Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Eerstejaars weekend! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Eerstejaars weekend!

Yo, hier is Magnet met een leuk avontuur...

Ik ging op eerstejaars weekend. Ik kan hier wel zeggen welke studie, welk jaar en welke universiteit maar dan is er best wel een kans dat dit verslag gegoogled wordt, dus daar heb ik even geen zin in.

Op vrijdag vertrokken we naar een klein plaatsje in Brabant en kwamen we ongeveer half 8 aan. We gingen direct eten en daarna was er een boswandeling georganiseerd, dus kon je al even kennismaken met mensen (wat overigens ook al in de bus werd gedaan).

Rond 1 uur begon het feest, een kelder met wat leuke discolichten, een paar podiums en best leuke muziek. Er was een spel georganiseerd waarbij iedereen een papiertje kreeg met een naam van iemand die mee was op het weekend en diegene moest je kussen ergens op het lichaam. Als je dit deed kreeg je ook zijn/haar papiertje. Het was dus de bedoeling om zo snel mogelijk die persoon te vinden en te zoenen om zoveel mogelijk papiertjes te verzamelen. Als je iemand anders zag zoenen kreeg je alle papiertjes van die persoon.
    Ik opende dus enkele sets gewoon met: ‘Hey, ben jij Marije?’ of wie ik dan ook maar zocht. Hierna lulde ik gewoon wat door over het weekend, activiteiten enz.

Ik opende een blondje die best ge´nteresseerd leek, maar ik ging andere sets openen om alvast wat plantjes te zaaien voor het eind van de avond. Het was namelijk nog best wel licht in de zaal en niet iedereen was al in een feeststemming. Op een gegeven moment zie ik een prachtig blond meisje die me aankijkt en ik haar, dus ik liep naar haar toe en gaf haar een high-five. Ik stond recht voor haar en keek recht in haar ogen, wat best intimiderend was. Daarna deed ik weer wat afstand en sloeg ik af en toe mijn arm om haar heen. Het enige wat ik deed was praten over het weekend, push-pull en wat plagen. Ik heb enkele keren gezegd dat ze schattig was en dat ik haar al rond zag lopen op het kamp. Het was wel duidelijk dat ze wat verlegen en terughoudend was.

Even later kwam ik haar weer tegen op een ander podium en begon ik nog meer intenties te tonen. Ze speelde best hard-to-get maar ik zei dat ik het wel kon waarderen. Ondanks dat strafde ik haar wel door af en toe weg te draaien als ze niet compliance gaf of wanneer ze een stapje achteruit deed. Maar op een gegeven moment werd het toch zoenen, maar ze zoenden totaal niet met passie. Het was terughoudend en totaal niet wild of opwindend. Ik begon haar saai te vinden en ging er van door. Ze had overigens echt een prachtig mooi gezichtje en een super schattige en onschuldige uitstraling. Maar op dat laatste val ik niet altijd…

Hierna heb ik nog wat met mensen gepraat, maar het ging niet echt verder. Ik had het gevoel dat de meisje best preuts waren, op een paar uitzondering na. Rond 5 uur zag ik een meisje alleen staan en begon direct met haar te praten. Ik ging recht voor haar staan en na elkaar voor te stellen en wat gepraat over de activiteiten ging het gesprek al snel over sex. Ze vertelde dat ze biseksueel was. Ik vroeg of ze het wel is met een vrouw had gedaan en wat ze van trio’s vond. Ze wou het allemaal nog een keer proberen, het was er namelijk nog niet van gekomen. Na ongeveer 5 minuten stonden we te zoenen, vooral omdat ik recht voor haar stond en regelmatig naar haar lippen keek. Deze zoen was tenminste wat pittiger en er was veel meer spanning. Ondanks dat ben ik nog wel even aan de andere kant van de zaal gaan staan, want het vorige meisje zag mij bijna zoenen met dit andere meisje en dat vond ik niet perse nodig. Ze achtervolgde me wel en ik werd uitgemaakt door een player door een vriendin van haar.

