Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] nieuwjaarsavond op de piste. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] nieuwjaarsavond op de piste.

Hey guys,

Afgelopen week ben ik op wintersport geweest, waar ik een ge-wel-dige sarge-avond gehad heb op nieuwjaarsavond. Niet vanwege het succes, want iedereen is in de stemming op nieuwjaarsavond en skigebieden zijn net Lloret de mar in de sneeuw.
    Nee het mooie was dat ik van het begin tot eind techniek heb gebruikt en het voelde alsof ik met atoomwapens strooide! (Tevens voor m'n vrienden die aardig onder de indruk waren, na mijn uitleg). Daarnaast kwam ik echt in de sociale stemming dat je van hot naar her springt en iedereen aanspreekt, heerlijk!
    Omdat ik pas 1.5 mnd geleden voor het eerst van the game hoorde heb ik veel technieken pas voor het eerst in praktijk zien werken, en het werkt [I]allemaal[/I]. Dingen die ik voor het eerst geprobeerd heb staan [B]bold.[/B]

Gebruikte Technieken:
    - cocky funny
    - neg's
    - DHV; waaronder leader of men
    - locking in
    - peacocking
    - 5 Question - game
    - triangular gazing
    - mystery's kiss close
    - extraction
    - baby sitting
    - non-needy overkomen
    - social proof

[U]HB 1: 7[/U]
    ▒ 23-j., in opleiding tot tandarts. Avond ervoor al voor het eerst gesproken met goede neg's en cocky funny.
    Zo'n 20 min mee gekletst toen een vriend van me (half natural), gelukkig met haar vriendin ging praten. Ik dacht yes!, maar naarmate de avond vorderde wilde ze maar niet echt ontdooien. Ik weet nog steeds niet waarom, misschien te snel naar comfort gegaan de 2e avond waardoor het speelse karakter verloren ging.

[U]HB 2: 7[/U]
    Loopt langs, ik pak haar hand vast, laat dr een [B]pirouetje[/B] doen en ik zie dat ik een leuk aangeschoten blond springertje heb gevonden met een big smile na haar pirouetje. In the pocket, dacht ik!
    5Q game er tegenaan gegooid, stro-[B]hoed[/B]en die uitgedeeld waren als [B]lock-in/peacock[/B] item gebruikt. Voorgesteld aan mn vrienden (leader of men) en zij stelde me binnen 5 min voor aan haar viendin. Cocky funny gedragen en na 15 min dacht ik "[B]extract to seduction location[/B]"; de dansvloer. Onderweg in haar hand geknepen, knijp terug. Loopt het podium op en ga voor de 1e dansmove voor de *-close. Na 5 min wil ze terug naar haar vriendin, ze vraagt mn nr. Ik bel mezelf met haar tel zodat ik het hare heb (doe k altijd, heb niet vaak mn tel bij, en zo toch haar nr). Helaas stond m'n telefoon uit dus geen nr.

[U]HB 3: 6.5[/U]
    Loopt langs, ik pak haar hand vast, laat dr een [B]pirouetje[/B] doen en krijg een of andere reactie (was zelf inmiddels behoorlijk aangeschoten dus herinner me geen details, maar gamen ging nog wonderbaarlijk goed). 5Q-game, wat gewoon 15 min duurde en waarin ze zich ontwikkelde tot een van de meest leuke meiden die ik in TIJDEN heb gesproken; slim en Únorm bijdehand en met pit. Ze deed de 5Q game bij mij en pakte het zo goed in dat ik bij de 1e vraag al de mist in ging, ik was flabbergasted. Strohoed weer gebruikt voor [B]lock-ing in[/B]. Ze ging vriendin naar huis brengen en kwam zoals beloofd terug en kocht me een biertje. Waarvan ik later de helft over haar heen gooide nadat ze mij nat gemaakt had, vond ze niet leuk, liep weg, ik dacht [B]stick to the frame[/B]; laat maar gaan, die komt wel terug. Even later stond ze idd in de buurt.
    Ik zeg "zo ben je daar weer", maak m'n oprechte excuses voor het natmaken en laat 3 min later een pauze vallen. Ook bij haar kreeg ik het idee dat we niet naar een natural-kiss toewerkten dus probeerde ik eens wat: [B]triangular gazing [/B], 2 driehoek-rondjes en eindigde met het [B]staren met mijn rechter oog in haar rechter[/B]. Per milliseconde ontdooide ze sneller dan een handje sneeuw in de oven. Ik was wederom flabbergasted dat dit zo goed werkte. Ik probeerde [B]Mystery's kiss-close.[/B]
    Ze dacht even na en zoende me, en [I]damn [/I]regelrecht naar 2e plek van beste kissers die ik ooit heb gehad! We gingen naar haar vriendinnen en ik kreeg te weinig aandacht. Ik baalde maar dacht stick to the frame en ik nokte hem naar mn eigen vrienden. Achteraf gezien was dit gewoon [B]babysitting[/B], dus prima. Ze vertrok, ik liep naar dr toe:
    Ik: "hey ik vond het leuk vanavond, tot de volgende keer" kus op de wang en doe alsog ik weg wil lopen. (voorbeeld non-neediness).
    Zij: "Hey! oh ik dacht dat je al weg was! blabla wanneer ben je er weer? bla" en ze liet even merken dat de kus op de wang niet genoeg was

Grappig genoeg rest van de week te schijterig geweest om haar opnieuw aan te spreken, erg slecht...
    Ook grappig dat vriend van me zei dat HB1 me gezien had met HB2 en dat niet echt leuk vond. Dat merkte ik de dag erna ja toen ze niet veel meer van me moest hebben
    Ook leuk dat de meiden van mijn studiejaar uit maastricht me ook bezig hebben gezien en duidelijk ook onder de indruk en nieuwsgierig waren (social proof).

