Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Knock-out? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Knock-out?

verwijderd...
    Last edited by Gekko; 12-16-2007, 03:04 PM.

Ik denk dat deze dames (want van meisjes kan je met goed fatsoen niet spreken, kom op! Ze hebben nog maar een paar vruchtbare jaren over!), alles ondertussen wel gezien hebben, en niet zitten te wachten op een jonge hond die zijn opinion opener komt uitproberen.

Met zulke dames kan je heel direct zijn; ze hebben genoeg ervaring om door alle bullshit heen te kijken. Ze hebben geen zin om tijd te verspillen en zoeken een vent die dat ook niet doet.

Comment

...verwijderd...
      Last edited by Gekko; 12-16-2007, 03:05 PM.

Comment

Het was niet slim dat je ze meteen opent als ze er net zijn , Komt zo "ik heb jou nodig" over.

En verder wil je voortaan ook hier schrijven wat je precies zegt , welke negs , Welke openers zodat wij er ook wat van leren, En dan is het wat duidelijker om te oordelen.

Comment

Originally posted by Gekko View Post
          de vrouwen hebben misschien geen tijd genoeg meer, maar ik wel!
          dus ik ga zeker niet 'naar hun pijpen dansen''
          ik wil een pick-up artist worden, geen marionet.

stel dat die vrouwen een vent willen die geen tijd verliest ,is dat hun zaak.
          ik heb daar totaal niks mee te maken.
          pech voor hun!
          Gekko, rustig aan man

Je moet het zo zien: Met honing vang je meer..
          Elke vrouw heeft een andere gebruiksaanwijzing. Na verloop van tijd merk je wel ongeveer welke approach je bij welk soort vrouw moet toepassen, maar zelfs dan is het nog een uniek geval elke keer. Uiteraard moet je van je fouten leren, maar om met de mentaliteit rond te lopen van: "Ik doe het op deze manier, en geen andere manier, en fuck iedereen die het niet bevalt" is niet echt bevorderlijk. Het is knap als je dit vol kan houden, want je verliest hierdoor zeer veel HB's. Leer jezelf ook to go with the flow. Voel aan hoe vrouwen zijn op dat moment.

TheMechanic zei het al, vrouwen van die leeftijd hebben alles al gezien. Natuurlijk houden ze nog van spelen, maar ze weten net als elke andere vrouw dat als je met ze komt praten, je eigenlijk komt voor n ding. Vrouwen van deze leeftijd houden van [I]zelfverzekerde[/I] [B]jonge[/B]mannen

Je zegt dat je de 3-seconden regel hebt toegepast. Goed dat je het doet, maar je moet de 3-seconden regel wel goed toepassen. Vanaf dat je oogcontact met een meisje hebt, DAN zou je binnen 3 seconden op dr af moeten stappen. Niet wanneer jij ze ziet, en dan meteen dr op afstormen. Dit ziet er niet alleen needy uit, maar soms ook belachelijk, snap je wat ik bedoel?

Wees relaxed, heb een mindset van: Het maakt niet uit wanneer ik naar je toe kom, je bent sowieso van mij.

Comment

hallo,

nee ohmy, dat is niet de 3 seconden regel.
            door eerst oog-contact te zoeken, telegrafeer je intresse , en ben je needy.
            zulke raad is '' vergif'' voor wie niet beter zou weten.
            daarom stel ik ook voor dat je u onthoud van commentaar als je niet weet waarover je het hebt.
            en wat TheMachinic zegt, klopt ook totaal niet, toevallig heb ik een twee-tal weken geleden een set geopend van dezelfde leeftijd, waarvan de hb geen 8 was(zoals gisteren) maar een 10!
            en het was n van mijn beste inter-actie's ooit, dus veralgemenen zoalsTheMachinic doet, is zeker niet correct, sterker nog hij zou beter geen commentaar geven, dan iemand op het verkeerd spoor te brengen.
            belachelijK maken?
            nee, ohmy je moet nog veel leren.

powermetal ,heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo?
            ik hoop dat je teminste toch kunt lezen he.
            trouwens de mensen die tot nu toe gereageerd hebben, op basis waavan oordelen jullie? hoeveel sets hebben jullie geopend?(en met geopend ,bedoel ik niet msn of gewoon tegen een hb zeggen, ''halo weet je hoe laat het is'')
            denk je omdat je naar een work-shop van smoothdoc gaat, dat je het ineens hebt? laat me niet lachen aub.

groeten

Gekko
            Last edited by Gekko; 12-11-2007, 05:09 AM.

