Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] 8 December day-game met Mambo, Cless en Fando Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] 8 December day-game met Mambo, Cless en Fando

Het was zover. Dit was de eerste keer voor een serieuze poging om te gaan day-gamen midden in Amsterdam. Al snel vonden we elkaar rondom de dam en gingen een bakkie koffie doen. Even warm worden. We hadden niet echt een plan van aanpak, we zouden uit elkaar gaan in een winkel en gewoon openen. Mocht iemand beginnen dan kan de ander van een afstand het observeren en daarna feedback geven. Zo gezegd zo gedaan. We begonnen in FAME (een winkel waar je muziek, films enz kan kopen) even een langzame start, weer wat stomme twijfel. Toch openen. Ik zal vandaag puur een situatie opener gebruiken. Ik stond bij de heavy metal in de bakken muziek te zoeken en begon met een MF-set. Begon dus tegen de man: "Mijn nichtje is volgende week jarig en ik weet dat ze van dit soort muziek houdt. Toch ik heb echt geen idee wat een beetje populair is of leuk om te geven. Hebben jullie een idee?". De reactie was leuk en heb zo'n 3 minuutjes over dat soort muziek gepraat. Ik kwam niet stroef over, houding was goed en op het juiste moment weer gestopt. Niet slecht om even warm te worden. Daarna in dezelfde winkel, twee etage hoger:

FF-set: HB6,5 en HB 6
    Ik stond bij de films te zoeken, weer met een groot vraagteken op mijn voorhoofd. "Even snel een vraagje, mijn nichtje is volgende week jarig en het lijkt me leuk om een echte meidenfilm te geven. Gewoon gezellig met haar vriendinnen zo'n film kijken. Nou heb ik geen flauw idee wat nou heel leuk is om te zien, hebben jullie een idee?" De HB6,5 heel enthousiast en kwam met een leuke film. Vervolgens wij met zijn drien opzoek naar die film. Ondertussen had ik dus tijd om wat door te vragen. "Naar wat voor film zijn jullie naar aan het zoeken?". De nieuwe van Sandra Bullock. Reactie van mij kant:"Oh hartstikke gaaf, zij is zo'n goede actrice". De HB6 was nu ook ontspannen. Even verder gepraat. We vonden de film niet, uitverkocht. "Nou. hartstikke bedankt, heel veel plezier nog". Ik kon het hookpunt niet vinden om te blijven.

Wij met zijn vieren weer verder. Wat gepraat met elkaar, gewoon gezellig. De dag verliep vlot. Hier en daar was Fando goed spontaan bezig. Waar hij alles vandaan haalt, niemand die het weet, maar wel altijd goed, we konden zelfs na 30 sec al gratis Madam Tussaud binnen Cless en Mambo waren goede dingen aan het bedenken, Fando was bezig over mode met een set, terwijl ik naar buiten ging een movingset ging uitproberen.

Eerst een set van ver uitgezocht. FF-set HB 7, HB7,5.

Ze richting liepen richting mij en ik besloot langzaam te gaan lopen. Ze haalde me net niet in! Tot ik ze in mijn ooghoeken zag. Ik draaide me half om en zei: "Weten jullie welke richting de V&D is?". Nee, we zijn niet bekend hier. Reactie van mij: "Jammer, dan ga ik wel een richting oplopen denk ik, toch bedankt". Ze namen een stap verder, begonnen weg te gaan en ik draaide met me lichaam ook de andere kant op. "Laatste vraagje, mijn nichtje is volgende week jarig, weten jullie nog een leuk winkeltje waar ik kan kijken voor haar?". Allebei grote glimlach. HB7,5 ja dan moet je naar de Girls. "Nog nooit van gehoord, wat voor winkel is dat? Jullie sturen me toch niet naar iets raars he?! Eerste giechel van de dag was een feit. Nee hoor, big smile, daar kan je gewoon wat sieraden, kettingtjes dat soort dingen kopen. "Ok dan is goed, he dan ga ik een vriend ophalen, die is daar nog aan het kijken en gaan we vervolgens daarheen, bedankt jullie, doei".

