Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Op pad met spiekbrief Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Op pad met spiekbrief

Hey guys,

Hier een FR van gister. Ik probeer de hoofdpunten zo objectief te beschrijven.

[B]Intro[/B]
    Gister met een spiekbriefje op pad gegaan naar een salsafeest gaan. En die bleek ik dus ook nodig te hebben. Hoofddoelen waren kino en doordrukken.
    [url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?p=48809#post48809[/url]
    [B]
    Sarge met Sasja[/B]
    - Ik had me voorbereid door even een uur te slapen wat goed voor de mood was.
    - Ik was wat vroeg dus ik moest assisteren in de les bij twee dames. Ik moest met een hb7 (Sasja) dansen waaraan ik zag dat ze me leuk vond. Dat ging heel leuk.
    - In de pauze kwam ik bij haar vriendinnen (hb7-9) zitten die ik ook ging gamen. Met de nodige jaloerse blikken van Sasja.
    - Na de pauze moesten een aantal nieuwe figuren leren die ik niet direct door had. Ze raakte een beetje haar geduld kwijt. “Ja, hard duwennnn, daar!!!” Het was zo’n felle reactie dat het me werkelijk persoonlijk raakte. Ik probeerde te doen of het me niet had geraakt, maar dat ging moeizaam. Ik ging door met informatie inwinnen bij anderen om het figuur onder de knie te krijgen. Aan het eind van de les zei ik tegen haar: “yes, ik heb hem door.” Toen zei ze heel fel: “ja lekker laat, de les is al afgelopen.” Ze liep kwaad weg.
    - Ik ging met mijn rug naar haar toe aan de bar zitten en besloot haar een freeze-out te geven. Ik zag dat ze in de buurt van mij kwam staan om drankjes te bestellen. Ik bleef met mn rug naar haar toe staan en liep naar een groepje andere dames.
    - Ze ging naar de wc en kwam naar me toe en vroeg: “Ik heb je toch niet beledigd?” Ik liet een stilte vallen. Ik zei dat ik al had begrepen dat ze een felle tante is. We hadden het er in het kort over en ik zei dat ik het haar zou vergeven. Ze ging verder en bleef nog even zitten en zei vluchtig gedag.
    - Later kwam een vriendin naar me toe en zei dat ze van Sasja nog sorry moest zeggen en dat ze er volgende week niet kon zijn.

Maar voordat ik het wist, was ik het al vergeten, want toen kwam Nadia naar me toestormen
    [B]
    Sarge met Nadia[/B]
    - Ik gaf haar drie zoenen en ze legde haar hand op mijn dijbeen. Ik liet hem even liggen en trok mn been even weg, om hem er vervolgens weer even op te leggen. Ik kon haar helaas niet inlocken omdat haar AFC-danspartner en een rAFC maat van me erbij stonden. Ik betrok hun ook in het gesprek. Ze was flink rapport aan het opbouwen en ze kapte zelfs de AFC af als hij iets wilde zeggen. Ze had het ook openlijk over haar vriend, maar dat maakte mij niets uit want de vibe werd er niet minder om. De les begon en ze moesten weg.

Het salsafeest was begonnen. Een groepje dames van een andere dansschool die ik had uitgenodigd kwamen binnen en zeiden enthousiast “Hey Jaus.” Ik zei gedag, maar ik was totaal niet meer in de mood. Dus ik besloot mijn speakbrief op de wc erbij te pakken. “Ok, go for it”. Ik verwelkomde de dames en gaf ze een compliment dat ze gekomen waren.

[B]Sarge met Sannie[/B]
    - Ik was inmiddels zeer goed in de mood. Dus ik koos een hb8 die ik een jaar geleden nog niet kon gamen; zeer communicatief vaardig en dedicated to the game. Maar nu durfde ik de game met haar aan…. Ik pakte haar hand om te gaan dansen, kneep even stevig in haar hand en liet los. Ze danstte heel expressief en passievol.
    - Later in de avond keek ik even wat de andere mannen in de ruimte deden: met een biertje aan de kant staan en dansen, dus ik ging het tegenovergestelde doen, “lean back” aan de bar hangen. Ik stond er nog geen seconde of de HB kwam naar me toe. “Hey, gaat het goed met je?” Ik beloonde haar door even over haar arm te strelen. Ik lockte haar in waardoor ze dicht tegen me aan stond.
    - Ik vroeg met wie ze was. Ze ging uitleggen met wie ze was. Duurde een paar minuten en toen vroeg ik: wie ben jij? Ze noemde haar naam en vroeg wie ik was. Ze zei dat ze het wilde onthouden.
    - Ze vroeg of ik wat wilde drinken. Ook daar bedankte ik haar voor door haar aan te raken. Ze moest haar drankjes wegbrengen en ze nodigde me uit bij haar vrienden te staan. Ik raakte haar tussendoor aan terwijl ik met haar sprak.
    - Ik verdeelde mijn aandacht over haar vrienden.
    - Later in de avond opnieuw haar hand gepakt met extra hard knijpen en loslaten. Ze reageerde hier heel positief op door haar hele lijf stevig tegen me aan te drukken, maar ook hier was het “even voelen” en loslaten.
    - Na de dans hield ik nog even stevig haar hand vast waarna zij nog steviger drukte en keek me aan met een playfull look: “ik weet waar je mee bezig bent.”
    - Ik gamede haar beste vriendin nog even en het was bijna sluitingstijd. Ik zag haar niet meer en het laatste wat ik wilde was, naar haar op zoek gaan en gedag zeggen.
    - Ik weet zeker dat het met haar een vervolg zal krijgen, maar dan zal ik waarschijnlijk (vermoed ik, nog niet kunnen verifiëren) eerst haar vriend “obstakel” moeten opruimen ;-)

