Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] FR Dj Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] FR Dj

.........................................
    Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:33 PM.

Leung, kerel! Goed bezig man.
    Wat wel belangrijk is, is om te proberen het steeds verder te laten gaan. Meer van alles. Dus meer kino, sneller om nummers vragen... al uitgaan van het feit dat ze je leuk vinden en daar naar handelen, dat is het eigenlijk.

Super!

Comment

ben trots op je !

echt goed gedaan , en leuke reacties kreeg je erop. leuk dat je vrienden helemaal verbaast waren haha. maar vind het goed dat jijn gewoon 3 sets openenden . maar over die msn misschien kon je zeggen:

hey ik ga weg , maar opzich lijk jij mij wel een boeiend persoon , heb je msn dan voeg ik je misschien toe

zoiets had ik dan gezegt

Comment

.......................................
        Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:33 PM.

Comment

Goed man.. Er zijn natuurlijk wat verbeter puntjes. Maar je overkomt je angsten, en daarom ben je voor mij al een held.

Comment

Juist, het je bent te hard voor jezelf.

Het is al een succes als je ze hebt aangesproken.

Comment

Je openen wordt consistent en je merkt dat meisjes t beter oppakken. Is een opener waar ik zelf ook wel eens een variant op gebruik. Werkt best vaak goed, maar ook wel eens bitchy reactie op gehad (veel lachen erbij) Ik breng hem vaak op deze manier: Ik zou jullie toch niet zo saai inschatten.... Meestal een "huh" reactie en dan terug komen met Jullie gedragen je als muurbloempjes terwijl ik verwacht dat je veel meer lol kunt hebben. Vervolgens direct in een routine over hoe ik een vriend van me in australie helemaal in de partymood heb gekregen.

Probeer te richten op je followup. Blijf routines oefenen, maar vergeet vooral je natural game niet. Is toch hetgene waar je heen wil in comfort.

Comment

.................................................
                Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:34 PM.

Comment

Probeer eens te openen met wat anders. Gewoon een niet scripted iets.
                  Dus bijvoorbeeld: Heey dames, hoe is het hier?
                  -> IJS gebroken
                  -> Stack forward in een routine zoals bijvoorbeeld de "wie liegt meer"

Dan hoeft het ijs niet gebroken te worden met een routine, en dan zit je alweer verder in het gesprek voordat je routines gaat gebruiken.
                  + Het opent mogelijkheden voor een routineloos gesprek, en dat moet mijns inziens altijd de voorkeur hebben

Comment

Working...
                  X