zulke dingen niet realiseert tijdens een sarge, then ur screwed. Vanuit daar kan je altijd verder bouwen, mits je het optijd realiseert, like u did. Goed gedaan.

Comment

Working...
            X