Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Field Report Justus: Sargenight 29 November. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Field Report Justus: Sargenight 29 November.

Justus trekt even een nieuwe topic open. Zo gaan niet alle verhalen door elkaar lopen..

Anyway, the story:

Nadat ik de hele dag gewerkt had pikte ik Valentine (Neo) op van station Overvecht. Ik nam hem mee naar mijn appartement dat op loopafstand ligt en hij heeft bij mij een hapje gegeten. We hebben z'n persoonlijkheid en leven doorgelicht en de doelen die hij wilde verwezelijken. Ik gaf hem mijn visie op hoe hij dichterbij de persoon kan komen die hij wil zijn. Daarna vertrokken we samen naar CS. Toen we daar aankwamen was de groep vrijwel compleet en Valentine een bekeuring rijker.

Veel nieuwe gasten, maar ook een aantal vertrouwde gezichten. Na even gebabbeld te hebben in een kroegje aan het Jans Kerkhof besloten we op te splitten in kleinere groepen. Fando en ik hadden al een tijdje het plan gevat samen op pad te gaan en we zeiden tegen Loud en Leung dat ze zich bij ons aan mochten sluiten.

We namen de tijd om een beetje te babbelen terwijl Fando zich volpropte met Grieks. Daarna besloten we te beginnen bij 'De Beurs'. Fando kickte af en ook Loud deed een eerste poging. Ik opende zelf een paar low-value sets (5's) om in de stemming te komen. Al snel bounceten we naar 'Het Gras van de Buren' waar Leung begon om van z'n AA af te komen. Vanzelfsprekend voelde het voor hem ongemakkelijk en ging het allemaal wat stroef. Maar uiteindelijk gaat het om de ervaring en het leren accepteren van rejection en anticiperen hierop.

'Het Gras' bleek niet de optimale plek om te sargen dus bounceten we naar de Filemon Baucis. Toen we eenmaal geacclimatiseerd waren openden ik een set bestaande uit twee HB7.5's die duidelijk pretendeerden HB9's te zijn. Ik schat ze midden, misschien eind twintig. Ik anticipeerde op een jongen die een van de meisjes mee trok met een 'Laat je je vriendin altijd zo makkelijk ontvoeren?'

Ze begonnen met air and full of cockiness. Ik negde ze als straf. Ik zei dat ik maar een minuutje had en even een mening nodig had. Eén van de dames begon te lachen en zei: "Je wilt zeker weten wie er meer liegen, mannen of vrouwen?". Ik keek haar aan of ze gek was. "Waar heb jij het nou weer over?. Ik zeg dat ik een mening nodig heb en jij begint over liegen!" Na haar te behandelen of ze niet spoorde ging het gesprek verder. De 'jaloerse vriendin'-opener werd gebruikt door de rechter dame om zichzelf te profileren. Dus ik kapte haar af. Het werd enigzins competatief en omdat ze zich voor dat ik ze aansprak al klaar aan het maken waren om te vertrekken zei ik: "Dames ga maar gauw, met jullie wordt het niks vanavond..". Hoewel er geen concrete attraction gecreëerd was, was mijn frame overeind gebleven en was ik degene die hen wegstuurde. Daarnaast hadden we een minuut of vijf gedeeld en had ik hun aandacht genoten..

Fando en ik kregen de behoefte om ergens te gaan zitten. Een hoek van de club was gevult met loungebanken en kussens, maar deze was vol. Aan de linkerkant zaten echter twee Marrokaanse dames (Justus oordeelt HB7+'s - waar TheMechanic een van beiden beoordeeld op 8/9). Ik meldde doormiddel van woord en gebaar dat ze best wat in konden schikken, zodat wij er naast konden. Terwijl ik ging zitten greep zij haar tas weg.. Fando en ik openden met dit item en ik vroeg wat er allemaal in zat. Fando opperde een 'bom', maar mevrouw vertelde dat ze een nieuwe mobiel gekocht had.

Ik sommeerde haar de telefoon te laten zien en het gesprek begon. Mijn houding was lay-back en easy-going. Het gebruik van lichte negs wisselde ik af met grapjes waardoor ik gezelligheid creëerde. In de tussentijd nam ik breaks door handjes te schudden met PUA's, TheMechanic via de sms te vertellen dat hij ons moest joinen, waardoor ik naast social proof verkregen ook onbehoeftig overkwam. Gedurende het komende uur praatte ik wisselend met de één en dan weer de ander. De ander werd afwisselend bezig gehouden door Fando, TheMechanic en Blitzkrieg. De gesprekjes die ik met hen voerde waren niet gebaseerd op vaste routines, maar puur op frame en houding. Ik maakte veel Kino en zat aan hun haar. Ik lag inmiddels op de bank en maakte lol. Ik maakte ze aan het lachen en als ik zelf moest lachen boog ik over ze een om in hun benen uit te lachen en bij te komen.

