Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Zoals beloofd Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Zoals beloofd

Oké we hadden bij de bus afgesproken , Ze wilden me een hele dikke knuffel geven maar na de helft zei ik , Hè rustig aan zo makkelijk gaat dat ook weer niet en duwde haar een beetje weg.

We gingen naar het bos en ik haakten mijn arm in bij haar en ze voelden zich er comfortabel bij. Toen wat Negs , Grapjes , Dhv gebruikt . het werd al donker en we gingen op een bankje zitten. Ik durfde niet echt me arm om haar heen te slaan , Haar arm in haken was al een prestatie omdat ik dat nooit durften.

Ik wilden toch kino maken en deed mijn benen op haar schoot en zei , aaah altijd handig een bankleuning. En wat grapjes gemaakt maar was totoaaaaal niet serieus. Toen wilden ze haar benen op mijn schoot gaan doen ik zei nee! ik ben de baas hier jij bent mijn leuning niet ik de jouwe.

Ze wilden op een gegeven moment haar arm om mijn heen slaan ik zei nee! dat moet je verdienen Ik ging door met negs gooien maar had geen controle meer erover ik maakten er teveel en ze ging terug neggen en op een gegeven moment voelden het niet leuk meer maar meer als beledigen.

Ik was gewoon stil ze lulden maar en ik bleef stil , ik zei ben je uitgepraat heb net mijn oordopjes uit gedaan. Toen zei ze dat ze het echt even niet meer leuk vond ze voelden zich erg gekleineerd en vond het niet meer leuk.

Ik merkten ook dat ik teveel doorsloeg ik zei , Weet je ik geef je nu een keer gelijk , Maar verwacht niet dat ik sorry zeg

dus toen even wat serieuzer gepraat en heb ik een Leuk verhaal verteld . Ik besloot haar haar voortestellen samen te eten en we gingen samen eten bij haar thuis.

eenmaal op de bank geen kino ik deed dus wat games om kino te krijgen en ging met me benen weer over haar schoot en ze leunde een beetje tegen me aan.

Toen werd het een beetje saai alleen tv kijken en we hadden niet echt een gesprek meer, Ik zag een bewoner die bij haar woonden , Want ze woont met meerdere mensen . Het was een jongen en toen gewoon leuk aangesproken en gesprekje mee gevoerd wat ze niet gewend was omdat ik voeger dat soort dingen nooit durften ik naar zijn kamer , wou hem een filmpje laten zien op youtube en vroeg haar ook mee maar ze weigerden en zei nee geen zin...

Ik denk dat ze zich achtergelaten voelden omdat ik haar geen aandacht gaf. Toen ging ik weer terug zat ze ongeïnteresseerd op de bank En ik gewoon wat grapjes genmaakt en ging haar kietelen en zei lachen en terug kietelen toen eisden ik een massage omdat ik die verdiend had na al (me harde sporten) en Dat deed ze.

Ik durften er maar niet te omhelsen en ik pakten chocolade moes van de tafel en deed me arm om haar nek en zei kom ik wil wat doen en pakten die chocolade mouse. Ze leunde tegen me aan . en ik zei oke let op , toen zei ze NEE! en gooide die choco mouse op mij en zei hahaha , Toen heb ik er helemaal gekieteld dus wel een soort kino en op der gaan liggen , wat lol getrapt elkaar nat maken enzo. ach was wel lachen. was nog een meisje die daar ook woonden even haar aandacht gegeven ik merkten dat ze wat jaloers werd:P

Toen nog wat verder gestoeid met der
    Tot ze opeens mij de deur uit probeerde te krijgen duwend en zei ik vind het echt te druk nu, ik weigerde ik zag het nog als een spel. Ze zei nee je moet echt gaan nu ik ben moe . Ik zei , Oke! is geen probleem hoor ik wilden net al weg gaan maar wilden nog even mijn shirt wassen .

