Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Sargen met caveman en Loud Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Sargen met caveman en Loud

Okey mensen!

Ik was vannacht in Den Haag met een goede vriend (AFC) die niks van "The Game" afwist. Ik had contact met Caveman en die was ook in Den Haag samen met Loud.

Met Caveman had ik al eens een biertje gedronken. Een toffe gast die goed bezig is zijn AA te overwinnen door gewoon te doen. Daarnaast heeft ie een goede energie. Big smile op zijn face en is het een partyanimal!

Loud kende ik nog niet, maar bleek ook een toffe gozer. Hij is twee maanden bezig en erg goed ook vind ik. Gewoon sets aanspreken, doen dus! Een goede persoonlijkheid, vrolijk. Daarnaast is ook hij niet vies van een feestje

Ik heb vanavond een aantal dingen gemerkt: Zodra Caveman en Loud erbij waren ging de energie van mij en onze set omhoog. Ik merkte dat ik een kick kreeg en zoiets had van: we ownen die tent. Een gigantische stateboost dus.
    die vriend van mij is wat meer introvert en zal niet zo snel iemand aanspreken. Hierdoor heb ik de aandrang ook wat minder om aan mijn AA te werken of in mijn eentje een feest te maken.

Afijn ik was vet aan het dansen, had het super naar mn zin. Maakte een praatje met de barvrouw wat ik normaal nooit doe. Stond met een smile op mn gezicht van niemand maakt me wat. Maakte met veel mensen oogcontact en was voor mn gevoel gewoon open en fun.

Op een gegeven moment stond er een HB8 naast me. Dr vriendin was al even weg, dus ik maakte een praatje met dr over de muziek. Op een gegeven moment vroeg ik of ze zin had om ff te dansen en dat had ze. Tijdens het dansen wat kleine negs er doorheen gooien en zij gaf aan dat ze me goed vond dansen. Helaas kwam dr vriendin weer terug en gingen ze naar huis.
    Ik gooide een balletje op elkaar nog eens te zien om te dansen. Toen vertelde ze dat ik morgen naar <onverstaanbaar> moest komen. Ik zei dan kan ik niet. Toen was ze bijna aan het weglopen, maar leek een aantal seconden te blijven staan, waarbij onze handen elkaar aanraakte. Dus ik dacht: 'fuck it, ik vraag gewoon om haar nummer'. Dus zij haar nummer in mn mobiel tikken. Ik wilde haar meteen bellen, maar ze had dr telefoon niet bij zich. We nemen afscheid met drie zoenen.
    Dus ik voelde me helemaal super aangezien het mn eerste #close was (zowiezo nu ik erover denk, alhoewel ik de vorige keer een Kiss-close had in die tent met een meisje die ik vaag kende). Maar vooral met een onbekende die ik niet kende.

De rest van de avond lekker gedanst. Nog met wat dames geprobeert contact te leggen. Niet echt sets meer goed geopend alleen, of het kwam niet echt op gang. Wel nog wat interacties met vrouwen, hetzij dansen, hetzij oogcontact.

Dusja. Toen ik thuis kwam merkte ik dat ze maar 9 cijfers in mijn telefoon had gezet. Ik meteen balen natuurlijk, echter: ik heb volgens mij wel het meeste eruit gesleept in de korte tijd die ik met dr had. Normaal gesproken had ik haar nooit om dat nummer gevraagd. Dus ik heb mn kans gepakt.

[B]Vragen[/B]
    - Heeft de HB8 haar telefoonnummer expres er verkeerd hebben ingezet? Wilde ze het niet geven, of was het een laatste test (om te zien hoe dronken ik was van die drie biertjes :P), of zou het een vergissing zijn?

[B]Leerpunten[/B]
    - met wat meer extraverte mensen stappen is een stageboost en helpt mijn game.
    - dansen met wat meer uitgebreide bewegingen (ipv een beetje huppen) laat me lekkerder voelen en is ook een stageboost.
    - Bij een # close het aantal cijfers tellen of haar meteen bellen.
    - Bij een afscheid, geen drie zoenen, maar haar een zoen op mijn wang laten geven zonder te pecken.
    - Met een barvrouw praten, de dame van het toilet, uitsmijters, vrouwen bij het toilet in de rij, mensen die langslopen etc. Voel je je steeds beter en steeds meer vertrouwd met de omgeving (ookal kom ik daar al jaren). Dit is ook een stageboost.

- Volgende keer proberen meer sets te openen. Wat minder afhankelijk te zijn van het dansen.

Deze avond was voor mij echt een eyeopener. Het is de eerste avond sinds ik met sargen begonnen ben dat ik daadwerkelijk actie heb ondernomen en het voelde fucking goed. Ik had een enorme energie. Het boeide me niet of iets lukte of niet. Niemand of niets kon mijn feest bederven!