Jullie visie, feedback en mening is welkom! Thanx!

~ Jaus
    Last edited by jaus; 12-16-2007, 10:05 AM.

Goeie Avondjee gehad dan ,

Tip:

Als Sannie je echt leuk vindt en ze weet hoe The game gaat toch ???

Dan hoef je amper je best te doen.... Gebruik paar bekende negs die zei ook kent.. zodat ze weet dat je haar ziet zitten.

Kiss Closen zal dan ook makkelijk gaan omdat ze weet hoe het gaat.

Verder Toppie Ga zo door !

Gr,

Hellbouncer

Comment

Jaus even een vraagje, met wat voor doel ging jij op pad?

Comment

Originally posted by SmoothDoc View Post
        Jaus even een vraagje, met wat voor doel ging jij op pad?
        Smoothdoc mijn doelen waren:
        1. Kino maken (dit punt vergeet ik namelijk waardoor ik in de ljbf-fase beland)
        2. Push/doordrukken: mijn eigen comfort-fase oprekken.

Ik benieuwd naar je feedback !
        Last edited by jaus; 12-16-2007, 10:04 AM.

Comment

Nou doel 1 is wel behaald toch? Als je maar onthoudt, dat hoofd, schouders, knieen, en handen je allemaal zonder meer mag aanraken.

Doel 2 Vind ik nog zwak, echt uit je comfort zone komen is bij mij dat je zo ver gaat, dat er of een afwijzing komt, of dat je verder komt. Nu blijf je aan de veilige kant, en laat nu alleen met kino blijken dat je er wel zin in hebt.

Heel goed dat je de sletfactor omzeilt (heimelijke kino), maar met wat gefluisterde woorden kan jij ook weer verder komen. Zo van dicht bij haar oor, dat je haar oorlelletje soms net raakt (hmmmm), "ik wil straks nog even apart met je praten"

En dan van hatsikidee "Ik vind je erg leuke uitstraling hebben, ik wil je eens uitnodigen voor een drankje buiten de les om. Misschien valt het wel heel erg tegen als we elkaar beter leren kennen, maar misschien valt het ook wel mee. Ik ben bereid in ieder geval een risico wat dat betreft te nemen.
          Heb jij liever s avonds of een keer in het weekend?"(gna, gna)

Nou daar kan een keihard NEE opkomen, dat is pas buiten je comfort zone.

Maar als ze echt terugkneep, en met zón blik op haar gezicht (zoals jij het omschrijft) zo terugkijkt. Gaat dat volgens mij echt zo wel lukken.

Zo kom je verder, en anders blijf je hangen. Je moet af en toe risico durven nemen, anders blijf je hangen, en verval je tot een vriend. Éen echte man neemt die risico's en dat weten vrouwen ook.

Als jij zo een beetje blijf hangen, denken vrouwen hmm, "wat wil hij nou eigenlijk"

Een vrouw wil neuken, en wel zo gauw mogelijk.

Jij geeft daar de gelegenheid niet toe. Wat moet ze daarmee?

Komt weinig bevrediging van af. Ze wil wel aan haar trekken komen, dus ze gaat niet eeuwig wachten. Wat denk jij nou?

Daardoor blijf je in de vriendschapszone hangen.

Dus neem risico's. Naar jouw eigen ervaring gaat het anders toch fout.

Als het fout gaat, maar je hebt het op een respectvolle manier gedaan, zendt dit ook signalen uit naar de andere vrouwen. Kijk Jaus is beschikbaar.

Wees gewoon ook hondsbrutaal. Áls vrouwen nee zeggen. Vraag dan gewoon "ken je nog een leukere vrouw, die beschikbaar is om een drankje te drinken?"

Show that your in the game, en the game will look you up!

Groetjes SmoothDoc

Comment

Originally posted by SmoothDoc View Post
            echt uit je comfort zone komen is bij mij dat je zo ver gaat, dat er of een afwijzing komt, of dat je verder komt.
            Thanx Smootdoc! Deze feedback had ik écht nodig. Dit punt ga ik keihard in de praktijk toepassen, want alleen dan zal mijn game vooruit gaan. Kan me geen flikker schelen of ze me nou afwijzen of niet. Als ik dit NIET doe, zal het louter bij leuk spelen en veilig in de ljbf-fase blijven.

Groeten van Joost

Comment

Working...
            X