Zegt ze dat kan je ook thuis doen toch? ik zeg ja ik ga nu ook , Ik zei doei ik ga! zonder knuffel of aan te kijken. Ik zei daag

En toen liep ik uit de duur zonder omkijken recht op straat ze deed de deur open ze zei wacht ff! je zeg niet ens gedag ze zei ik ben gewoon moe begrijp dat. Ik zeg waar heb je het over er is niks ergs hoor.. Zei je bent in de war zeker

ze zei wacht je hebt me sleutels nog die gooiden ik naar haar en liep met doei zeggend zelfverzekerd weg. Ik stak over en opeens rent ze naar mij toe en zegt: Waarom doe je zo?? ik liep ik zei waar heb je het over?? Ze zegt kom op waarom verberg je het en doe je alsof er niks aan de hand is . Ik voelden me zelfverzekerd en deed mijn arm om haar heen lopend en zei waar heb je het over?

We liepen naar de bus halten En ik zei sorry meissie ik weet echt niet waar je het over hebt toen zei ze je doet tegen iedereen bij mij aardig maar tegen mij onaardig , Ik vind dat echt niet leuk zei ze. Ik Pakten haar vast en gaf haar een kus op haar wang , Wat ik nooit bij der gedaan had . en zei Meisje ik vind jou echt een heel lief meisje , maar het zit ook echt een beetje in dat koppie van je.

Ik voelden me steeds zekerder en voorden een gesprek zonder moeiten en zonder nadenken alles ging vanzelf. En ze sloeg haar arm om me heen en toen zei zij ik heb echt zin om iets geks te doen! , Ik zei je wilt iets geks doen dus en zei laten we naar het strand gaan nu deze tijd en een duik nemen! Ze zei nee ik ben echt moe nu

toen hadden we nog snel een trui bij haar thuis gehaald voor mij omdat ik nat was. En bracht ze me naar de bus weer ik zei hè ik heb het morgen druk en zondag dus we kunnen niet afspreken meer dit weekend. En volgende week ga ik het ook druk hebben , Maar we spreken weer af later en gaan we iets geks doen!

Ze zei jaaaa

En toen kwam de bus ze zei ik ga je nog even kussen , ik zei nee als de bus er is pas . Toen gaf ik haar 3 kusjes op de wang , op de mond durften ik echt nog niet. en paar knufffells en namen afscheid.

Ik heb nog nooit zoveel kino met der gehad zoals nu dat vind ik wel beter. En ik voelden me echt goed en had veel lol! ach daar gaat het uiteindelijk om

geef jullie mening maar
    Last edited by Power Metal; 11-18-2007, 10:34 AM.

Ik ben zelf nog niet echt superervaren maar eerlijk gezegd klinkt het alsof je inderdaad gewoon veel te hard negt en arrogant doet. aan de manier waarop je beschrijft hoe zij zich gedraagt leid ik af dat ze gewoon vind dat je je raar en onaardig gedraagt. ze ziet je volgens mij nog steeds als gewoon een vriend, je zegt zelf dat ze erg onzeker is en niet veel vrienden heeft, toch? dus ik denk dat ze je gewoon als vriend beschouwt en ze is in de war omdat je ineens zo raar doet, maar ze kent je al zo lang en ze is waarschijnlijk erg warmhartig daarom pikt ze dat allemaal nog van jou, ik denk eerlijk gezegd niet dat attractie creeert. dat ze je actief weg probeert te krijgen door je de deur uit te duwen is toch wel een sterke hint dat ze niet geniet van jouw aanwezigheid. dat is mijn interpretatie. Serieus, zoals iedereen zegt, vergeet haar nou maar gewoon, dat is het beste voor jullie allebei.

Comment

Je had al VEEEL eerder kunnen closen. Als je over het close moment heen gaat neggen en wegduwen, dan ervaart zij dat logischerwijs als arrogant.

Ga ervoor, gebruik een kiss gambit of zoen der op der mond. "Ik doe zo mijn best om je niet te zoenen nu" Gast, als je wat wilt, zul je het moeten doen.. dan zijn er geen excuses meer. Als je lang genoeg wacht dan ben je weer uit de picture.

