Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Overal en nergens Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Overal en nergens

Zo.. FR'tje van GraafG. Eerste keer sinds maanden dat ik een echt FR post, dus het is ff wennen. Geef ook maar kritiek op de opbouw/vertel stijl als het je niet bevalt.

Inleidend
    Tijdje uit de running geweest. Beetje dipje gehad, terugslag na een fenomenale zomer vol sarges en closes. Nu voor het eerst weer op pad en ik had er vertrouwen in. Los van het feit dat ik me van tevoren altijd oplaad voor dit soort avonden d.m.v. tegen mezelf praten, had ik ook gewoon een lekker gevoel. Dat is toch iets wat je wel of niet hebt, vanuit een negatief gevoel is het moeilijk opschakelen naar positief. Enfin, ik ging naar een verjaardag toe.

Ik doe trouwens niet aan routines. Mijn uitgangspunt is dat een goeie sarge niet zin voor zin na te vertellen is, maar gewoon vloeiend loopt. Ik heb wel wat eigen routines als backup, maar probeer zoveel mogelijk vanuit Juggler beredeneerd goede gesprekken te houden met DHV, negs, CF etc.

Eerst in de trein.
    opener was iets situational, over het knippen van de kaartjes. Vriendelijk meisje, HB 6 ofzo, beetje zitten fluf praten, ging nergens over. Toen kwam er een lamme gast aan en die begon haar lastig te vallen. Ik heb wat oogcontact met haar gehad of et allemaal goed ging, heb me er verder niet mee bemoeid omdat ik geen zin had in een matpartij met een kerel in een leeg treinstel. Op een gegeven moment ging die gast weg en zei ik: Je hebt helemaal geen vriend he, je bent veel te doorzichtig jij [cf] (ze had gezegd dat ze een vriend had tegen die kerel) en toen begon ze zich te kwalificeren en kwam er een hele ratel met verhalen uit. Helaas moest ze toen uitstappen en begon ze te blozen (sarge succesvol voor mij dan) toen ik zei dat ik het leuk vond haar ontmoet te hebben. Numberclose of kissclose vond ik een beetje onnutig. Ze woont te ver weg, was niet superaantrekkelijk en ik vond het een beetje overbodig.

Verjaardagsfeestje.
    Ik kwam binnen. Vol zelfvertrouwen, goed gestyled (al zeg ik het zelf) en het liep vanaf de eerste minuut. Ik voelde me eigen aanwezigheid, had mezelf ingesteld op: die tent is van mij, ik ben hier de baas. En dat voelde ik ook zo, ik denk de mensen daar ook. Ik had het nog nooit meegemaakt, maar van de +-15 vrouwen die er waren (+- 30 man totaal) kregen er meteen een stuk of 5-6 (waarvan drie 7+) die blik in hun ogen, die ik vroeger altijd zag ontstaan toen vrouwen naar mijn natural vriend keken.
    Heerlijk. Ik ben gaan zitten, bakkie koffie erbij en heb alles vanuit de leanback positie gedaan. Ik zat voetbal te kijken, en heb hier en daar een opmerking/kort verhaaltje neergezet, en meer was er niet voor nodig. HB 9 (8.5+) kwam binnen de kortste keren naast me zitten, veel te dichtbij en tegen me praten, zich te kwalificeren ("ik vond het zo goed dat je je net niet met dat kussen liet slaan door dat andere meisje" Ik zei tegen dat meisje die met dat kussen sloeg: "Hey, hou es op.. Ik ga jou toch ook niet met een kussen slaan *slaat met kussen* ik ken je amper)
    Vervolgens was voetbal afgelopen, en ik ging een beetje in de huiskamer rondlopen en praatje maken met de mensen daar, ik kende niemand, dus een soort van voorstelopener gebruikt (lekker makkelijk, halfwarme sets openen, inderdaad) en dat ging goed. Binnen de kortste keren kwamen overduidelijke AFC's aan mij tips vragen hoe je met vrouwen om moet gaan. Een krankzinnige ontwikkeling, aangezien ik nog geen 6 maanden geleden net zo was als hun. Ik wat dingen verteld, waar vrouwen bijstonden. Dit had een geniale uitwerking. Het werkte als social proof (als je het zo kan noemen) en opeens pakte HB 9 mijn hand vast, die ik wegduwde en nog geen minuut later begon een andere HB 8 tijdens een praatje aan me te zitten ("Hey, niet zo opdringerig he.. aanraken kost 5 euro per keer..")
    Op dat moment had ik dus ten over staande van iedereen de 2 mooiste vrouwen die er waren in mijn zak, ik voelde me geweldig. Even later begon HB9 aan mijn haar te kriebelen, heerlijk, alleen ik voelde wel dat ze beetje aan het testen was, dus ik zeg.. niet aan mijn haar zitten, das heilig. Vervolgens zegt ze: Kom, gaan we naar boven, ga ik je haar goed doen.
    O jawel, mijn haar goed doen. Geloof je het zelf.. haha. anyway, op dat punt had ik er kunnen f-closen op mijn (logeer)kamer boven. Dat heb ik niet gedaan, want probleem: die gast die jarig was, is tot over zijn oren verliefd op dat meisje. Ik kon het niet maken. Bro's before Ho's. Dus wij weer naar beneden, niks gebeurd.

