Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Te makkelijk? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Te makkelijk?

Tijdje terug hadden wij de Utrechtse introductietijd. Week lang feesten en zuipen is hier het devies, en dus was ik aanwezig

Laatste avond stond ik in een club en maakte een (redelijk geniale move al zeg ik het zelf):

Ik had leuk oogcontact met een meisje (zeg even HB 6,5M)

[I]Eerder die avond had ik een permanent marker afgepakt van een ander meisje want die zat de hele tijd stippen op mij te zetten met die marker.
    [/I]

Dus ik liep er heen en zet mijn nummer super groot op haar hand/pols.
    Ik heb een ontzettend makkelijk nummer dus zij:

HB6,5M: Wat doe je?! Dit nummer klopt niet eens?!
    Jugger: Jawelhoor bel maar!
    HB6,5M: Heb hier geen berijk!
    Jugger (pakt mobiel vriend): Kijk dat ben ik Jugger 0688899111
    HB6,5M: ohja nou vooruit dan; hé maar wacht eens dat is toch watervaste stift?
    Jugger: Nee joh ben je mal
    HB6,5M: Dat gaat er nooit vanaf?!
    Jugger: Tuurlijk wel *likt over duim en wrijft nummer tot grote zwarte vlek"
    Jugger: Ziejwel! *Pakt mobiel en geeft aan HB6,5M"
    Jugger: Voer maar in!
    HB6,5M: Hé maar mag ik dan niet met de stift?
    Jugger: Nee, voer nou maar in
    HB6,5M: Voert nummer in en ze heet dus M.
    *Bel haar en stel me voor*
    Andere chick onderbreekt me dat een vriend van mij gezeik heeft en ik dus even hem moet komen helpen. Dus ik zoen haar 3x op der wang gedag en loop weg.

Dan gaan er 2 weken overheen en blijkt dat mijn huisgenoot met haar vriendin heeft aangepapt, we sturen wat smsjes heen en weer (beetje teasen en dollen) dan is haar vriendin jarig en word ik ook uitgenodigt voor het feestje waar HB6,5M ook is. Haar vriendin heeft al een paar keer naar mijn motieven gevraagd, maar gelukkig blijft mijn huisgenoot lekker vaag.
    Ik wist ook niet meer exact hoe ze er uitzag, maar wel dat het geen super lekkere chick was.

Verjaardag huisgenoot:
    Kom de club binnenlopen en groet de jarige en haar vriendinnen. Dan zie ik HB6,5M staan en groet haar ook, minder lelijk dan vooraf ingeschat. Meevaller!
    Beetje smalltalk maar ze blijft me heel verwachtingsvol/gewillig aankijken. Duidelijk in voor meer!

En hier komt dus het gekke: Ik ben mijn interesse TOTAAL verloren. Ik vind er niks meer aan en vind het eerder ongemakkelijk dat ze gewillig kijkt dan relaxt?! Zelfs der vriendin hint nog dat ze een slaapplek nodig hebben en of HB6,5M bij mij kan pitten. Maw. Nookie nookie suckie suckie, maar het doet met helemaal niks. Ik moet er niks van weten.

Ik ben benieuwd of mensen dit ook hebben (gehad) en of dit vaker voorkomt (nee ik ben geen homo )

Ohja en ik vind die FR's van het merendeel hier ruk omdat er geen foto's bij zijn, dus hierbij een foto van HB6,5M.

http://94.100.113.222/303450001-3035...61_5_OvZO.jpeg
    Het is de rechter! Met blauw shirt.

Grote memmen, aardig hoofd.. FB materiaal?

Comment

Nja ik weet wat je bedoelt met interesse verliezen, echter dit had ik toch wel gedaan al was het maar omdat k nog nooit zo'n grote jopen aangezwengeld heb
      Iig is het nu dus makkelijk te begrijpen hoe veel vrouwen zich voelen mbt neediness van mannen...

Comment

LLOLLL Ik wist gewoon dat er een opmerking zou komen over der tieten :P
        Ik ben alleen niet echt een tietenman maar meer een billenman, dus daar ging het mij niet om.

Maar het is dus normaal je intresse te verliezen als ze te nodig moeten?! Dat scheelt toch alweer

Comment

Gewoon het licht uit , en gaan met die banaan!