Sowieso moet je weer wat op gaan bouwen, ze is vannacht gaan twijfelen en heeft het al uit der hoofd gezet als "raar". Dus high spirit, meteen beginnen met kino opbouwen.. Knijp der in der hand, als ze terugknijpt zit het goed. En ga er voor, ze zou je ook de eerste keer kunnen afwijzen met zoenen, dus dat moet je je wel realiseren.

Bouw op, high spirit, maak het leuk, zet der op der gemak en ga dervoor.

Comment

Ik ben er achter gekomen dat ze een probleem heeft . Ze heeft een bepaalden stoornis waardoor intieme relaties hebben erg moeilijk is. Ze heeft ook een slecht zelfbeeld..

Ze zei dat ze nooit verliefd is geweest. En 1 keer een relatie had met een jongen die ze niet eens vertrouwden of verliefd op was. Maar dat ze intiem deed met hem om alles uit te testen...

Tjah jullie kunnen zeggen vergeet haar! maar NEE dat doe ik niet ik las echter ook dat het niet onmogelijk is een relatie de hebben met iemand die die stoornis heeft las ik op internet.

Misschien is het beter als ik haar niet meer naar beneden haal ookal is het maar en klein beetje zei ziet dit erger dan het is.

misschien stoppen met negs enzo ik weet het niet
        wat denken jullie?
        Last edited by Power Metal; 11-17-2007, 03:06 AM.

Comment

neggen kan verslavend zijn, een neg leren is heel makkelijk, maar de timing is essentieel. zoals je het beschrijft lijkt het erop dat je op momenten dat je niet precies weet wat je moet doen of zelfbewust ben er maar snel een neg uit gooit, omdat die die tool 'beheerst'.

een neg moet haar naar beneden houden tot op jou level, maar niet tot daaronder!
          daarom neg je een hb 10 hardcore en een hb 6 niet. playfull kan veel, maar vergeet het hoofddoel niet. Ze is niet je bijdehante broertje die je op zn plek wil zetten.

Comment

ze is een hb 10 dat zeker wel , kwa uiterlijk dan . Aleen ziet zei zichzlef als een lelijk meisje ze denkt dat ze super lelijk is . maar ze is echt mooi en heel lief

Comment

Een neg is geen belediging. Het is of een pest grapje, of een fout compliment.
              Vaak word dit verkeerd begrepen. Als de timing verkeerd is, zoals CountG al zegt, kan een Neg als grapje of fout compliment een belediging worden.

Ze liet veel interesse zien, maar naar een tijdje ging je te ver. Je moet nog een beetje leren aanvoelen wat je waarneer kunt doen.
              Wanneer zij interesse in jou heeft getoond, mag jij ook lief doen en interesse terug tonen. Je bleef te lang in A2 hangen, aan het einde van de avond ging je A3 in door te zeggen 'ik vind jou lief'.

Fase aanvoelen, escaleren, volgende fase in.

Comment

Power Metal,

Nou je zet jezelf af en toe in de goeie hoek, maar qua kino moet je wel duidelijk kino doen, die wat duidelijk maakt. Niet alleen maar kietelen e.d.

Heb je ons boek al besteld?

[url]http://www.datingdoctors.nl/ZelfvertrouwenMetVrouwen/index.php[/url]

Wat dat zou je wel weer een flink stuk op weg kunnen helpen.

Anders komen jullie eens op ons seminar. Als je 2 personen meeneemt, mag jij van mij gratis. Of je kan 3 personen voor 2/3 van de prijs meenemen.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Toen wilden ze haar benen op mijn schoot gaan doen ik zei nee! ik ben de baas hier jij bent mijn leuning niet ik de jouwe
                  Je drukt je het hier veel te duidelijk uit. Het moet speels en subtiel gebeuren.

