Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Amsterdam Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Amsterdam

FR van 27-09-2007, repost van DutchSeduction t.b.v. CountG FR topic. Replies zijn niet nodig, ik denk inmiddels vreselijk anders over heel veel dingen..dus het hoeft niet, maar het mag wel.

[B]FR Amsterdam[/B]

Ik zit bij een studentenvereniging. Het was open borrel, dus veel sets en mogelijkheden. Laatst ff gegamed/gesarged daar, hier het verslag. Ik hoor graag jullie ideeen/vragen/opmerkingen en suggesties

Binnenkomst:
    Geniaal. Goed cocky, iedereen gedag zeggen alsof de tent van jou is. Zodat mensen ECHT gaan twijfelen wie je bent. Is het de eigenaar ofzo? Zijn het DE mannen van de vereniging? etc etc.. + je social prooved jezelf gigantisch, zeker omdat je iedereen gedag zegt en aant lachen maakt.

Setje tegen bar aan.
    Vriend en vriendin (HB 9-). Wist ik dus niet. Ging bier halen en heb mezelf daarmee meteen locked in tegen de bar gezet. Meisje zitten plagen. Zat nog op middelbare school en was al 20. Dus koetsie koetsie, wat lief. “Gevecht gezien” routine gedaan. Leuke reactie op zich. Maar vriend begon zich er mee te bemoeien. female to male attraction (a2) had ik, dus ik ging naar A3, heb geprobeerd bait-hook-reel-release, dat ging redelijk. Maar omdat ik in een meerpersoonsset stond moest ik ff kijken waar ik stond –waypoint- "Hoe kennen jullie elkaar?" Ja ik ben der vriend zegt ie. En vervolgens was het momentum weg, en realiseerde zij zich dat ze em ff aandacht moest geven. Ik pakte ze nog wel ff "Jullie zijn net broer en zus, als jullie kinderen krijgen heb je van die bizarre blonde kloontjes lopen. Echt, jullie zijn net twee druppels water" zoiets. Werkte wel goed, maar het ging toen wel langzaam minder en ben uiteindelijk ge eject. Als ik der nog een keer 1 op 1 game, dan gaat ze vreemd...dat weet ik wel zeker eigenlijk. Die gast is wel aardig en plaagde der ook wel, maar ik kreeg echt een stapel IOI’s -hand door der haar, blozen, wegkijken, gelach op maar een klein beetje geplaag -
    Mijn Bodylanguage was fenomenaal, zeker omdat et de 1e keer bewust locked in lean back was, ik had wat meer kino moeten maken. Daar moeten we et ff over hebben. Voor de rest heb ik best brutaal gegamed met der vriend naast der, en hij voelde zich duidelijk bedreigd door mijn aanwezigheid aangezien ie wanhopig probeerde in de set te blijven terwijl ik em bodylanguage technisch toch wel links liet liggen. Is dit verstandig? Of kan ik beter eerst hem gamen, haar neggen en dan isoleren? hmm

Setje bij muur.
    Setje met de player van de vereniging en leuk uitziend meisje (HB7.5). Weer meteen locked in. Player heb ik geamogged. Laten zien dat ik de alpha male ben. Hij probeerde mij terug te duwen met negatieve opmerkingen, maar dat liet ik helemaal langs me heen glijden. Volgende keer: “Allemaal goed he” er in doen en het is helemaal geregeld. Meisje was wel into me, maar ik ging niet door met dingen en het tempo/momemtum zat er niet helemaal in. Ze was wel helemaal op mij gericht en liet die player een beetje staan, hetgeen wel positief was voor mijn gevoel. Echt reflectie hierop is lastig omdat ik me et gesprek niet goed herinner.

Setje bij tafels1
    Ik ben daar in eerste instantie gaan zitten met een chinese gast. Mooi moment was dat mensen aan de andere tafel gingen vragen wie ik was. Dat is echt geniaal om vanuit je ooghoeken te merken. Feitelijk was die hele zone van mij en dat wist iedereen ook op de een of andere manier. Uit het niets kwam er een net niet HB aanzetten (wel leuk maar niet bijzonder), die had ik een keer daarvoor al staan gamen en die kwam mij ff extra social proof geven en heb der ff gecockyfunnied en wat over wat dingen en ze liet merken dat ze me leuk vind omdat ze helemaal kwam hangen etc...

