Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] donderdag 15 november Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] donderdag 15 november

Om te beginnen wil ik even zeggen dat ik steeds meer sets open en mn AA wordt steeds minder. En ik heb heel erg gemerkt dat je echt zo snel mogelijk een set moet openen als je ergens binnenkomt. Ik merkte dat als ik 1 keer door de zaal had gelopen in mn eentje dat dat meteen een hoop dingen moeilijker maakte. Maar goed, donderdag.

Ik ging met wat vrienden naar utrecht, want daar was een feestje op het conservatorium. Ik denk dat ik daar zo'n 10 sets heb geopend, maar ik zal even de benoemswaardige beschrijven.

Er was een 3 set HB9,7,7 en die opende ik met de homo opener. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel shittests gekregen, op een gegeven moment na wat verhaaltjes gingen haar vriendinnen even dansen en bleef ik alleen met de HB9. Maar ze bleef maar shittests gooien, je kon gewoon niet normaal met haar praten, dus ik neg neg neg. Keiharde backturn werkte wonderen op een gegeven moment, maar ik wist niet meer waar ik heen moest. Ik deed na een tijdje een compliance test, gewoon haar handen vragen en een klein rondje draaien, begint ze zich er keihard tegen te verzetten! Ik moet nog even wennen aan het idee dat er inderdaad meisjes zijn die fucking veel shit naar je gooien, maar het was wel heel grappig

Daarna was er nog een HB8 geopend met 2 part kiss opener, die had ik binnen 5 minuten geisoleerd en wat toen ging ik voor het eerst eens wat NLP (ross jeffries) materiaal testen. Ik kan je vertellen, als je zoiets heel rustig en met een goede stem brengt dat het wonderen werkt. Ze stond me echt 3 minuten zonder een woord te zeggen aan te kijken en te luisteren naar wat ik zei, nu moet ik nog ff wat meer van die patronen leren en dan zullen we zien waar het schip strandt.

Beetje warrige verhaaltjes, maar ik ben niet zo goed in verhalen te schrijven.

Wat ik trouwens bijna nooit doe is FTC-en. Het voelt zo raar om te zeggen dat je zo weer terug naar je vrienden moet ofzo als je ergens al bent. Ik denk dat ik daar even wat meer tijd in moet steken hoe dat werkt, want ik ben ervan overtuigd dat het dan een stuk beter zal gaan met hooken.

Bimster

'Beetje warrige verhaaltjes, maar ik ben niet zo goed in verhalen te schrijven.'

Amen.

Hey Bimster,

ik voel met je mee. Ook al is de waarde van een ftc me helemaal duidelijk, zelf heb ik er nog nooit een gebruikt. Niet vanwege jouw reden overigens; vaak ben ik geconcentreerd op de reactie van een set-lid waardoor het doen van een ftc ijdel blijft.
    De taak is aan een wing om hierin verandering te brengen; ik geloof namelijk wel degelijk in de waarde ervan.
    Je zegt dat het onnatuurlijk voelt als je zegt dat je naar je vrienden gaat terwijl je al ergens bent. Klopt, maar staan die vrienden in de zojuist geopende set ? Nee, ze staan elders in de bar, 'te wachten op jou'. Dat is de gedachte.
    NLP heb ik vooralsnog erg verwaarloosd. Tijdens een sarge heb ik ooit eens vluchtig het begin van een bj-pattern gedaan maar omdat de oratie plots onderbroken werd door bekenden in een bar liet ik verstek gaan; de flow was er immers uit.

Verder was je fr erg nuttig: het was niet louter een verslagje, maar een uiteenzetting van je technieken en de reactie die erop volgde. Kortom; iets waar we er op dit forum meer van kunnen gebruiken. Ga zo door.

Graag verwijs ik - in de geest van het stimuleren van FR's - naar mijn field reports van Utrecht en de andere, Sicilie-Marbella, hier op het forum. Aan de ene kant wordt er om meer fr's gevraagd, maar als ik mijn twee pennenvruchten al een week hier heb staan zonder dat er replies komen, dan zakt de moed toch snel in de schoenen.