Comment

Zeg Gekko, ik ben hier niet om je schouderklopjes te geven als je overduidelijk fouten aan het maken bent. Dit is een forum, dus mensen gaan reageren op je posts. Get over it.

Jij geeft aan dat je set totaal mislukte, ik geef aan wat waarschijnlijk het probleem is. Zo simpel is het.

Comment

Gekko ik bedoel er niks verkeerds mee , Ik vroeg alleen of je ook erbij kan zetten welke negs en openers zodat ik er ook wat van kan leren welke je gebruikt en zo . En ik probeer je alleen te helpen omdat je zelf zei dat wij afc hier niet veel doen dan profiteren. Zeg ik ook wat ik erover denk ...

Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen .. En ik zelf open nooit sets nee , geef alleen mijn mening .
                En gekko wie heeft het hier over de workshop van smootdoc , dat niet eens een workshop is..

Je verdedigd je nu tegen je eigen fantasie , En je eigen irritaties . Vind het wel schattig hoe je doet

Originally posted by Gekko View Post
                hallo,

nee ohmy, dat is niet de 3 seconden regel.
                door eerst oog-contact te zoeken, telegrafeer je intresse , en ben je needy.
                zulke raad is '' vergif'' voor wie niet beter zou weten.
                daarom stel ik ook voor dat je u onthoud van commentaar als je niet weet waarover je het hebt.
                en wat TheMachinic zegt, klopt ook totaal niet, toevallig heb ik een twee-tal weken geleden een set geopend van dezelfde leeftijd, waarvan de hb geen 8 was(zoals gisteren) maar een 10!
                en het was n van mijn beste inter-actie's ooit, dus veralgemenen zoalsTheMachinic doet, is zeker niet correct, sterker nog hij zou beter geen commentaar geven, dan iemand op het verkeerd spoor te brengen.
                belachelijK maken?
                nee, ohmy je moet nog veel leren.

powermetal ,heb je mijn vorige post niet gelezen ofzo?
                ik hoop dat je teminste toch kunt lezen he.
                trouwens de mensen die tot nu toe gereageerd hebben, op basis waavan oordelen jullie? hoeveel sets hebben jullie geopend?(en met geopend ,bedoel ik niet msn of gewoon tegen een hb zeggen, ''halo weet je hoe laat het is'')
                denk je omdat je naar een work-shop van smoothdoc gaat, dat je het ineens hebt? laat me niet lachen aub.

groeten

Gekko
                Last edited by Power Metal; 12-11-2007, 07:08 AM.

Comment

Hahaha

Comment

je hebt niet veel details gepost maar ik denk dat het komt omdat je te snel ging zitten. na een neg, te direct doen schrikt af.

stel jij je is voor als iemand je "beledigd" en dan vrolijk bij je gaat zitten.

als je blijft staan kort comfort build, dan pas gaat zitten "zorgt dat zij je vrgen te zitten door te doen alsof je weggaat (False Time constraint)"

hoop je hiermee geholpen te hebben

groetjes,

seaker

Comment

Uhum, Gekko jij bent een goed voorbeeld van iemand die af en toe zulke ware dingen zegt, maar af en toe ook zo zwart-wit bent, dat je inderdaad af en toe Gekko bent. Ik zie dat heel vaak bij enthousiaste mensen. Een paar dingen werken, waarvan ze eigenlijk dachten dat ze niet zouden werken, en nu gaan ze alles volgens de letter uitvoeren. 3 seconden is 3 seconden, daarbij nog een verkeerd begrip hebben wat Alpha zijn nu eigenlijk inhoudt. Echter no problem, jij voert tenminste dingen uit! Jij bent een held! Dat je daarin af en toe zwaar op je bek gaat. GEWELDIG! Daar leren we van. Iedereen open eens maar binnen 3 seconden dat iemand binnenkomt, voel zelf ook eens hoe het is om op je bek te gaan. Test eens of je het niet net wat beter kan doen dan Gekko door wat dingen te veranderen. Misschien dat iemand een routine ontdekt "vrouw die net binnenkomen voordat ze gaan zitten versieren routine". Deel dat hier op het forum. Niemand heeft iets aan de al bekende masturbatieroutine (misschien wel dat post ik hem eventjes)

Jij hebt die naam natuurlijk ook niet voor niks gekozen. Je weet zelf ook wel dat je af en toe even op tilt slaat. Echter ik heb een zwak voor gekke mensen, en je laatste opmerking "zolang je geen schade aanricht", heeft mij wat eventuele gevolgen betreft nu gerustgesteld.