Je bent er te vroeg mee begonnen. Je kent wel een aantal tools, maar gebruikt ze op de verkeerde momenten. Verder dat zij zegt "wat is er in de hand, waarom doe je zo" maakt duidelijk dat sommige dingen die je doet, niet passen bij jou framework (omdat zij jou nog kent van voorheen), en daarom komt het vreemd over. Je doet een hoop dingen die waarschijnlijk goed zijn, maar je timing is verkeerd, en het hangt niet samen met de persoon die zij ziet, dus komt het raar over.

Dat ze dan een stoornis heeft, is kut, en dat zal zeker invloed hebben gehad. Zij is voor jou waarschijnlijk een HB10, maar een "algemene HB10" heeft geen slecht zelfbeeld van zichzelf. Maar ik ken zelf ook wel zo'n iemand, die zichzelf veel lager zet dan dat ze eigenlijk is, maar vrouwen zijn over het algemeen sowieso meer kritisch over zichzelf dan mannen.

Maargoed, je bent zekerder van jezelf, voor jezelf is dit goed verlopen, en je hebt plezier gehad. Haal hier gewoon je lessen en zwakheden uit, en gewoon doorleren en oefenen

Comment

ja ik wil dat boek graaag bestelen , maar ik wil zekerheid dat niemand er achter komt , ik woon met meerdere mensen zeg maar . En als het los dat boek is . of het staat op die verpakking voel ik me er niet echt lekker bij als andere dat weten.

Comment

Smoothdoc, je kunt ook proberen om niet in elke post je website te pluggen.

Comment

He power MEtal.

Ik vind dat je iets teveel haar van je afduwde. Want eerlijk gezegd zag ik wel een F-close in jouw verhaal. Tenminste, als je dat mocht willen.

Als je kino van haar krijgt kan je speels wijgeren. Maar als ze het weer probeert moet je haar gang laten gaan. Want zo lijkt het alsof je walgt van haar en das vast niet hoe het zit.

Ik maakte vroeger ook de fout dat ik alleen maar in negs en IOD's zat en niet naar C1 escaleerde. Ik stop met neggen zodra haar ASD is gevallen en doe meer aan een beetje C&F.

Was je misschien anstig voor het idee dat je een wilde nacht kon krijgen?

Comment

he man, ik ben blij te horen dat het goed ging... het klinkt in ieder geval alsof je heel wat vooruitgang hebt geboekt, niet alleen met dat meisje, maar vooral met het ontwikkelen van jezelf. Goed bezig.

Zoals je zelf al zei, dat ik dat je iets te veel hebt genegd... die eerste neg van de bushalte vind ik wel goed... dat kan gewoon...

daarna doe je bij haar je benen op schoot, en later wil ze dat bij jou doen, maar dat laat je dan niet toe... en de opmerking ik ben hier de baas jij bent mijn leuning, daarvan denk ik niet dat ze hem had verdiend, goed gedrag moet je belonen, een het lijkt een soort kino-ping (geloof dat het zo heet), jij doet iets bij haar, ze wil het terug doen, ik had het gewoon toegestaan, misschien had je dan zacht over haar been kunnen wrijven....

Dan wil ze haar arm om je heen slaan, en weer wijs je haar af... ik denk dat vooral de opmerking "nee dat moet je verdienen" niet echt goed is gevallen, ze probeert kino met je te krijgen, misschien omdat ze zich al een beetje afgewezen voelt, ik vind het totaal niet nodig om dan nog een keer te neggen.

"Ik was gewoon stil ze lulden maar en ik bleef stil , ik zei ben je uitgepraat heb net mijn oordopjes uit gedaan". Stom. Het lijkt hierdoor alsof je totaal geen interesse hebt in haar en wat ze te vertellen heeft.

