Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[OR] Online game , Gesprekje beordeel even! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [OR] Online game , Gesprekje beordeel even!

Ik zag een hb 8 op internet en ze leek me wel intressant. Dus ik stuurde haar een bericht er onstond een kleine gesprekje kunnen jullie kijken of het goed gedaan is

ik: Hey mooi haar , is dat echt of draag je een pruik??
    Hb:tuuurlijk is het echt haar, hallo..grapjas.

Ik:Hey je lijkt me wel een intressant persoon , ben jij dat ook echt? of ben jij een oude man die zich voor doet als een meisje?
    hb:ja ik weet dat ik intresant ben, en ja ik ben dat meisje jaa..

Ik:Haha ik zei alleen dat je me intresant leek , Of je het bent weet ik nog niet zo zeker xD
    Hb:waarom twijfel je daar nog aan dan? ..

Ik:mmm Zoals ik al zei omdat jij misschien een oude vent bent die onschuldige mensen als ik opsluit in zijn huis:P

Je profiel ziet er wel leuk uit op je beroep na xD

Hb:Whaha laat me niet lachen, misschien ben jij wel die oude vent die mij opsluit, en ja dat werk moet wat aan gedaan worden, maar dat komt nog wel..

Ik:Ja probeer er maar onderuit te komen
    Maar een vraag voor jou , noem eens 3 goede dingen van jezelf.En ik bedoel niet kwa uiterlijk.

hb:moehahaha, ik kan wel bewijze dat ik een meisje ben hoor
    maaruh, 3dingen,
    1. grappig
    2. betrouwbaar
    3. musikaal

Ik:Goed bewijs maar dat je een vrouw bent , Als je het maar netjes houd
    En je hebt nu net leuke dingen opgenoemd maar bewijs mij dat je die drie dingen echt bent.

Hb:Hoe wil je ik dat bewijzen dan?
    maar ikga van de pc, spreek je morgu wel..
    slaaplekkerX

Wat me opviel als ik 20 minuten wachten met antwoorden dan gaf ze direct antwoord als ze het ontving. Ik probeerde het gesprek als eerst beindigen maar ze was me al voor!

Heb ik het een beetje goed gedaan? hebben jullie verbeter punten ofwat dan ook?
    Last edited by Justus; 12-19-2007, 12:30 PM.

Zijn dit zo wat losse comments uit t gesprek, of volg dit allemaal op elkaar?

Het is een vooruitgang met je vorige gesprek, alhoewel je op sommige dingen door hamert (bewijs maar dat je een vrouw bent), 1x is wel genoeg. De pruik grap had ik iets anders van gemaakt, gevraagd of het haar eigen kleur was ofzo, pruik grap vind ik flauw.

En verder, het is het gevoel dat je er zelf bij hebt. Dingen kunnen heel snel verkeerd opgevangen worden in een online gesprek, en je voelt zelf t beste of je goed zit of niet. Ik vind het zelf soms lastig om precies te begrijpen wat de andere bedoeld, (vooral als er wat "subtiele hints" komen), laat staan dat ik het in een gesprek van 2 vreemde goed kan volgen.

Maar voor zover als dat ik het kan volgen; Er zijn genoeg dingen verbeterd, maar ook wat verbeter punten

Comment

dit zijn berichtjes zoals een email maar dan op die site.

Wat ik wel merkten ik deed soms 20 minuten erover om dan pas te antwoorden. En merkten dat zei meteen antwoorden. dus volgens mij wel intressen

Comment

Working...
      X