Comment

Blink182 zong ooit eens:
            [I]"So when you see her standing there
            With green eyes and long blonde hair
            She won't be wearing underwear and you'll discover
            This girl's not the one and she'll never be fun
            You should just turn and run
            Because you'll find out that some girls try too hard
            Some girls try too hard
            And some girls try too hard to impress
            With the way that they dress
            With those things on their chest
            And the things they suggest to me"[/I]

Bottomline: Ja, some girls try too hard.. maar dat je haar eerst wel wil en daarna niet meer, das gewoon puur een ego kwestie. Dude: Follow your own intentions en ga aan het werk met je ego (lees eckhart tolle - Nieuwe aarde... jaja, ik val in herhaling ..maar zo belangrijk is dat boek nu eenmaal voor me geweest)

Comment

Nookie nookie suckie suckie, maar het doet met helemaal niks. Ik moet er niks van weten.
              Als jij sex alleen maar ziet als nookie nookie suckie suckie, dan zal ik daar ook niet aan beginnen nee.
              Maar goed, mijn mening is dat de leukste vrouwen zich vrij snel geven en de minder leuke moeilijk gaan doen. Dat laatste is vaak zo bij vrouwen die flink sociaal geconditioneerd zijn en eigenlijk niet doen wat ze écht zouden willen.

Ohja en ik vind die FR's van het merendeel hier ruk omdat er geen foto's bij zijn, dus hierbij een foto van HB6,5M.
              Ik vind het zelf ongepast om foto's te plaatsen van vrouwen die ik ontmoet heb. Ten eerste is het niet nodig om te bewijzen hoe mooi of lelijk ze zijn en ten tweede is het eigenlijk ook niet helemaal legaal (auteursrechten).

De bedoeling van een fieldreport is om er iets van te leren, daar heb je geen beeldmateriaal voor nodig.

Comment

Ik vind dat je alle mogelijkheden moet benutten. Ik elke situaties zal het toch altijd weer anders lopen dan je van te voren had verwacht. LMR, huisgenoten die de boel verstoren, vriendin die ineens meegaat. etc. En juist daar leer je van. Bovendien je kunt haar een geweldige avond bezorgen, waarom niet.

Ik vraag me eigenlijk wel af of het zo makkelijk zou zijn gegaan. Het lijkt te mooi. Ik verwacht wel degelijk dat je LMR zou hebben gekregen. Of dat ze bij thuiskomst ineens je wegduwt. Dan gaat zij slapen, geen sex en sta jij te rukken in de hoek. Misschien slechts mijn eigen fucked-up ideeën, maar ik heb dit een paar keer meegemaakt. Daarom wil ik ook al zijn de sets te makkelijk toch blijven pushen.

Verder vraag ik me idd ook af of het niet een ego kwestie is. Outcome dependent. Misschien success barriers? Bang voor je eigen succes?

Voordat ik mn eerste kiss-close had met sargen aantal keren meegemaakt dat ik in volledige scoringspositie stond en me bedacht: ze is te makkelijk. Ze heeft vast herpes. of misschien wel hiv Ik wil haar niet.
                Andere set: dit kan niet dat ze na 2 minuten al zo attracted is. Dit gaat te snel. Ze is een slet. Ik wil haar niet.
                Andere vrouw: ze heeft tattoo's. ik hou niet van vrouwen met tattoo's. Ik wil haar niet.
                Andere: ze heeft een te grote neus. Ik vind haar niet knap.

In mn RSD bootcamp kwam er een vrouw langslopen. TD pakte haar vast en zei: 'look at my friend, look at the way he stands, look how he's dressed, he's cool'. Zij blijft staan. Ik zei 'hi' verder niets en trok haar meteen mee naar een bankje (zoals Tyler gebaarde). Meteen doggy-dinner-ball look. De eerste gedachte die in me opkwam was: ze is te makkelijk. Dit doet ze met iedereen. Ik weet zeker dat ze een soa heeft. Ik wil geen soa oplopen. Na 1 minuut liep ik weg. Meteen komen TD en Jeff eraan gingen tekeer tegen me. Ik was een chode, loser en ze duwden met letterlijk terug in set. Ik was toen meer bang voor mn instructeurs dan voor haar. Ik probeerde haar alsnog te zoenen, wat natuurlijk niet meer lukte. Idd mn ego wat me tegenhoudt. Fucking succes barriers.

