Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Met Loud & Nightfever Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Met Loud & Nightfever

Hehe, hier mijn kant.

Ik kwam in Den Haag aan en moest nog een half uurtje wachten op Nightfever & Loud; dus besloot ff wat warm-up setjes te doen in de dichtbijzijnste bar (door het weer). Nou de eenige dame aan de bar zag er van achter best leuk uit; een HBblond7 maar bleek na opening een MINLF (Mom i would NOT like to fuck) UGnep-blond3 te zijn hehe, dus maar gauw ff me biertje opzuipen en gelukkig belde Nightfever toen en ik was zo snel mogelijk weg hahaha.

Ik kwam aan bij de 1-Four waar ik nog nooit was geweest; om Loud te ontmoeten. Nou Nightfever heeft al veel leuks gezegt dus ik ga maar niet teveel door met slijmen over m'n mede-sargers Maar het zijn echt top-gasten. Nightfever komt in persoon als een vriendelijk over maar op de dansvloer is ie alfa like a motherfucker (net michael jackson )
    Loud is echt "under-the-radar" zoals ie zelf al zei. Meestal als PUA's zich "under the radar" noemen betekend dat vaak dat ze gewoon geen ballen hebben en zachtjes zonder sexuele attractie binnen komen, maar met deze gast draai ik me ff om/graai naar wat geld, en Loud zit alweer in-set met iemand en het lijkt net of hij ze al tijden kent. Very nice dude.

Eerste impressie van 1-Four: HELE gezellige tent; waar de meeste mensen echt blij zijn (dat is zeldzaam! ) Met 2 verdiepingen aan dansvloer en nog een klein gedeelte om te loungen en een VIP room (Misschien een plek om een keer een meet te regelen??)
    Het nadeel vond ik wel dat het een beetje klein was waardoor ik vooral op het eind merkte dat ik als "pua" gelabeld werdt; 1 set zag dat ik na hun op een andere set afstapte en een blauwtje liep. Dus opzich niks mis mee als je al wat beter bent en dat gebruikt om jelousy plotlines te doen; maar gewoon een klein min-puntje.

In ieder geval nu verder met de rest. Kwam binnen; had wel behoefte aan nog EEN biertje (en verder ook alleen maar cola gedronken) om een beetje in de mood te komen.
    Openers die ik had gebruikt:

-Zie ik er uit als een klojo (werkt tot nu toe altijd, en heb ook waargebeurde follow-ups)?
    -Veel te hard en met een glimlach kort "HEY!" (werkt niet echt hahaha)

En een situational opener waar ik trouwens erg trots op was *tegen een vrouw die 5 min eerder ookal langs kwam met 4 drankjes*
    "Nog niet genoeg gehad?!"
    -HB: *Leest mijn lichaamstaal* en besluit daarna er toch op in te gaan "Wat?"
    -CM: "Jij zuipt echt super hard; je slaat ze zo achter over en nu kom je nog meer halen"
    -Hb: *Geeft mij 1 van de 2 biertjes en zegt* "Als jij hem achterover slaat mag je hem hebben *glimlach* (IOI)
    -CM: *DOMME KUT AKTIE* "nee ik drink niet echt" (ik had gewoon geen zin om een heel biertje te downen, en heb de shittest wel gezien maar inplaats van oplossen/negeren heb ik het eenige gezegt waardoor ze gewoon niet KON blijven.
    -Toen heb ik mezelf er dus uit geknalt haha (kut)

Er liep ook een meisje die er wel leuk uitzag (hb8 ofzo); was haar verjaardag en achteraf gezien een echte "attention whore." Die wel geintereseerd leek/deed maar waarbij ik zodra ik haar IOI's gaf voelde zij zich "validated" en kon ze weer kijken of ze nog "lekker" was bij de volgende. Het was trouwens Nightfever die dit als eerste opmerkte.

Anyways er zijn niet super veel setjes geopend (te weinig dus; ik een stuk of 5 ofzo) maar ik heb wel gewerkt aan m'n spontane/situational neg-openers die eigenlijk erg goed werken! Ik had het gewoon te veel naar m'n zin! Een paar dingen die ik nog opgemerkt had en die ik heb geleerd:

-Na een tijdje waren wij "the party" en merkte ik dat er altijd wel een groepje meisjes naast ons kwam dansen. Na mate het later werdt en er nog wat setjes openden en mensen ook weggingen ging onze energie ook naar beneden. Toen waren de groepjes meisjes weg. (Die Nightfever komt trouwens ook helemaal tot leven op de dansvloer; echt fucking cool)

-Het dansen gaf ons wel weer een "safe-zone" waardoor we (ik in ieder geval) minder setjes opende dan ik had gedaan als ik die niet had. Het dansen was echt een statebooster; maar ik had gewoon vaker die knop moeten omslaan; want ik ging maar 1 keer in het half uur openen ofzo.
    -10 cola is beter dan 10 bier
    -glimlachen werkt

Volgende keer:
    -Meer openen (zeker 10 setjes)
    -Na de opener verder door ploegen. Ik had aan het eind (ook om de attention whore toch een beetje te attracten) nog een setje met HBdonker7 (maar wel lief) en HB9 (lekker aziatisch) geopend met de goeie ouwe homo/klojo opener. Toen snel een follow-up; maar toen liep ik vast (normaal bijna nooit eigenlijk); ik had moeten STACKEN/Transition/ander topic, etc denk ik. Ze had nog wel interesse merkte ik aan de lichaamstaal (FUIIUCK FUKKKKKKKKKK) maar toen was het al te laat (en ook voor de andere die wel heeeel jaloers moest zijn op dat punt hahahhaha).

Anyways, het was super gezellig; veel geleerd; leuke kennismaking van andere puas!! Moeten we echt vaker doen.
    P.s. Nightfever; dat telefoon nummer weet je inderdaad nooit zeker maar het zal wel een foutje zijn geweest want dat ze bleef staan en je hand vast hield was een teken dat ze toch niet echt van je af wou. Volgende keer beter, en je krijgt er heus wel meer.
    -Cavemannnnnnnnah

Klopt helemaal Caveman!

Die jarige HB8 begon al toen wij bij de bar stonden, dat ze dr langs wilde omdat ze jarig was. Had dr toen eigenlijk al moeten laten werken daarvoor :P

Je hebt wel gelijk met die safe zone, alhoewel ik denk ik juist daardoor meer heb geopend dan ik normaal zou doen Grappig hoe mensen zo verschillend werken.
    Daarnaast is het zowiezo goed om eerst "the party" te worden en vervolgens beetje gaan rondlopen volgens mij, goed voor de social value. Anyway next time misschien wat meer dansen afwisselen met rondlopen en openen.

Thanks for the compliments! You guys Rock!!!

Comment

Working...
    X