Terug naar de groep. Heel de dag dus Amsterdam onveilig gemaakt. Mijn eerste wing optreden met Cless gedaan en nog n F-set HB8 geopend, was erg leuk. Tevens werd ik in de trein geopend. Ze kende mij, ik kende haar niet. Wat bleek, ze was net een doctor geworden. HB5, maar voelde atraction duidelijk van haar kant, gevolg een #-close in de trein. Was een erg goede dag en hij werd alleen nog maar beter! Die avond met Caveman en NightFever wezen stappen in Den Haag, maar daar schrijf ik snel een andere FR over.

Tot slot, dit FR is al veels te lang geworden. Sargen kan 24 uur, overal. Doe dit dan ook. Voor mij zelf, ik moet eraan werken om niet zo snel op te geven. Ik zie wel mogelijkheid om door te gaan met het gesprek en de wil is er (af en toe) om aan beide kanten door te gaan, maar benut vaak de kans niet. Het beginnen met een DHV is het volgende doel.

@Mambo. Je sterke punt is eerlijk zijn, we hebben het erover gehad, wanneer je dit wilt bereiken moet je misschien wel 30x op je bek gaan, maar 1x lukt het en dan is het echt HARD raak! Dat betekent dat je wel 30x moet openen. Gaaf dit initiatief en we gaan het zeker dit een keer filmen om er achter af van te leren. Goed bezig.
    @Fando. In Brugge gaan we er tegen aan. Ik wil veel van je leren. Je spel is strak, maar kan denk ik vaak nog dieper uitgespeeld worden met jouw kennis en kunde. Als ik mis zit moet je het maar zeggen.
    @Cless. Je hebt goede plekken laten zien waar de vrouwen zijn. Je botheid, hardheid of cocky is nog iets waaraan ik een beetje moet wennen, maar ik zie de sterkte er wel van in. Ik kan daar nog wel wat van opsteken.

Reacties, opmerkingen, verbeterpunten, vragen, alles is welkom.

Loud
    Last edited by Loud; 12-10-2007, 01:25 AM.

Daygame, beter direct, als indirect.

SmoothDoc

Comment

Loud, was gezellig...

een vervolgstap die je nu moet maken is "transitioning" naar een ander onderwerp...

In plaats van : "Ok dan is goed, he dan ga ik een vriend ophalen, die is daar nog aan het kijken en ga we vervolgens daarheen, bedankt jullie, doei".

dit zeggen :

"Van welke sieraden houden jullie van?"

Comment

Smoothdoc, geef eens voorbeelden.

Comment

het was inderdaad leerzaam en leuk, en ik kan ook best aardig zijn als dat moet hoor. tot de volgende keer.

Comment

Nou direct is niet via een omweg.

Ik wil een cola.

Dan zeg ik. "Mag ik een cola alsjeblieft?"

En mijn 1e optie zou niet zijn, "goh ik heb even een mening nodig over een vriend van mij die gaat trouwen. Want ik heb nu toch een discussie met een andere vriend van mij. Heb jij al wel eens een vriend gehad die gaat trouwen? (voor de goeie verstaanders onder ons, weer een manier om uit te vinden of ze een vriend heeft)

Nou hij zegt dat dat hij absoluut geen vrijgezellenfeest wil, en absoluut geen rare kleding aan wil, en gewoon niets van dat alles wil. Nou die vriend van mij - waar ik die discussie mee heb, volg je het allemaal nog?- wil hem vastbinden, en gewoon ontvoeren. Wat nou geen vrijgezellenfeest.

Ik heb zoiets, nou we zouden iets anders kunnen bedenken, maar ja hij zegt wat dan? Hoe zouden we dit nu het best aan moeten pakken?

[I]Volgt gesprek. Daarna [/I]Enfin, mag ik een cola alsjeblieft?"

Als voorbeeld.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Okee, transitioning. Goed punt! Dat ga ik proberen op te pakken. Heeft iemand daar een goede informatiebron over? Dat scheelt weer zoekwerk. SmoothDoc, ik moet het even laten bezinken, maar ik denk dat ik door heb wat je bedoelt.

Bedankt.

Loud

Comment

Working...
              X