Ik merk nu zelf dat als ik op het punt sta om de boel full te closen dat ik dan allerlei fucked-up gedachten krijg omdat mn ego me tegenhoudt. Gedachten als: ze is te makkelijk. Ze is niet knap genoeg. Vanavond gaat niet, ik moet morgen vroeg op. Of niet voldoende escaleren want het gaat nu toch niet lukken, haar vriendinnen zijn erbij. etc.

Waarschijnlijk ben je het niet met mn post eens, misschien kun je het ook niet waarderen. Maar dude, wees 100% eerlijk tegen jezelf.
                Last edited by TheCrown; 09-18-2008, 10:35 PM.

Comment

Ik lees het stukje van The Crown en realiseer me opeens iets:
                  Als je op de hoogte bent van deze theorieen (en zelfs ook zonder)en het klikt goed in elkaar, incidenteel of structureel, dan IS het ook te makkelijk. Wie zegt dat et moeilijk moet zijn?

Comment

Precies CountG.

Door deze topic realiseer ik me ineens iets:

Sprak vrouw aan.. Mn snelste pull ooit, kende haar nauwelijks. Heb dit al eens eerder gepost. Vrouw in bed. Alleen slipje nog aan. Zit in mn hand in haar slipje. Ze duwt me weg. Ze wil niet. Ik begin te denken: 'dit is eigenlijk ook niet goed'. 'Ze is dronken en ik maak misbruik van de situatie'. 'Ik moet dit ook niet doen ken haar niet eens' 'ik vind haar eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk'. 'straks zegt ze dat ik haar verkracht heb' 'wat een slet dat ze zo met me meegaat, ik wil niet zo'n slet'
                    Het gevolg: ik push niet meer. Ik had voor 'mezelf' gerealiseerd waarom ik geen sex met haar moest hebben. Wat een fucking bullshit.

Gevolg geen sex. En daarna wel gebeld met haar gesproken maar ze wilde niet meer afspreken.

Wat heb ik me toch af en toe als een chode te gedragen. Shit zeg!
                    Ik had echt de volle 100% overtuiging overtuiging moeten hebben dat geen sex ook ok voor mij was maar dat als ze een moment haar shield zou laten zakken ik haar helemaal kapot zou neuken.

Wat ik me net realiseerde is dat LMR eigenlijk niets anders is dan het gevolg van eerder beschreven fucked-up gedachten. Vrouw voelt dat en weet dat je niet 100% de intentie van een sexworthy man hebt. De man voor wie dit normaal is en er geen waarde aan hecht. Waarde eraan hechten of je sex met haar een 'big deal' vindt.
                    Eigenlijk komt alles door succes bariers. Je gooit jezelf eigenlijk uit de set. Je zorgt erzelf voor dat je geen sex hebt die avond. Ik denk dat je juist deze gedachten krijgt als je attached aan de uitkomst bent.

Wow ineens valt er weer iets op zn plek. Denk ook dat ik me dit realiseer door het inspirerende verhaal van Zan op de RMC try-out. Mijn dag is helemaal goed! Juggernouth thanks voor posten van deze FR

Misschien moet je daarom net zoveel intentie duidelijk maken aan een minder mooie vrouw, een slet, als een perfecte 10. En daarom Juggernouth had je haar moeten batsen. In feite doordat je zo over 'het niet willen hebben van sex' nadenkt geeft aan dat jij juist degene bent voor wie sex heel wat voorstelt. En dat doet het voor de vrouw ook niet.
                    Last edited by TheCrown; 09-19-2008, 01:11 AM.

Comment

Wow, shit zeg. Dit is misschien wel waarom ik in het verleden negatieve gedachtes kreeg als een vrouw niet wilde zoenen, geen sex. Ik heb een half jaar achter een vrouw aangelopen. Steeds geen sex. Ze speelde push-pull. Ik werd gek. Ik dacht: ze wil me niet.

Wat zei natuurlijk dacht was: 'Be a man. Ravish me'. 'Laat me voelen hoe het is om gedomineerd te worden'. 'Laat me mn vrouwelijke polariteit voelen'. 'Ik wil een echte man'. 'Een man voor wie sex niets bijzonders is'. Zoals ik er nu over nadenk boorde mn eigen ego boorde mn succes door mn neus.

En begrijp nu ook voor de 100% waarom SmoothDoc ooit eens zei: 'zeg een vrouw dat je zo'n zin hebt om lekker te beffen' 10 keer gaat het mis. De 11e gaat goed. Ik denk dat dat het moment is dat je je ego loslaat en daardoor je eigen succesbarrier sloopt. 'Unattached to the outcome'. Je bent de man die van vrouwen houdt. Van alle vrouwen. En tegelijktijd toch unattached. De vrouw voelt dit. De polariteit man-vrouw wordt heel duidelijk. En de vrouw vindt dit geweldig.