Kino games op de bank zijn goed, ook heel goed dat je interesse toont in haar huisgenoot, dan laat je zien dat je makkelijk sociaal contact maakt, grote DHV...

goed dat je een massage hebt gekregen, maar waarom zeg je erbij dat je hem verdiend hebt? je moet zorgen dat zij vind dat je hem hebt verdiend... en daarnaast is het nogal suf om jezelf een compliment te geven... lijkt daardoor misschien alsof je iets te veel "probeert"

leuk van de chocolade mouse, lekker spontaan en grappig, tof dat je daarna ook een beetje met dat andere meisje hebt geflirt... het kan nooit kwaad om de te laten zien dat je goed met vrouwen overweg kan en niet bang voor ze bent.

dan het moment waarop ze je de deur uit probeert te duwen... ik heb er even over gedacht en omdat ik er natuurlijk niet bij was is dit een beetje gokken, maar ik denk dat ze zichzelf een beetje in bescherming wilde nemen, en bang was dat jullie misschien wel eens konden gaan zoenen...

daarom: jouw antwoord... geeft niets ik wilde toch al gaan... klinkt een beetje als een zwakte bod... ik kan me voorstellen dat ze dan denkt, fuck, wat gebeurt hier, wat is het opeens een botte lul geworden, waarom geeft hij geen tegen-gas en zegt hij dat ie blijf en zoent hij me niet gewoon... ik denk dat dit je laatste kans was om met haar te zoenen op die middag/avond...

weglopen zonder doei of knuffel, heel erg AFC... het lijkt daardoor alsof je onwijs beledigd bent omdat ze je gevraagd heeft weg te gaan... een echte alpha-male lacht erom en laat zich op geen enkele manier beinvloeden door dingen die ze zegt of doet... hij lacht om haar en haar grappige gedrag (wat dat moet je het vinden, grappig, schattig, lief, dat ze zichzelf zo probeert te beschermen tegen jou)

nou ja goed, je loopt weg, zij erachteraan (wilde ze toch wel meer van je... vraagt zich duidelijk af waarom de stemming bij jou zomaar is omgeslagen)

Dan wil ze iets geks doen!! dat is GEEN subtiele hint dat ze naar het strand wil, om daar te gaan zwemmen... Ze wil JOU!

daarna leuk bij de bus, toch weer even geknuffeld, prima... ik denk dat je het iets te dik erop hebt gelegd dat je het hele weekend en de hele week daarna geen tijd voor haar hebt... volgende keer : "ik vond het leuk vanavond, ik wil je van de week weer zien, maar ik ben druk en moet even kijken wanneer ik tijd heb... ik bel je morgen... ZOENEN!!!" of maak je eigen variant, maar zeg niet te overduidelijk dat je het druk hebt... want dan denkt ze juist dat je geen reet te doen hebt... als je het terloops zegt, vraagt ze zich af wat je nog meer gaat doen, dat je moet kijken wanneer je tijd voor haar hebt... terwijl ze wel weet dat je haar weer gaat zien...

lang verhaal, maar ik vind het leuk om te horen dat je jezelf lekker aan het verbeteren bent, aan het einde zeg je dat je wel veel lol hebt gehad, en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

ik hoop dat je snel een vervolg hebt.

O ja... ik begrijp ondertussen dat je haar echt heel leuk vind, maar ik zou oppassen, mensen met dat soort stoornissen zijn over het algemeen niet de meest emotioneel stabiele personen...

ik las het net al eerder, dat ze een HB10 voor jou is is natuurlijk mooi, maar objectief gezien, denk ik dat een HB 10 geen slecht zelfbeeld zou hebben, voor mij is ze superhot met een toffe persoonlijkheid... (lady on the street, slut in the bedroom-type)... mannen mogen vaak nogal idealiseren als ze een vrouw leuk vinden, en dan ga je ook steeds meer gedrag van haar goed vinden, wat je normaal van niemand anders zou accepteren... wees ervoor gewaarschuwd
                          Last edited by DonkeyKong123; 11-17-2007, 10:52 AM. Reason: new information

Comment

Ik denk dat de juiste uitdrukking is:

Kino-pong

Comment

Hey bedankt voor de reacties hoor . En even een vraagje als ik haar nou over een tijdje weer zie , Moet ik dan stoppen met negs? en lief doen ?

En moet ik dan alle kino weer opnieuw opbouwen ? of kan het dan meteen een arm om haar heen om dat ze dat gewend is?

Comment

Working...
                              X