Setje bij tafels2
    Toen setje naast mij geopend.. dat was "het" setje van de avond, maar wel meteen een fucking 4 set met enorme problemen. 2 gasten uit iran, 2 meisjes kenden elkaar via hun vader/moeder. Ze hadden dus geen band en was eigenlijk een 1set, 2set en 1 set(=target) die bij elkaar zaten. Bovendien zaten ze ver van elkaar af dus was moeilijk iedereen te boeien. Begon praatje over van alles en nog wat, maar mijn target deed niet echt mee. Haar vriendin (GEEN hb) was bovendien een dominant schreeuwerdje en mijn target viel stil.
    Op een gegeven moment heb ik het target (HB9+) bij der hand gepakt en gezegd, "hey wat ben je stil".
    zij: ja, ik zat ff te kijken.
    Ik: Ja een beetje aan je armband draaien en om je heen kijken kunnen we allemaal wel. Vertel es wat leuks.
    Vervolgens zei ze wat, hebben we et over de vereniging gehad, heb ik gevraagd wat ze wilden worden "dont say princess' werkte echt een stuk slechter dan ik gehoopt had. Zulke vragen zijn ze niet gewend en weten dus geen antwoord dus kreeg de wedervraag: Jij dan? Dus ik door stacken met verhalen over festivals, toneel/expressieve vaardigheden, dat ik geinteresseerd ben in sociale dynamieken (hier moet nog ff een leuke routine voor, want ik viel stil bij "Ik vind het leuke sociale interacties te bestuderen" etc etc.) Ik vertelde veel, heel veel. Veel DHV spikes en ze was ook oprecht geďnteresseerd en vroeg veel. Maar ik vraag me nu af: Heb ik niet teveel geluld? Ze is niet echt veel aan het woord gekomen en daardoor kon ik der niet een beetje bespelen maar bouwde ik vooral op (wel goede) verhalen van mezelf waarbij multiple threading trouwens goed liep. We hadden ook veel overeenkomsten, hetgeen het moeilijk maakte haar een beetje te plagen over dingen en we kwamen daarom al snel in een soort van semi-comfort roes. Ik maakte ook te weinig kino, maar ze zat ook te ver weg (vaste bank) en de zitplek liet et niet echt toe om dichterbij te zitten zonder te pecken. Op een gegeven moment ff wat drinken gehaald voor et groepje, ik ging zelf ook en vond het op dat moment te asociaal om alleen voor mezelf te halen. Nog een leuk geintje met het drinken uitgehaald,1 gast wilde niks drinken en toen heb ik een borrelglaasje water gehaald. Want als ik wat drinken haal bepaal ik wel dat er wat gedronken word natuurlijk.

Vervolgens setje naast me geopend. HB7, enorme "Oren":P
    ff over wat dingetjes gehad en dhv verhaal verteld. Ik hoorde later van mijn wing, die de set overnam (met toestemming) dat ze helemaal into mij was. maar dat weet ik nog niet, ben weer teruggegaan naar de vorige set. Had ze achteraf gezien moeten forward-mergen, das jammer. Volgende keer beter.

Vervolgens raakte ik mijn target kwijt door een AFC die niks te vertellen had aan haar. Ze ging namelijk "naar de wc" en ze bleef ergens anders achter en werd meteen opgepikt door andere gasten(ze is namelijk echt lekker en heeft een heel open/aardig gevoel over zich heen). Target is weggegaan zonder gedag te zeggen, want ze stond aan de andere kant van de kroeg en werd meegenomen door de rest van haar set.. ik heb der dus niet kunnen closen. Echt bijzonder jammer. En ik vraag me af hoe ik dit kan voorkomen.

Daarna nog ff hier en daar wat gedaan maar de alcohol en vermoeidheid sloegen in dus et was niet meer veel.

Vragen nav mijn verhaal over het 2e setje op het podium. Hoe had ik dit beter kunnen aanpakken?
    - Ik praatte eigenlijk teveel. We hebben echt wel 45min zitten ouwehoeren, waarvan ik 35-40. Ik moet meer vragen stellen of haar erbij betrekken.. hoe?
    - Hoe kan ik meer kino maken, zonder teveel te pecken en te opdringerig over te komen?
    - Had ik haar moeten isoleren op de een of andere manier?
    - Had ik haar telefoonnr eerder moeten vragen toen we afspraken samen te gaan liften?
    - Hoe kan je iemand plagen/CFen als je zelf veel aan het woord bent of als er echt geen dingen zijn waar ik haar oprecht over kan plagen? Je moet toch ergens een soort van spanning opbouwen, hetgeen niet kan met alleen maar DHV verhalen. Ik heb wel boeiend gepraat en ze was ook wel into me, maar ik heb niet iets onuitwisbaars achtergelaten ben ik bang

Hahahaha

Grappigste FR ooit

Ik weet nog dat ik een jaar geleden (toen ik net begonnen was), ik dit soort FR's TYPISH mijn soort avonded beschreef:

-veel gelul (misschien zelfs minder gelul dan nu...maar met meer "effort" in ieder geval)
    -alleen maar vragen en geen antwoorden aan het eind
    -TOTAAL geen attraction ofzo, maar toch denken dat sinds je niet keihard bent afgewezen, je toch wel attraction had hahahaha

Rock on bro, kun je nagaan hoe je zal lachen om je FR's van nu, over een jaar haha

Comment

Ik heb idd gruwelijk moeten lachen! Met name over mijn arrogante typ-gedrag en die HB's zijn +- 1,5 lager als ik hier zeg! Ik zie sommige nl. nog wel eens.

I quote:
      [I]Player heb ik geamogged. Laten zien dat ik de alpha male ben.[/I]

[I]Mijn Bodylanguage was fenomenaal,[/I]

Heerlijck wat zelfontwikkeling met je doet.

Comment

LoL, Je bent een grote jongen geworden!

Comment

Working...
        X