Ik denk dat dit de reden is waarom Ozzie en ook Neil Natura zegt dat je elke set moet closen. Snap nu ook het nut van de zin 'you face will look so beautiful with my dick in your mouth'. Be the man who loves women, all women.

Eigenlijk wist ik dit al wel maar ineens merk ik dat het klikt in mn realiteit. Uit mijn ervaringen merk ik dat dit naar voren komt en wordt ineens iets duidelijk en 'makes it all sense'
                      Ik heb het idee dat ik net weer een stap verder ben gekomen. Een stap naar the sexworthy, real man.

Dit is ook de reden waarom het goed is om dingen op te schrijven. Voor jezelf dingen duidelijk maken. Weer meer gecentreerd worden in je eigen realiteit.

Thanks Juggernouth!
                      Last edited by TheCrown; 09-19-2008, 01:18 AM.

Comment

als ik eerlijk moet zijn denk ik dat je het niet gedaan hebt zodat je dit kan zeggen.

nou kan je mooi zeggen van ze wou me, ik had haar kunnen hebben, en kan je super voelen. zonder het te hoeven doen, en wellicht te zien dat het je niet zou lukken.

net zoals dat veel mensen zich in het begin te snel ejecten uit een set, vooral als het goed gaat(omdat ze onbewust bang zijn dat als ze er te lang in blijven ze het op zullen fucken, en zo nog validation kunnen hebben van ''het ging goed ik had ze wel kunnen closen en daten etc'' maar het dus niet doen oftewel het dus ook niet kunnen.) natuurlijk rationaliseer je dan zelf ook van, ze waren ook eigenlijk niet leuk genoeg, er zijn sets genoeg etc etc.
                        dit was heel bekender bij mij vroeger.

ik denk echt dat je dit serieus moet nemen, en eerlijk moet zijn tegen je zelf.

ik zou alleen al om eerlijk tegen mezelf te zijn, het zo ver mogleijk pushen. als ik dan bij haar in bed half naakt zou liggen zoenen etc en ik zou dan nog niet willen dan kan ik eerlijk zeggen dat ik gewoon niet wou.
                        zolang het net zoals hier nog alles behalve solid is dat je haar kan f-closen kan je dit gewoon niet zeggen (niet om negatief te zijn, maar er kan nog zoveel fout gaan opweg naar de lay. je kan nerveus worden, je kan stoppen bij lmr, ze kan zich bedenken, of mss is ze zelf wel niet in de stemming en wil ze niet eens zo ver gaan en denk je dat alleen maar etc etc etc).

kijk, ik heb wel eens gehad dat we dus echt half naakt in bed lagen en ik toen nog geen zin had (heb hier ook wel eens over gepost). dan kan je het echt zeggen.

niet dat dit perse onzin is, maar grote kans dat het een onbewuste angst is om je validation up te fucken.

het is hetzelfde als gaan tekenen en dan 2 lijnen zetten en zeggen ''het had echt zo'n mooie tekening kunnen worden! maar ik had er gewoon geen zin meer in om verder te gaan'' . onzin dus.

ik zeg niet dat het zo is. maar grote kans.
                        of mss ben je homo just kidden.

dit is wat ik tegen mezelf zou zeggen ingeval als deze gedachte van ''ik had haar kunnen f/k/#-closen maar ik wou niet'' en ze is leuk genoeg.
                        dan zou ik alsnog zover mogelijk pushen en dan pas zeggen of ik het nou wou of niet. omdat ik bijna zeker weet dat ik excusers zit te bedenken om een of andere inner game issue. ook al wil je het echt niet, leer je alsnog veel van die hele weg te gaan, dus het is nooit verloren tijd.

Comment

Idd milk, TD zei ooit "you can't next a girl you haven't had yet".

Comment

Hé jongens
                            Nou leuk om te lezen dat jullie goed voor me meedenken!

TheCrown, ik denk dat je in je eerste post een heel goed punt hebt, en ben het wel met je eens. Het is een soort van second base AA.

Bij AA heb je shit als:

Ze ziet me toch niet staan
                            Ze is veels te knap
                            Straks doet ze heel onaardig
                            etc. etc.

