Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] zaterdag 5 januari.. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] zaterdag 5 januari..

Ok, hier komt mijn eerste fieldreport.

Ik was met een aantal mensen die niet bekend zijn heengegaan. 3 meiden, 2 jongens. Die vriendinnen zorgden al voor een goede social proof, dus het openen als hun naast mij stonden gingen prima. Opende meestal met Iedereen duwt me, lijkt wel een complot. En gebruike ook nog wat situational openers.

Ik ben zelf meer van de DYD style dus gebruik niet echt routines ofzo. Dat kan ik helaas ook niet hierin zetten.

Op de terugweg naar de bus stond een hb7. Ik opende haar door te vragen hoelaat de bus kwam of iets in die richting. Heb daarna veel c&f gebruikt, ook met haar vriendinnen / vrienden.

Het begon te regenen, dus gingen we even schuilen. Heb haar toen ge # closed.

Hier komt mijn vraag:

Wat nu? Heb haar maar iets van 20 minuten gesproken.

Dacht zelf iets in deze richting om morgen te sms'en:

Hey hb, alles goed? Het was wel gezellig zaterdagavond, je bent toch niet zo iemand die alleen gezellig is met drank op he? Geef ff je email, dan kunnen we elkaar even beter leren kennen.

Eigenlijk wil ik er nog iets achter met: You would make a nice friend.
    Maar hoe zeg ik dat in het nederlands?

Zwart

ik denk echt dat we goede vrienden kunnen worden

Comment

Persoonlijk ben ik meer van de rare smsjes. vragen of ze het leuk en zeggen dat je haar beter wil leren is mij te standaard en boring. Hou je smsjes kort, luchtig en grappig. zorg voor een paar smsjes over en weer en bel dan op om af te spreken. De Key is om NIET needy te zijn. Smsjes zorgen dat ze aan je denkt, laat die indruk dus positief zijn.. Relateren aan jullie ontmoeting kan handig zijn. Iets grappigs waarover jullie het hadden, of desnoods begin je je smsje met 'he busmeisje'

'he busmeisje,
      kop of munt?'

Zoiets zou ik doen, maar ik heb geen idee of dat voor iedereen werkt.

Comment

Cool fieldreport, het is inderdaad vele male makkelijker om een set te openen als je met een aantal vriendinnen op stap ben.

Misschien moet je haar niet sms’en om een email, misschien denkt ze dan dat je haar niet durft te bellen (DLV). Ik denk beter dat je haar even kort moet bellen, gebruik anders even een excuus (“ik heb even je vrouwelijke mening nodig…..”) of zo iets.

Comment

Ja, ik ben het totaal eens met Cless anders kom je een beetje slijmerig over.

Zij moet jouw nodig hebben en niet andersom

Gr,

Hellbouncer

Comment

Originally posted by zwart View Post
            Ok, hier komt mijn eerste fieldreport.

Ik was met een aantal mensen die niet bekend zijn heengegaan. 3 meiden, 2 jongens. Die vriendinnen zorgden al voor een goede social proof, dus het openen als hun naast mij stonden gingen prima. Opende meestal met Iedereen duwt me, lijkt wel een complot. En gebruike ook nog wat situational openers.

Ik ben zelf meer van de DYD style dus gebruik niet echt routines ofzo. Dat kan ik helaas ook niet hierin zetten.

Op de terugweg naar de bus stond een hb7. Ik opende haar door te vragen hoelaat de bus kwam of iets in die richting. Heb daarna veel c&f gebruikt, ook met haar vriendinnen / vrienden.

Het begon te regenen, dus gingen we even schuilen. Heb haar toen ge # closed.

Hier komt mijn vraag:

Wat nu? Heb haar maar iets van 20 minuten gesproken.

Dacht zelf iets in deze richting om morgen te sms'en:

Hey hb, alles goed? Het was wel gezellig zaterdagavond, je bent toch niet zo iemand die alleen gezellig is met drank op he? Geef ff je email, dan kunnen we elkaar even beter leren kennen.

Eigenlijk wil ik er nog iets achter met: You would make a nice friend.
            Maar hoe zeg ik dat in het nederlands?

Zwart
            hallo,

je hebt de chick geclosed en je hebt haar gsm nummer ,want je wil haar toch sms'en juist....
            wat moet je dan met die e-mail adres?

sms'sen vind ik zelfs weak, geef haar een call man

groetjes

Gekko

Comment

# close is toch number close he?

dus heb alleen haar nummer.

Ik denk dat ik de aanpak van cless eens ga proberen.

Ben zelf namelijk niet zo'n ster in bellen.

Comment

stuur gewoon een bericht met de vraag : Ja of Nee?

Comment

Niemand is een ster in bellen.. ik ook niet.. maar het "moet" wel wil je beetje goed overkomen

eerst 2 smsjes.. inderdaad van busmeisje kop of munt reageer daarop met "kop ? hmm ik kies altijd munt brengt meer geluk"

smst ze terug op dit hele flauwe sms grapje dan kan je wel bellen

bel haar niet meteen maar wacht een paar uur(je hebt wel meer te doen DHV)

leg uit dat je naar de stad moet om een kado te kopen voor een vriendin van je en dat zij echt mee moet

meestal werkt dat wel..

Comment

Working...
                  X