OOGCONTACT. Tuurlijk kun je oogcontact hebben, maar wat de meeste mensen doen, is dan 10 minuten wachten (of langer), en dan na veel vijven of zessen er naar toe lopen. Nu dan straal je toch wel heel erg "ik ben een watje uit" wat sommige vrouwen nog best schattig vinden, echter je kunt ook in je "game" wat dingen erin gooien zodat je niet helemaal als een player overkomt.

NEE. Je hebt oogcontact (glimlach, een beetje opgetrokken wenkbrauw iets dergelijks ) en gelijk ben je weg. Je duikt een beetje weg, zodat ze jou niet meer ziet. Ze denkt "he waar is die superleuke jongen (Ja, JIJ ja) gebleven.

En je duikt achter haar op, nu lichte schoudertik, en HAI (BIG SMILE: )!

Je bent in, en dan direct "Hee ik zag je kijken, ik vond jou ook leuk om te zien (ja, ja we gaan er altijd van uit, dat ze ons leuk vindt, veel beter dat er vanuit gaan, dat ze ons misschien leuk vindt, iedere vrouw vindt ons leuk, en die ons niet leuk vinden zijn gestoord, lesbisch of hebben een hele bevredigende relatie), misschien kunnen we even wat praten zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Met wie ben je allemaal hier (1e belangrijke vraag, die er kan voor zorgen dat je niet 10 minuten je tijd gaat zitten verspillen). Waar kennen jullie elkaar van? e.d. en favoriete verhaal.

Indirect, "ik zag je zonet staan, en jij bent nou typisch een meisje waaraan ik deze vraag zou kunnen stellen. Ongelooflijk gewoon, jij past echt precies in het plaatje (we drukken de nieuwsgierigheidknop in werkt altijd). Ik zou het graag aan je willen vragen, maar het is wel vrij lang. Ik zal je de korte versie vertellen, maar als je het helemaal wil weten, want er zit nog een heel ander verhaal aan vast, dan moeten we straks even gaan zitten (je bereidt haar al voor op jouw isolatie) want dat is echt ook best persoonlijk, ik weet niet of ik dat zomaar aan jou kan gaan vertellen (bereidt haar voor op de comfort fase), pas als ik jou een beetje ken zouden we dat kunnen doen (wij vorm, dus niet ik, waardoor wij al samen dingen doen). Met wie ben je allemaal hier eigenlijk? .....OK, enfin - je doet je favoriete opener. Let op: ik vraag geen toestemming dat is AFC als de pest - wij gaan ervan uit dat ze blij is met zn geweldige gozer te mogen praten, het is haar lucky day!).

Ik hoop dat ik jullie hier een beetje mee help. Hier moeten jullie al redelijk ver mee komen.

Groetjes SmoothDoc
                      Last edited by SmoothDoc; 12-12-2007, 01:59 AM.

Comment

Smoothdoc, niet om het een of ander, maar denk je niet dat het een beetje overbodig is om een opener te runnen in zo'n geval?

In principe is de set namelijk al geopend - door de vrouw, door jou oogcontact te geven. Op het moment dat jij daarop ingaat kan je gewoon een gesprek beginnen, in plaats van "Hee, ik heb even een vrouwelijke mening nodig..."

Ze weet dat je geen mening nodig hebt; je bent immers net de hele zaal doorgelopen om met haar te kletsen Wat dat betreft denk ik dat je suggestie om direct game te spelen veel meer steek houdt.

Comment

Hai Mechanic, ik begrijp jouw kant van het verhaal wel en daarom juist ook deze indirecte opener. Ik had oogcontact, maar wat voor oogcontact?

Met deze indirecte opener komt het over, of ik oogcontact met haar had, aangezien ze precies voldeed aan het profiel van een vrouw waarin ik die speciale vraag kan gaan stellen.

Maar ja, we denken nu allemaal voor die vrouw. Doe gewoon the Mechanic, en ik hoor het wel. Dat gelul op dit forum vult geen gaatjes.

Open 10 sets direct, en open 10 sets indirect.

Praten we in ieder geval niet helemaal in de loze ruimte.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Dit is geen direct vs. indirect discussie, dit gaat over de volgende stelling:

[B]Als een vrouw oogcontact maakt, is de interactie al geopend.[/B]

Stacken naar een indirecte opener is dus overbodig.

Verder is direct niet mijn stijl, maar als ik meer daygame wil gaan spelen zal ik er wel aan moeten werken. Over een half jaartje praten we verder over direct vs. indirect

Comment

Mensen in godsnaam: het gaat om het aanvoelen van sociale dynamieken. Doe wat goed voelt, ook forward stacken in indirecte routines kan werken. Het moet goed voelen. Zeker met routine stack materiaal.

Comment

Working...
                              X