Ondertussen begonnen we steeds heftiger te zoenen en zei ze dat ze naar de wc moest. Ik liep mee, want ik wou wat water uit de kraan drinken (wat ik uiteindelijk helemaal niet gedaan heb, maar goed…). Ze moest plassen en maakte een grapje dat ik meeging met haar naar de wc. Ik maakte haar duidelijk dat ik dat zo zou kunnen doen. De middelste wc was vrij en ze stapte naar binnen en ik twijfelde even of ik haar zou volgen, maar ik deed het toch maar. In de wc ging zij plassen en ik draaide me om (wel zo beleefd). Toen ze haar broek ophees, duwde ik haar tegen de muur en begon met haar te zoenen waarnaar ik haar broek opende en haar begon te vingeren. Ze genoot er goed van en ik pakte haar hand die ik op mijn lul duwde. Ze deed nu ook mijn broek open en begon me te rukken. Na 5 a 10 min begonnen mensen te bonken op de deur en werd ik wat nerveus dat we betrapt zouden worden, dat ook niet ten goede kwam voor mijn erectie…

Ik besloot om te stoppen en haar mee te nemen naar mijn kamer mee te nemen waar nog wel drie andere dudes sliepen. Ik vingerde haar, maar door de druk van de andere gasten die in de kamer lagen te pitten kon ik niet een volledige erectie krijgen. Het was best frustrerend, want normaal gesproken heb ik daar nooit last van, maar dit kwam duidelijk door de druk dat anderen ons hoorden. Ik vond het ook wel een klein beetje aso-sociaal, maar goed, het is een kamp, dan kan je ook niet verwachten dat je fantastisch lang en lekker kan slapen en door niemand wakker gemaakt kan worden.

Ze wou naar haar eigen kamer gaan om haar slaapzak te halen en ik besloot om gewoon mijn slaapzak mee te nemen naar haar. Daar waren nog meer mensen die aan het pitten waren en ook gewoon mensen een metertje naast ons. Ik kreeg hem uiteindelijk toch goed omhoog en heb haar nog even geneukt maar dat duurde niet lang. Het lukte mij namelijk niet om me alleen te richten op haar en niet op wat andere mensen zouden vinden dat wij hier aan het ballen waren. Daarna ben ik in slaap gevallen.

De volgende dag weer veel mensen ontmoet. Er was een hypnoseshow van maar liefst 1,5 uur waar ik aan mee had gedaan wat gevolgd werd door weer een avondje feesten en dansen.
    Het bandje wat kwam vond ik trouwens heel matig, maar ondanks toch wat sets geopend. Ik had nog een prachtig brunette meisje gekiss-closed. Ze had een wat Oostblok achtige uitstraling en was erg sensueel. Ze was nogal moe, net zoals ik, dus ik weet niet meer precies wat ik allemaal gezegd heb gedaan. Hoe we gingen zoenen wist ik nog wel. Ik weet niet meer wat voor probleempje ze had, maar ik zei: ‘Ik zal het wel oplossen met wat hypnosetherapie… doe je ogen maar even dicht’. Toen heb ik haar gezoend en heb ik haar nog tussen mijn benen laten staan terwijl ik op een tafel zat.

Ik heb al mijn sensuele techniekjes gebruikt om haar lekker wat genot te geven en op te geilen voor misschien nog een vervolg in haar of mijn kamer. Ik zat aan haar haarlijn, trok aan haar haar, bijten in de nek, koude lucht blazen op haar rug en daarna haar zoenen en warme lucht ademen op diezelfde plekken. Al die dingen communiceren ook duidelijk dat je waarschijnlijk fantastisch bent in bed, want een gemiddelde man heeft hier geen flauw idee van. Dit had ze volgens mij ook best door en ik ben toen met haar richting haar kamer gegaan. Hier had ik misschien nog verder moeten pushen, want ik ben niet met haar naar binnen gegaan bij haar. Zo’n zin had ik niet perse, vooral door het feit dat ik hem waarschijnlijk weer niet echt omhoog zou krijgen met zoveel mensen erbij. Ik besloot om te splitsen. Ze wou nog wel me nummer, dus dat wordt misschien nog wel een day2.

Op de dag dat we naar huis gingen kwam ik tot de conclusie dat ik trouwens nul routines of wat dan ook had gebruikt. Ik deed alleen push-pull en af en toe wat roleplaying. Ik heb het gevoel dat de ‘natural’ bij me naar boven begint te komen, wat een heerlijk gevoel is. Gamen zonder de hele tijd na te denken wat de volgende routine of fase is.

Kortom veel mensen ontmoeten en lekker los gegaan. Een topweekend!
    Last edited by Magnet; 09-19-2008, 10:58 AM.

[B][SIZE="7"]YEAH! [/SIZE][/B]

Groetjes SmoothDoc

Comment

Nice!!! Goed bezig bro

Comment

WOOHOO blij dat je je aan mijn kant staat

Comment

In de wc ging zij plassen en ik draaide me om (wel zo beleefd).
          Humor..!
          En tja, logisch.. Ik ga niet eens voor de F-close op zo'n weekend, tenzij een klein beetje privacy (buitenlucht? )..

Comment

Very nice, bro....

Congrats.

Comment

http://i42.photobucket.com/albums/e3...t-VeryNice.jpg

Comment

Working...
              X