Vervolgens zijn we nog naar de kroeg geweest met de hele groep. Heb ik nog wat setjes geopend. Ik open door tegen mensen aan te lopen/als ze tegen mij aanlopen ("hey, niet zo opdringerig he") of voor mensen te gaan staan ("Wil je er langs?") of door een HB aan te kijken (eye-battlen) net zolang tot ze wegkijkt en er dan op af stappen en dan iets lulligs als "hey hoeist"
    Alles liep eigenlijk wel goed, behalve 1 setje, maar dat kan ook meer aan haar stugheid gelegen hebben.. ik weet het niet zo goed. Het ging nergens heen gewoon. HB 9 ging ondertussen vrolijk door met aandacht zoeken en wilde sex met me en wel zo snel mogelijk. Maar nog steeds, bro's before ho's, lastig, maar et moest. Het zorgde voor een mooie push factor, waardoor zij bleef pullen aan me (helaas figuurlijk )
    Uiteindelijk heb ik toch voor die ontzettend geile tongpiercing (fetisj) moeten zwichten, en hebben we een beetje gezoend toen ik der naar huis bracht. Ze sleurde me alweer mee naar binnen, maar dat heb ik afgezegd, daar voelde ik me niet goed bij. Godzijdank was mijn maat niet boos over die zoen, hij realiseerde zich wel dat het toch niks werd tussen hun en hij had trouwens al meerdere malen geprobeerd ons te koppelen die avond. Dus het was wel goed zei ie, half half zal ik dan maar zeggen.

Goed, conclusie.
    - Heerlijke avond. Ik heb zoveel complimenten gekregen, ik kan een paar jaar vooruit.
    - Als je bereid bent om weg te lopen, dan doet dat wonderen voor je game. ECHT wonderen.
    - Geestelijk achteruit hangen, leanback, is net zo belangrijk als fysiek (bodylanguage) achteruit hangen. Doordat ik dit principe voor het eerst bewust toepaste leek alles vanzelf te gaan.
    - Het principe "als jij pusht, pullt zij en als jij pullt, pusht zij" klopt als een bus en ik ga het steeds beter doorhebben.
    - Eerste echte solid kiss close door te gamen. Er had zelfs een f-close in gezeten.
    - CF is geniaal. Het werkt heerlijk. Neggen is niet eens zozeer nodig dan. Zeker omdat het mijns inziens overlappend is.