Wanneer gaan we weer gasten?!!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, aangezien we maar weinig gesproken hebben daarover.
    Last edited by Night Fever; 12-09-2007, 04:21 AM.

Hey nightfever , ben blij dat het goed gegaan is! maar dat over die 9 cijfers in je telefoon misschien was ze een beetje dronken ofzo?

Maar ik ga volgende keer ook mee , ik woon ook in Den haag en ik ken loud ook al en vind hem ook een toffe gast.

Ik ben er volgende keer zeker bij!

Comment

Originally posted by Night Fever View Post
      Gewoon sets aanspreken, doen dus!
      Goede bezig Night Fever! Dat is de sleutel: gewoon DOEN. Vergeet dat het #closen niet lukte, dat is slechts een routine. De lef hebben om sets te openen is veel waardevoller.

Comment

Goed dat je je grenzen aan het verleggen bent.
        Dat ze maar 9 cijfers heeft gegeven:
        a) ze wilt niet dat je haar nummer hebt
        b) ze vond het allemaal maar niks
        c) ze speelt een spelletje
        d) ze heeft een foutje gemaakt
        e) ...
        f) ...
        g) ..
        h) .

Wat ik bedoel te zeggen, is dat er heel veel redenen geweest konden zijn. Maar moet je je hier druk om maken? Nope, want het meest belangrijke in dit verhaal is dat je aan het groeien bent. Je hebt een meisje dr nummer gevraagd, volgende keer geeft een chick, een veel lekkerdere chick haar nummer aan je. Leer ervan, en ga verder, niet terugkijken.

Comment

Originally posted by OhMy View Post
          Goed dat je je grenzen aan het verleggen bent.
          Dat ze maar 9 cijfers heeft gegeven:
          a) ze wilt niet dat je haar nummer hebt
          b) ze vond het allemaal maar niks
          c) ze speelt een spelletje
          d) ze heeft een foutje gemaakt
          e) ...
          f) ...
          g) ..
          h) .

Wat ik bedoel te zeggen, is dat er heel veel redenen geweest konden zijn. Maar moet je je hier druk om maken? Nope, want het meest belangrijke in dit verhaal is dat je aan het groeien bent. Je hebt een meisje dr nummer gevraagd, volgende keer geeft een chick, een veel lekkerdere chick haar nummer aan je. Leer ervan, en ga verder, niet terugkijken.
          Je hebt helemaal gelijk! Thanks!

Comment

goeie shit ouwe.
            check nllounge ook, daar hebben we nog wat actieve pua's nodig.
            Het kan inderdaad een soort van shittetst zijn, maar je hebt negen nummers, dus je hebt eigenlijk het hele nummer. Gewoon kwestie van tien nummers proberen bij dat laatste nummer, als je weet waar het nummer moet staan.

Comment

Originally posted by Jackem View Post
              goeie shit ouwe.
              check nllounge ook, daar hebben we nog wat actieve pua's nodig.
              Het kan inderdaad een soort van shittetst zijn, maar je hebt negen nummers, dus je hebt eigenlijk het hele nummer. Gewoon kwestie van tien nummers proberen bij dat laatste nummer, als je weet waar het nummer moet staan.
              Hey ik heb daar ook een account genaamd: Jessie

Maar ik kan niet alles zien dar ofzo , alleen een engels gedeelte en 2 nederlandse stukken klopt dat?

Anders word ik daar wel wat actiever ook

Comment

Ik heb ff gezocht op Jessie, maar dat account bestaat niet.

En als je alleen die drie dingen ziet, is je account waarschijnlijk niet goedgekeurd.

Dan moet je denk ik even een nieuw account aanmaken, en dan is het helemaal toppie

Comment

Ja jackem ik heb op nllounge ook ff je Amsterdam meet thread beantwoord . Goeie shit; eindelijk iemand die ook gewoon wat actiever wil zijn en nieuwe pua's ontmoeten. De grootste lol van deze message-boards is dat je in contact kan komen met mensen die hetzelfde denken als jij. Je kan dit zowiezo niet met je AFC (en zelfs AMOG) vrienden doen, dus is het wel zo leuk om toch nog wat mensen te leren kennen.
                  Anyways ik raadt ook iedereen aan om op [url]www.************[/url] te gaan kijken; ff snel zo'n "application" invullen en sargen.

Comment

haha wat een klojos; wee wee wee punt NLLOUNGE punt NL.
                    Trouwens Nightfever buddy; check out my FR if ur interested. Het was echt FUUUCKin gezellig!!
                    -Caveman

Comment

Working...
                    X