Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] RMC theorie in de praktijk (Day game) Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] RMC theorie in de praktijk (Day game)

Beste iedereen !

Afgelopen weekend hebben velen van ons mogen genieten van de goede raad van de besten ter wereld op de Real Man Conference, ik was er ook bij en heb vandaag een aantal dingen uitgeprobeerd in day game op straat in Groningen samen met mijn wing die er helaas niet bij kon zijn tijdens de rmc. Maar na hem ff beetje te hebben bij gepraat kon het feest beginnen.

We begonnen rond een uur of 2 onderweg naar de plek waar we af hadden gesproken, had ik als doel minstens 1 vreemde een complimentje te geven. Want dat is 1 van de dingen die we geleerd hebben, niet bang needy te zijn maar gewoon een complimentje geven. En geloof me als je dat zo ineens probeert is het nog best moeilijk. Maar goed onderweg dus even een meisje die me tegemoet liep gecomplimenteerd op haar shirt;
    Me: He leuk shirt !
    Zij: Hoi
    Zij: hé huh oow dankje !!
    Het moest dus ff tot er door dringen dat ze een comlimentje kreeg maar ik ging dus snel verder.

Terwijl ik op me wing stond te wachten nog een 2 set geopend maar toen kwam ik een vriend tegen die ik al een tijd niet had gesproken en met krukken rond liep dus helaas voor de dames ik moest weer weg.

Toen met me wing de straat op. Een van de dingen die we geleerd hadden was "Have high standards" dus dat deden we maar dan word het echt moeilijk om leuke dames tegen te komen ! Maar goed we hielden vol en gingen een paar straten door, toen besloten we dat het misschien beter was om stil te staan en van daaruit achter leuke dames aan te gaan. Na een paar menuutjes wachten liep de eerste schoonheid langs. Ik zag er eerst niet maar me wing "beval" me er achter aan te gaan omdat ze super knap zou zijn, dus ik er snel achter aan. Het duurde even voor dat ik bij der was (shit wat kon die snel lopen.. ). Toen paste ik toe wat we hadden geleerd en het ging perfect!! :

Ik: raak er even op haar elleboog aan "Hoi"!
    Zij: Heej
    Ik: Ik zou me zelf echt voor me hoofd slaan als ik niet even Hoi tegen je had gezegd en je had gecomplimenteerd op je geweldige tas !
    Zij: Haha dankje
    Ik: (hand uitsteken) Hoi ik ben Jan
    Zij: Grizelle ! (ofzo das der naam btw (A) )
    Ik: Waar heb jij zo hard leren lopen, ik moest de halve straat door om es bij je te komen, sport je veel ofzo ?
    Zij: Haha nee helemaal niet, liep ik zo hard dan ??
    Ik: Niet sporten wat doe je dan de hele dag School?
    Zij: Jaa lekker naar school
    Ik: Oow dus net weer vrij, en nu ff lekker niks doen zeker?
    Zij: Nee ik moet naar de orto

zo ging het ff door blablabla

Ik: Maar weetje het lijkt me echt leuk om eens wat met jou af te spreken !
    Zij: Haha Ja hé ! Maar ik weet niet of mn Vriendje dat zo leuk vind
    Ik: Tuurlijk heb je een vriendje kijk eens hoe je er uit ziet !!
    Zij: Hihi dankje
    Ik: Maar daarom kunnen wij het nog wel hartstikke gezellig maken !
    Zij: Ja maar mwa ..... (jullie kennen het gezeur wel! )
    Ik: Okee dan niet, dan wens ik je heel veel plezier bij de ortho !
    Zij: haha okee dankje, wel super leuk dat je me even aansprak !!
    Ik: haha okee geen dank ! Doeei
    Zij: Doeei doei

Dit was de eerste keer dat ik zo een meisje heb aangesproken op straat en het beviel me echt super goed.
    Daarna nog een stuk of 5 sets geopend maar om die ook allemaal uit te typen word wel een heel verhaal.
    1 van die was nog wel interessant:

Ik: Wat een super leuke tas !
    Zij: Gast denk je nou echt dat ik van jou een complimentje wil ??!
    Ik: Tuurlijk complimentjes zijn leuk
    Zij: nou niet dus ( en fietste weg)

Eerst had ik zo iets van WTF maar daarna konden we er wel om lachen want van Rejection leer je alleen maar, wat heb ik hier van geleerd? Kijk eerst of het meisje dat je aan wilt gaan spreken niet zeer chagrijnig kijkt

Wat ik wel lastig vond met deze manier van openen was om een 2 set te openen. Ik complimenteer 1 van de 2 op haar super vette groene muts, maar wat ik dan met de ander moet weet ik niet echt. Nu maakte ik een weinig overtuigend complimentje over haar tas maar hoe pakken jullie dit aan, kan de wing hier een rol in spelen ??

Helaas geen telefoon nummers maar zoals Zan zei ga een set in met een specifiek doel, een goed gesprek is ook leuk en hierin ben ik het helemaal met hem eens ! Dit weekend het maar eens in praktijk brengen in de Clubs! Hoop dat het daar net zo gaat en dan miss wel wat nummers.

Greets,
    Precio
    Last edited by Precio; 09-25-2008, 02:26 AM.

[url]www.sashapua.com/realman[/url]

Staan ook wel wat leuke openers, afgezien van complimentjes. Ik zou je willen adviseren om het wat gekker te doen, gewoon grappen en grollen om allerlei dingetjes. Wel goed dat je er zo mee bezig bent! Chapeau!

Comment

Daygame gewoon altijd direct zijn , gewoon zeggen dat je der leuk vind en dat dat de reden is waarom je der aanspreekt. dus niet omheen lullen of indirect zijn , want dat is voor de club. Als je dat op een zelfverzekerde manier doet en er bij glimlacht is die meestal altijd raak .

je toont dat je dan zelfvertrouwen hebt omdat je dit zo overdag doet waar andere mensen je zien. En dat je ballen hebt en dat is eigenlijk al een soort aantrekkingskracht.

Dus nadat je dat gezegt hebt meteen over op comfort.
      Wat ik zelf doe is meestal zeggen dat ik er danvandoor moet en dat ik graag iets met der wilt gaan drinken later , Dan in lichten commando zeggen dat ze der telefoon nummer intypt.

Beste is natuurlijk meteen een instant regelen , maarja ik persoonelijk ga liever voor nummerclose en dat ik dan later nog an bellen om wat te doen.

Als je niet in 1 keer durft te zeggen dat je der leuk vind , Kan je ook deze routine gebruiken:

Jij: Hey ik heb een klein vraagje , en stop signaal maken
      hb: (Stopt) ja?
      jij: Stel dat jij een leuke jongen op straat ziet en je wilt hem leren kennen zou je hem dan direct of indirect aanspreken?
      hb: uuuhm hoe bedoel je dat?
      jij: nou indirect bedoel ik mee de tijd vragen , of gewoon zeggen dat je hem wel leuk vind?
      hb: meestal zegt ze gewoon zeggen dat ik hem leuk vind , de tijd vragen is zo cliche blabla..
      jij: oke nou ik vind jou erg leuk , Zou je een keer met mij willen drinken?
      hb: meestal zegt ze ja
      jij: je pakt je telefoon , typ hier anders je nummer in want moet nu weg

Enzovoort.

Comment

Working...
      X