Bedankt voor het lezen en de comments!

Sibly.

Geleerd: hoezeer alles werkt en actief denken en plannen tijdens het sargen.
    Te leren:
    - Frame vasthouden in opvolgende contacten.
    - in moeilijkere settings gamen.
    Last edited by Sibly; 01-06-2008, 11:33 AM.

Mooi !

Laat dit voor iedereen een voorbeeld zijn voor het schrijven van een fieldreport, zodat er minder losse flodders op het forum hangen waarin geen enkele techniek wordt beschreven, of resultaat wordt behaald.
    Dit report is bijzonder bruikbaar. Goed uiteengezet en de resultaten vermeld. Ook leuk dat je niet vies bent van geinige vergelijkingen.

Als je je nog herinnert wat je precies als cocky-funny gebruikt hebt, dan is het altijd handig ze ook te posten.

Volgende stap is de HB-factor opschroeven, maat !

Groeten,

Fando

Comment

hallo,

goed geexperimenteerd zou ik zou ik zeggen ... bij hb 2 zeg je ik wou haar naar de seduction location brengen en je brengt haar naar de dansvloer , in welk boek heb je dat gelezen ?

de seduction location is jou appartement of hotelkamer...
      nu we hier op de mystery forum zijn, zal ik je nog eens een kort de MM uitleggen;

je hebt dus a1(openen), a2 (dhv),a3( qualifing de hb) dan isoleer je haar naar een rustige locatie confort-zone, c1 c2 c3 en dan pas breng je haar naar de seduction location....wat zeker niet de dansvloer is...maar een rustige omgeving waar je haar kunt verleiden....

wat ik opmaak is dat je bij hb2 enkel in a2 zat(peacoking,dhv,door haar aan je vrienden voorstellen,pirouette...)
      dus je bent van a2 gejumpt naar seduction(ook nog naar verkeerde seduction locatie)

remember van openen tot seduction is minstens 4 uren tot max 7uren!! jij wou al na 15 minuten naar seduction??

anyway nice try

groetjes
      Gekko

Comment

Originally posted by Gekko View Post
        remember van openen tot seduction is minstens 4 uren tot max 7uren!! jij wou al na 15 minuten naar seduction??

Het is slechts een [I]guideline[/I]. Een handvat. In sommige gevallen heb je echt niet vier uur - laat staat zeven uur (!!) - nodig om de zaak af te ronden.

Comment

Sibly zal met 'seduction location' de plek hebben bedoeld om te kiss-closen. Dit wordt door Mystery niet als seduction, maar als comfort-building beschouwd.

Ik persoonlijk vind het zoen-stadium een aparte indeling verdienen; een HB heeft misschien met drie kerels lange gesprekken tot in comfort gehad op een avond, maar met drie kerels zoenen is al minder waarschijnlijk.
          Zoenen zien wij hier op het forum als een opbouw naar de uiteindelijke seduction. Daarom verdient dit lip-locken een denkbeeldig plaatsje tussen comfort en f-close, uitzonderingen daargelaten.

Comment

Hey jongens,

Tnx voor het commentaar! Ik begrijp je commentaar Gekko. Laat me het even uitleggen.
            Ik had vanaf moment 1 al door dat dit snel kiss-closen werd en dus niet alles hoefde te doorlopen. Ik vond dat ook genoeg, was in een sociale stemming en wilde meer proberen vanavond maar niet bij haar want ze was te makkelijk.
            En je hebt gelijk, ik verwar extract to seduction location met isolate target.
            Last edited by Sibly; 01-06-2008, 01:26 PM.

Comment

Originally posted by Sibly View Post
              Hey jongens,

Tnx voor het commentaar! Ik begrijp je commentaar Count G. Laat me het even uitleggen.

misschien ligt het aan mij ,maar ik zie nergens commentaar van count G
              ben je pas terug van vakantie?
              ik zou zeggen , je hebt u rust dringend nodig...

(voorbeeldje van cocky-funny

groetjes

Comment

Haha ja ik ben idd vanochtend pas terug gekomen, had t zelf al gezien. Snorrie :P

Comment

ach ja...

Comment

Hai Gekko,

Vier tot zeven uur is solid game. Echter een 1/2 uur kan ook.

Dit kun je vooral doen als de vrouw zelf allerlei zaken gaat aangeven.

Als zei zegt na vijf minuten "wel warm hier he?"

Ja, dan ga ik echt geen materiaal meer doen, maar dat is het hopsakee naar buiten.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Goede en duidelijke FR. Veel technieken uit de MM zijn meer gericht op HB7+, dus ik zou zeggen, nu nog expirimenteren op mooiere dames.

Comment

Ja klopt, maar ik wil er wel even bij vermelden dat HB3: 6.5 zich als 8.5 gedroeg Maar ben idd van plan de volgende keer de HB-factor op te schroeven.

Comment

Working...
                        X