Goed, ik ben natuurlijk fucking blij en kan nog wel 30 kantjes schrijven.. ik hou het hier even bij.
    Zijn er vraagjes/opmerkingen/suggesties of weet ik veel wat? Ik hoor het graag..!
    Last edited by CountG; 11-18-2007, 11:50 AM.

Machtig mooie FR CountG!

Helder geschreven, duidelijk. Mooi resultaat, kan me voorstellen dat het een aardige ego-boost heeft gegeven

Ben wel benieuwd hoe je de overgang maakt tussen je opening (semi-situationeel) en een gesprek? Kan je wellicht een voorbeeld van een gesprek beschrijven?

Comment

Originally posted by CountG View Post
      Ik kon het niet maken. Bro's before Ho's. Dus wij weer naar beneden, niks gebeurd.
      Respect. Voor mij klinkt het ook logisch en voor de hand liggend, maar er zijn genoeg gasten (waarschijnlijk het merendeel) die er gewoon overheen gegaan waren, en hadden gedacht "fuck die vriend".

Godzijdank was mijn maat niet boos over die zoen, hij realiseerde zich wel dat het toch niks werd tussen hun en hij had trouwens al meerdere malen geprobeerd ons te koppelen die avond. Dus het was wel goed zei ie, half half zal ik dan maar zeggen.
      Mja, ik ben er achter gekomen dat zo iemand er vaak toch niet helemaal eerlijk over is. Hij zegt bv. dat het hem niks uitmaakt, maar naderhand krijg je toch te horen dat hij er een kutgevoel bij heeft (sommige zullen het ook wel eens meegemaakt hebben). Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk ?

Maargoed, over de FR, goed geschreven, leuk om te lezen, en je bent flink goed bezig Houden zo

Comment

maar waar herkende je aan dat je een f close had , Dat snap ik niet echt hehe in het algemeen al niet echt.

Comment

Ze maakte kino met mijn lul.
          Ze vroeg het me.

Comment

Goed verhaal CountG, leuk om te lezen dat je vorderingen begint te maken..

Comment

Mooie lijst resultaten, maar er staan wat weinig details in. Wel goed gedaan!

Comment

Meer details en het zou nog 2 pagina's langer worden.. Dat wilde ik jullie en mezelf tijdtechnisch gezien besparen.

Ik hoop dat een verhaal als dit andere mensen ook kan inspireren aan de slag te gaan en te blijven. Ik maak elke keer dat ik aan de slag ga weer vorderingen. De ene keer wat meer, de andere keer wat minder. Af en toe een terugslag, maar altijd strevend naar vooruitgang. Nog geen half jaar geleden had ik dit helemaal verkloot. Nu boek ik me eerste successen zonder "getting lucky", maar puur op basis van wat ik geleerd heb over sociale dynamieken. Ik ben er echt nog lang niet, ik moet nog zoveel beter doen en nog zoveel leren, maar het begin is er.

Comment

HB 9 ging ondertussen vrolijk door met aandacht zoeken en wilde sex met me en wel zo snel mogelijk. Maar nog steeds, bro's before ho's, lastig, maar et moest. Het zorgde voor een mooie push factor, waardoor zij bleef pullen aan me (helaas figuurlijk )
                  Uiteindelijk heb ik toch voor die ontzettend geile tongpiercing (fetisj) moeten zwichten, en hebben we een beetje gezoend toen ik der naar huis bracht.
                  CountG wat een geweldige successtory! Nog ff een vraagje: welke signalen gaf ze waaruit jij afleidde dat ze sex met je wilde?

Comment

Ze maakte kino met mijn lul.
                    Ze vroeg het me.
                    Beetje ongemakkelijk uitgedrukt, maar zo was het wel.

Comment

Netjes CountG! Duidelijkere signalen bestaan bijna niet. Ik hoop het ook eens mee te maken, maar ik zou zo'n kans direct met beide handen aangrijpen ;-)
                      Last edited by jaus; 11-20-2007, 10:35 AM. Reason: slecht Nederlands

Comment

Working...
                      X