Laten we hier vooral elkaars fr's lezen en bekritiseren, en informatie- en theorie-uitwisseling voornamelijk behouden voor ontmoetingen.
    Voor de aanwezigen van woensdag 21 november: tot dan. Voor de rest: sarge ze !

Groeten,

Fando

Comment

mbt shittests...sommiger vrouwen zijn zo ja, je moet altijd oppassen dat je niet shittest na shittest probeert door te komen. dan ben je door hoops aan het springen. neem het heft in handen. (en nee ik ben daar zelf ook niet altijd even goed in). Als ik bovenstaand gevoel krijg kap ik haar af, en zeg dat dit gesprek erg stroef loopt.

HB: ja tuurlijk jij bent zeker zo'n jongen die alles voor elkaar kijgt
      PUA: wat een gesprek is dit zeg. jij vertrouwt mij niet en ik loop me alleen maar te verdedigen. waar ben je toch bang voor?/ jij mag mij helemaal niet he?

helaas kan ik niet zeggen dat dit dé succesformule is, maar tis iig een suggestie.

@ fando:

je fr worden wel degelijk gelezen, je hebt een duidelijke schrijfstijl. had destijds echter geen zinnig commentaar. dus voor de je goede wil : hup fando hup fando
      Last edited by Cless; 11-18-2007, 07:40 AM.

Comment

Noem eens wat shittests?

Comment

In isolatie:
          Elke vraag die ik stelde, bijv:

Ik: Wat wou je worden toen je 7 was.
          HB: Weet ik niet.

alles antwoordde ze kort.

Verder probeerde ze de hele tijd met me te spelen door daarna nog me te roepen, en toen ik me omdraaide zeggen: Loop maar door...

Ik denk dat ik om met haar verder te komen recht voor haar neus het op een na mooiste meisje had moeten zoenen ofzo.

Comment

Geen vragen stellen. Stellingen/beweringen doen.
            Want:
            - Het mag niet overkomen als een interview.
            - Dat doe je bij je vrienden ook niet, aan de lopende band vragen stellen.
            - Dan creeer je stiltes en moet ze wel antwoorden
            - Dan kan ze een verbinding met je aangaan, zich aan je relateren, omdat je wat van jezelf blootgeeft.

Lees The Game, daar wordt op dat fenomeen ingegaan. Net zoals in The Juggler Method.

Comment

Vanochtend in de bus (don't ask) bedacht ik me opeens dat het ook wel eens zo zou kunnen zijn dat ze je niet wilde. Als vrouwen geinteresseerd zijn, dan stoppen ze wel met shittests.

Shittests zijn in principe geen lopende band werk, dat zijn er een paar. Als je die goed doorkomt ben je binnnen. Als je die niet goed doorkomt kan je het wel vergeten en zal ze gewoon bot worden en zijn het niet echt shittests meer te noemen, maar gewoon een afwijzing. Shit happens. (woordspeling)

Zeker als vrouwen bij een backturn (overigens maar 1x doen, op het juiste moment) zeggen, loop maar door (maakt dan niet uit op welk moment) en ze lijken bloedserieus, dan zijn ze denk ik ook gewoon bloedserieus. Kreeg je uberhaupt IOI's en zoja, welke?

Comment

Originally posted by Bimster View Post
                In isolatie:
                Elke vraag die ik stelde, bijv:

Ik: Wat wou je worden toen je 7 was.
                HB: Weet ik niet.

alles antwoordde ze kort.
                Straf haar!
                Gebruik negs, verlies je aandacht, doe iets!

Een paar random opties die me te binnen schieten:

'Oh, ben je er zo'n een..' (kijkt andere kant op) [verliest aandacht]
                'Hmm.. Alzheimer?' [c/f]
                'Waarom zat ik ook alweer me jou te praten?' [Neg]
                'Denk daar maar eens over na..' (vertrekken) [Schaarste tonen]

Comment

Nu ik zo jullie reacties lees denk ik dat ik inderdaad teveel vragen stelde, ik bedenk me nu dat dat best wel een sticking point is, want ik herinner me nu dat ik dat wel vaker krijg. Ik ga proberen al mijn vragen in beweringen om te zetten, kijken hoe dat werkt dan.
                  thx!
                  bimster

Comment

Working...
                  X