De één vertelde me dat ze mij een ontzettend leuke vent vond. Later vroeg de ander of ik aangeschoten was. Toen ik haar vroeg waarom ze dat wilde weten luidde haar antwoord: "Ik vroeg me af of je altijd zo tof was". Het werd later en ik realiseerde me dat ik de volgende dag moest werken. Ik zei dat ik ging vertrekken. De dames zeiden dat ze ook gingen. Terwijl we richting deur liepen zag ik dat de HB7.5's van eerder die avond weer terug gekomen waren. Ik liep op ze af, pakte ze beet en zei dat 'dit niet de afspraak was'. Ze moesten lachen, maar toen ze wilden reageren onderbrak ik ze met de woorden 'Laat maar, ik ga zelf wel weg..'. De Marrokaanse dames spotte mijn interactie met de dames, hierdoor werd hun eerdere statement: "Jij kent ook iedereen hier!" bevestigd.

Voor ik vertrok moest ik nog even naar het toilet, waar ik kort een vrouw sargede die binnen 10 seconden interesse toonde, I was on a role.

Toen ik boven kwam moesten ik en één van de Marocs nog even wachten op de andere dame die ook richting toilet was gegaan. Als ze los van elkaar waren gaven ze maximale IOI's, maar tegenover elkaar waren ze ietwat schichtig. Toen de ander boven kwam had ze haar haar los gedaan, zoals ik haar eerder die avond had aangeraden. Ik pakte beiden dames bij de hand. Terwijl ik ze naar buiten leidde kneep ik simultaan tweemaal kort in de handen van beiden. Onbewust knepen ze beiden tegelijkertijd vier maal terug. I was in..

Buiten zeiden we Blitz & Mecha gedag terwijl we erachter kwamen dat zowel de dames als ik naar CS moesten. Met hun beide aan een zijde liepen we hand-in-hand de straat door. Nu was het belangrijk om de boel gaande te houden. Ik verloor iets aantrekking buiten de club, we moesten duidelijk opnieuw acclimatiseren nu we niet meer binnen waren. De bussen op CS waren al vertrokken dus de taxi was de oplossing. Ik zei beiden gedag (3 kisses) en ze deelden mede dat ze het erg gezellig hadden gevonden en dat we vaker moesten stappen. Ik vroeg hoe we dat het best konden regelen. 'Nummers uitwisselen' klonk het in koor. Ik sloeg hun nummers op en stapte in de taxi nadat ik van beide nog een kiss on the cheek afdwong. Net voordat de taxi weg wilde rijden tikte een van beiden of het raam.. Dat ik direct even moest smsen zodat ze m'n nummer hadden.

Nadat ik Fando gebeld had om te praten over de loose-attitude die hij zich eigen wilde maken, smste ik beide dames. Eén van de twee had een lege batterij (ze had mijn telefoon eerder geleend om kort te bellen), maar ik besloot dat gelijkwaardigheid hier gepast was. Vanzelfsprekend stuurde ik beiden een op maat gemaakt, persoonlijk bericht. Vijf minuten later belt één van beiden me. "Ja, sorry. Maar ik weet nog niet hoe deze mobiel precies werkt, dus ik dacht ik bel maar even. Wat een tof smsje stuurde je! Maar wat bedoelde je precies met 'Ik weet niet of ik het wel aankan nog een keer met jullie op stap te gaan?'". Na wat IOI's ontvangen te hebben besloot ik te gaan slapen.

----

Nu is het voor mij als zelfbeschouwd 8.5 wellicht geen enorme prestatie om bij twee HB7+'s / HB7.5's aantrekking te creëren, toch was de sarge erg bevredigend. Om zonder te focussen van beiden duidelijke IOI's te krijgen was tof. Vooral omdat ik beiden nooit eerder ontmoet had..

Tot zover..
    Last edited by Justus; 11-30-2007, 10:26 AM.

Echt bij justus leek het wel magie , hoe makkelijk die een set openden en hoe makkelijk alles bij hem eruit zag.

Comment

Kijk, en het is juist de bedoeling dat je gaat zien dat het géén magie is, maar welke dingen hij goed doet

Goed verhaal, duidelijk omschreven, en leest zich goed weg http://venusianarts.com/forum/images/icons/icon14.gif

Comment

Goed werk Justus. Bevestigd mijn vermoedens des te meer. Leuk.