Second base AA:

Ze wil te nodig
                            Ze heeft rare neus
                            etc. etc.
                            Ohja en een van mijn vaste punten waar ik tegen aanloop:
                            [I]Ik vind een meisje bijv. sex materiaal of relatie materiaal.
                            M.a.w Ik vind van mezelf dat als ik bijv. met dit (of een ander net) meisje aanpap dat ik haar dan ook mee uit eten/bios/naar je ouders etc. moet nemen. Dit heb ik dan weer niet bij een of ander heel geil blond sletje. [/I]

En over dat allerlaatste moment met je hand in der slipje bedenken dat je toch geen sex wilt:

Dat is gewoon te kut voor woorden... Ten eerste maak je volgens mij de chick daar gigantisch onzeker van. En om in je tekening verhaal te blijven.
                            Dat is zoiets als een mooi schilderij maken van een super hot chick en dan net voordat het bijna ergens op begint te lijken, het papier opfrommelen tot een prop en die weggooien. En dan zeggen: Nee toch niet zo lekker gevoel bij. Maw, als ik twijfel over een chick zet ik het sowieso niet door.

(Maar misschien moet ik wel minder twijfelen )

Oh en ik ben een man, en dus veel visueler ingesteld, dus als ik me een fieldreport levendiger/leuker wil voorstellen helpen plaatjes daar enorm bij!!
                            Daar komt bij dat ik wel enorm benieuwd ben, naar wat voor een HB's mijn mede pua's sargen! Ik vond het al grappig om te lezen in het topic over je droom HB11 dat de een op totaal andere vrouwen viel dan de ander.
                            En volgensmij vond iedereen de foto erbij geen vervelende/afleidende aanvulling?!

Comment

kijk je snapt het punt niet wat ik probeer te maken.
                              of het nou waar is of niet, ik heb het idee alsof je er niet eens over wil nadenken(wat best is hoor, dat is jou keuze natuurlijk, maar ik heb te erg de behoefte dit nog even duidelijk te maken )

je gaat buiten het punt om beargumenteren dat het zielig zou zijn voor haar etc,
                              daar ging het dus helemaal niet om(btw dat is het niet. ik heb het gedaan en dat was geen probleem, als jij lmr krijgt ga je toch ook niet lopen janken in een hoekje, boeien. als je gewoon respectvol zegt ''ik vind je heel leuk, maar ik denk niet dat we dit moeten doen, het voelt gewoon niet goed'' wat de waarheid is, zal ze dit echt wel waarderen hoor, zo niet is het gewoon bitch).
                              het gaat erom dat je wellicht bang bent om iets wat je hebt weg te gooien, mss zelfs bang voor succes.
                              en misschien ook niet, maar dat lijkt me het meest voor de hand liggende.

manier waarop ik het zie; je hebt bij een meisje altijd het idee van ja met haar kan ik het doen, of met haar niet (fuck de hb ratings en fotos, het is persoonlijk iets). Als het een ja is, verandert ze niet ineens in een nee.
                              en ja het kan gebeuren dat ze je echt afknapt, maar dat gebeurt niet zo snel en niet zo vaak. ingeval ervan uitgaande dat dat niet het geval is, zit er dus meer achter. oftewel een inner game issue zoals wat ik voorstelde.

kijk het kan zijn dat ze ineens een nee werd omdat ze je wou of wat dan ook waar jij op afknapte.
                              ik zie die kans gewoon klein omdat ik weet hoe mannen zijn.

maar goed dit is ook allemaal speculatie. neem ervan wat je eraan hebt.
                              ik wou gewoon nog even duidelijk maken wat ik bedoelde.
                              jij bent de enige die het echt weet en er wat aan kan doen.
                              ik wil dit idee ook niet op je pushen, maar het gebeurt bij heel veel mannen(ejecten uit sets als het goed gaat e.d., onbewuste angst voor succes etc). als je dit weet van jezelf, bij mij is dit bv ook nog, maar omdat ik het weet ga ik door. zo kom ik zelf steeds verder.
                              als het zo is en je geeft het niet toe kan je niet voorruit gaan.

en dingen als ''zielig voor haar'' of wat dan ook, fuck dat. het gaat even niet om andere, het gaat om jou.

mss een beetje een fellere post, het is allemaal super goed bedoelt ingeval.
                              als je het bullshit vind, negeer het dan maar gewoon.

Comment

Working...
                              X