Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Herkansing mislukte sarge serveerster Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Herkansing mislukte sarge serveerster

Hey guys,

Gister ben ik een meisje gaan opzoeken die ik in september heb gegamed. Ik had toen een paar steken laten vallen, maar ik wilde haar graag nog een keer zien.

Ik probeer zo objectief mogelijk de situatie te beschrijven en dat wil ik graag jullie visie / feedback.

[B]Achtergrond (september)[/B]
    In september kwam ik een leuk meisje (Marieke) tegen bij een salsafeestje. Waarschijnlijk had ik tijdens het salsafeestje zoveel interesse opgewekt dat ze me meevroeg om te gaan stappen. We gingen naar een discotheek met zijn tweeŽn . Ik wist toen niet dat ze haar vriendinnen had uitgenodigd en dat bleek een piercing-girl te zijn en een heel expressief bitchy meisje die per definitie die avond wilde scoren. En ook lukte met een ex van haar.

Ik wist toen destijds nog niet dat ik haar vriendinnen had moeten gamen en andere dames ook had moeten aanspreken. IK zag haar halverwege de nacht ook even weg gaan met die vriendinnen en nadat ze terugkwamen bleek ze afgekoeld richting mij. Ik was blijkbaar (mijn interpretatie) dus niet goedgekeurd door de vriendinnen. Daardoor/daarnaast raakte ik uit de mood waardoor mijn game, zoals ze die van me kende op het salsafeest totaal afzwakte en ik veranderde in een chagrijnige AFC die teleurgesteld was dat een close met haar niet gelukt was.

[B]Gister (chronologisch) [/B]
    Ik heb haar sinds september nooooit meer gezien. Daarom wilde ik haar graag nog een keer zien. Ik wist dat ze serveerster was dus ik vroeg een maat van me om mee te gaan naar het restaurant. Ze was er inderdaad.
    - Ik werd enthousiast ontvangen door twee andere serveersters die ik ook kende van salsafeesten die ik onlangs wťl strakker had gegamed.
    - We werden aan een tafel gezet die toevallig Marieke’s tafel was. Ze kwam naar ons toe en er was geen enkele blijk dat ze me herkende. Ze vroeg ERG gemaakt wat we wilden eten, maar was wel vriendelijk.
    - Nadia had ik afgelopen weken vaker gezien en mijn game met haar was strakker (veel kino, leuke gesprekken, lol maken, haar danspartner betrekken in gesprekken en toetsen of ze een vriend had) en ze kwam dan ook oprecht (niet gemaakt) heel geÔnteresseerd en enthousiast vragen hoe het met me ging en dat was een leuk gesprek van ongeveer vijf minuten. Ik zag Marieke jaloers/afgunstig naar mijn tafel kijken.
    - Ik vroeg Marieke een foto te maken van mij en een maat van me. Toevallig wilde een andere serveerster ook op de foto. Opeens zei Marieke plagerig/afgunstig tegen haar collega: “moeten we Nadia ook niet even op zetten” Ik zei: “nou, zet het hele team er maar even op.” Marieke reageerde niet.
    - Die maat van me zei tegen me dat ik toch even het uitgaan moet aanhalen. Ik vond het zelf niet zo verstandig, maar na enige aarzeling en pushing sprak ik haar aan. Ik zei: “we zijn wezen stappen, remember”Ze zei: “ja, dat weet ik.” Ze zei: "Het was een hele bijzondere avond, maar wel heel leuk." Ik zei dat ik het ook heel leuk vond en inderdaad bijzonder. Ze investeerde verder niet in het gesprek en ging weer verder met haar werk.
    - Ik groette haar en ik ging weg met hetzelfde rotgevoel wat ik had toen ik afscheid van haar nam de eerste keer. Maar ik was wel blij dat ik haar opgezocht had en had getoetst of ze me inderdaad niet meer herkende of deed alsof.

jullie visie/mening/feedback op deze FR is welkom!

thanx!

~Jaus
    Last edited by jaus; 12-09-2007, 03:58 AM.

mmm wat ik hierin zie is dat je het in het verleden verknald hebt , En nu probeer je haar weer op te zoeken maar na 3 maanden? dat vind ik te kort ik zou minimaal een half jaar even geen contact zoeken.

Zei wist vanaf het begin wie jij was , Maar jij durften er niet op af te gaan wat dus heel onzeker over kwam , Dit voelden zei . Ik denk dat je daar al weer gefaald had.

Het had niet echt veel zin meer op dat moment , Ik denk dat je haar moet vergeten.

Comment

GFTOW. Waaronder die Nadia waar je het over hebt.
      Niet teveel nadenken, gewoon doen.

Comment

Je bent klaar. Je hebt het afgesloten en weet waar je aan toe bent..

Comment

...verwijderd...
          Last edited by Gekko; 12-16-2007, 03:27 PM.

Comment

Working...
          X