Wat betreft de "wie liegt meer" ... What the fuck. Hoe kennen ze die? Had jij daar een idee van? Of waren ze al geopend door iemand van de sarge-night?

Comment

Justus: 10 minuten voor je naar die set ging. waren ik en Loud vet gemeen afgewenzen door die 2 meiden.

Ik riep ze naar ons te komen en ze kwamen ik zei " hy mijn vrind is een goochelaar" (voor ik mijn verhaal af kon maken zei ze leuk voor je en gingen ze weg)

De bedoeling was dat loud dan een goochel trucje zou doen en ik hun gedachten zou lezen

we hebben toen wel veel om ons zelf gelachen.

Comment

Het feit dat je dit is gelukt met Marokkaanse chicks.. petje af.
            Goed gevuld FR trouwens, lekker om te lezen ook.

Je zegt dat je echt tussen hun benen ging om te lachen, als ik het zo lees, kan ik me voorstellen dat het er best overdreven uit moet hebben gezien. Is dit ook de bedoeling dat het overdreven is, of zie je het helemaal niet zo op die manier?

Comment

Originally posted by Justus View Post
              (Justus oordeelt HB7+'s - waar TheMechanic een van beiden beoordeeld op 8/9)
              Gast, waar heb je het over? Ik vond dat Marokkaanse setje een 5 en een 7!

[EDIT:] Ahhhh, ik weet al waar je op doelt. Die HB 8/9 was echt een fucking lekker stuk die op een gegeven moment helemaal aan de andere kant van de lounge zat, toen Fando en ik een gesprek over presentatie hadden.
              Last edited by Themechanic; 11-30-2007, 06:14 PM.

Comment

Damn Justus. Klinkt alsof jij een onbekende tent binnen kan stappen en die aan het eind van de avond owned! Petje af.

Voor mij nog een stap (of 100 ) te hoog, maar zeker erg inspirerend om te lezen!

Comment

Originally posted by OhMy View Post
                  Het feit dat je dit is gelukt met Marokkaanse chicks.. petje af.
                  Goed gevuld FR trouwens, lekker om te lezen ook.

Je zegt dat je echt tussen hun benen ging om te lachen, als ik het zo lees, kan ik me voorstellen dat het er best overdreven uit moet hebben gezien. Is dit ook de bedoeling dat het overdreven is, of zie je het helemaal niet zo op die manier?
                  Het was niet de bedoeling om overdreven te doen, meer playful.
                  En je moet nagaan dat we al half op banken lagen. De bedoeling was om goede kino te maken. Soms moet je iets provoceren om vervolgens weer terug te zakken (twee stappen vooruit, één terug).

Het was ook meer buigen richting knie.. Het is een beetje moeilijk uit te leggen.. Als je vet moet lachen buig je soms voorover en sla je je handen in je gezicht. Nu boog ik richting hun benen zeg maar. What ever, het is geen speciale techniek ofzo..

Oh en Mecha, in de andere topic zei je inderdaad dat Fando toen je binnenkwam met een chick zat te praten, dat was één van die Marocs, daarom dacht ik dat je daar op doelde. Misverstand, don't worry. Met haar los gingen ze trouwens allebei sowieso nog een halve punt omhoog. Ik oordeel HB6.5 en HB7.5.

Overigens heb ik gister de 7.5 gebeld na mijn post. Ze moest me even helpen met wat ik ging eten. Tof gesprekje gehad en na vijf minuten afgekapt met de boodschap dat ik nu toch echt eten ging maken. Misschien ga ik donderdag wel wat met ze drinken. Prima pawns!
                  Last edited by Justus; 12-01-2007, 02:24 AM.

Comment

I get it. Gewoon lekker sociaal, niet bang om jezelf te zijn kind of vibe.

Justus, als je intenties hebt om één van de twee, of allebei , te f-closen, is het serieus belangrijk dat je ze individueel aanpakt. Girls like that zijn heel erg van de ASD.

Comment

Justus goed gedaan!

Comment

justus, lekker bezig jongen. ga zo door :P
                        whaha dus die wie liegt meer opener is achterhaald :P
                        whahaha

Comment

Leung was me al voorgegaan..

Comment

ik hou persoonlijk niet van openers die iedereen gebruikt....

ik pas ze liever aan of verzin ze ter plekke aan de hand van de omgeving en situatie... maakt het veel spontaner... hey but that's me!

Comment

Working...
                            X