Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Waar blijven de FR's? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Waar blijven de FR's?

Ok jongens.. Alles leuk en aardig, ik vind jullie allemaal toffe gasten en we hebben leuke discussies, maar waar blijven de FR's? Nergens lees ik FR's of vragen over Field Ervaringen.

Wat betreft ikzelf, voordat jullie ernaar vragen, ik ben 2 weken ziek geweest en heb afgelopen zaterdag (mijn sargeavond) ff te diep in het glaasje gekeken bij het etentje vooraf..dus dat was niet wat. Ik weet er zelfs nog weinig van..oops

Als alles goed gaat ga ik morgen aan de slag, maar ik verwacht wel van anderen dat ze ook erop uitgaan. Keyboard Jockeys hebben we niks aan, het gaat uiteindelijk om het veldwerk. Zonder ervaring wordt het niks.

GOGOGOOGO!

Lol.. je hebt gelijk.
    Meestal weet ik zelf wel wat ik fout heb gedaan, dus voel ik niet de behoefte om dat ook nog is te horen te krijgen van de forum leden.

Ik zal wel wat meer FR poster. En CountG heeft gelijk! Zonder ervaring word het niks!

Comment

Ik zou graag posten, maar ik ben nu al een maand ofzo bezig met het MM boek, en heb het nog steeds niet uit. Ik heb een gigantische drukke periode die nog een kleine maand gaat duren. Daarna ga ik zelf beginnen met wat routines, openers enzo.

Maargoed, als ik een kans krijg, of er gooit zich weer iets in mijn schoot, dan hou ik jullie ervan op de hoogte, maar tot ik mn eigen materiaal heb, ga ik nog niet er op uit om te sargen

Comment

ok, ik ben gisteren uit geweest met iemand van het mm forum, ging wel goed in de zin van dat ik veel geleerd heb. ik heb een vraagje wat betreft wingen, hoe doen jullie dat, op welk moment stel je je wing voor aan de set, houdt de wing zich afzijdig of doet ie juist heel erg mee met het gesprek? en ik heb soms het idee dat als we allebei in een set staan dat ze dan teveel aandacht krijgen omdat er dan twee jongens zijn die tegelijk met ze willen praten, waardoor hun waarde omhooggaat. gedachtes?

abrupt, zo dacht ik ook eerst, maar het is altijd leerzaam om gewoon het maar te doen ook al heb je niet zo veel voorbereid, je hebt toch wel wat sociale vaardigheden? en als je dan achteraf gaat nadenken over wat je wel en niet goed deed vind ik dat veel leerzamer dan van te voren te gaan zitten bedenken wat je allemaal kan gaan doen, in de realiteit loopt alles toch heel anders dan je had verwacht. bedenk gewoon een paar openers en gooi jezelf in het diepe.

Comment

Ik ben de afgelopen 2 weken te druk bezig geweest met werk :s

Overigens ben ik vanavond ff bezig met een breakup van een korte date/relatie die ik heb versierd met behulp van wat salsa, was trouwens mn eerste keer :P Ik zal binnenkort wel het FR daarvan op het forum zetten

Comment

Hey jongens,

jullie hoeven jullie niet te excuseren, gewoon erop uit !

Graag verwijs ik - in de geest van het stimuleren van FR's - naar mijn field reports van Utrecht en de andere, Sicilie-Marbella, hier op het forum. Aan de ene kant wordt er om meer fr's gevraagd, maar als ik mijn twee pennenvruchten al een week hier heb staan zonder dat er replies komen, dan zakt de moed toch snel in de schoenen.

Laten we op dit forum vooral elkaars fr's lezen en bekritiseren, en informatie- en theorie-uitwisseling voornamelijk behouden voor ontmoetingen.
            Voor de aanwezigen van woensdag 21 november: tot dan. Voor de rest: sarge ze !

Groeten,

Fando

Comment

Working...
            X